امروز31 فروردین 1403

5 مارک برتر برای خرید بهترین دستگاه میکرودرم خانگی 2020

خرید بهترین دستگاه میکرودرم خانگی
4.3/5 - (6 امتیاز)

میکرودرم روشی است که در آن پوست به صورت کاملا سطحی لایه‌برداری می‌شود. به این روش لایه‌برداری در وقت ناهار هم می‌گویند، یعنی آن قدر کار با این دستگاه ساده است که حتی در زمان ناهار می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر شما هم نمی‌دانید میکرودرم چیست و تا چه اندازه می‌تواند به درد شما بخورد، به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله‌ی که در خصوص بهترین میکرودرم خانگی است را به دقت مطالعه کنید.

در این مقاله ما 5 مارک پرفروش و برتر دستگاه میکرودرم را به شما معرفی ‌می‌کنیم، سپس نحوه استفاده از آن را یه شما آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

میکرودرم خانگی کیوت اسکین مدل CIH-A500

این دستگاه میکرودرم خانگی از برند محبوب کیوت اسکین است که طرفداران زیادی هم دارد. میکرودرم کیوت اسکین در ۳ سرعت متفاوت قابل تنظیم است و ۴ سری مختلف هم دارد که هر کدام یک عملکرد متفاوت دارند.

این دستگاه طراحی زیبایی دارد و بسیار هم خوش‌دست است به طوری که در مدت زمان استفاده دست شما را خسته نمی‌کند. میکرودرم کیوت اسکین با از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست باعث جوان‌سازی و از بین بردن چروک‌های ریز پوستی می‌شود و جوش‌های سر سیاه را به راحتی از بین می‌برد.

میکرودرم خانگی دکتردرم

این دستگاه میکرودرم خانگی یک دستگاه بسیار کاربردی با قیمت مناسب است که باتری قابل شارژ نیز دارد. این دستگاه سه سری متفاوت و ۵ سرعت مختلف دارد که می‌توانید آن‌ها را مطابق با هر پوستی تغییر دهید.

میکرودرم دکتر درم به جوان‌سازی پوست شما کمک می‌کند و جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد. این دستگاه همچنین پوست شما را لایه‌برداری می‌کند و چربی اضافی پوست شما را از بین می‌برد.

با استفاده‌ی مداوم از این دستگاه منافذ باز پوست شما تنگ و یا کاملا بسته می‌شود.

دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

این میکرودرم خانگی نسبت به مدل‌های مشابه خود کارایی بسیار بالایی دارد و قدرت مکش آن کاملا مناسب و استاندارد است.

این دستگاه ۳ سری متفاوت دارد و در ۵ سرعت قابل تغییر است. این دستگاه با به جریان درآوردن خون در پوست شفافیت پوست شما را افزایش می‌دهد و باعث سفت و محکم شدن پوست می‌شود.

وقتی پوست شما شفاف و سرحال می‌شود لوازم آرایش شما نیز جلوه‌ی بیشتری روی پوست شما خواهد داشت. پس با استفاده از این دستگاه تاثیر کرم و دیگر مواد مراقبتی هم بر روی پوست شما ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

گزینه ارزان

میکرودرم خانگی مدل RT-8080

این نوع دستگاه میکرودرم خانگی دارای ۴ سری متفاوت است که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. سری دایره‌ای کوچک مکشی بسیار ضعیف دارد و برای تخلیه جوش‌های سرسیاه مناسب است.

سری دوم سری بیضی است که برای رفع چین و چروک و افزایش گردش خون مناسب است. سری سوم سری لاماشی است و کار آن این است که با لایه‌برداری سطحی پوست باعث جوان‌سازی آن می‌شود و در نهایت سری بزرگ قدرت مکش بالایی دارد و برای از بین بردن جوش‌های عمیق مناسب است.

میکرودرم خانگی نیکل مدل SN-7397

میکرودرم خانگی نیکل مکش بالایی دارد و به سادگی شما را از شر جوش‌های سرسیاه صورت و بینی خلاص می‌کند. این دستگاه دارای سه سری و ۵ سرعت متفاوت است که هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند. این دستگاه میکرودرم برای استفاده‌ی خانگی و پاکسازی سطحی پوست بسیار مناسب است.


میکرودرم چیست؟

همان‌طور که پیش از این گفتیم دستگاه میکرودرم دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید از شر چین و چروک‌های سطحی پوست‌تان خلاص شوید. البته به این شرط این که از آن درست و در زمان مناسب استفاده کنید.

این روش لایه‌برداری به پوست به از بین بردن چین و چروک‌های سطحی، جوان‌سازی پوست و از بین بردن جوش‌های سرسیاه کمک می‌کند و استفاده از آن هم بسیار ساده است.

نحوه‌ی عملکرد میکرودرم به این صورت است که سری آن که دارای کریستال‌های اکسید آلومینیوم است به آرامی در لایه‌های بسیار سطحی پوست خراش‌هایی ایجاد می‌کند که این خراش‌ها باعث می‌شوند لایه‌های سطحی پوست از روی آن جدا شده و پوست مجبور به بازسازی خودش بشود.

سری این دستگاه نوعی مکش دارد که با آن پوست کشیده می‌شود. همین مکش باعث می‌شود خون بیشتر در پوست جریان پیدا کند و به عمل ترمیم پوست سرعت می‌بخشد.

اکنون که با عملکرد این دستگاه آشنا شدید باید به شما بگویم بهترین زمان برای استفاده از میکرودرم از ۳۰ سالگی تا ۷۰ سالگی است و مدت زمان آن در هربار استفاده بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است.

به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید از میکرودرم توقع عملکرد بوتاکس را در کشش پوستتان داشته باشید. درمان میکرودرم بسیار سطحی است و فقط چروک‌های سطحی را از بین می‌برد پس بهتر است قبل از اینکه پوست‌تان افتادگی شدید و چروک های عمیق پیدا کند استفاده از میکرودرم را شروع کنید.

این را فراموش نکنید که دستگاه میکرودرم عمل لایه برداری پوست را انجام می‌دهد. اگر دنبال پاکسازی پوست خود هستید بهتر از فیس براش یا همان برس پاکسازی صورت استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

نحوه استفاده از دستگاه میکرودرم

حالا نوبت به این رسیده که طرز استفاده‌ی درست از میکرودرم را به طور کامل یاد بگیریم. نحوه‌ی استفاده از این دستگاه بسیار مهم است پس با دقت آن را بخوانید.

  1. اول از هرچیزی صورت خود را تمیز و به آرامی بشویید طوری که هیچ چربی و یا لوازم آرایشی روی صورت‌تان نباشد.
  2. سپس صورتتان را خشک کنید به اندازه‌ای که کاملا خشک نشود و کمی مرطوب بماند. می‌توانید از حوله‌ی مرطوب استفاده کنید.
  3. بعد از آن نوبت به استفاده از خود دستگاه می‌رسد. دستگاه را بر روی پوست خود نگه دارید و به آرامی حرکت دهید.
  4. وقتی زمان استفاده از دستگاه تمام شد می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید.
  5. از کرم‌های کلاژن ساز، کرم آبرسان،  کمپرس یخ و اکسیددوزنگ و کالامین برای تسریع بازسازی پوست و تاثیر بیشتر میکرودرم استفاده کنید.

کرم ترمیم کننده بعد از میکرودرم

قبل از معرفی چند کرم برای بعد از میکرودرم بگذارید چند نکته‌ی مهم مراقبتی را به شما بگویم که بسیار هم مهم هستند. تا یک روز بعد از استفاده از میکرودرم باید پوست خود را از گرما دور نگه دارید. به طور مثال دوش آب داغ نگیرید، سونا نروید و از رفتن به سونای بخار یا قرار گرفتن در معرض هر چیزی که بخار دارد جلوگیری کنید.

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم می‌توانید بعد از میکرودرم از یخ، کرم‌های کلاژن ساز، اکسید دوزنگ و کلامین استفاده کنید.

از آن جایی که پوست بعد از میکرودرم خشک می‌شود از مرطوب‌کننده هم استفاده کنید. کرم‌ها را هر ۴ ساعت یکبار بر روی پوست خود بزنید و اجازه ندهید که پوست‌تان خشک شود. استفاده از کرم ضد آفتاب به صورت مداوم فراموش نشود. بسته به نوع پوستتان می‌توانید از کرم ضد آفتاب برای پوست چرب یا کرم ضد آفتاب برای پوست خشک استفاده کنید.

از دیگر نکات مهم مراقبتی این است که نباید به هیچ وجه در معرض آفتاب قرار بگیرید و در طول مدت درمان آب زیاد بنوشید تا پوستتان مرطوب باقی بماند. با رعایت این نکات پوستی همچون ابریشم خواهید داشت.

مزایای استفاده از میکرودرم
  • همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم میکرودرم چروک‌های سطحی را از بین می‌برد.
  • جوش‌های سرسیاه را از بین میبرد.
  • باعث سفت‌تر شدن پوست می‌شود.
  • به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.
  • جوش‌های زیر پوستی را درمان می‌کند.
  • تاثیر محصولات مراقبت پوستی را بر روی پوست‌تان افزایش می‌دهد.
  • بدون درد است.
  • تاثیر آن را به صورت آنی روی پوست‌تان می‌بینید.
  • استفاده از آن آن‌قدر ساده است که می‌توان از آن‌ها در خانه هم استفاده کرد.
  • جای جوش‌ها را از بین می‌برد و پوست را صاف می‌کند.
  • اثر آفتاب سوختگی را از بین می‌برد.
  • برای هر نوع پوستی قابل استفاده است، البته در این مورد حتما با دکتر خود مشورت کنید.
معایب استفاده از میکرودرم
  • خشکی پوست
  • خونریزی
  • بر روی چروک‌های عمیق تاثیری ندارد.
  • سلولیت را درمان نمی‌کند.
  • اِسکار‌های عمیق پوستی را درمان نمی‌کند.
  • قیمت دستگاه میکرودرم به نسبت بالا است.
  • تاثیر آن بر روی هر پوستی متفاوت است.

چند نکته مهم در خصوص استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی

آیا استفاده از میکرودرم در خانه خطری ندارد؟

خیر استفاده از میکرودرم در منزل بی‌خطر است فقط باید بدانید که تاثیر میکرودرم‌های خانگی نسبت به میکرودرم‌های حرفه‌ای کمتر است.

تاثیر میکرودرم تا چند وقت بر روی پوست باقی می‌ماند؟

جواب این پرسش به پوست شما بستگی دارد اما تاثیر میکرودرم به طور متوسط تا ۳ ماه ماندگاری دارد.

آیا می‌توان بعد از میکرودرم ورزش کرد؟

خیر. همان‌طور که گفته شد تا ۲۴ ساعت بعد از میکرودرم پوست شما نباید گرم شود و یا عرق کند و از ورزش در این مدت خودداری کنید.

جمع بندی

انجام مراقبت‌های پوستی در هر سنی برای خانم‌ها واجب است و ما در مقاله‌ی بهترین میکرودرم خانگی سعی کردیم تمام نکات مهم را در مورد این محصول به شما بگوییم اما این موضوع را فراموش نکنید که بهتر است قبل از انجام هر کاری بر روی پوست‌تان با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا از انجام آن کار اطمینان حاصل کنید.

8 نظر

  1. یونس پاسخ

    چطور میتونم به شما اعتماد کنم ؟ به چند سایت اعتماد کردم متاسفانه سواستفاده کردند.

    1. سوما پاسخ

      سلام دوست عزیز ما فروشنده نیستیم بلکه محصول معرفی می‌کنیم و هر محصول رو نقد و بررسی می‌کنیم هم مزایا و هم معایب محصول رو عنوان می کنیم. تصمیم گیرنده نهایی برای خرید محصول شما هستید.

    1. سوما پاسخ

      سلام هر کدام از محصولات رو که می‌خواید روی دکمه “مشاهده این محصول در دیجیکالا” کلیک کنید و خریدتون رو انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
8 نظر