امروز09 فروردین 1403

بهترین مارک های اسکراب برای پوست چرب و جوشدار 2020

بهترین مارک های اسکراب برای پوست چرب و جوشدار
4.4/5 - (11 امتیاز)

بهترین برندهای ایرانی و خارجی اسکراپ پوست مخصوص پوست چرب

اگر پوست چرب دارید پس جوش‌های سرسیاه و گاهی دردناک که بر اثر این چربی‌های کنترل نشده به‌وجود می‌آیند همیشه مهمان شما هستند. یکی از راه‌های درمان پوست چرب استفاده از اسکراب‌های مخصوص است. برای کنترل چربی‌های اضافی پوست بهترین راه این است که سراغ بهترین مارک اسکراب برای پوست چرب بروید و اطمینان حاصل کنید محصول انتخاب شده تاثیر واقعی داشته باشد تا بتوانید به راحتی این مشکل را حل کنید.

پیشنهاد ویژه

اسکراب لایه بردار بایودرم مخصوص پوست چرب

این اسکراب از لاین درمانی یک شرکت فرانسوی بسیار معتبر به نام بایودرما است. اسکراب بایودرما دارای فرمولاسیون بسیار قوی و موثر است به طوری که با استفاده‌ی مرتب از آن شاهد معجزه‌ی درمان پوست چرب خواهید بود.

این اسکراب پوست شما را از آلودگی‌ها پاک می‌کند و در نتیجه جوش‌های سرسیاه شما از بین می‌روند و پوستی یکدست و صاف خواهید داشت.

این اسکراب با لایه‌برداری ملایم پوست شما باعث روشن‌تر شدن رنگ آن هم می‌شود. از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول این است که فاقد پارابن بوده و در نتیجه آسیبی به پوست شما نخواهد رساند.

گزینه ارزان

اسکراب صورت سودا مدل Apricot

اسکراب سودا با عصاره‌ی میوه‌ی زردآلو ساخت کشور ایران است و قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است.

این اسکراب با لایه‌برداری بسیار ملایم پوست شما را خوشرنگ و یکدست می‌سازد و ویتامین‌های A و C به کار رفته در این محصول به پوست شما شفافیت و احساس جوانی می‌بخشند.

اسکراب لایه بردار پوست کلین اند کلیر مدل Blackhead Clear

اسکراب کلین اند کلیر اسکرابی ژل مانند است که تمرکز آن روی از بین بردن جوش‌های سرسیاه است. این اسکراب دارای دانه‌های ریزی است که به راحتی آلودگی‌ها را از پوست شما خارج می‌کنند و آن را پاکسازی می‌کنند.

این اسکراب برای از بین بردن جوش‌های دوران بلوغ و نوجوانی نیز بسیار موثر است. از این ژل اسکراب می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید زیرا عملکرد آن بسیار مناسب است و فاقد ترکیبات مضر است.

سکراب لایه بردار روزانه رینوزیت برای پوست چرب

اسکراب رینوزیت فاقد چربی است در نتیجه برای پوست‌های چرب انتخاب خوبی است البته پوست‌های معمولی هم می‌توانند از این اسکراب استفاده کنند. می‌توایند هر روز صبح پوست خود را با این اسکراب ماساژ دهید تا آرایش بهتر روی پوست شما بنشیند.

اسکراب رینوزیت با لایه‌برداری پوست شما باعث نرمی و درخشان شدن آن می‌شود. همچنین تمام جوش‌های ناشی از چربی پوست را از بین می‌برد.

ژل پاک کننده اسکراب لورآل مدل Eclat Sublime

ژل اسکراب لورآل لایه‌های سطحی پوست شما را پاکسازی می‌کند و باعث از بین رفتن جوش‌های سرسیاه پوستی می‌شود. این اسکراب با از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست باعث به وجود آمدن سلول‌های جدید شده و به پوست شما حس تازگی می‌بخشد.

اسکراب لورآل آثار خستگی طول روز را از روی صورت شما پاک می‌کند و به صورت شما انرژی دوباره می‌بخشد.

ماسک لایه‌بردار سینره مناسب پوست چرب

اگر پوست بسیار چربی دارید و صورت شما زیاد جوش می‌زند پس به یک لایه‌بردار قوی نیاز دارید. ماسک لایه‌بردار سینره با دارا بودن مواد طبیعی پوست شما را لایه‌برداری کرده و چربی اضافی پوست را از بین می‌برد.

با از بین رفتن چربی اضافی پوست جوش‌های سرسیاه و زیر پوستی شما از بین می‌روند و پوستی شاداب و یک دست خواهید داشت. این اسکراب حاوی عصاره‌ی کیوی و نارون کوهی جهت لایه‌برداری و بستن منافذ باز پوست است.

ماسک اسکراب ویشی مدل 1 × 3 مناسب پوست چرب

ماسک اسکراب ویشی مدل ۳در ۱ هم به صورت ماسک و هم لایه‌بردار و شوینده عمل می‌کند، به این صورت که کمی از ماسک را روی پوست خود زده و به آرامی ماساژ دهید، پس از آن چند دقیقه صبر کنید و سپس آبکشی نمایید.

این ماسک چربی اضافی پوست شما را از بین می‌برد و در نتیجه دیگر پوست شما براق نخواهد بود و با یکبار استفاده تاثیر آن تا ۳ روز روی پوست شما خواهد ماند. پس بیشتر از هفته‌ای ۲ بار از این اسکراب استفاده نکنید.

اسکراب لایه بردار پوست گارنیه مخصوص پوست چرب

اسکراب ۳ در ۱ گارنیه هم به عنوان ماسک و هم لایه‌بردار و شوینده مورد استفاده قرار می‌گیرد. زینک استفاده شده در این محصول لک‌های پوستی را به مرور زمان از بین می‌برد و جوش‌های سرسیاه را از پوست پاک می‌کند.

اسکراب گارینه همچنین حاوی سالیسیلیک اسید است که باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود و پوست شما را صاف و یکدست می‌کند. استفاده بیشتر از هفته ای ۲ الی ۳ بار از این محصول توصیه نمی‌شود.

اسکراب لایه بردار پوست فریمن مدل apricot

فریمن برندی بسیار محبوب در میان تمام دنیا است. از محصولات محبوب این برند می‌توان به اسکراب اپریکات اشاره کرد. اسکراب فریمن حاوی ویتامین E و A است که باعث جوان‌سازی و نرمی و لطافت پوست شما می‌شود.

با استفاده‌ی این اسکراب بر روی پوست صورت‌تان پوست خود را لایه‌برداری کرده و از شر جوش‌های سرسیاه خلاص شوید.


چرا اسکراب؟

یک خانم زیبا و مدرن به علاوه‌ی لباس‌ها و لوازم آرایش خوبی که استفاده می‌کند باید به پوست و دندان خود هم بسیار اهمیت بدهد. پوست شما بیرونی‌ترین لایه‌ی بدن شماست که وقتی از نزدیک با کسی صحبت می‌کنید به چشمش می‌آید.

تصور کنید با کسی صحبت می‌کنید که پوستی ابریشمی و خوش‌رنگ دارد که زیر نور خورشید برق می‌زند؛ آیا این فرد از نظر شما بسیار جذاب نیست؟ آیا حرف‌های این شخص بیشتر شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد؟ قطعا همینطور است. حتی اگر هیچ آرایشی هم نکرده باشد!

دلیل این جذابیت داشتن پوستی سالم با و بدون آرایش است. استفاده از اسکراب صورت پوست شما را یکدست می‌کند و آلودگی‌های ناشی از هوا یا چربی اضافی بر روی پوست را از بین می‌برد.

درمان پوست چرب

پوست چرب آنقدرها هم که ما از آن فراری هستیم بد نیست. در واقع در برخی موارد پوست چرب بسیار خوب است. مثلا پوست‌های چرب خیلی دیرتر از پوست‌های خشک چروک می‌شوند که این موضوع برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد.

پوست‌های چرب اغلب با جذب آلودگی‌های محیط باعث ایجاد جوش می‌شوند و این جوش معمولا کابوس خانم‌ها و دختر خانم‌های جوان است.

معمولا افراد هر کاری انجام می‌دهند و هر هزینه‌ای را متحمل می‌شوند تا فقط از دست این جوش‌ها رهایی پیدا کنند یا کرم پودرهایی با کاورهای بسیار بالا استفاده می‌کنند تا این جوش‌ها پنهان شوند. غافل از این که این کرم پودرها بیشتر به پوست آن‌ها آسیب می‌زنند.

بگذارید به شما بگویم درمان پوست چرب کار بسیار آسانی است فقط باید آن را بشناسید و طبق نیاز پوست‌تان با آن رفتار کنید. به علاوه با انجام چند روتین روزانه می‌توایند به سادگی چربی‌های اضافی پوست را از بین ببرید.

اسکراب چیست؟

درطول روز پوست به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا و کشیدن سیگار در معرض آلودگی‌های زیادی قرار می‌گیرد. سلول‌ها و پوست‌های مرده که در طول روز ایجاد می‌شوند باید از روی پوست پاک شوند تا پوست دوباره خودش را ترمیم کند.

