امروز09 فروردین 1403

بهترین مارک تونر و تونیک برای انواع پوست صورت 2020

بهترین مارک تونر و تونیک صورت
4/5 - (6 امتیاز)

در زندگی مدرن امروزی آلودگی‌های بسیاری در طول روز به پوست و موی ما حمله می‌کنند پس پاک کردن این آلودگی‌ها از روی پوست بسیار مهم است. یکی از راه‌های خلاصی از شر این آلودگی‌ها استفاده‌ی مرتب از تونرها است. در این مقاله‌ی می‌خواهیم بهترین مارک تونر ایرانی و خارجی برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم و از اهمیت استفاده از تونرها برای پوست صورت صحبت کنیم.

بهترین مارک های تونر و تونیک صورت ایرانی

پیشنهاد ویژه

تونر صورت سینره مدل Cleansing Toner

اولین محصولی ویژه‌ای که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم از برند محبوب ایرانی سینره است. این تونر بافت بسیار سبکی دارد و برای انواع پوست‌ها مناسب است.

از ویژگی‌های بسیار خوب این تونر بیس گیاهی آن است که باعث شده این محصول به هیچ عنوان به پوست شما حساسیت ندهد. تونر پاک کننده سینره به صورت اسپری است به این صورت که آن را اول باید بر روی پوست اسپری کرده و بعد از ۱ دقیقه با یک تکه پنبه پوست خود را تمیز کنید.

از ویژگی‌های دیگر این محصول این است که پوست شما را شاداب و جوان و درخشان میکند به صورتی که به محض استفاده از تونر تاثیر آن را خواهید دید.

تونیک پاک کننده صورت سی گل

از دیگر تونیک‌هایی که حاوی عصاره گل رز هستند تونیک سی گل است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و در میان هر دو گروه طرفداران بسیار زیادی دارد.

این تونر با بستن کامل منافذ پوست شما از جوش زدن آن جلوگیری میکند و پوستی صاف و یک دست به شما هدیه میدهد. این تونیک به علاوه عصاره گل رز حاوی ویتامین های گروه B و عسل است که باعث شفافیت پوست میشود. از آن جایی که تونیک سی گل فاقد الکل است بعد از استفاده نیاز به شستشوی آن از روی پوست نیست.

تونیک پاک کننده هیدرودرم

از دیگر تونیک‌هایی که حاوی عصاره گل رز هستند تونیک سی گل است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و در میان هر دو گروه طرفداران بسیار زیادی دارد.

این تونیک با بستن کامل منافذ پوست شما از جوش زدن آن جلوگیری میکند و پوستی صاف و یک دست به شما هدیه می‌دهد. این محصول به علاوه عصاره گل رز حاوی ویتامین های گروه B و عسل است که باعث شفافیت پوست می‌شود. از آن جایی که تونیک سی گل فاقد الکل است بعد از استفاده نیاز به شستشوی آن از روی پوست نیست.

بهترین مارک های تونر و تونیک صورت خارجی

پیشنهاد ویژه

تونر پاک کننده ایو روشه مدل Pure Calmille 2in1

تونر پاک‌کننده ایوروشه محصول کشور فرانسه پاک‌کننده ای مناسب برای انواع پوست است. این برند طرفداران بسیار زیادی بین خانم‌ها دارد و از بهترین محصولات آن‌ها انواع تونر‌های آن است.

از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب تونر‌های ایوروشه پایه‌ی گیاهی آن است که امکان حساسیت را به پوست شما بسیار کاهش میدهد. این نوع تونر ایوروشه حاوی عصاره بابونه است که باعث شفافیت و لطافت پوست شما میشود و پس از یک بار استفاده از آن به این محصول عادت خواهید کرد.

تونر پاک کننده لورآل مدل Rare Flowers

اگر شما هم جزء آن دسته خانم‌هایی هستید که از تونرهای خانگی استفاده میکنید پس حما از معجزه‌ی گل رز برای صورت آگاهی دارید. از بهترین تونر‌ها برای پوست صورت تونر‌های حاوی گل رز هستند، هیچ تونری بیشتر از گل رز قادر به شفافیت بخشیدن و یک دست کردن پوست شما نیست.

تونر لورآل حاوی گل رز و یاسمن است و به سرعت منافذ باز پوست شما را کوچک و پوستتان را صاف و یکدست میکند. ویتامین‌های موجود در این تونر باعث شده که حتی کسانی که پوست خشک و حساسی دارند بتوانند با خیال راحت از این تونر استفاده کنند.

تونر صورت اوریفلیم مدل Love Nature

برای طرفداران برند اوریفیلم محصولات لاو نیچر دیگر نیاز به معرفی ندارند. لاین لاو نیچر محصولات ارگانیک اوریفلیم، به شما فرصت این را می‌دهد تا با استفاده از این محصولات تجربه‌ای کاملا متفاوت و طبیعی را به پوست خود هدیه دهید.

تونر پاک کننده اوریفلیم با دارا بودن عصاره چای در ترکیبات خود پوست شما را آب رسانی کرده و به آن شفافیت می‌بخشد. این تونر با بستن منافذ باز پوست شما از ایجاد جوش جلوگیری کرده و پوست شما را صاف و یک‌دست می‌کند.

تونر نرم کننده گارنیه مدل Goodbye Dry

این مدل تونر گارنیه مناسب پوست های معمولی و مختلط است و تونری بسیار سبک و لطیف است. این تونر حاوی عصاره درخت گیلاس و مورینگا است که باعث نرمی و مرطوب کنندگی پوست شما می‌شود.

تونر گارنیه آبرسانی بسیار قوی است که با استفاده‌ی مرتب آن خشکی پوست شما از بین رفته و دیگر اثری از خشکی روی پوست شما نمایان نمی‌شود. بعد از شستن پوست خود از تونر گارنیه با استفاده از پد و یا پنبه صورت خود را کاملا تمیز کنید و شادابی را به پوست خود بازگردانید.


تونر چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه تونر‌ها را معرفی کنیم می‌توانیم این گونه بگوییم که تونر مایع پاک‌کننده پوست صورت است که چربی‌ های اضافی و آلودگی‌ها را از پوست شما پاک می‌کند. تونرها را می‌توانید با پد‌های مخصوص و یا پنبه روی صورتتان بزنید و حتی می‌توایند آن‌ها را بر روی پوستتان اسپری کنید.

اهمیت استفاده از تونر

در اکثر مواقع ما خانم‌ها به مارک لوازم آرایش‌مان، کرم‌های روز  و شب‌مان و دیگر محصولات زیبایی بسیار اهمیت می‌دهیم اما به پاک کردن آن‌ها در آخر روز اهمیت زیادی نمی‌دهیم و حتی در برخی مواقع اصلا قبل از خواب آرایشمان را از روی صورتمان پاک نمی‌کنیم.

در آخر هم صبح‌ها با صورتی ورم کرده و پوستی کاملا آسیب دیده از خواب بیدار می‌شویم و غر می‌زنیم که چرا مانند بازیگران در فیلم‌ها صبح با چهره‌ای زیبا از خواب بیدار نمی‌شویم. بله خب نصف این‌ها معجزه‌ی افکت‌های سینمایی است، اما شما هم می‌توانید صبح‌ها با چهره‌ای سرحال و زیبا از خواب بیدار شوید و دیگر به محض بیدار شدن از چهره‌ی خودتان بدتان نیاید.

این را به خاطر داشته باشید که هر کجا و در هر شرایطی بودید شب‌ها قبل از خواب صورت خود را حتما از آرایش تمیز کنید و بعد از آن هم از کرم شب استفاده کنید این دو، دو راز بسیار مهم در زیبا برخواستن از خواب است.

تونر‌ها سلاحی پنهان در داشتن پوستی شاداب و سالم هستند.

نحوه استفاده از تونر صورت

  1. در ابتدا بهتر است قبل از استفاده از تونر صورت خود را تمیز بشویید و سپس بگذارید صورتتان خشک بشود.
  2. پس از شستشوی صورت تونر را بر روی پنبه زده و به آرامی روی پوستتان به شکل دورانی بکشید. حتی می‌توانید مقدار کمی از تونر را بر روی دستتان ریخته و با انگشتانتان روی پوست به آرامی فشار دهید.
  3. بعد از استفاده از تونر به مدت ۱ دقیقه صبر کنید تا تونر کاملا خشک شود.
  4. بعد از خشک شدن تونر بر روی پوستتان از کرم های آبرسان و یا کرم شب استفاده کنید.

چند سوال رایج در خصوص استفاده از تونر و تونیک

تفاوت تونیک و تونر در چیست؟

در واقع تونر و تونیک تفاوت چندانی با هم ندارند و تنها چند تفاوت کوچک دارند از جمله این که تونرها بیشتر بر تنظیم PH پوست و تونیک‌ها بیشتر بر آبرسانی و بازسازی پوست تاکید دارد. البته این موضوع به برند تونر یا تونیکی که استفاده می‌کنید هم بستگی دارد.

آیا باید بعد از استفاده از تونر صورت را شست؟

یکی از سوال‌هایی که در این قسمت پیش می‌آید این است که آیا بعد از استفاده از تونر باید صورت را شست یا خیر؟ اگر تونر شما حاوی الکل بود حتما بعد از استفاده آن را از روی صورتتان بشویید اما اگر بیس و پایه ی تونر شما آب بود نیازی به شستشو نیست.

بهترین زمان برای استفاده از تونر چه وقتی است؟

بهترین زمان قبل از خواب است تا صورتتان کاملا از آلودگی‌ها پاک شود.

بهترین تونر برای پوست‌های حساس چیست؟

بهترین تونر برای پوست‌های حساس تونرهایی هستند که بر پایه آب هستند. این تونرها بافتی کاملا سبک دارند که برای پوست حساس هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند.

سخن آخر

همان طور که میدانید خوابیدن با پوستی آلوده و با لوازم آرایش بیشترین آسیب را به پوست شما می‌رساند و اگر میخواهید آسیب‌های استفاده از لوازم آرایش را به حداقل برسانید به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از خواب پوست خود را با تونر تمیز کنید.

در این مقاله بهترین مارک تونر برای پوست را به شما معرفی کردیم و سعی کردیم شما را با معجزه‌ی استفاده از تونر آشنا کنیم تا از این به بعد این محصول را در برنامه روزمره مراقبتی پوست خود قرار دهید.

8 نظر

  1. سما پاسخ

    سینره افتضاحه
    فقط پول تون رو ریختید سطل زباله
    و البته بعد از استفاده از سینره باید 2-3 میلیونی مثل من خرج پوست بچاره تون کنید بابت حمایت از کالای آشغال ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
8 نظر