امروز31 فروردین 1403

15 مدل از بهترین هدفون رو گوشی موجود در بازار 2021

هدفون رو گوشی
5/5 - (3 امتیاز)

زمانی که هدفون رو گوشی وجود نداشت، مجبور بودیم موزیک مورد علاقه‌ی خود را در ذهنمان پخش کنیم! اما از وقتی که هدفون‌ها و هنذفری‌ها عضو جدید و دوست داشتنی تکنولوژی شدند، زندگی آسان‌تر شد. چون هرجا که بخواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هدفون‌های رو گوشی یا on-ear نسل کهنه کار انواع هدفون هستند که در این سال‌ها همگام با تغییرات دنیای دیجیتال به روز شده‌اند. شاید دنیای هندزفری‌ها به خصوص حالا که انواع هندزفری بلوتوث بدون سیم هم معرفی شده‌اند پرطرفدارتر باشد؛ اما اگر همچنان به کیفیت، بلندی صدا و حمل و نقل آسان هدفون بدون دخالت دست اهمیت می‌دهید انواع هدفون‌های رو گوش همچنان پیشنهاد اول ما به شما هستند.

متاسفانه یکی از مشکلات بزرگ هدفون‌ها، حساسیت و عمر کوتاه آن‌ها است. مردم معمولا نمی‌دانند که چه هدفونی بخرند تا عمر و مقاومت بالایی داشته باشد. ما در به نظر به شما بهترین هدفون رو گوشی موجود در بازار را معرفی می‌کنیم تا به کمک آن، لحظات خوبی را با موزیک‌های محبوبتان سپری کنید.

پیشنهاد به نظر

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3

هدفون سونی WH-1000XM3 یکی از بهترین محصولات بازار از نظر طراحی بدنه، کیفیت صدا و فرکانس وسیع‌ برای گوش دادن موزیک است. اما این محصول چه ویژگی‌هایی دارد که آن را متمایز می‌کند؟

طراحی بدنه چرمی و راحت

طراحی این هدفون مشابه با تمام هدفون‌های نسل سومی است؛ اما پدهای داخلی از جنس چرمی تولید شده‌اند و این به منزله راحتی فوق العاده‌ محصول است که احتمالا با خرید و قرار دادن روی سرتان احساس می‌کنید. از طرفی این پدهای نرم در طول دویدن و تحرک زیاد از روی سر تکان نمی‌خورند. آماده تجربه این طراحی خاص و راحت هستید؟

فوم داخلی پدها ضخیم و نرم است و به نظر می‌رسد در این مدل ایزوله سازی صدا به بهترین شکل بین گوش و دنیای خارجی ممکن صورت می‌گیرد. البته ناگفته نماند که تمام صداهای مزاحم اطراف به واسطه قابلیت حذف صدای خارجی در این هدفون بلوک می‌شوند؛ اما حتی در صورت خاموش بودن این گزینه باز هم صداهای خارجی مزاحمتان نمی‌شود.

قابلیت‌های جانبی دستگاه

این دستگاه به دو صورت با سیم و یا با تکنولوژی بلوتوث کار می‌کند. برای اتصال راحت‌تر با دستگاه‌ها و استفاده از قابلیت بی سیم سونی از تکنولوژی NFC در این محصول استفاده کرده است. همانطور که گفتیم این محصول صداهای مزاحم را حذف می‌کند.

ارزیابی کیفیت صدای خروجی

صدای خروجی این محصول استریو، دینامیک و بسیار قدرتمند است. کنترل هوشمند این دستگاه با استفاده از صدای محیط کیفیت و حد صدای خروجی را تنظیم می‌کند. بنابراین می‌توانید بهترین کیفیت ممکن را در محیط کار و فضای آزاد بدون نگرانی بابت تنظیم دائمی حد بلندی صدا تجربه کنید.

هدفون سنهایزر مدل Momentum Wireless Version 2

اندازه سرتان چقدر است؟ اگر پهنای سر شما در حد مدیوم و متوسط است هدفون مدل Momentum Wireless همان گزینه‌ای است که همیشه به دنبالش بودید!

طراحی بدنه استیل با مموری فوم هوشمند

در این هدفون با طراحی جمع و جور و قابلیت تاشو مواجه می‌شوید که در وهله اول نرمی و خوش دست بودن آن توجهتان را جلب می‌کند. این هدفون به صورت کامل تا می‌شود و داخل یک کیف قابل حمل قرار می‌گیرد. اما بیش از بدنه استیل اسپرت و فوم‌های مموری دار قابلیت‌های این دستگاه شما را شگفت زده خواهد کرد.

بررسی قابلیت‌ها و امکانات دستگاه

همه چیز در هدفون مدل Momentum Wireless بهبود یافته است؛ اما عمر 17 ساعته باتری این هدفون چنگی به دل نمی‌زند. به هر حال اگر قرار نیست به صورت دائمی از هدفون استفاده کنید این میزان باتری بهینه و کافی است.

محصولی که می‌بینید به صورت وایرلس و همزمان با استفاده از سیم هم کار می‌کند. تکنولوژی محبوب noise-cancellation در محصولات سنهایزر خودنمایی کرده و باعث می‌شود تا تمام صداهای مزاحم هنگام گوش دادن به فایل صوتی حذف شود. از طرف دیگر دستگاه به قابلیت transparent hearing مجهز است تا صداهای خارجی به صورت تقویت شده و همزمان هنگام گوش دادن به موسیقی شنیده شوند. بنابراین می‌توانید همزمان روی صداهای خارجی هم تمرکز داشته باشید.

قابلیت‌های کنترلی دستگاه

کنترل تمام بخش‌های این هدفون به راحتی و با نصب اپلیکیشن Smart Control روی گوشی هوشمندتان امکان پذیر است. در این اپلیکیشن همه چیز قابل کنترل است و حتی گزینه‌ای برای پیدا کردن هدفون ارزشمندتان وجود دارد؛ البته اگر فراموشکار باشید و احتمال این که هدفون را داخل خودرو یا فضاهای دیگر جا بگذارید وجود داشته باشد!

در کنار کیفیت صدای خوبی که در این محصول مشاهده می‌کنیم قابلیت‌های اتصال بی سیم دستگاه با پشتیبانی از NFC نیز تحسین برانگیز است. بنابراین به راحتی می‌توانید تماس‌های ورودی را به هدفون منتقل کنید.

هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro

هدفون‌های Beats فقط بابت شهرت این برند نامدار معروف نشده‌اند؛ کارایی، طراحی بدنه و قابلیت‌هایی که در بهترین‌های این برند نظیر هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro می‌بینیم گویای علت محبوبیت این کمپانی است.

طراحی منعطف و سبک هدفون Solo Pro

به شما حق می‌دهیم اگر شیفته طراحی سبک و خاص هدفون Solo Pro بیتس شوید. بدنه این هدفون از جنس پلاستیک فشرده و باکیفیت طراحی شده که این بار استایل خاص و مدرن‌تری دارد. مموری فوم‌های به کار برده شده در این مدل از فوم‌های هدفون Solo 3 Wireless همین برند بزرگ‌تر و کمی ضخیم‌تر هستند. این تحول اخیر در محصولات بیتس برای کاربران چندان خوشایند نبوده است؛ چون بعد از مدت زمان کوتاهی فشار زیادی روی ناحیه دور سر احساس می‌کنید.

روی بدنه چند دکمه می‌بینید و به نظر می‌رسد بیتس سعی داشته تعداد این دکمه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهد. مثلا دکمه پاور در این محصول حذف شده و همین تا شدن و فشرده سازی هدفون برای قرار دادن داخل کیف باعث خاموش یا روشن شدن آن می‌شود؛ به همین سادگی!

البته دکمه‌های کوچکی برای قابلیت‌های Noise Cancelling ،Transparency و جفت کردن دستگاه با گوشی یا تبلت پیش بینی شده است.

قابلیت‌ها و امکانات هدفون Solo Pro بیتس

باتری این هدفون برای 22 ساعت گفتگو و مکالمه دائمی کفایت می‌کند. برای شارژ سریع این دستگاه کابل جدگانه‌ای طراحی شده که کمک می‌کند تنها در طول ده دقیقه دستگاه را برای کارکرد سه ساعته شارژ کنید.

همان طور که گفتیم دو حالت حذف صدای مزاحم و افزودن شفافیت صدا به این هدفون اضافه شده‌اند. البته می‌توانید این قابلیت را به دلخواه خاموش و از این راه در مصرف باتری صرفه جویی کنید. هدفون‌های بلوتوثی Beats مثل این دستگاه به دستیار سیری اپل متصل می‌شوند. برای کاربران اندرویدی هم اپلیکیشن Solo Pros طراحی شده تا دستگاه را بهتر مدیریت کنید.

هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB900N

اگر به دنبال تجربه صداهای کوبنده و بیس دار هستید، سونی با تولید هدفون بی سیم مدل  WH-XB900N تجربه متفاوتی رقم زده است. محصولی که قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته؛ اما قطعا ارزش خرید دارد!

کیفیت بالای صدا به واسطه طراحی بدنه خاص

بدنه هدفون هدفون بی سیم سونی مدل  WH-XB900Nاز جنس پلاستیک است و پدهای آن سد قدرتمندی در برابر ورود صداهای مزاحم هستند؛ بنابراین حتی در طول استفاده از وسایل نقلیه عمومی صداهای اطراف مزاحمتان نمی‌شوند و لذت گوش دادن به فایل موسیقی را با همان کیفیت اصلی تجربه می‌کنید.

دو دکمه در کنار این هدفون تعبیه شده است. یک دکمه خاموش و روشن و دکمه دیگر که با تغییر رنگ میزان شارژ دستگاه را نشان می‌دهد. به جای دکمه‌های playback، پنل لمسی در این مدل تعبیه شده و دو بار ضربه زدن روی آن موزیک را متوقف می‌کند.

قابلیت‌ها و امکانات جانبی هدفون مدل  WH-XB900N

قدرت نگهداری شارژ باتری در این مدل به 30 ساعت رسیده و این میزان تحسین برانگیز است. به نظر می‌رسد یک بار شارژ دستگاه برای یک هفته استفاده مداوم از هدفون کافی باشد. البته ناگفته نماند که در این دستگاه از فناوری شارژ سریع استفاده نمی‌شود و طبق ادعای سونی حدود 7 ساعت برای شارژ کامل دستگاه زمان لازم است.

از نظر کیفیت صدا، هدفون سونی صدا فوق باس و نیمه آکوستیک دارد و معماری صدای استریو در این محصول بی نظیر است.

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

یکی از مزایای هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4  طراحی لاغر و رو گوشی آن است که باعث شده برای پیاده روی مناسب، لوکس و جذاب باشد. طوری که به راحتی می‌توانید هدفون را روی گوش قرار دهید، آن را روی گردن در حالت استراحت قرار دهید و یا ابعاد آن را با دور سر تطبیق دهید.

طراحی بدنه هدفون WH-1000XM4 سونی

سونی مثل سایر برندها سعی کرده دکمه‌ها را در این مدل حذف کند. تنها دو دکمه روی بدنه وجود دارد که برای تنظیم صوت و نویز و خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده می‌شوند. سربند این هدفون قابلیت تاشو را دارد و به سمت داخل جمع می‌شود. بنابراین به سادگی می‌توانید هدفون‌ها را داخل کیف کوچکی که همراه با آن دریافت می‌کنید قرار دهید.

قابلیت‌ها و امکانات کاربردی دستگاه

نسل جدید هدفون‌های سونی به فناوری حذف کننده صدای محیط به صورت خودکار و بهینه ساز فشار اتمسفر مجهز هستند. بنابراین حداکثر صدای باس در اطراف با کیفیت بالا و قابلیت تنظیم شفافیت شنیده می‌شود. فناوری Digital Sound Enhancement نیز به تقویت صداهایی که در محدوده پایین‌تری قرار دارند کمک می‌کند و باعث می‌شود صداها را در محدوده بالاتر تقویت شده بشنوید.

سونی برنامه Sony Headphones Connect را برای مدیریت دستگاه برای هر دو دستگاه اندروید و iOS معرفی کرده که روند شخصی سازی دستگاه را تسهیل می‌کند. این محصول تنها به صورت بی سیم قابل استفاده است.

مدل پرطرفدار

هدفون رو گوشی بی سیم نیا مدل Q8-851S

برخی از افراد اعتقاد دارند که تلفن همراه، ضبط صوت نیست که به کمک آن موسیقی گوش کنیم. هدفون بی سیم نیا درست برای همین دسته از افراد ساخته شده است.

چون این هدفون، علاوه بر قابلیت اتصال به تلفن همراه و mp3 player، به یک درگاه کارت حافظه مجهز است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به تلفن همراه یا هر وسیله‌ی جانبی، موسیقی گوش دهید.

شما چه هدفون سیمی دوست داشته باشید چه ترجیح دهید از نسخه‌های بلوتوثی و بدون سیم استفاده کنید، می‌توانید از این هدفون استفاده کنید.

زیرا این هدفون را می‌توان هم از طریق بلوتوث و هم از طریق سیم به تلفن هوشمند یا دستگاه mp3 player متصل کرد.

علاوه بر این، اگر هدفون را هر روز و برای زمانی طولانی روی گوش خود قرار می‌دهید، استفاده از این نسخه توصیه می‌شود. چون جنس پوشش روی کاپ آن چرمی است و فشاری به گوش شما وارد نمی‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این هدفون بی‌نظیر می‌توان به قابلیت تغییر ارتقاع در بخش هدبند، دکمه‌ی مخصوص خاموش روشن کردن دستگاه، پخش و ... اشاره کرد.

اگر به دنبال هدفون رو گوشی هستید که با انواع سیستم‌ها سازگاری داشته باشد، هدفون بی سیم مدل i11-tws را توصیه می‌کنیم. این هدفون امکان برقراری مکالمات تلفنی باکیفیت نیز فراهم می‌کند.

همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که این هدفون فست شارژر است. به نوعی در مدتی کوتاه (تقریبا دو ساعت) شارژ می‌شود.

برای راحتی در استفاده، باکس شارژر هم به همراه این هدفون عرضه می‌شود و به کمک آن می‌توان بدون نیاز به کابل شارژ یا پاور بانک، هدفون را شارژ نگه داشت.

از دیگر ویژگی‌های جالب این هدفون می‌توان به سیستم دستیار صوتی، دکمه‌های پخش و قطع موسیقی، دکمه‌ی برقراری تماس به کمک هدفون و ظاهر زیبای آن اشاره کرد.

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

این هدفون رو گوشی از جمله محبوب‌ترین هدفون‌های استفاده شده در میان کاربران است. چون کارایی بسیار زیادی دارد و به صورت بی‌سیم و بلوتوثی به تلفن همراه متصل می‌شود.

این هدفون فرکانسی بین بیست تا بیست هزار هرتز را پوشش می‌دهد، به این معنی که به کمک آن می‌توانید موزیک، پادکست یا هرصدایی که می‌خواهید را با بیشترین جزئیات بشنوید.

هدفون رو گوشی زاکس لانگ مدل G17

این هدفون با 30 گرم وزن، یکی از سبک‌ترین هدفون‌های بازار به شمار می‌رود. اما به خاطر کیفیت بالا و سیستم کاملی که دارد، جزء هدفون‌های محبوب در میان مشتریان است.

این هدفون به جک 3.5 میلیمتری مجهز است و برای مکالمه، گوش دادن به موزیک به هنگام ورزش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدفون رو گوشی بیبوشی مدل M01

اگر دائما با سر خوردن هدفون از گوش خود مشکل دارید، هدفون بیبوشی را تهیه کنید. چون به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی در گوش شما جای بگیرد.

این هدفون به یک درایور 8 میلیمتری و سیم 1.10 متری مجهز است. پس از آن به راحتی می‌توان به عنوان یک هدفون استاندارد استفاده کرد.

از دیگر مزایای این هدفون می‌توان به مقاومت آن در برابر آب و عرق اشاره کرد. پس برای ورزشکارهایی که هنگام دویدن و ورزش کردن، به آهنگ گوش می‌کنند بسیار مناسب است.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

از ویژگی‌های بسیار خوب این ایرباد می‌توان به سازگاری آن با گوشی‌های سامسونگ گلکسی اشاره کرد. این ایرباد علاوه بر کیفیت بسیار بالا، به باتری داخلی 85 میلی‌آمپری مجهز است. این باتری می‌تواند ایرباد را برای یازده ساعت استفاده‌ی مداوم، شارژ نگه دارد.

هدفون بنگ اند آلفسن بیوپلی مدل H8

این هدفون به جای هدفون رو گوشی، بیشتر شبیه یک خادم سیاه رفتار می‌کند. چون با استفاده از آن، کنترل همه چیز فقط به اشاره‌ی انگشتانتان بستگی دارد.

شما فقط لم بدهید و هرازگاهی آن را لمس کنید تا تمام کارها انجام شود. هدفون بنگ اند آلفسن بیوپلی را می‌توان با لمسی کوتاه و ملایم روشن یا خاموش کرد و حتی به کمک آن، موزیک را پخش یا متوقف نمود.

حتی به کمک آن می‌توانید تماس‌های تلفنی خود را پاسخ دهید یا آن‌ها را ریجکت کنید. جالب اینجا است که با عقب جلو کردن انگشت روی هدفون، می‌توانید موزیک بعدی یا قبلی را پخش کنید.

این هدفون فقط 255 گرم وزن دارد و برای ساخت آن از چرم طبیعی، آلومینیوم آندیزه و پولیش شده استفاده شده است.

هدفون رو گوشی بی سیم بیرداینامیک مدل LAGOON ANC

هر روز از مترو و مسیرهای شلوغ برای رفت و آمد استفاده می‌کنید؟ هنگام گوش دادن به موزیک، صدای غرغر سایر مسافران یا حرف زدن بقیه را می‌شنوید؟ این برای شما آزار دهنده شده است؟ پس از هدفون لاگون استفاده کنید.

تفاوت چشمگیری که هدفون بی‌سیم لاگون با سایر هدفون‌ها دارد، قابلیت ویژه‌ی آن در پخش صدای باکیفیت و حذف نویزهای اضافی و مزاحم از محیط است.

در این هدفون باتری‌های قدرتمندی به کار رفته که با یک بار شارژ تا 45 ساعت کار می‌کند. علاوه بر این موارد، هدفون به چراغ‌های چشمک‌زنی مجهز است که وضعیت مختلف آن را به نمایش می‌گذارند.

اگر تمایل دارید که از یک هنذفری مقرون به صرفه و مناسب جهت گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، این مدل به شما توصیه می‌شود. چون هم از مقاومت بالایی برخوردار است هم امکان برقراری تماس‌های تلفنی با آن وجود دارد.

این هدفون  رو گوشی هم امکان گوش دادن به انواع موزیک‌ها را فراهم می‌کند، هم تماس‌های تلفنی را برقرار می‌سازد. حتی اگر به تلفن همراه خود دسترسی ندارید نیز می‌توانید از این هدفون استفاده کنید.

تجربه صدایی فراگیر به وسعت انواع هدفون رو گوشی

اگر به کوچکی و قرار گرفتن هدفون داخل گوش اهمیت نمی‌دهید قطعا هدفون کامل‌ترین اسپیکری است که می‌تواند فایل‌های صوتی را در حد یک اسپیکر کامل برای شخص شما اجرا کند. خیلی از متخصصان و کارشناسان با استفاده از هندزفری به سبب پر کردن حفره گوش موافق نیستند. در هدفون‌های رو گوشی این نقطه ضعف در کنار عرضه بهترین کیفیت و بلندی صدا پوشیده می‌شود.

هدفون‌های رو گوشی مستقیم داخل گوش قرار نمی‌گیرند و کل فضای اطراف گوش را هم می‌پوشانند. یکی از مزایای این هدفون‌ها کنترل ساده و بدون درگیری با سیم‌های اضافی است؛ چون اکثر هدفون‌های امروزی قابلیت شارژ و استفاده وایرلس و بدون سیم را دارند. با این حال به سبب طراحی بزرگ‌تر روی سر قرار می‌گیرند و شاید حمل و نقل آن‌ها به اندازه هندزفری‌ها ساده نباشد.تفاوت هدفون‌های رو گوشی و دور گوشی

هدفون‌های تو گوشی ابعادی به اندازه گوش خارجی دارند و کل گوش را می‌پوشانند؛ اما هدفون‌های دور گوشی بزرگ‌تر هستند و محدوده بیش‌تری از سر را می‌پوشانند. وضوح صوتی در هدفون‌های دور گوشی بالاتر است و از نظر کیفی بهترین صدا را ارائه می‌دهند. با این حال هدفون‌های رو گوش به سبب جابجایی ساده‌تر محبوب‌تر هستند.

محل قراری صحیح هدفون روی گوش

همانطور که خودتان نیز می‌دانید، مردم با دلایل مختلفی از هدفون رو گوشی استفاده می‌کنند. مثلا اولین کاربرد آن، برقراری ارتباط تلفنی با دیگران، بدون دخالت دست است.

در کنار آن، از این هدفون‌ها می‌توان برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، رادیو و ... استفاده کرد. به هر دلیلی که از هدفون‌ها استفاده می‌کنید، باید با نحوه‌ی صحیح قرارگیری آن روی گوش‌ها آشنا باشید.

در غیر این صورت، ممکن است گوش‌هایتان درد بگیرد و نتوانید برای مدت زمانی طولانی از هدفون استفاده کنید.

بنابراین، بعد از انتخاب بهترین هدفون رو گوشی مورد نظر، از راهکارهای زیر برای قرار دادن آن روی گوش‌های خود استفاده کنید.

نوع هدفون مورد نظر خود را بر اساس نیاز و نوع راحتی خود انتخاب کنید

سعی کنید سایز، نوع جنس کاپ‌های هدفون و بلندی سیم آن را در نظر بگیرید. در صورتی که از هدفون رو گوشی استفاده می‌کنید، از سایز کاپ‌های آن مطمئن شوید تا بعدا در استفاده‌ی طولانی مدت، احساس درد نکنید.

برچسب‌های "L" و "R" درج شده در کاپ گوش را بررسی کنید

این نکته تا حد زیادی حائز اهمیت است. چون اگر بی دقتی کنید، هدفون هیچ‌وقت به راحتی روی گوش شما سوار نمی‌شود.

در صورتی که هدفون شما رو گوشی است، هدبند را درست وسط سر خود قرار دهید

اگر از هدفون رو گوشی استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست که نگران L و R‌ کاپ گوشی باشید. فقط باید هدبند درست وسط سر شما و متوازن قرار بگیرد.

به این ترتیب به هیچ عنوان از روی سر شما سر نمی‌خورد. سعی کنید هدفونی تهیه کنید که سایز آن با سایز سر شما متناسب باشد.

گوشواره‌های خود را هنگام استفاده از هدفون، در بیاورید

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از استفاده از هدفون‌ها، درآوردن گوشواره‌ها و جواهرات است. وگرنه گوش شما بعد از مدتی دردناک و متورم خواهد شد.

سوالات متداول

حداکثر زمانی که می‌توان از یک هدفون به طور مداوم استفاده کرد، چقدر است؟‌

متاسفانه مردم مدت زمان زیادی از هدفون خود استفاده می‌کنند و سلامت گوش‌های خود را در نظر نمی‌گیرند. اما ما به شما توصیه می‌کنیم بیش از 90 دقیقه در روز از هدفون استفاده نکنید و صدای آن را حداکثر تا 80 درصد توان هدفون و تلفن بالا ببرید. اگر مدت زمانی طولانی از هدفون استفاده می‌کنید، پس هر شصت دقیقه آن را از گوش‌های خود خارج کنید و سپس صدای آن را تا شصت درصد توان موبایل و هدفون بالا ببرید.

اگر زیاد از هدفون رو گوشی استفاده کنیم چه اتفاقی میفتد؟

اگر از هدفون یا ایرباد زیاد استفاده می‌کنید یا موزیک را با صدای خیلی بلندی گوش می‌دهید، طبیعتا به گوش‌ها و قدرت شنوایی خود آسیب می‌رسانید. حتی ممکن است گوش‌های شما عفونت کنند.

آیا می‌توان با هدفون روشن خوابید؟

بله. هرچند اگر در مترو هدفون روی گوشتان قرار داشته باشد و به خواب کوتاهی فرو بروید، هیچ اشکالی ندارد. اما اگر در خانه و شب‌ها قرار است چنین کاری کنید، پس توصیه می‌کنیم که هدفون را از گوش خود خارج کنید. چون ممکن است به گوش شما آسیبی جدی وارد کند یا خود هدفون آسیب ببیند. البته اگر قصد دارید از هدفون برای جلوگیری از سروصدای اضافی محیط خانه استفاده کنید و خوابی آرام داشته باشید؛ توصیه می‌کنیم که به کمک آن به رادیو یا پادکست گوش دهید. حتی می‌توانید تایمر گوشی را فعال کنید تا پس از مدتی که خوابتان سنگین شد، پخش به طور خودکار متوقف شود.

سخن آخر

معمولا افراد خاطره‌های مختلفی با هدفون‌های رو گوشی دارند. چون یکی از وسایلی است که بیش از سایر وسایل در طول روز استفاده می‌شوند. اما هدفون‌ها یا زود خراب می‌شوند یا زیاد ضربه می‌خورند. گاهی صدا را با نویز بالا پخش می‌کنند و گاهی صدا کیفیت کافی ندارد.

این‌ها مشکلاتی است که اکثر مردم هنگام گوش دادن به موزیک با آن درگیر هستند و نمی‌دانند که چه هدفونی را تهیه و استفاده کنند. معمولا آن‌ها تصور می‌کنند که یک هدفون باکیفیت و با دوام که صدا را نیز به خوبی پخش می‌کند، قیمت خیلی بالایی دارد.

اما این تصور کاملا اشتباه است و ما در این مقاله به شما بهترین هدفون های رو گوشی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه معرفی کردیم. پس امیدواریم که خرید آنلاین بسیار خوبی داشته باشید و با توجه به توضیحات ما در رابطه با حفظ سلامت گوش‌ها، از هدفون خود به خوبی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر