امروز08 اردیبهشت 1403

بهترین مارک لوازم آرایشی در جهان 2022

مارک لوازم آرایشی
3.9/5 - (17 امتیاز)

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در جهان

انتخاب و خرید لوازم آرایش مناسب می‌تواند تفاوت زیادی در روتین مراقبت از پوست شما ایجاد کند. شما با استفاده از لوازم آرایش با کیفیت و مناسب به مراقبت بیشتر از پوست‌تان کمک می‌کنید؛ به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید یا می‌خواهید از ایجاد شدن لک و آکنه روی پوست‌تان جلوگیری کنید.

اگر محصولات بهترین مارک لوازم آرایشی دنیا را خریداری کنید می‌توانید از کیفیت و سلامت آن‌ها مطمئن باشید. محصولات این برندها با بهترین مواد اولیه فرموله می‌شوند. اگر شما هم به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید با به‌نظر همراه باشید تا بهترین‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

پیش از خرید لوازم آرایش چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

اجازه دهید پیش از آنکه به سراغ معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی جهان برویم چند نکته‌ی مهم در مورد خرید لوازم آرایش را به شما بگوییم.

به نوع پوست تان توجه کنید

نوع پوست و زوایا و برجستگی‌های صورت‌تان را بشناسید. شما باید بدانید چه ترکیباتی ممکن است واکنش آلرژیک روی پوست‌تان ایجاد کند. برخی از فروشگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند از تسترها استفاده کنید. سعی کنید محصولی را خریداری کنید که همیشه از آن‌ استفاده کرده‌اید. اگر می‌خواهید محصول جدیدی امتحان کنید، استفاده از تستر را فراموش نکنید.

با توجه به تن رنگی پوست تان خرید کنید

توجه به رنگ پوست هنگام خرید لوازم آرایش بسیار اهمیت دارد. اما آنچه اهمیت بیشتری دارد توجه به ظاهر کلی پوست است. آیا شما پوست یکدستی دارید؟ یا روی پوست‌تان لکه‌های تیره به چشم می‌خورد؟ بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید لوازم آرایش این قانون را نادیده می گیرند.

همه‌ی ما متفاوت هستیم زیرا ژن‌هایی که از پدر و مادر خود به ارث برده‌ایم با هم تفاوت دارد. در کنار ژنتیک عوامل دیگری چون محیط، سبک زندگی و تغذیه هم موجب می‌شود بافت پوستی ما با هم تفاوت داشته باشد.

آشنایی با تن رنگی پوست و بافت آن به شما کمک می‌کند بهترین کرم را برای پوست خود خریداری کنید؛ کرمی که پوشش خوبی داشته باشد و ناهمواری‌های پوست را از بین ببرد. همچنین در خرید رژگونه هم به شما کمک می‌کند. تنها به دلیل آنکه دوست شما از یک نوع یا رنگ لوازم آرایش استفاده می‌کند، نباید اقدام به خرید آن کنید.

پیش از خرید محصولات را تست کنید

خرید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی به شما این امکان را می‌دهد که محصولات را پیش از خرید تست کنید. اگر چنین امکانی فراهم نبود می‌توانید محصولات را در بسته‌بندی‌های کوچک‌تر خریداری کنید تا بدون آنکه ضرر مالی زیادی دیده باشید آن را تست کنید. برخی از فروشگاه‌ها به شما اجازه‌ی مرجوع کردن محصول را می‌دهند. جعبه‌ی محصول را نگه دارید تا اگر با پوست‌تان سازگار نبود بتوانید آن را مرجوع کنید.

با این حال توصیه می‌شود قبل از خرید هر نوع محصول آرایشی آن را تست کنید. این موضوع در محصولاتی مانند کرم پودر و فاندیشن بیشتر اهمیت دارد. شما نمی‌توانید تطابق کرم با رنگ پوست خود را حدس بزنید. بهتر است آن را روی پوست دست تست کنید و بهترین محصول را با توجه به رنگ پوست‌تان خریداری کنید.

به ترکیبات و فرمولاسیون لوازم آرایشی توجه کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید لوازم آرایشی به آن توجه کنید مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات موجود در محصولات است. خواندن لیبل‌ محصولات به شما کمک می‌کند با ترکیبات موجود در آن آشنا شوید و بدانید که آیا با نوع پوست شما مطابقت دارند یا خیر.

همه‌ی محصولات زیبایی یکسان نیستند. برخی از آن‌ها برای افراد با پوست خشک، برای برای پوست‌های چرب و برخی برای همه‌ی انواع پوست‌ها ساخته شده‌اند. خواندن مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات مواد آرایشی به شما کمک می‌کند پوست خود را از تحریکات و حساسیت‌ها نجات دهید.

به سراغ لوازم آرایش بادوام و با ماندگاری بالا بروید

سعی کنید لوازم آرایشی را انتخاب کنید که دارای ماندگاری بالا یا ۲۴ ساعته هستند. چنین محصولاتی ماندگاری بیشتری روی صورت شما دارند و دیگر نیازی به تجدید آن‌ها ندارید. همچنین حتما به تاریخ انقضای محصولاتی آرایشی و بهداشتی توجه کنید؛ زیرا محصولاتی که تاریخ انقضای آن‌ها سر می‌رسد می‌توانند اثرات منفی روی پوست شما داشته باشند.

با برخی از بهترین برندهای آرایشی جهان آشنا شوید

1. استی لادر

استی لادر (Estee Lauder) یکی از بهترین برندهای آرایشی در جهان است. این کمپانی در سال ۱۹۴۶ در نیویورک سیتی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون یک برند بین‌المللی موفق در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی است. از لوازم آرایش گرفته تا محصولات پوست و مو، انواع محصولات با کیفیت در تولیدات این برند به‌چشم می‌خورند.

2. نوتروژنا

این غول محصولات آرایشی جزو قدیمی‌ترین مارک‌ها می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت نوتروژینا (Neutrogena) لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت توسط امانوئل استولاروف در سال 1930 بنیان گذاری شد. در آن زمان، این شرکت با نام "ناتون" شناخته می شد و برای تهیه و تامین محصولات آرایشی و زیبایی مورد نیاز سالن‌های هالیوود تلاش می‌کرد.

در سال‌های 1940 "ناتون" تولید محصولات آرایشی خود را با هدف عرضه به بازار ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. امروزه برای بسیاری از مدل‌ها و افراد مشهور، نوتروژنا انتخاب شماره یک است. این برند محصولات مراقبت از پوست و مو را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند که تعادل pH پوست شما را حفظ می‌کند، آن را مرطوب نگه می‌دارد و به آن سلامتی و درخشندگی می‌بخشد.

3. لورآل

لورآل (L’Oreal) یکی از برندهای پیشرو در صنعت زیبایی به‌شمار می‌رود. این شرکت در کشور فرانسه قرار دارد. در لاین آرایشی این برند انواع محصولات مانند کرم پودر، رژلب براق، خط چشم و ... به‌چشم می‌خورد. لورآل به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی به‌شمار می‌رود.

4. میبلین

میبلین (Maybelline) یکی از محبوب‌ترین برندهای آرایشی جهان به‌شمار می‌رود. این شرکت ابتدا به‌عنوان یک کسب و کار خانوادگی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین برندهای آرایشی در ایالات متحده است. میبلین یک برند داروخانه‌ای است و محصولات آن را می‌توان تقریبا در هر فروشگاه بزرگ پیدا کرد. محصولات این برند شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و عطر هستند که به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و کیفیت بالا شهرت دارند.

5. گرلن

برند گرلن (Guerlain) به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای آرایشی شناخته می‌شود. البته محصولات این کمپانی که شامل محصولات زیبایی، عطر و مراقبت از پوست هستند کاملا بروز طراحی شده‌اند. مبدا این برند شهر پاریس است و از زمان تاسیس خود یعنی سال ۱۸۲۸ کیفیت و نوآوری را در مسیر کاری خود قرار داده است.

6. شنل

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با نام شنل (Chanel) آشنایی نداشته باشد. شنل برترین برند لوکس جهان به‌شمار می‌رود و به دلیل تولیدات پر زرق و برق و مجلل شهرت دارد. لوازم آرایش این برند دارای طراحی‌های بسیار شیک و البته قیمت بسیار بالا هستند؛ که تمام این‌ها نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای این محصولات است.

7. لانکوم

برند لانکوم (Lancome)  یک کمپانی فرانسوی است که از سال ۱۹۳۵ تا به امروز در حال فعالیت است. امروزه این برند به یک نام بزرگ در صنعت زیبایی تبدیل شده است. لانکوم در تمام سال‌های فعالیت خود محصولاتی بر پایه‌ی هنر، علم و خلاقیت تولید کرده است.

8. نیکس

محصولات برند نیکس (NYX) سال‌ها است که یک رقیب جدی برای محصولات برندهای دیگر به‌شمار می‌رود. محصولات این برند از نظر کیفیت، قیمت و رنگ بهترین هستند. اگر لوازم آرایشی با رنگدانه‌های غنی و پررنگ احتیاج دارید حتما به سراغ محصولات نیکس بروید. کیفیت فوق‌العاده، رنگ‌های غنی و زیبا در کنار قیمت مناسب نیکس را به یکی از محبوب‌ترین برندهای جهان تبدیل کرده است.

9. دیور

یکی دیگر از برندهای نام‌آشنای صنعت زیبایی دیور (Dior) است. این برند با استفاده از خلاقیت و نبوغ محصولاتی لوکس و شیک را به بازار عرضه کرده است. ناگفته نماند که کیفیت محصولات دیور زبانزد هستند. اگر تا به حال از محصولات دیور استفاده نکرده‌اید حتما این کار را انجام دهید. رژ لب دیور ادیکت (Dior Addict) امضای کاری این برند به‌شمار می‌رود و شروع خوبی برای تجربه کردن کیفیت محصولات دیور به‌شمار می‌رود.

10. کلارینس

یکی از دلایلی که کلارینس (Clarins) را در میان بهترین برندهای لوازم آرایشی قرار می‌دهد اهمیت این برند به کیفیت و زیبایی است. بسیاری از مشاغل در صنعت زیبایی تنها به کسب درآمد فکر می‌کنند؛ اما برند کلارینس به ارائه‌ی برترین زیبایی به زنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

11. مک

از سال ۱۹۸۴، برند مک(MAC)  به‌عنوان یکی از پیشروهای صنعت آرایش و زیبایی به‌شمار می‌رود. خلاقیت و تنوع محصولات از ویژگی‌های مثبت این برند به‌شمار می‌روند.

12. نارس

نارس (NARS) با هدف ایجاد انگیزه و قدرت در زنان تاسیس شد. هدف این برند این است که به خانم‌ها آموزش دهد با استفاده از لوازم آرایش زیبایی طبیعی خود را دوچندان نشان دهند.

13. ایو سن لورن

ایو سن لورن (Yves Saint Laurent) بدون شک یکی از برندهای لوکس و البته گران‌قیمت در صنعت زیبایی است. از فاندیشن‌های سبک گرفته تا رژلب‌هایی با بافت خامه‌ای و ریمل‌های بی‌نظیر می‌توانید انواع لوازم آرایش را در محصولات این برند پیدا کنید. کیفیت بالا و محصولات لوکس و منحصربه‌فرد حتما شما را مجذوب خود خواهند کرد.

14. ژیوانشی

نام ژیوانشی(Givenchy)  سال‌هاست که همه را به یاد زیبایی زنان می‌اندازد. این برند برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ فعالیت خود را در صنعت لوازم آرایشی آغاز کرد. از آن زمان تاکنون برند ژیوانشی محصولات متنوع‌تری را با وفادار ماندن به ریشه‌ها تولید کرد.

15. لارا مرسیر

لارا مرسیر (Laura Mercier) یکی از میک‌آپ آرتیست‌های شناخته‌شده در جهان است. مهارت، دانش و استعداد لارا مرسیر در محصولات با کیفیت این برند به‌چشم می‌خورد.

16. بابی براون

اگر تاکنون نام برند بابی براون (Bobbi Brown) را نشنیده‌اید، اکنون زمان آن رسیده که این برند را در فهرست بهترین‌های خود قرار دهید. این برند توسط میک‌آپ آرتیست معروف بابی براون تاسیس شد و اکنون برخی از بهترین محصولات آرایشی جهان را عرضه می‌کند.

17. کلینیک

کلینیک (Clinique) از سال ۱۹۶۸ تاکنون مشغول به تولید و عرضه‌ی محصولات باکیفیت است. این برند در تلاش است تا محصولاتی متناسب با انواع پوست تولید کند.

18. شیسدو

بیش از ۱۴۰ سال است که برند شیسیدو (Shisedo) دانش و مفهوم زیبایی را با جهان به اشتراک می‌گذارد. امروزه این برند طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد. علت این محبوبیت محصولات باکیفیت و مدرن است.

19. الیزابت آردن

الیزابت آردن (Elizabeth Arden) انواع محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را عرضه می‌کند. از فاندیشن‌، کانسیلر، خط چشم و برق لب گرفته تا محصولات ضد پیری. محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

20. بربری

شاید نام بربری (Burberry) شما را به یاد بارانی‌های شیک این برند بیاندازد. اما خوب است بدانید که این برند در محصولات زیبایی هم حرف زیادی برای گفتن دارد. بربری سال‌ها است که مشغول تولید لوازم آرایشی باکیفیت، مدرن و خلاقانه است.

معرفی محصولات بهترین مارک لوازم آرایشی در جهان

مدل پر فروش

رژلب مایع گرلن سری CREAMY VELVET شماره M25

یکی از لوازم آرایشی که در کیف هر خانمی پیدا می‌شود رژلب است. اگر به دنبال رژ لبی با بافت ابریشمی و لطیف هستید که پوشش بسیار خوبی هم داشته باشد این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رژلب مایع گرلن سری Creamy Velvet ازجمله محصولات خوب و با کیفیت این برند فرانسوی است.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این رژلب دارای بافت سبک و خوبی است و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این محصول نسبتا بالا است.

پالت سایه چشم نیکس مدل Off Tropic شماره 02

شاید شما هر روز از سایه چشم استفاده نکنید؛ اما داشتن یک پالت سایه با رنگ‌های جذاب می‌تواند وسوسه‌کننده باشد. به‌علاوه، می‌توانید به‌راحتی با هر لباسی آرایش چشمان خود را ست کنید. پالت سایه نیکس مدل Off Tropic شامل ۱۰ رنگ جذاب است. بیشتر رنگ‌های این پالت مات هستند و یک رنگ شاین می‌توانید در آن مشاهده کنید. سایه‌های این پالت دارای رنگ‌های غنی با رنگدانه‌های بسیار قوی هستند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این پالت سایه دارای تعداد قابل توجهی سایه است و قیمت کاملا مناسبی دارد. همچنین از کیفیت خوبی برخوردار است و برای آرایش‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای کاربرد دارد. به‌علاوه، سایه‌ها ماندگاری بالایی روی چشم دارند.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این پالت فاقد براش است.

مجموعه آرایش صورت لانکوم مدل Labsolu Palette Parisienne Chic

چه چیزی می‌تواند کاربردی از یک مجموعه آرایش کوچک باشد که بتوانید همه جا آن را با خود حمل کنید؟ مجموعه آرایش صورت مدل Labsolu Palette Parisienne Chic از برند محبوب و نام آشنای لانکوم می‌تواند یک مجموعه‌ی کاربردی برای شما باشد. این پالت شامل لوازم آرایش ضروری است که به شما کمک می‌کند به‌راحتی یک آرایش جذاب داشته باشید.

در این مجموعه می‌توانید پنکیک بژ، ۸ عدد سایه چشم شامل سایه‌های مات و براق به همراه براش و یک رژگونه به همراه براش ببینید. همچنین سه عدد رژلب جامد که می‌توانید به کمک براش از آن‌ها استفاده کنید. خط چشم و ریمل از دیگر محصولاتی هستند که می‌توانید در این مجموعه مشاهده کنید. یک آینه‌ی کوچک هم برای شما قرار داده شده تا کار آرایش را برایتان راحت‌تر کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این مجموعه بسیار کاربردی است و تمام لوازم آرایش ضروری را در خود جای داده است. همچنین دارای رایحه‌ و کیفیت بسیار خوبی است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این مجموعه نسبتا بالا است.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

از جمله لوازم ضروری آرایش که بخش مهمی از آرایش روزانه یا حرفه‌ای را تشکیل می‌دهد ریمل است. اگر می‌خواهید مژه‌هایتان پرحجم‌تر و مشکی‌تر به نظر برسد، ریمل حجم‌دهنده‌ی لورآل مدل Mega Volume Coolagene 24H را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ریمل دارای ماندگاری ۲۴ ساعته است و تغییر قابل توجهی در ظاهر و حالت مژه‌هایتان می‌دهد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل موجب بلند و خوش‌حالت شدن مژه‌هایتان هم می‌شود و از به هم چسبیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. به‌علاوه، داری قیمت نسبتا مناسب و کیفیت خوبی است.

کرم پودر استه لودر مدل Double Wear شماره 4N1 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر استه لودر مدل Double Wear قدرت پوشش‌ بسیار بالایی دارد و به مدت ۲۴ ساعت روی پوست شما باقی می‌ماند. در طی این ۲۴ ساعت رنگدانه‌های این کرم کیفیت خود را حفظ کرده و شما تغییر رنگ مشاهده نمی‌کنید. همچنین روی لباس شما ایجاد لک نمی‌کند. به کمک این کرم می‌توانید پوستی لطیف و یکدست داشته باشید. این محصول همچنین باعث کاهش آثار پیری می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم پودر موجب ایجاد چربی، آکنه و جوش روی پوست نمی‌شود و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. همچنین دارای بافت نرم و سبکی است. از دیگر ویژگی‌های خوب این کرم می‌توان به خاصیت آبرسانی قوی اشاره کرد.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این کرم با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

کرم پودر شانل مدل ++PA شماره N°22 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر شانل مدل ++PA شماره N°22 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید باشد. این محصول حاوی ترکیباتی چون زینک و پلی‌ساکارید است . این مواد مانع از تجمع مایعات روی پوست می‌شوند. این ویژگی موجب می‌شود کرم پودر روی صورت شما جلوه‌ی مات و مخملی خود را تا ۱۲ ساعت حفظ کند. این محصول همچنین دارای SPF25 است که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم دارای خواص ضد پیری پوست است. همچنین باعث چربی پوست نمی‌شود.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این کرم با قیمت نسبتا بالایی عرضه می‌شود.

کرم پودر مک مدل Mineralize کد 102 حجم 50 میلی لیتر

کرم پودر مک مدل Mineralize را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این کرم پودر برای پوست‌های گندمی مناسب است. این محصول همچنین دارای SPF 15 است که از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

کرم پودر مک دارای حجم و قیمت مناسبی بوده و از کیفیت و پوشش‌دهی خوبی برخوردار است.

مداد چشم ژیوانشی مدل MAGIC KHOL شماره 03

استفاده از مداد چشم موجب می‌شود چشمان شما گیرایی و جذابیت بیشتری را به نمایش بگذارند. مداد چشم ژیوانشی مدل Magic Khol دارای ماندگاری ۱۲ ساعته است. همچنین رنگدانه‌های غلیظ و پررنگی دارد که زیبایی آرایش شما را دوچندان می کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

ماندگاری خوب این محصول و عدم پاک شدن آن از روی چشم پس از گذشت چند ساعت از ویژگی‌های مثبت آن است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این مداد چشم قیمت نسبتا بالایی دارد.

شما چه فکر می کنید

اکنون که با بهترین مارک وسایل آرایشی در جهان آشنا شدید می‌توانید با دید بازتری خرید خود را انجام دهید. آشنایی با برترین برندهای دنیا به شما کمک می‌کند برای محصول باکیفیت و معتبر هزینه کنید. به‌علاوه، از آنجایی‌که لوازم آرایشی به‌صورت مستقیم با پوست در تماس هستند، می‌توانید از سلامت پوست خود هم مطمئن باشید. شما از کدام از این برندها استفاده کرده‌اید؟ آیا برندی را می‌شناسید که در بین فهرست بهترین‌های ما قرار ندارد؟ حتما تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

15 نظر

  1. ملیح پاسخ

    من یک کرم آرایشی که بتونم همیشه استفاده کنم صورتم تمیز وصاف ویکدست نشون بده روی پوستم لک وجوش ایجادنکنه لکه هامو بپوشونه میخام کیفیتش خیلی مهمه

  2. حمید فرهادی پاسخ

    سلام بله اطلاعاتی که گرفتم عالی بود چون برندهای معتبر پوست مو رو کشف کردم والان هم دنبال یک کرم ضد آفتاب یا لایه بردار حرافه‌ی یا صابون لایه بردار عالی هستم اگه جنس اصل نوتروژنا باشه توی ایران خریداری کنم اگه کسی هست راهنمایی کنه بنده رو لطفا مرسی.

    1. ناشناس پاسخ

      نمیدونم ولی عالی من فقط یک رژ لب خریدم ویک سایه چشم ولی عالین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
15 نظر