امروز31 فروردین 1403

مدل های مختلف بوت های مردانه و نحوه ست کردن آنها

بوت مردانه
5/5 - (1 امتیاز)

هر کفشی را با هر لباسی و برای هر مکانی نپوشید.

زمستان می‌تواند بسیار دلنشین باشد وقتی با سلیقه و انتخاب درست کالکشن بوت مردانه خود را تکمیل کنید. اما آیا در مورد نحوه انتخاب یک بوت خوب و کاربردی و البته با کیفیت چیزی می‌دانید. در این راهنمای خرید سعی خواهم کرد تا نکات مهم در انتخاب یک بوت مردانه را به شما آموزش دهم. امیدوارم در انتهای این مقاله به هدف خود برسید. با ما همراه باشید.

نیم بوت چلسی طرح یکسره

بوت چلسی

بوت چلسی

یک بوت با زرق و برق و ترکیبی از بوت چلسی به سبک اسلیپ آسان پوش با یک تکه چرم نوک‌تیز و یک کفه چرمی باریک است. به این خاطر به این کفش‌ها آسان پوش می‌گویند که بدون بند یا زیپ هستند و معمولا در دو طرف دو تکه کش به کفش دوخته شده تا راحت بتوان آن‌را پوشید و درآورد. این بوت‌ها را می‌توان با کت و شلوار و حتی شلوار جین نیز پوشید. این کفش‌ها در دسته‌بندی شیک و مجلسی قرار می‌گیرند. اگر قصد دارید با نامزدتان به یک رستوران شیک برای شام بروید می‌توانید این کفش‌های جذاب را با کت و شلوار خود بپوشید و بسیار به چشم بیایید.

رنگ پیشنهاد: کفش جیر قهوه‌ای متوسط و یا چرم سیاه.

برند : ژست

کفش یکسره مشکی طرح چلسی

برند : آلدو

بوت مردانه جیر قهوه ای طرح چلسی

نیم بوت رسمی مردانه

بوت رسمی مردانه

بوت رسمی مردانه

اگر دنیای این بوت‌ها برای شما تازه است باید بگویم از این پس تیپ جدیدی را تجربه خواهید کرد. این مدل را با شلوار پارچه‌ای پاکتی بپوشید. اگر رنگ چرم سیاه تیره را انتخاب می‌کنید پیشنهاد می‌کنم آن‌را با یک شلوار طوسی متوسط که خط اتوی آن مشخص است بپوشید. حتی فکرش را هم نکنید شلوار بدون اتو با آن بپوشید. توصیه می‌‌کنم پارچه‌ شلواری که انتخاب می‌کنید نرم و افتاده نباشد، بلکه یک پارچه‌ای انتخاب کنید که ضخم باشد و اتوی آن مشخص شود.

رنگ پیشنهادی: چرم قرمز سیاه تیره.

برند : آلدو

نیم بوت رسمی چرم قرمز تیره

بوت رسمی مردانه مدل Wingtip

Wingtip بوت رسمی مردانه مدل

به نظر من این چکمه‌ها به هیچ وجه نمی‌تواند جزو دسته بوت رسمی به شمار بیاید. وقتی این بوت‌ها را می‌بینم بدون اختیار یاد مکزیک می‌افتم. شما چه‌طور؟ اگر به رنگ قهوه‌ای علاقه دارید یک جفت از این بوت‌ها را با شلوار جین آبی که پایین آن ریش ریش شده است بپوشید. البته یادتان نرود شلوار چند سانت بیشتر نباید روی کفش نباشد، به طوری که بند کفش باید قابل مشاهده باشد.

رنگ پیشنهادی : قهوه‌ای متوسط، قهوه‌ای تیره

برند : آلدو

بوت رسمی مردانه قهوه ای

بوت مردانه جیر بروگ

بوت جیر بروگ

بوت جیر بروگ

این مدل بسیار شبیه به چکمه captoe است. ارتفاع این بوت‌ها کوتاه‌تر، و جنس آنها از جیر است. این کفش‌ها را وقتی می‌پوشید کاملا به پای شما می‌چسبند و البته چون جنس آن‌ها از چرم نرم‌تر است احساس راحتی خاصی به شما خواهند داد.

رنگ پیشنهادی: جیر قهوه‌ای متوسط

برند : آلدو

بوت مردانه جیر مدل بروگ

بوت جادپور

بوت جادپور

بوت جادپور

این مورد بسیار علاقه شخصی من است. این بوت‌ شبیه به چکمه چلسی است و معمولا روش بستن آن با یک سگک کوچک است. اگر به رنگ قهوه‌ای علاقه دارید توصیه می‌کنم این بوت‌ها را یک شلوار براق پاکتی کرم بپوشید. اروپایی‌ها معمولا این کفش‌ها را با شلوار براق می‌پوشند، که البته به سبک اروپایی هم معروف است.

رنگ پیشنهادی: جیر قهوه‌ای متوسط یا چرم سیاه.

برند : اچ اند ام

نیم بوت مردانه جیر طرح جادیپور

برند : شهر چرم

نیم بوت چرم مردانه طرج جادیپور

بوت چوکا

بوت چوکا

بوت چوکا

این کفش‌ها یک جفت پوتین معمولی با بند کوتاه و تنها ۲ تا ۳ سوراخ جای بند است.
فکر پوشیدن شلوار جین با این کفش‌ها از سرتان بیرون کنید. این بوت‌ها را با شلوار پارچه‌ای باید بپوشید. این بوت‌ها معمولا به بوت ثروتمندان معروف هستند. رنگ کرم آن را می توان با یک شلوار پارچه‌ای سبز پوشید و بسیار شیک به نظر رسید. و البته یک جفت کفش جیر ثروتمند هم می‌تواند یک گزینه مناسب برای ست شدن با شلوار فلانل باشد.

رنگ پیشنهادی: جیر قهوه‌ای روشن، کرم روشن.

برند : سلیو

نیم بوت مردانه جیر مدل چوکا

چکمه‌های سوارکاری

چکمه‌های سوارکاری

چکمه‌های سوارکاری

این چکه‌ها با چکمه سواری معروف هستند، و البته بسیار مناسب برای یک کتک‌کاری واقعی است! جنس آن بسیار مقاوم بوده و از پای شما در مقابل هر چیزی محافظت می‌کند. از این چکمه‌ها معمولا برای سواری استفاده می‌کند اما به این معنی نیست نمی‌تواند آن‌را جای دیگر بپوشید. این چکمه‌ها جنس بسیار ضخیم و سختی دارند و معمولا دارای یک سگک یا بند بزرگ هستند.

پیشنهاد شده: مقاوم چرمی که می‌توانید پیدا کنید. در این مورد خاص رنگ مهم نیست جان سخت بودن آن مهم است 🙂

بوت کویر

بوت کویر

بوت کویر

این بوت شبیه بوت چلسی است که توسط ارتش طراحی شده‌ است.کفی این کفش بسیار انعطاف‌پذیربوده، و برای زمین خاکی خشک مناسب است. محبوب‌ترین مدل این کفش‌ تولید شده توسط Clarks، به خاطر مقرون به صرفه بودن، راحتی و طول عمر آن‌ها است.

پیشنهاد: چرم مصنوعی.

بوت روزانه

بوت روزانه

بوت روزانه

کمپانی کفش تیمبرلند از این مدل زیاد تولید می‌کند. کفشی که شما برای محل کار و یا دنشگاه می توانید بپوشید. کفشی گرم و با کیفیت بالا و مناسب برای اسپرت‌ پسند‌ها. این کفش از چرم ضخیم برای محافظت از پنجه و پاهای شما استفاده می‌کنند و قدرت زیادی به شما می‌دهند. مگر کسی هم هست اسم تیمبرلند را بشنود و ذوق نکند؟! به نظر من که تیمبرلند نه فقط کفش و بوت مردانه بلکه در بوت زنانه نیز زبان‌زد عام و خاص است.

رنگ پیشنهادی: قهوه‌ای متوسط

پیشنهاد ویژه

نیم بوت مردانه تیمبرلند

برند : کال ایت اسپرینگ

بوت روزانه دانشجویی

بوت مجلسی راکر

بوت راکر

بوت راکر

یک جفت بوت مردانه مجلسی مناسب برای هنرمندان. این کفش‌ها معمولا زرق و برق دار هستند و مناسب هنرمندانی هستند که دنبال یک تیپ هنرمندی و خاص می‌گردند. این بوت‌ها را می‌توان با یک شلوار ساده پارچه‌ای به راحتی ست کرد.

رنگ پیشنهادی: مشکی البته. و یا پوست ماری (مانند مار پایتون) اگر واقعا می‌خواهید هیچ جانوری به شما نزدیک نشود!

برند : آلدو

نیم بوت مردانه هنرمندی مشکی

سخن آخر

از اینکه برای مطاله این مقاله وقت گذاشتید متشکریم، اگر موردی از قلم افتاده است در کامنت برای ما بنویسید. از اینکه توانسته باشیم در مورد انتخاب بوت مردانه به شما کمک کنیم، خوشحالیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر