امروز31 فروردین 1403

10 نوع از بهترین کرم لایه بردار [ایرانی و خارجی]

کرم لایه بردار قوی
5/5 - (1 امتیاز)

کرم لایه بردار خوب چی بگیرم؟

این روزها دیگر استفاده از لوازم آرایش رنگارنگ و متنوع نیست که باعث زیبایی صورت شما می‌شود. بلکه داشتن یک روتین مراقبتی پوستی می‌تواند نقش بیشتری در زیبایی شما داشته باشد. داشتن یک پوست صاف، شفاف و بدون آلودگی می‌توانید شما را طبیعی‌تر و حتی جذاب‌تر نشان دهد. اضافه کردن یک کرم لایه بردار قوی به روتین مراقبتی پوستی شما می‌تواند یکی از مهم‌ترین قدم‌هایتان در داشتن پوستی صاف و شفاف داشته باشد.

کرم‌های لایه‌بردار می‌توانند بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست باشند. زیرا یک لایه‌بردار خوب می‌تواند به پاکسازی پوست‌های مرده کمک کند و پوست شما را تازه و پاکیزه نگه دارد. انواع مختلفی از لایه‌بردارها در بازار وجود دارند که می‌توانید خریداری کنید. اما پیش از خرید لازم است نکات مهمی از قبیل نوع پوست و داشتن حساسیت پوستی را بررسی کنید. ما در این مقاله به‌نظر شما را در انتخاب و خرید یک کرم لایه‌بردار مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

یک کرم لایه بردار قوی چگونه عمل می کند؟

فرایند لایه‌برداری بسیار ساده است؛ این کرم‌ها سرعت حرکت سلول‌های پوستی مرده را افزایش داده و آن‌ها را سریع‌تر از بین می‌برند. لایه‌بردارها می‌توانند به صورت فیزیکی یا شیمیایی صورت بگیرند. لایه‌بردارهای فیزیکی لایه‌های قابل مشاهده‌ی پوست را درمان کرده و آن‌های را صاف تر و شفاف‌تر نشان می‌دهند. اسکراب صورت، فیس‌براش‌ها و اسفنج‌ها در این دسته قرار می‌گیرند.

لایه بردارهای شیمیایی هم لایه های قابل مشاهده و هم لایه های عمیق پوست را درمان می کنند. پس از اعمال روی پوست ، آنها باقی می مانند و نیاز به حداقل تعامل دارند. با استفاده منظم ، اثرات آنها باعث افزایش و افزایش میزان طبیعی لایه برداری پوست می شود، علاوه بر این که دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد التهابی و افزایش کلاژن است.

محصولات لایه برداری شیمیایی شامل تونرهای لایه بردار ، ماسک های سالیسیلیک اسید ، مرطوب کننده های اسید گلیکولیک ، لایه بردارهای شیمیایی و پاک کننده های لایه بردار است.

لایه‌بردارهای شیمیایی هم لایه‌های قابل مشاهده هم لایه‌های عمیق‌تر پوست را درمان می‌کنند. آن‌ها پس از اعمال روی پوست، مدتی بر روی آن باقی می‌مانند. استفاده‌ی منظم از این لایه‌بردارها باعث افزایش میزان لایه‌برداری طبیعی پوست می‌شود.

این محصولات دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی هستند و موجب تقویت تولید کلاژن در پوست می‌شوند. تونرهای لایه‌بردار، ماسک‌های سالیسیلیک اسید، مرطوب‌کننده‌های اسید گلیکولیک، ماسک‌های لایه‌بردارهای شیمیایی و پاک‌کننده‌ها در این دسته قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید یک لایه‌برداری سریع و آسان انجام، استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی را به شما توصیه می‌کنیم. اگر می‌خواهید نتیجه‌ی لایه‌برداری را بلافاصله مشاهده کنید بهتر است از لایه‌بردارهای فیزیکی استفاده کنید.

کرم لایه بردار را بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید

زمانی‌که قصد داری یک کرم لایه‌بردار خریداری کنید، متوجه خواهید شد که این کرم‌ها دارای برچسبی نیستند که به شما نشان دهد برای چه پوستی مناسب هستند. این در حالی است که شما باید کرم لایه‌بردار را مناسب پوست خود خریداری کنید.

حتما می‌پرسید از کجا باید بدانیم کدام کرم لایه‌بردار برای پوستمان مناسب است؟ این موضوع را می‌توانید از روی ترکیبات این کرم‌ها به‌خوبی متوجه شوید. برای مثال ترکیبات محلول در روغن برای پوست‌های چرب و ترکیبات محلول در آب برای پوست‌های خشک بهترین گزینه هستند. برخی از لایه‌بردارها هم به طور اختصاصی برای از بین رفتن آکنه و جلوگیری از پیری پوست تولید می‌شوند. اگر با نوع پوست خود آشنایی داشته باشید به راحتی می‌توانید یک لایه‌بردار مناسب خریداری کنید.

پوست معمولی

افرادی که دارای پوست معمولی هستند می‌توانند از لایه‌بردارهای فیزیکی ملایم و از لایه‌بردارهای شیمیایی حاوی اسید گلیکولیک و آنزیم‌ها استفاده کنند. این محصولات سلول‌های مرده‌ی پوست را از لایه‌ی فوقانی به‌راحتی خارج می‌کنند.

پوست خشک

افرادی که پوست خشک دارند می‌توانند از لایه‌بردارهای شیمیایی مانند اسید گلیکولیک و لاکتیک اسید استفاده کنند. این لایه‌بردارها باعث افزایش رطوبت و بهبود رنگ پوست می‌شوند. اما خوب است بدانید که لایه‌بردارهای شیمیایی مانند سالیسیک اسید می‌توانند تاثیر خشک‌کنندگی روی پوست این افراد داشته باشند.

پوست حساس

افرادی که دارای پوست حساس هستند به‌خوبی به لایه‌بردارهای حاوی اسید لاکتیک پاسخ می دهند. این ماده از دیگر لایه‌بردارهای شیمیایی ملایم‌تر است. اگر پوست حساس دارید، سعی کنید به سراغ لایه‌بردارهای اسید گلیکولیک و لایه‌بردارهای فیزیکی نروید. زیرا این محصولات به‌راحتی باعث تحریک پوست و ایجاد واکنش‌های آلرژیک می‌شوند.

پوست چرب و مختلط

افرادی که دارای پوست چرب یا مختلط هستند، ممکن است بیش از حد معمول در پوست سبوم تولید کنند. این موضوع باعث ایجاد آکنه و جوش‌های سرسیاه می‌شود. بهتر است این افراد از مواد قوی‌تری مانند سالیسیلیک اسید یا اسکراب های فیزیکی برای لایه‌برداری پوست خود استفاده کنند.

مزایای استفاده از کرم لایه بردار چیست؟

  • کرم‌های لایه‌بردار موجب درخشندگی پوست می‌شوند. درست است که پاکسازی پوست می‌تواند به از بین بردن آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست کمک کند. اما لایه‌برداری آن چیزی است که موجب درخشندگی و داشتن یک پوست سالم می‌شود.
  • لایه‌برداری باعث می‌شود مرطوب‌کننده‌ها موثرتر عمل کنند. اگر پوست شما لایه‌برداری نشده باشد، مرطوب‌کننده تنها روی سطح پوست می‌نشیند و به داخل آن نفوذ نخواهد کرد. اگر می خواهید مواد موثر مرطوب‌کننده به داخل پوستتان نفوذ کند، بهتر است ابتدا پوستتان را لایه‌برداری کرده باشید.
  • لایه برداری ، چهره ای درخشان و درخشان ایجاد می کند. بله ، پاکسازی می تواند به از بین بردن آلودگی و چربی پوست کمک کند ، اما لایه برداری چیزی است که باعث می شود پوست واقعاً از سلامت بدرخشد.
  • لایه برداری به مرطوب کننده کمک می کند تا موثرتر عمل کند. مرطوب کننده روی پوست که لایه برداری نشده است فقط روی سطح می نشیند. اگر می خواهید مرطوب کننده واقعاً فرو رود ، لایه برداری از پوست بهترین راه برای انجام آن است.
  • لایه‌برداری پوست شما را برای آرایش آماده می‌کند. به کمک لایه‌برداری بافت پوست یکنواخت شده و به داشتن آرایشی یکدست کمک بسیاری می‌کند.
  • یکی دیگر از مزایای لایه‌برداری پاک کردن منافذ پوست و حذف ناخالصی‌ها است. پاک‌کننده‌ها می‌توانند وارد لایه‌های عمیق پوست شوند اما این لایه‌بردارها هستند که منافذ پوستی را به‌خوبی کنترل می‌کنند.
  • لایه‌برداری روند پیری پوست را کندتر می‌کند. کرم‌های لایه‌بردار پوست را احیا می‌کنند و یک زیبایی طبیعی برایتان رقم می‌زنند.
  • استفاده از کرم‌های لایه‌بردار درخشندگی فوری به پوست شما می‌بخشد. اگر تا به حال لایه‌برداری نکرده باشید، پس از استفاده از این کرم‌ها از اثربخشی فوری آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد.
  • یکی دیگر از مزایای لایه‌برداری صاف شدن پوست است که به مرور زمان می‌توانید تاثیر آن را روی پوست خود ببینید.

معرفی ۱۰ نمونه کرم لایه بردار قوی ایرانی و خارجی

پیشنهاد ما

کرم لایه بردار سینره ده درصد AHA

کرم لایه‌بردار سینره ده درصد AHA حاوی اسید میوه‌های لیمو، آناناس، انگور و گل ساعتی است که به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کنند. این کرم موجب روشن‌تر شدن پوست می‌شود. همچنین به دلیل بهبود فرایند نوسازی پوست باعث می‌شود اثر دیگر روشن‌کننده‌ها افزایش پیدا کند.

این محصول علاوه‌بر جلوگیری از تجمع سلول‌های مرده در منافذ پوست، از ایجاد جوش‌های سرسیاه و سرسفید هم جلوگیری می‌کند. این کرم دارای نفوذپذیری بالایی است و با نفوذ به لایه‌ی شاخی اتصالات سلولی را سست می‌کند. در نتیجه سلول‌های کهنه از سطح پوست جدا می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این کرم می توان به افزایش سرعت نوسازی پوست و تقویت ساخت کلاژن و الاستین اشاره کرد. این روند موجب کاهش چین و چروک پوست می‌شود. در ترکیبات این کرم درصد مناسبی از AHA به کار رفته است که باعث می‌شود بدون ایجاد تحریکات پوستی عمل لایه‌برداری را انجام دهد. به‌علاوه، با افزایش نوسازی پوست باعث از بین رفتن لک و جای جوش می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم لایه‌بردار دارای فرمولاسیون ویژه ای است که قادر است بدون ایجاد التهاب عمل لایه‌برداری را انجام دهد. پس از چند بار استفاده می‌توانید اثربخشی آن را روی صاف شدن پوستتان مشاهده کنید.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این کرم لایه‌بردار برای پوست‌های حساس توصیه نمی‌شود.

کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13%

کرم لایه‌بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13% یکی از محصولات طبیعی و قوی بازار است و پوست‌های مرده و آسیب‌دیده را به‌راحتی از بین می‌برد. اسیدهای طبیعی میوه و شیر، ویتامین‌های A و E و آلفابیزابولول در ترکیبات این کرم یافت می‌شوند. این مواد قادرند لایه‌های سطحی پوست را به‌خوبی پاکسازی کنند.

این محصول علاوه‌بر لایه‌برداری، رطوبت پوست را افزایش داده و نرمی و لطافت خوبی به آن می‌بخشند. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک و رطوبت‌رسانی مناسب اشاره کرد. همچنین قادر است جوش‌های سرسیاه و آکنه را درمان کرده و جای جوش را از بین ببرد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم لایه‌بردار فاقد پارابن است. به همین دلیل یک محصول ضد حساسیت به‌شمار می‌رود. به‌علاوه، دارای غلظت خوب و رایحه‌ی مناسبی است.

کرم لایه بردار آردن مدل AHA %12

کرم لایه‌بردار آردن مدل AHA %12 را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این کرم لایه‌بردار برای پوست‌های معمولی مناسب است و خاصیت پاک‌کنندگی خوبی دارد. این محصول حاوی ویتامین C است و روند بازسازی سلولی را تسریع می‌کند. همچنین لایه‌های فرسوده‌ی پوست را به‌راحتی از بین می‌برد. از دیگر مواد موجود در ترکیبات این کرم می‌توان به آلوئه‌ورا، بیزابولول و رتینیل پالمات اشاره کرد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول دارای حجم و قیمت نسبتا مناسبی است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. همچنین در از بین بردن لک و جای جوش به‌خوبی عمل می‌کند.

کرم لایه بردار مدیلن مدل 10% 50ml AHA

کرم لایه‌بردار مدیلن مدل مدل AHA 10% در حجم ۵۰ میلی‌لیتر به فروش می‌رسد. این کرم را می‌توانید روی انواع پوست به کار ببرید. این محصول علاوه‌بر لایه‌برداری دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است و عمل آبرسانی را روی پوستتان انجام خواهد داد. همچنین قادر است خطوط ریز صورت را به مقدار قابل توجهی کاهش داده و از روند پیری پوست جلوگیری کند.

این کرم لایه‌بردار پوست شما را شفاف‌تر نشان داده و لک و جوش را از بین می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به افزایش میزان کلاژن‌سازی اشاره کرد.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

این محصول دارای حجم و قیمت مناسبی است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. قدرت پک‌کنندگی و لایه‌برداری این کرم بسیار خوب است و موجب حساسیت نمی‌شود.

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 10

کرم لایه‌بردار فیس دوکس مدل Alphasome 10 قادر است با لایه‌برداری نقاط تیره‌ی پوست را روشن کند. همچنین از بروز جوش‌های سرسیاه و آکنه جلوگیری خواهد کرد. این کره لایه‌ی خارجی و تیره‌رنگ پوست که شامل پوست‌های مرده هستند را از بین می‌برد. به این ترتیب لایه‌ی زنده‌ و سالم پوست نمایان می‌شود. با استفاده از این کرم شاهد کاهش قابل توجه میزان چین و چروک و خطوط ریز صورت خواهید بود. همچنین لک‌های قهوه‌ای پوست و جای جوش هم به مرور زمان از بین خواهند رفت.

این کرم را می‌توانید روی انواع پوست به کار ببرید. با استفاده از این محصول پوستتان نرم‌تر و درخشان‌تر خواهد شد. در ترکیبات این کرم عصاره‌ی مشتق پایدار زیتون و ویتامین E به کار رفته است.

برای استفاده از این لایه‌بردار هرشب کمی از آن را روی صورت تمیز بمالید تا به‌خوبی جذب شود. بهتر است برای اثربخشی بیشتر هنگام روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم از کیفیت خوبی برخوردار است و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید اثربخشی آن را روی پوستتان مشاهده کنید.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این محصول دارای حجم کم و قیمت نسبتا بالایی است.

کرم لایه بردار پوست لایسل مدل Alphasel

کرم لایه‌بردار پوست لایسل مدل Alphasel محصولی مناسب پوست‌های چرب است. این کرم دارای خاصیت ضد آکنه است و از بروز جوش روی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین جای جوش روی پوست را از بین می‌برد. میزان AHA موجود در این کرم تنها ۱۵ درصد است و به همین دلیل حساسیت ایجاد نمی‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم دارای خاصیت لایه‌برداری خوبی است و پوست شما را چرب نمی‌کند.

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 20% NIGHT CREAM

کرم لایه‌بردار ام کیو مدل Night Cream AHA 20% یک لایه‌بردار قوی است. این محصول قادر است ضخامت لایه‌ی شاخی پوست را کنترل کرده و عمق چروک‌ها را تا ۵۵ درصد کاهش دهد. استفاده از این لایه‌بردار موجب می‌شود پوست شما شفاف‌تر و روشن‌تر شود. به‌علاوه، این کرم یک محرک ساخت کلاژن به‌شمار می‌رود و از افتادگی پوست شما پیشگیری می‌کند.

در ترکیبات این کرم مواد مغذی و رطوبت‌رسان و عصاره‌ی لیمو به کار رفته است. این مواد قادرند PH پوست را تنظیم کرده و موجب نرمی و لطافت آن می‌شوند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم قدرت جذب خوبی دارد و از خشکی و چربی پوست جلوگیری می‌کند.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این محصول دارای حجم کم و قیمت نسبتا بالایی است.