اسکراب‌ها با لایه‌برداری سطحی پوست سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین می‌برند و با دارا بودن دانه‌های ریز و کمی زبر تمام اضافات پوستی را از پوست جدا می‌کنند. پس از آن پوست خود را ترمیم می‌کند و جای سلول‌های مرده با پوستی شاداب و درخشان عوض می‌شود.

اگر می‌خواهید بیشتر در مورد اسکراب‌ها بدانید مقاله‌ی بهترین مارک اسکراب صورت را مطالعه کنید.

بهترین مارک اسکراب برای پوست چرب و جوشدار کدام است؟

اکثر برندهای معروف مثل ویشی، فریمن، لورال و ... اسکراب مخصوص پوست چرب دارند. این مارک ها اسکراب های قوی و موثری برای پوست چرب و جوش دار تولید کرده‌اند.

ما لیستی از بهترین مارک های ۲۰ ۲۰ را بالا به شما معرفی کردیم. مدل‌های معرفی شده جزو بهترین و باکیفیت ترین محصولات هستند که بیشترین امتیاز را بین خریداران این محصول کسب کرده‌اند.

البته اشتباه نکنید فقط مارک هایی خارجی نیستند که محصولات قوی دارند. برندهای ایرانی مثل سینره و سی گل هم محصولات مراقبت از پوست باکیفیتی تولید می‌کنند. برندهای داخلی از این لحاظ که با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع پوست ایرانی محصولات خود را تولید می‌کنند بسیار پرطرفدار هستند.

طرز صحیح استفاده از اسکراب مخصوص پوست چرب

اگر میخواهید اسکراب‌ها تاثیرگذار باشند از آن‌ها به درستی استفاده کنید. نحوه‌ی درست استفاده از اسکراب‌ها به این صورت است که:

  1. ابتدا باید صورت را از هرگونه آرایش و آلودگی پاک کنید.
  2. سپس تا پوست همچنان مرطوب است مقدار کمی از اسکراب را روی آن به آرامی ماساژ دهید. تاکید می‌کنم که اصلا دست را روی پوست‌تان فشار ندهید زیرا پوست ملتهب و حساس می‌شود.
  3. پس از گذشت ۲ الی ۳ دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید .
  4. حتما بعد از شستن صورت از کرم مرطوب کننده یا کرم آبرسان استفاده کنید تا پوست شما خشک نشود.

چند پرسش و پاسخ متداول در مورد اسکراب پوست چرب

چگونه بعد از استفاده از اسکراب پوست خود را خشک کنیم؟

بهترین روش خشک کردن پوست این است که اجازه دهید پوست خودش خشک شود. کشیدن حوله و دستمال کاغذی روی پوست فقط باعث آسیب می‌شود.

آیا پوست‌های چرب هم باید بعد از اسکراب کرم بزنند؟

بله حتما زیرا بعد از استفاده از اسکراب پوست خشک می‌شود و ممکن است به مرور زمان پوست‌تان آسیب ببیند.

استفاده زیاد از لایه‌بردار برای پوست چرب مناسب است؟

خیر. از اسکراب‌ها بیشتر از هفته‌ای ۲ الی ۳ بار استفاده نکنید و به آن‌ها اجازه دهید تا در زمان مناسب تاثیر خود را روی پوست شما بگذارند.

سخن آخر

اگر از چرب بودن پوست خود مطمئن هستید با در نظر گرفتن میزان چربی بهترین مارک اسکراب برای پوست چرب را انتخاب کنید و برای درمان به پوست خود زمان بدهید. فقط به خاطر داشته باشید که برای درمان پوست چرب از محصولات فاقد پارابن و چربی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

9 نظر

  1. الیا پاسخ

    من روی صورتم پر جوش شده چه اسکرابی استفاده کنم تا جوش ها خشک بشه جای جوش هم روی صورتم وجود داره با منافذ باز

  2. fatemeh پاسخ

    من بعد از اصلاح بدن هم جوش میزنم آیا اسکراپ برای جوش خوبه ؟چه اسکراپی استفاده کنیم

  3. آوا پاسخ

    پوستم چربه و برای جای جوشام روی گونه هام استفاده کنم تاثیر داره

  4. فاطیما پاسخ

    من از ضد افتاب بایودرما استفاده میکنم و خعلی ازش راضیم و اولین بارمه میخوام از اسکراب استفاده کنم برای پوستم واقعا اسکراب بایودرما تاًثیرخوبی داره برای پوست ؟من فقط توی ناحیه بینی جوش سرسیاه دارم و جوش صورت کم‌میزنم استفاده کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
9 نظر