امروز30 فروردین 1403

بهترین مارک اتو مو موجود در بازار 2020

خرید بهترین مارک اتو مو موجود در بازار
2.9/5 - (8 امتیاز)

اتو مو چه مارکی خوبه؟

اگر در فیلم‌های هالیودی موهای صاف و مرتب بازیگران را می‌بینید و فکر می‌کنید کلاه گیس است باید بگویم که سخت در اشتباه بوده‌اید. شما هم می‌توانید همچین مویی داشته باشید. با خرید بهترین مارک اتو مو نه فقط می‌توانید موهایتان صاف کنید بلکه با آن فر هم می توانید دربیاورید.

اتو مو ابزاری بسیار کاربردی برای حالت دادن به مو است. هر خانمی حداقل باید یکی از آن‌ها را در وسایل خود داشته باشد. البته اتوهای مو در بین آقایان هم محبوبیت بالایی دارند.

اتوی مو علاوه بر صاف کردن مو، موهایتان را فر هم می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها به موهایتان ده‌ها مدل مختلف بدهید. حالا ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که بهترین مارک اتوی مو کدام است؟ پس با ما در معرفی بهترین اتو مو موجود در بازار همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ کامل بدهیم.


معرفی چند مدل از بهترین مارک اتو مو موجود در بازار برای خرید


انتخاب ما

این نکته‌ی بسیار مهم را به خاطر داشته باشید که عرض صفحه‌ی اتو مو باید با توجه به اندازه‌ی موهای شما انتخاب شود. به طور مثال اتو موی پرومکس با عرض صفحه‌ی ۲۶ میلی‌متر برای موهای متوسط مناسب است. این دستگاه مجهز به صفحه‌ی سرامیکی است که آسیب‌های ناشی از استفاده از اتو مو را بر روی موهای شما به حداقل می‌رساند. و دقیقا به همین دلیل است آن را اولین مدل به عنوان بهترین مارک اتو مو معرفی می‌کنیم.

اتو موی پرومکس دارای سیم ۳ متری است که به راحتی می‌توانید آن را تکان داده و حرکت دهید. این محصول تنها پس از گذشت ۳۰ ثانیه از اتصال به برق گرم می‌شود و دمای آن ۲۰۰ درجه‌ی سانتی گراد است.

دنبال یک اتو موی حرفه‌ای می‌گردید که تا سال‌های سال برای شما کار کند؟ اتو موی رمینگتون از آن دسته اتو موهای بسیار حرفه‌ای است که بر روی صفحه‌ی سرامیکی خود روکشی از کراتین و روغن بادام دارد. فکرش را بکنید که علاوه‌بر این که موهای شما صاف و یکدست می‌شود آسیبی هم نخواهد دید.

این اتو مو برای استفاده در سالن‌های زیبایی و برای انجام عمل کراتین بر روی موها بسیار کاربردی بوده و عمر طولانی هم دارد.

همه رمینگتون را به عنوان تولید کننده ماشین اصلاح صورت می‌شناسند. اما این برند قدیمی و معنبر هم برای تولید وسایل مرغوب الکترونیکی با عنوان بهترین مارک اتو مو نیز معروف است.

از بین رفتن کراتین مو در هنگام استفاده از اتو مو اصلی‌ترین دلیل آسیب‌دیدگی آن است. به همین خاطر بلافاصله پس از استفاده از اتو، موهای شما خشک و شکننده می‌شود. اتو موهای حرفه‌ای رمینگتون این مشکل را تا حد زیادی برای شما از بین برده است.

این محصول با دارا بودن روش کراتین بر روی صفحه‌ی اتو از ایجاد آسیب بر روی موها جلوگیری می‌کند. اتو موی رمینگتون در پنج دمای متفاوت قابل استفاده بوده و می‌توانید دمای آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

اتو مو پرومکس مدل 5500

اتو موهای پرومکس دارای صفحه‌ی سرامیکی هستند که باعث پخش دما به صورت مساوی در همه جای مو می‌شود و در نتیجه آسیب کمتری به موهای شما وارد می‌شود. این اتو مو ۶ درجه‌ی متفاوت دارد که می‌توانید با توجه به نوع موهایتان آن را تنظیم کنید.

اتو موی پرومکس قابلیت کراتینه دارد و موهای شما را صاف و براق می‌کند. این دستگاه به سرعت پس از اتصال به برق داغ می‌شود و بدنه‌ای بسیار خوش دست دارد.

اتو مو فیلیپس مدل HP8324/00

احتمالا نام برند فیلیپس را همه‌ی شما حداقل یک بار شنیده‌اید. برند فیلیپس از جمله برندهای بسیار معروف در تولید محصولات برقی است که این بار با تولید این اتو مو نشان داده که هنوز هم پس از گذر سال‌ها در صدر برندهای محبوب بازار قرار دارد.

این اتو مو ۱۱ دمای متفاوت دارد که همین امر به محبوبیت آن افزوده است. این مدل اتو موی فیلیپس به سبب دارا بودن صفحه‌ای پهن برای موهای بلند مناسب بوده و دارای سیستم قطع خودکار است که پس از ۳۰ دقیقه دستگاه را به صورت خودکار خاموش می‌کند.

مدلی دیگر از اتو موی پرومکس مدل 5757k است که صفحه‌ای سرامیکی با عرض ۲۶ میلی‌متر دارد. این اتو مو برای موهای متوسط و بلند مناسب بوده و جنس صفحه‌ی آن به صورتی است که آسیب‌های وارد شده به مو را به حداقل می‌رساند.

این محصول دارای یک کیف مقاوم در برابر حرارت است که می‌توانید بلافاصله پس از استفاده آن را بدون نگرانی از ایجاد سوختگی داخل کیف قرار دهید. اتو موی پرومکس به سرعت داغ می‌شود و در صورت عدم استفاده از آن به صورت خودکار خاموش می‌شود.

اتو مو فیلیپس مدل BHS676/03

این محصول از دیگر محصولات برند شناخته شده و محبوب فیلیپس است که برای صاف کردن هر چه سریع‌تر و بهتر موهای بلند بسیار مناسب است.

اتو موی فیلیپس دارای سیستم قطع خودکار بوده و در ۱۱ دمای متفاوت قابل تغییر است. بر روی صفحات این مدل یک لایه کراتینه تعبیه شده که از آسیب رساندن به مو جلوگیری می‌کند به طوری که می‌توانید با خیال راحت‌تر و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به موهایتان آن‌ها را به حالت دلخواه در بیاورید.

اتو موی حرفه‌ای رمینگتون برای افرادی که زیاد از اتو مو استفاده می‌کنند بسیار مناسب است؛ زیرا حداقل آسیب را به موها می‌رساند. این دستگاه برای استفاده در سالن‌های زیبایی هم بسیار کاربردی بوده و می‌توانید به سادگی با آن موهایتان را کراتین کنید.

پس از استفاده و صاف کردن موهایتان با رمینگتون خواهید دید که تا آخر شب موهای شما بدون هیچ تغییری به همان شکل مانده است و دیگر عمل صافی به موهای شما آسیبی نخواهد رساند.


بهترین مارک اتو موی موجود در بازار که می‌توانید بخرید

اگر این سوال در ذهن شما به وجود آمده که بهترین اتوی موی موجود در بازار چیست احتمالا اول احساس کرده‌اید که جای یک اتو موی کاربردی در وسایلتان خالیست. سپس به سراغ کامپیوتر یا گوشی خود رفته‌اید و این عبارت را سرچ کرده‌اید: بهترین اتو موی موجود در بازار چیست؟ یا قیمت بهترین اتو موی موجود در بازار چه قدر است؟

بگذارید صادقانه به شما بگوییم که این سوال فقط یک جواب ندارد. جواب این سوال‌ها کاملا به نوع مو و میزان استفاده‌ی شما از اتو مو بستگی دارد. اگر در سالن‌های زیبایی کار می‌کنید و از اتو مو استفاده‌ی زیادی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم اتو موی ارزان نخرید!

یک برند شناخته شده‌ی خوب و با کیفیت را نشان کنید و نگران قیمت آن هم نباشید، زیرا یکبار برای همیشه پول داده‌اید و در عوض با خیال راحت از محصول خود استفاده می‌کنید.

اما اگر اتوی مو را برای استفاده‌ی شخصی در منزل می‌خواهید بهتر است به نوع موهای خود نگاه کنید. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که موهای به اصطلاح خوش قلقی دارند و نیاز به اتو موهای بسیار حرفه ای ندارند بهتر است یک محصول متوسط با یک قیمت متوسط را خریداری کنید.

اگر موهای فر، وز و یا بد قلقی دارید بهتر است از اتو موهایی که صفحه‌ی کراتینه دارند استفاده کنید. این دسته از اتو مو ها از دیگر اتو موهای معمولی کمی گران‌تر هستند اما در عوض موهای شما را ساده‌تر حالت می‌دهند و به موهای شما آسیبی نمی‌رسانند.

انواع اتو مو

اتو موها به طور کلی انواع بسیار متفاوتی دارند اما اگر بخواهیم آن‌ها را در کوتاه‌ترین دسته‌بندی قرار دهیم می‌توانیم آن‌ها را بر اساس نوع جنس صفحه دسته‌بندی کنیم.

اتوهای مو سه نوع صفحه‌ی متفاوت دارند. صفحات سرامیکی قدیمی‌ترین نوع آن‌ها هستند که در ابتدا از این جنس بر روی صفحات استفاده می‌شد. دلیل آن هم این است که سرامیک به سرعت داغ شده و به سادگی قادر است دما را در سطح اتو به طور یکسان پخش کند.

پوشش تورمالین نوع دیگر این صفحات است که آسیب‌های ناشی از اتو کشیدن موها را تا جای ممکن کم کرده و باعث درخشان‌تر شدن موهای شما می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت دارید موهایتان خیس اتو می کشید (هرچند پیشنهاد می‌کنم این کار را نکنید) بهترین نوع برای شما جنس صفحات تورمالین است زیرا کم‌ترین آسیب را وارد می‌کند.

آخرین و جدیدترین نوع صفحات اتو مو از جنس تیتانیوم هستند که به سرعت داغ شده و دما را پخش می‌کنند و از آسیب رسیدن به موها نیز تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند. در اتو موهای جدید این جنس بیشتر از بقیه جنس‌ها به چشم می‌خورد.

یک نکته در مورد استفاده از اتو مو بگویم: اگر موهایتان رنگ شده است پیشنهاد می‌کنم قبل از استفاده حتما از نرم کننده برای موهای رنگ شده با ماسک برای موهای رنگ شده استفاده کنید.

اتو مو در حالت عادی موها را خشک می‌کند و موهای رنگ شده توسط رنگ مو و مواد شیمیایی داخل آن خشک شده است. فرقی هم نمی‌کند حتی اگر از بهترین مارک رنگ مو هم استفاده کرده باشید باز هم موهای شما مثل قبل نخواهد بود و رطوبت خود را از دست می‌دهند. پس اگر موهایتان مرطوب نباشد اتو مو به موهایتان آسیب وارد می‌کند.

 

چند سوال متداول در مورد انتخاب، استفاده و خرید بهترین مارک اتو مو

بهترین زمان اتو کشیدن موها چه وقتی است؟

بهترین زمان برای اتو کشیدن موها وقتی است که مو کاملا خشک شده و بهتر است قبل از آن از اسپری‌های محافظ مو در برابر حرارت استفاده شود.

آیا استفاده‌ی زیاد از اتو به مو آسیب وارد می‌کند؟

بله. به هیچ عنوان استفاده از اتو مو را برای خودتان تبدیل به یک عادت نکنید زیرا باعث آسیب شدید به بافت موهایتان می‌شود.

برای مو های فر بهترین جنس صفحه اتو مو چه نوع است؟

برای مو های فر جنس تیتانیوم و تورمالین بهترین نوع است زیرا این نوع اتو مو های باعث حالت دهی سریع تر مو ها می‌شوند.

سخن آخر

در این قسمت با معرفی بهترین مارک اتو مو در بازار سعی کردیم به شما نشان دهیم که خرید اتو مو کاری بسیار آسان است به طوری که می‌توانید وسواس در خرید را با خیال راحت کنار بگذارید و بهترین اتو مو را برای موهایتان انتخاب کنید. با داشتن یک اتو موی مناسب همیشه می‌توانید با صرف کمترین زمان در مهمانی‌ها بدرخشید.

22 نظر

  1. سلوادهقان پاسخ

    سلام من برا سالن میخام و معمولا موهای ضخیم و وز ریزی دارن یعنی وز سیم ظرفشویی چه اتو مویی بهم کمک میکنه کراتین کار هستم

  2. ناشناس پاسخ

    سلام اتو مو ک از نظر کیفیت خوب باشه و اسیب کمتری ب مو بزنه قیمت مناسب..ممنون راهنمایی کنید مصرف خانگی….مو بخوبی صاف کن…

  3. فاطمه پاسخ

    سلام خسته نباشین
    ببخشید میخواستم بپرسم که بین این همه برند که شما معرفی کردین بهترینش کدومه
    آخه برا هدیه هستش و از موهاش خبر ندارم ممنون میشم که بگین کدوم از همشون بهتره

  4. آرزو قوچانی پاسخ

    باسلام
    جلو موهای بنده کاملا شکسته و خورده و وز است موهامو فر و تار خیلی نازکی داره استفاده از کدوم اتو رو به من پیشنهاد میکنین ؟؟

  5. زینب پاسخ

    سلام من موهام یه حالت فر داره و کاملا صاف
    یه طوریه که انگار کراتینه کردم
    به نظرتون اگه اتو مو استفاده کنم حالتشو از دست میده؟؟
    لطفا راهنماییم کنید آخه میترسم موهام خرابشه

  6. زینب پاسخ

    سلام اندازه مو های من متوسطه و یه حالت فر ولی صافی داره موهام
    انگار که کراتینه کرده باشم
    به نظرتون اتو مو بخرم و استفاده کنم موهام حالتشو از دست نمیده؟؟
    لطفا راهنماییم کنید آخه میترسم موهام خراب بشه

    1. Akram پاسخ

      سلام
      یک اتو مو میخواستم برای آرایشگاه
      قیمتش هم ۱ میلیون یا بالا تر باشه
      برای کراتین هم میخوام باشه
      شما چه برند ها و مدل هایی پیشنهاد میکنید؟

  7. ناشناس پاسخ

    سلام من موهام کمی فر وضخیم پر پشت است چه نوع اتوی مویی را توصیه می کنید البته

  8. ايران اتلي خاني پاسخ

    سلام
    من براي يه آقا مي خوام اتو بگيرم . فرهاي درشت و خيلي پر وكوتاهي دارند وهرروز هم از اتو استفاده مي كنند. بهترين مارك براي ايشون چيه و با چه ضخامتي؟
    تشكر

    1. سوما پاسخ

      سلام برای این نوع مو اتو مو با صفحه تورمالین مناسب هستش. اتو مو پرومکس مدل 5757K رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. این مدل قابلیت کراتینه کردن مو رو داره و برای موهای فر بیشترین حالت‌دهی رو به وجود میاره.

  9. ناشناس پاسخ

    سلام من موهام فربود تاز کراتینه کردم الان از مودل اوتویی میتونم استفاده کنم چه مارکی خوبه

  10. ناشناس پاسخ

    سلام درود فراوان از توضیحات جامع و معرفی برندهای اتو موهای با کیفیت ، حالا با خیال راحت
    یک اتو مو خوب خریداری می کنم.
    ممنون

  11. رها پاسخ

    درود.واقعا از توضیحات جامع و مفید شما سپاسگزارم و همچنبن معرفی برندهای معتبر و اتو موهای با کیفیت.منو برای خرید راغب کردید و خیالمو راحت،ممنونم.🙏

    1. سوما پاسخ

      سلام رها جان ممنون از اعتماد شما امیدوارم خرید خوبی داشته باشید.

        1. ناشناس پاسخ

          من موهام فر فری و بلند پر پشته به نظرتون کدوم اتو مو رو استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
22 نظر