کرم لایه بردار آیسیس فارما مدل گلایکو A

کرم لایه‌بردار آیسیس فارما مدل گلایکو A با حجم ۳۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این محصول حاوی گلیکولیک اسید آزاد است و قدرت نفوذ پذیری بالایی دارد. این کرم به سرعت در بافت اپیدرم پوست نفوذ کرده و سنتز کلاژن را تحریک می‌کند. همچنین با کنترل لایه‌ی شاخی پوست نقش مهمی در کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوست ایفا می‌کند.

این محصول یک کرم لایه‌بردار مخصوص شب به‌شمار می‌رود و با استفاده از آن شاهد کاهش محسوس لک و آکنه‌ی پوست خواهید شد. همچنین دارای خاصیت روشن‌کنندگی است و پوست شما را شفاف‌تر نشان می‌دهد. این کرم با تحریک ساخت کلاژن و الاستین موجب کاهش چین و چروک پوست و جوانسازی آن می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول کیفیت خوب و اثربخشی مطلوبی دارد.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این محصول دارای حجم کم و قیمت بالایی است

کرم لایه بردار پوست درماتیپیک مدل AHA 15

کرم لایه‌بردار پوست درماتیپیک مدل AHA 15 در حجم ۳۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این کرم با افزایش سنتز کلاژن و الاستین باعث رفع چین و چروک و جوانسازی پوست می‌شود. این محصول همچنین قادر است عمل رطوبت‌رسانی را به طور عمقی انجام داده و موجب شفافیت و شادابی پوست شود. این ویژگی‌ها در کنار هم باعث از بین رفتن علا‌ئم پیری زودرس خواهند شد.

در ترکیبات این کرم مواد التیام‌بخش، ضد التهاب و آنتی‌اکسیدان یافت می‌شوند که موجب به حداقل رسیدن احتمال ایجاد حساسیت می‌شوند. این محصول را می‌توانید بر روی انواع پوست به کار ببرید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم دارای قدرت جذب بالایی است و بافت سبکی دارد. این محصول یک لایه‌بردار ملایم است و پوست شما را شفاف و یکدست خواهد کرد. پس از یک دوره مصرف می‌توانید اثربخشی آن روی روشن شدن پوست و از بین رفتن جای جوش و لک را مشاهده کنید.

معایب محصولی که خریداری می کنید

حجم این کرم لایه‌بردار کم و قیمت آن نسبتا بالا است.

کرم لایه بردار پوست آیچون بیوتی مدل خیار

کرم لایه‌بردار آیچون بیوتی مدل خیار دارای فرمولاسیونی طبیعی است. این محصول دارای عصاره‌ی چای سبز است و با نفوذ به پوست موجب درخشندگی و روشن شدن آن می‌شود. این کرم لایه‌بردار متابولیسم سلولی را تحریک کرده و سلول‌های ضعیف پوستی را تقویت و مستحکم می‌کند.

استفاده از این کرم لایه‌بردار آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد و موجب جوانسازی و سفیدی آن می‌شود. همچنین منافذ پوست را باز کرده و باعث کاهش چربی و جوش می‌شود.

برای استفاده از این محصول ابتدا پوست خود را به‌خوبی شست‌وشو دهید. سپس مقداری از این لایه‌بردار را روی پوست نم‌دار قرار دهید. به‌صورت دورانی با انگشت خود کرم را ماساژ دهید. پس از چند دقیقه پوست خود را با آب سرد بشویید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول دارای کیفیت مطلوبی است و از قدرت پاکسازی و نرم‌کنندگی خوبی برخوردار است. همچنین دارای حجم و قیمت مناسبی است.

شما چه فکر می کنید؟

این روزها که عوامل زیادی می‌توانند سلامت پوست را به خطر بیندازند، داشتن یک روتین مراقبت از پوست می‌تواند کمک بزرگی باشد. در کنار تمام محصولات مراقبت از پوست که استفاده می‌کنید، وجود یک کرم لایه بردار قوی برای پاکسازی و شفافیت پوست ضروری به نظر می‌رسد. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه‌ی عملکرد کرم‌های لایه‌بردار و مزایای آن آشنا کنیم.

آیا شما تا به حال از کرم‌های لایه‌بردار استفاده کرده‌اید؟ چه تاثیری روی پوستتان داشته‌اند؟ حتما از تجربیات خود برای ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر