امروز07 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید بهترین ست لوازم آرایشی و معرفی چند محصول پرفروش در بازار

بهترین ست لوازم آرایشی
امتیاز دهیدpost

از آخرین باری که یک ست لوازم آرایشی برای خود خریداری کردید تا تمام آیتم‌‌های ضروری آرایشی را همراه خود داشته باشید چه‌قدر می‌گذرد؟ یک ست که بتوانید در سفر، مهمانی‌ها و ... با خود حمل کنید برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. اگر می‌خواهید بهترین ست لوازم آرایشی را خریداری کنید تا انتهای این مقاله به‌نظر با ما همراه باشید. ما علاوه‌بر معرفی اقلام ضروری آرایشی، بهترین ست‌های بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

یک ست لوازم آرایشی خوب دارای چه آیتم هایی است؟

پرایمر

بدون شک پس از آنکه مدت زیادی را صرف آرایش کرده‌اید، توقع دارید این آرایش ماندگاری کافی داشته باشد. اینجا است که یک پرایمر آرایشی به کمک شما می‌آید. پرایمر نه‌تنها پوست شما را یکدست می‌کند، بلکه آن را برای آرایش آماده می‌سازد. به‌علاوه، باعث می‌شود آرایش شما در طول روز ماندگاری داشته باشد. برای استفاده از پرایمر باید آن را پیش از هر لوازم آرایش دیگری روی پوست‌تان به‌کار ببرید.

استیک فاندیشن

داشتن یک استیک فاندیشن با ابعاد جمع‌وجور می‌تواند آرایش کردن را برای شما بسیار راحت‌تر کند. این فاندیشن‌ها را می‌توانید به‌راحتی داخل کیف خود بگذارید و حتی هنگام سفر هم با خود ببرید. فاندیشنی را انتخاب کنید که یک الی دو درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است. سپس آن را به شکل یک مثلث برعکس زیر هر کدام از چشم‌ها، نوک بینی، وسط چانه و وسط پیشانی به‌کار ببرید.

از یک فاندیشن که یک الی دو درجه از رنگ پوست‌تان تیره است استفاده کنید و آن را روی گونه، فک و گیجگاه‌ها به‌کار ببرید. از یک بلندر استفاده کنید تا آن‌ها را با هم مخلوط کنید و یک پوست یکدست و زیبا برای خود بسازید.

کانسیلر اصلاح رنگ

همه‌ی ما نقاطی نواقصی روی پوست خود داریم که دوست داریم هنگام آرایش آن‌ها را بپوشانیم و پوستی صاف داشته باشیم. کانسیلر همان چیزی است که برای این کار احتیاج دارید. کانسیلر اصلاح رنگ با استفاده از رنگ‌های متضاد لکه‌های پوستی می‌تواند آن‌ها را برطرف کند. برای مثال کانسیلر هلویی تیرگی‌های سیاه یا آبی را از بین می‌برد. کانسیلر زرد بنفشی پوست را برطرف می‌کند و سبز، قرمزی را از بین می‌برد. از کانسیلر بنفش می‌توانید برای پنهان کردن زردی پوست استفاده کنید.

برای استفاده از کانسیلر اصلاح رنگ مقداری از آن را روی نقاطی که نیاز به اصلاح دارند قرار دهید؛ برای مثال تیرگی دور چشم. از کانسیلر اصلاح رنگ پیش از فاندیشن و کانسیلر همیشگی خود استفاده کنید.

رژ گونه

برخلاف آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند، استفاده از رژگونه به آرایش شما ظاهری غیر طبیعی نمی‌بخشد. اگر از رنگ مناسب انتخاب کنید و مقدار کافی روی گونه‌های خود به‌کار ببرید می‌تواند آرایش شما را جذاب‌تر نشان دهد. رژگونه را باید با توجه به رنگ پوست‌تان انتخاب کنید.

اگر پوست شما سفید است از رنگ‌های صورتی یا هلویی استفاده کنید. اگر رنگ پوست متوسطی دارید به سراغ رنگ‌های ارغوانی بروید. افرادی با رنگ پوست زیتونی بهتر است رژگونه‌های سرخابی و افرادی با پوست تیره بهتر است از رژگونه‌های توتی استفاده کنند.

استیک هایلایت

هایلایترهای هنوز هم ترندهای جذاب آرایشی هستند. بنابراین هر خانمی به یک هایلایتر برای زیباتر نشان دادن آرایش خود احتیاج دارد. استیک هایلایت را پیش از استفاده از بلندر روی برجستگی‌های صورت خود به کار ببرید.

پالت چهار رنگ سایه چشم

وقتی که می‌شود چهار رنگ از سایه چشم را داخل یک پالت کوچک داشته باشیم چرا تنها به یک رنگ بسنده کنیم؟ پالت‌های چهارتایی سایه‌ چشم جمع‌وجود و قابل حمل هستند. به‌علاوه، به شما کمک می‌کنند یک آرایش اسموکی جذاب داشته باشید یا با رنگ‌های مختلف بازی کنید و یک آرایش زیبا بسازید. سایه‌ چشم را می‌توانید به کمک انگشتان، قلم یا براش استفاده کنید.

پالت سایه چشم نود

در کنار سایه‌ چشم‌های چهار رنگ، داشتن یک پالت سایه‌ چشم نود هم ضروری به‌نظر می‌رسد. آرایش طبیعی چشم هرگز قدیمی نمی‌شود و همیشه جزو ترندهای جذاب باقی می‌ماند. سایه چشم‌های نود را می‌توانید هم روز هم شب استفاده کنید.

خط چشم ضد آب

یکی از لوازم آرایشی که می‌تواند آرایش شما را از این رو به آن رو کند خط چشم است. اگر می‌خواهید آرایش ماندگارتری داشته باشید، بهتر است خط چشم‌های ضد آب خریداری کنید، در غیر این صورت باید هر چند ساعت یک بار خط چشم خود را تجدید کنید.

ریمل ابرو

مهم نیست از مداد ابرو استفاده می‌کنید یا خیر، ریمل ابرو یکی از لوازم ضروری آرایش به‌شمار می‌رود. ریمل ابرو نه‌تنها موهای ابرو را ضخیم‌تر نشان می‌دهد، بلکه در تمام طول روز تارهای آن را مرتب و سر جای خودشان قرار می‌دهد. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران به همر ریختگی ابروهای خود باشید. برای استفاده از این محصول باید به کمک یک براش کوچک موهای ابرو را به سمت بالا برس بکشید.

رژلب مات

رژ لب مات همیشه آرایش شما را شیک‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. به‌علاوه، نسبت به رژلب‌های شاین ظاهری بالغ‌تر به شما می‌بخشد. اگر به‌دنبال یک آرایش شیک هستید حتما رژ لب مات را در ست آرایشی خود قرار دهید. برای استفاده از رژلب مات ابتدا خط لب‌هایتان را مشخص کنید، سپس داخل لب‌ها را با رژ لب پر کنید. فراموش نکنید که لایه‌برداری لب‌ها و استفاده از پرایمر به یکدست نشان دادن رژلب کمک زیادی می‌کند.

مداد لب

اگر فکر می‌کنید به مداد لب احتیاج ندارید سخت در اشتباه هستید. همه برای داشتن یک آرایش بی‌نقص به مداد لب نیاز دارند. مداد لب به شما کمک می‌کند فرم لب‌هایتان را مشخص کنید. به‌علاوه، باعث ماندگاری بیشتر رژلب می‌شود.

برق لب

همانطور که اشاره کردیم رژلب مات جلوه‌ی خاصی به آرایش شما می‌بخشد. اما این به معنای دست‌کم گرفتن برق لب نیست. استفاده از برق لب درخشندگی و شاین زیبایی به لب‌های شما می‌بخشد. استفاده از برق لب را از وسط لب بالا شروع کنید و به آرامی به سمت گوشه‌ها بروید. سپس همین عمل را روی لب پایین تکرار کنید.

معرفی بهترین ست لوازم آرایشی موجود در بازار

مدل پر فروش

پالت آرایش صورت گلدن رز مدل City Style شماره 02

اگر می‌خواهید چندین آیتم ضروری آرایشی را در یک پالت جمع‌وجور داشته باشید، پالت آرایش صورت گلدن رز مدل City Style را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ست شامل ۹ رنگ سایه‌چشم مات و شاین، یک هایلایتر، یک برنزر و یک رژگونه است. آیتم‌های داخل این ست بافتی نرم و ابریشمی دارند و جلوه‌ی زیبایی روی صورت شما خواهند داشت.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

این پالت دارای هماهنگی و هارمونی رنگی زیبایی است. همچنین پیگمنت و ماندگاری بالایی دارد و در یک پکیج جمع‌وجور عرضه می‌شود. قیمت مناسب هم در کنار این ویژگی‌ها یکی دیگر از نکات مثبت این محصول به‌شمار می‌رود.

مجموعه آرایش صورت جولا مدل G1 بسته 5 عددی

مجموعه آرایش صورت جولا مدل G1 محصولی از کره‌ی جنوبی است که به شما کمک می‌کند یک آرایش کامل و زیبا برای صورت داشته باشید. این ست شامل یک عدد کوشن یا کرم‌پودر فشرده با رنگ متوسط روشن است. همچنین یک عدد خط چشم ماژیکی مات و ضد آب در این مجموعه برای شما قرار داده شده است. یک عدد رژلب مات و مخملی به همراه یک عدد پودر فیکس چندرنگ و یک پد اورجینال از دیگر اقلام این ست آرایشی هستند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی است.

مجموعه آرایش صورت میشا مدل خرس بسته 4 عددی

مجموعه‌ی آرایش صورت میشا مدل خرس محصولی از کره‌ی جنوبی است. این ست دارای ۱ عدد پنکیک مایع، ریمل حجم‌دهنده و بلند کننده، خط چشم ماژیکی و یک عدد رژلب مدادی است. این محصولات برای پوست‌های متوسط مناسب هستند و صرف‌نظر از نوع پوست‌تان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

آیتم‌های موجود در این ست بدون پارابن و گیاهی هستند. همچنین خواص آبرسانی و ضد پیری دارند. طراحی جالب و زیبای ست، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از دیگری ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

مجموعه آرایش صورت استی لودر مدل Travel Exclusive

در این بخش یک ست آرایشی از برند معروف استی لودر را به شما معرفی می‌کنیم. مجموعه آرایش صورت استی لودر مدل Travel Exclusive یک ست جمع‌وجور و بسیار کارآمد است. همانطور که از نام این مجموعه پیدا است می‌توانید هنگام سفر به‌راحتی این ست را همراه خود ببرید. در این ست آرایشی یک پالت ۴ رنگ رژلب، یک پالت ۴ رنگ سایه چشم، یک ریمل، یک عدد مداد چشم، یک رژگونه و یک عدد براش قرار دارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

کیفیت خوب و رنگ‌های جذاب از ویژگی‌های خوب این محصول هستند. همچنین یک کیف آرایشی هم به همراه این ست عرضه می‌شود.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این ست نسبتا بالا است.

پالت آرایش صورت آنی لیدی شماره 0020

پالت آرایش صورت آنی لیدی مجموعه‌ای از لوازم آرایش ضروری است که می‌توانید به‌راحتی با خود حمل کنید. این پالت دارای یک آینه و دو براش آرایشی است. همچنین ۲۰ رنگ سایه چشم شامل سایه‌های شاین و مات در این محصول دیده می‌شوند. درب این پالت به‌صورت  مغناطیسی بسته می‌شود. ۴ عدد رژگونه، ۲ عدد سایه ابرو و ۲ عدد هایلایتر از دیگر محصولات این مجموعه هستند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

رنگ‌های هماهنگ و جذاب این پالت به شما امکان اجرای آرایش‌های مختلف را می‌دهد. بسته‌بندی شیک و کیفیت خوب از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول به‌شمار می‌روند.

مجموعه آرایش صورت میشا مدل جوجه بسته 4 عددی

مجموعه‌ی آرایش صورت میشا مدل جوجه دارای ۴ آیتم آرایشی مهم و ضروری است. به کمک این محصول می‌توانید آرایشی ساده اما زیبا داشته باشید. در این ست آرایش صورت می‌توانید رژلب، ریمل، خط چشم و کوشن را ببینید. این محصولات برای رنگ پوست متوسط مناسب هستند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

طراحی جالب و زیبای محصول به همراه کیفیت مطلوب از ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. همچنین با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. به‌علاوه، محصولات این مجموعه دارای خاصیت آبرسانی هستند.

مجموعه آرایش صورت لانکوم مدل Labsolu Palette Parisienne Chic

در این بخش یک ست آرایشی شیک از برند محبوب لانکوم را به شما معرفی می‌کنیم. مجموعه آرایش صورت لانکوم مدل Labsolu Palette Parisienne Chic یکی از محصولات خوب این برند فرانسوی است. در این مجموعه می‌توانید پنکیک بژ، رژگونه به همراه براش مخصوص، خط چشم و ریمل را ببینید. همچنین ۸ عدد سایه‌ چشم شامل ۴ سایه‌ی مات مناسب روز و ۴ سایه‌ی شاین مناسب شب در این پالت قرار داده شده‌اند. ۳ رژلب جامد به‌همراه براش مخصوص هم در این پالت دیده می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می سازد

این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی است و در یک مجموعه‌ی جمع‌وجور عرضه می‌شود. همچنین دارای رایحه‌ی خوبی است و به‌راحتی روی پوست جذب می‌شود. یک کیف و یک آینه به همراه این مجموعه غرضه می‌شوند.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این ست آرایشی نسبتا بالا است.

شما چه فکر می کنید؟

یک ست لوازم آرایشی که بتوانید در سفر یا حتی مهمانی‌ها و گردش آن را با خود حمل کنید ممکن است چندان ضروری نباشد اما حتما کاربردی است. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی در هرکجا که باشید آرایش خود را تجدید کنید یا تغییر دهید. ما تلاش کردیم برخی از بهترین ست‌های لوازم آرایشی در بازار را به شما معرفی کنیم. شما هم از تجربیات خود برای ما بگویید. آیا تاکنون از این ست‌های آرایشی استفاده کرده‌اید؟ از کدام ست آرایشی راضی بوده‌اید؟

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر