امروز30 فروردین 1403

بهترین ریمل خرده مژه دار (کالیستا، بورژوا، لورآل)

بهترین ریمل خرده مژه دار
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای خرید ریمل خرده مژه دار

هیچ‌چیز نمی‌تواند مانند ریمل زیبایی و گیرایی چشمان شما را افزایش دهد؛ به‌خصوص زمانی‌که از فرمژه به همراه ریمل استفاده می‌کنید. به کمک ریمل می‌توانید ظاهری جذاب‌تر به چشمان خود ببخشید. آنچه در خرید ریمل اهمیت دارد این است که مژه‌های خود و نوع آرایشی که می‌پسندید را بشناسید و محصول مناسب را انتخاب کنید.

ریمل‌های خرده مژه دار یکی از محصولاتی هستند که برای داشتن مژه‌هایی جذاب‌تر به کمک شما می‌آیند. در این مقاله به‌نظر شما را در انتخاب بهترین ریمل خرده‌ مژه دار راهنمایی می‌کنیم و برخی از بهترین محصولات بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

با انواع ریمل آشنا شوید

همه‌ی مژه‌ها یکسان نیستند؛ افراد مژه‌های متفاوتی دارند و همین باعث می‌شود ریمل‌ها هم انواع مختلفی داشته باشند. استفاده از ریملی با برس و فرمولاسیون مناسب در بدست آوردن نتیجه‌ی دلخواه‌تان نقش بسیار مهمی دارد. درست مانند زمانی که یک مرطوب کننده پوست می‌خرید. پس از آن، نحوه‌ی استفاده از ریمل می‌تواند چهره‌ی شما را به کلی تغییر دهد. ریمل‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

 ریمل های حجم دهنده

ریمل‌های حجم‌دهنده با پرپشت‌تر نشان دادن مژه‌های شما ظاهری جذاب و فریبنده به شما می‌بخشند؛ به‌خصوص زمانی‌که با آرایش اسموکی استفاده می‌شوند. برخی از انواع این ریمل‌ها ظاهری طبیعی‌تر دارند و ممکن است برای آرایش‌های طبیعی مناسب باشند. اما در کل نمی‌توان مژه‌های مشکی و پرپشتی که استفاده از این ریمل‌ها به شما می‌بخشند را جزو یک آریش طبیعی به‌شمار آورد.

ریمل‌های حجم‌دهنده‌ای که دارای دو سر هستند و در یک سر آن‌ها پرایمر و سر دیگر ریمل است برای آرایش‌ شب مناسب‌تر هستند.زیرا به مرور زمان نمی‌ریزند و زیر چشمان‌تان را سیاه نمی‌کنند.

ریمل های بلند کننده

اگر مژه‌های ضخیم و کوتاهی دارید، ریمل‌های بلندکننده برای شما بسیار مناسب هستند. این ریمل‌ها می‌توانند با بلندتر نشان دادن تارهای مو شما را بسیار جذاب‌تر نشان دهند. به‌علاوه، برای خانم‌هایی که آرایش طبیعی را می‌پسندند و نمی‌خواهند مژه‌هایشان بیش از مشکی و پرپشت به‌نظر برسند ایده‌آل هستند. این ریمل‌ها در کنار یک سایه چشم نود می‌تواند عالی به‌نظر برسد.

ریمل های رنگی

ممکن است تصور کنید ریمل‌های رنگی جزو ترندهای زودگذر هستند و رنگ‌های شاد آن‌ها مناسب نوجوان‌ها است. اما جالب است بدانید که افرادی که به‌صورت حرفه‌ای آرایش می‌کنند حتما ریمل‌های رنگی را در لوازم خود دارند.

ریمل‌های رنگی می‌توانند تکیمل‌کننده‌ی آرایش شما باشند. این ریمل‌ها تنها دارای رنگ‌های شاد و روشن نیستند؛ بلکه می‌توانید رنگ‌های سورمه‌ای، بنفش و سبز تیره را در میان آن‌ها ببینید. این رنگ‌ها می‌توانند رنگ چشمان شما را زیباتر نشان دهند. برای مثال اگر چشمان آبی دارید ریمل‌های آبی و اگر چشمان سبز یا آبی دارید ریمل قرمز تیره زیبایی چشمان‌تان را دوچندان می‌کنند. اگر هم چشمان‌تان عسلی یا قهوه‌ای است، استفاده از ریمل‌های سبز را فراموش نکنید.

ریمل های چند کاره

خرید یک ریمل بلندکننده، حجم‌دهنده، جداکننده، فرکننده و رنگی می‌تواند یک خرید مقرون‌به‌صرفه و کاربردی محسوب شود؛ یک گنج در لوازم آرایشی هر خانم. این محصول کلید داشتن مژه‌های جذاب و یک آرایش اسموکی بی‌نقص است.

پیش از خرید ریمل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پیش از آن‌که ریملی انتخاب کنید که از خرید آن پشیمان شوید، نکات مهم درباره‌ی خرید یک ریمل مناسب را بدانید.

  • طول مژه ها
  • ضخامت مژه ها
  • اندازه براش
  • نوع براش
  • ضد آب بودن
  • مناسبت
  • رنگ

طول مژه ها

ریمل‌های بلندکننده‌ی زیادی در بازار وجود دارند که برای خانم‌هایی با مژه‌های کوتاه و ضخیم مناسب هستند. اگر مژه‌های بلندی دارید، این نوع ریمل‌ها برایتان کاربرد چندانی نخواهند داشت. بنابراین یکی از مهم‌ترین عواملی که در خرید ریمل به شما کمک می‌کند در نظر گرفتن طول مژه‌هایتان است.

اگر احساس می‌کنید مژه‌هایتان باید بلندتر به‌نظر برسند، ریمل بلندکننده خریداری کنید. اما اگر مژه‌های بلندی دارید، به سراغ ریمل‌های حجم‌دهنده بروید. زیرا ریمل‌های بلندکننده ممکن است مژه‌هایتان را بیش از حد بلند و سنگین کند.

ضخامت مژه ها

اگر مژه‌های پر و ضخیمی دارید بسیار خوش‌شانس هستید؛ زیرا می‌توانید یک ریمل سبک و استاندارد خریداری کنید. اگر مژه‌هایتان نازک‌تر است به ریمل‌هایی احتیاج دارید که مژه‌های شما را حجیم‌تر و پرپشت‌تر نشان دهد.

اندازه براش

طول و اندازه‌ی براش ریمل اهمیت زیادی دارد. یک براش باید در دستان شما راحت باشد. به این ترتیب می‌توانید بدون آنکه اذیت شوید از ریمل استفاده کنید.

نوع براش

براش‌های ریمل‌ها می‌توانند به شکل خمیده یا صاف باشند. برخی انواع خمیده و برخی انواع صاف را ترجیح می‌دهند. پیش از خرید ریمل روی بسته‌بندی را خوب نگاه کنید تا بدانید از کدام نوع براش خریداری می‌کنید. معمولا استفاده از براش‌های خمیده بسیار راحت‌تر است و زیر چشمان‌تان را سیاه نمی‌کند.

ضد آب بودن

سعی کنید ریمل‌های ضد آب انتخاب نکنید. کارشناسان معتقدند ریمل‌های ضد آب می‌تواند باعث سیاهی دور چشم شود و این سیاهی به سادگی از بین نمی‌رود. اگر ریمل‌هایی انتخاب کنید که در برابر تعریق و اشک مقاوم هستند بهتر از انواع ضد آب است. به‌علاوه، راحت‌تر از روی پوست پاک می‌شوند.

مناسبت

یکی از مواردی که در خرید ریمل به شما کمک می‌کند این است که بدانید برای چه مناسبتی ریمل استفاده می‌کنید. اگر می‌خواهید آرایشی مناسب جشن‌ها و مهمانی‌های شب داشته باشید، ریملی انتخاب کنید که مناسب آرایش‌های اسموکی باشد و به شما ظاهری منحصربه‌فرد ببخشد. در اینجا محصولات بلندکننده، حجم‌دهنده و انواعی که مژه‌های شما را تیره‌تر نشان دهند مناسب هستند. اما اگر برای استفاده‌ی روزمره یا آرایش‌های نود می‌خواهید ریمل خریداری کنید به‌ سراغ انواع ساده‌تر بروید.

رنگ

رنگ ریمل از دیگر مواردی است که در انتخاب یک محصول مناسب می‌تواند به شما کمک کند. رنگ مشکی محبوب‌ترین رنگ برای ریمل است و در تمام فروشگاه‌ها پیدا می‌شود. شما می‌توانید رنگ‌های قهوه‌ای، سورمه‌ای، آبی، سبز و حتی بنفش هم پیدا کنید. امتحان کردن ریمل‌هایی با رنگ‌های متفاوت می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد و ظاهری جدید و جذاب به شما ببخشد.

معرفی بهترین ریمل خرده مژه دار ایرانی و خارجی

ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume

ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume یک ریمل بلندکننده و حجم‌دهنده است. این محصول دارای یک برس با دو حالت مختلف است که می‌توانید به چرخاندن سری آن به حالت دیگر دست پیدا کنید. هرکدام از این حالت‌ها عملکرد متفاوتی روی مژه‌هایتان خواهند داشت. نوع برس این ریمل ژله‌ای است و از چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

این ریمل دارای ماندگاری بالایی است. همچنین برای چشمان حساس و افرادی که از لنز استفاده می‌کنند مناسب است. کیفیت خوب این محصول به همراه برس دوکاره از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این ریمل نسبتا بالا است.

مدل محبوب

ریمل حجم دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express

ریمل حجم‌دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express را می توانید در حجم ۶ میلی‌لیتر خریداری کنید. این ریمل دارای الیاف طبیعی است و ترکیبات به کار رفته در آن کاملا گیاهی هستند. سری ریمل ژله‌ای و لیزری است و از به هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

ماندگاری و عدم ریزش از نکات مثبت این ریمل هستند. این محصول همچنین فاقد پارابن است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

ریمل حجم‌دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme علاوه‌بر حجم دادن به مژه‌های شما آن‌ها را خوش‌حالت‌تر نشان می‌دهد. این ریمل پوشش بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و ریزترین مژه‌ها را هم حالت می‌دهد. بافت کرمی و رنگدانه‌های سیاه کربنی این محصول سوئدی زیبایی خاصی به چشمان‌تان می‌بخشند. همچنین به سرعت خشک می‌شود و شما می‌توانید در چند لایه از این محصول استفاده کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول در برابر آب مقاوم است و برای چشمان حساس محصولی مناسب به‌شمار می‌رود. کیفیت بسیار خوب در کنار ماندگاری و عدم ریزش از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول به‌شمار می‌رود.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این ریمل قیمت نسبتا بالایی دارد.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

ریمل اسنس مدل I Love Extreme Volume یک محصول حجم‌دهنده است که با دارا بودن رنگدانه‌های مشکی جلوه‌ی خاصی به چشمان‌تان می‌بخشد. این محصول دارای یک برس فیبری است  با دو لبه‌ی شکاف‌دار است. وجود فرچه‌های کوچک‌تر در برس این ریمل موجب می‌شود رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و در نتیجه حجم مژه‌های شما بیشتر شود.

آنچه این محصول را متمایز می کند

میزان حجم‌دهندگی و ماندگاری بالای این ریمل از نکات مثبت آن است. همچنین دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی است.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

ریمل حجم‌دهنده‌ی لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H یکی از محصولات خوب و با کیفیت این برند فرانسوی است. این ریمل حاوی کلاژن است و تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

کیفیت خوب در کنار ماندگاری بالا از ویژگی‌های خوب این محصول هستند

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این ریمل نسبتا بالا است.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Paradise

ریمل حجم‌دهنده‌ی لورآل مدل Paradise یکی از جدیدترین محصولات این برند فرانسوی است. این ریمل دارای براشی نرم و بافتی ابریشمی و یکدست است. از ترکیبات به کار رفته در این ریمل می‌توان به روغن کرچک، روغن جوجوبا، روغن نخل، روغن زیتون و عصاره‌ی گل سنتورا اشاره کرده. براش این ریمل با دارا بودن بیش از ۲۰۰ فیبر مواد زیادی را در خود نگه می‌دارد و پوشش فوق‌العاده‌ای دارد. این ریمل علاوه‌بر خاصیت حجم‌دهندگی دارای خاصیت بلند کنندگی است و مژه‌هایی جذاب را برایتان می‌سازد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل دارای کیفیت و پوشش بسیار خوبی است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این محصول کمی زود خشک می‌شود و قیمت نسبتا بالایی دارد.

ریمل حجم دهنده میبلین مدل 100

اگر مژه‌های نازک و کم‌پشتی دارید، ریمل حجم‌دهنده‌ی میبلین مدل Volume Express Colossal 100 Percent Black را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ریمل دارای برس نسبتا بزرگی است که از به هم چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند. این محصول دارای رنگدانه‌های مشکی و غنی است که زیبایی چشمان شما را دوچندان می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول دارای ماندگاری بالا و کیفیت بسیار خوبی است. همچنین برای چشمان حساس مناسب است و به‌راحتی پاک می‌شود.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این ریمل نسبتا بالا است.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Ultimated

ریمل حجم‌دهنده‌ی لورآل مدل Ultimated دارای بافتی نرم و ابریشمی است و مژه‌های شما را به زیبایی آرایش می‌کند. این محصول دارای طراحی بسیار خلاقانه‌ای است؛ با برداشتن قفل پلاستیکی روی دسته می‌توانید ریمل را با زاویه‌ی ۴۵ درجه و به‌راحتی استفاده کنید. به این ترتیب هنگام استفاده از ریمل دید راحت‌تری خواهید داشت. برس این محصول با دارا بودن بیش از ۲۰۰ فیبر به‌راحتی مژه‌های شما را پوشش می‌دهد. همچنین در کنار حجم‌دهندگی دارای خاصیت بلند کنندگی است.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول بدون پارابن بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این محصول نسبتا بالا است. همچنین به دلیل ضد آب بودن ممکن است شستن آن برایتان کمی سخت باشد.

شما چه فکر می کنید

استفاده از ریمل می‌تواند آرایش چشمان شما را از این رو به آن رو کند. البته باید توجه داشته باشید که بر اساس نوع آرایش و نوع مژه‌هایتان باید در خرید محصول دقت به خرج دهید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را در خرید ریمل راهنمایی کنیم. همچنین برخی از بهترین ریمل‌های خرده مژه دار بازار با به شما معرفی کردیم.

اگر شما هم سابقه‌ی استفاده از این نوع ریمل‌ها را دارید حتما از تجربیات خود برای ما بنویسید. کدام ریمل را بیشتر از بقیه پسندیدید و کدام محصول از نظر شما کارایی خاصی نداشت؟ منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر