امروز08 اردیبهشت 1403

معرفی و بررسی ۹ مدل از بهترین ریمل گیاهی خوب ایرانی و خارجی

بهترین ریمل گیاهی
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از اقلام آرایشی در کیف هر خانمی پیدا می‌شود ریمل است. تنها با استفاده از یکی ریمل خوب می‌توانید علاوه‌بر زیباتر شدن، ظاهر طبیعی چهره‌ی خود را حفظ کنید. اما همانطور که می‌دانید چشم‌ها یکی از حساس‌ترین اعضای بدن هستند. پس نمی‌توانیم بدون در نظر داشتن مواد تشکیل‌دهنده‌ی ریمل آن را به‌صورت دائم روی چشمان خود به کار ببریم. این جا است که اهمیت استفاده از بهترین ریمل‌ گیاهی به میان می‌آید.

حتی اگر به آرایش زیاد علاقه نداشته باشید باز هم یک ریمل در وسایلتان پیدا می‌شود. ریمل می‌تواند مژه‌های شما را سیاه‌تر، بلندتر و جذاب‌تر نشان دهد. اگر به دلیل وجود مواد شیمیایی در انتخاب و استفاده از ریمل مردد هستید اصلا جای نگرانی نیست. انتخاب لوازم آرایش گیاهی، طبیعی و سالم آنطور هم که تصور می‌کنیم سخت و دشوار نیست. ما در ادامه‌ی این مقاله به‌نظر شما را با فواید استفاده از ریمل‌های گیاهی آشنا خواهیم کرد. به‌علاوه، با معرفی بهترین ریمل‌های گیاهی بازار به شما در خرید کمک خواهیم کرد.

چرا باید از ریمل گیاهی استفاده کنیم؟

زمانی‌که صحبت از ترکیبات یک ریمل می‌شود، باید بدانید که همه‌ی ریمل‌ها به یک شکل و با یک ترکیب ثابت ساخته نمی‌شوند. در درجه‌ی اول باید توجه داشته باشید که ریمل خود را نباید از مکان‌های نامعتبر مثل سوپر مارکت‌ها، مترو و ... خریداری کنید.

اغلب ریمل‌هایی که در این مکان‌ها به فروش می‌رسند تقلبی و حاوی مواد مضر شیمیایی هستند. در ترکیبات برخی از این ریمل‌ها جیوه و فرمالدئید هم یافت می‌شود. از آنجاییکه ریمل را بر روی یکی از حساس‌ترین نقاط بدن یعنی چشم‌ها به کار می‌بریم، بهتر است به مواد تشیکل‌دهنده‌ی آن توجه بیشتری داشته باشیم.

خوشبختانه این روزها خانم‌ها با آگاهی بیشتری ریمل‌های خود را خریداری می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند از ریمل‌های گیاهی و طبیعی که دوستدار پوست هستند و آسیبی به آن نمی‌رسانند استفاده کنند.

خوشبختانه این روزها ، زنان باهوش می توانند از ریمل طبیعی تری استفاده کنند که از مواد ایمن ، دوستدار پوست و اخلاقی استفاده می کند. بیایید به مزایای تغییر روال زیبایی خود در استفاده از ریمل طبیعی بپردازیم. بهتر است برای زیباتر به نظر رسیدن چشمانمان از ریمل‌هایی استفاده کنیم که بدون ایجاد سوزش و آسیب جلوه‌ی چشمان را بیشتر می‌کنند.

اگر مژه‌های خود را با ریمل های بی‌کیفیت سرشار از مواد شیمیایی و سموم بپوشانید، دچار سوزش و حساسیت می‌شوید. این مواد حتی ممکن است باعث نازک شدن یا ریزش مژه‌های شما شوند. استفاده از ریمل های با کیفیت و طبیعی سرشار از روغن‌ها و مواد طبیعی مفید، علاوه‌بر زیبایی باعث تقویت مژه‌های شما هم خواهد شد.

خوب است بدانید که هرآنچه برچسب طبیعی یا وگان را دارد الزاما نمی‌تواند ایمن باشد. اجازه دهید با یک قاعده‌ی کلی ایمن بودن یا نبودن ریمل‌ها را برایتان بگوییم؛ اگر چیزی را نمی‌خورید، آن را روی صورتتان هم به کار نبرید. بیشتر تولیدکننده‌ها هنوز از پارابن و نگهدارنده‌هایی که می‌تواند موجب ایجاد تحریک در پوست شوند استفاده می‌کنند. قرار گرفتن روزانه در معرض مواد مصنوعی و شیمیایی مضر می‌تواند اثرات منفی ماندگاری روی پوست شما داشته باشد.

استفاده از ریمل گیاهی چه مزایایی دارد؟

افرادی که به استفاده از مواد طبیعی تمایل دارند و به سلامت چشمان و پوست خود اهمیت می‌دهند، هرگز به سراغ مواد شیمیایی مضر نمی‌روند. در ادامه با هم مزایای استفاده از ریمل‌های گیاهی را بررسی می‌کنیم.

  • ضخیم تر و مستحکم تر شدن مژه ها
  • بلندتر شدن مژه ها
  • محافظت از زنبورها
  • تغذیه مژه ها با مواد طبیعی مفید
  • کمک به حقوق حیوانات
  • حفظ چشم ها از مواد شیمیایی

ضخیم تر و مستحکم تر شدن مژه ها

استفاده از مواد شیمیایی مضر می‌تواند باعث خشکی، شکنندگی و ریزش مژه‌ها شود. اما مواد طبیعی و مفیدی که در ریمل‌های گیاهی وجود دارد، باعث تقویت مژه‌ها شده و آن‌ها را محکم و سالم نگه می‌دارد.

بلندتر شدن مژه ها

شاید به دلیل استفاده از ریمل‌‌های شیمیایی حاوی مواد مضری مانند پلاستیک و اکریلیک و پاک‌کننده‌های الکی مژه‌هایتان آسیب دیده باشد. ممکن است دچار ریزش یا کوتاه شدن مژه‌ها شده باشید. استفاده از ریمل‌های طبیعی حاوی مواد مفید و مغذی به مرور زمان می‌تواند باعث تقویت و رشد مژه‌هایتان شود. بهتر است در کنار ریمل‌های گیاهی از پاک‌کننده‌های ملایم و بدون الکل هم استفاده کنید.

محافظت از زنبورها

در فرمولاسیون بیشتر ریمل‌ها موم زنبور عسل وجود دارد. موم زنبور عسل یک محصول طبیعی از عسل است و یک ماده‌ی طبیعی به‌شمار می‌رود. اما آیا می‌دانستید موم زنبور عسل برای تغذیه‌ی نوزادان زنبور عسل ضروری است؟ همچنین می‌تواند به عنوان یک چسب عمل کند و کندوهای زنبور عسل را در کنار هم نگه دارد؟

زمانی‌که موم زنبور عسل برداشته می‌شود می‌تواند آسیب زیادی به چرخه‌ی زندگی زنبورها وارد کند. زنبورها باید زندگی کنند و وجود آن‌ها برای بقای زمین ضروری است؛ پس چرا به آن‌ها آسیب بزنیم؟ شما می‌توانید با خرید محصولاتی که فاقد موم زنبور عسل هستند با هر بار استفاده از ریمل حس خوبی داشته باشید.

تغذیه مژه ها با مواد طبیعی مفید

همانطور که اشاره کردیم ریمل‌های طبیعی اغلب حاوی روغن‌های مغذی و مفید هستند که در فرمولاسیون ریمل‌های شیمیایی پیدا نمی‌شود. مواد گیاهی و طبیعی داخل این ریمل‌ها معمولا دارای خواص تقویت‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی هستند. این مواد باعث نرمی، لطافت و سلامت مژه‌ها می‌شوند. ریمل‌هایی با فرمولاسیون غیرطبیعی باعث خشک و شکننده شدن و حتی ریزش مژه‌ها می‌شوند.

در کنار داشتن مژه‌ هایی سالم و زیبا به حیوانات هم کمک کنید

معمولا یکی از دلایل اصلی انتخاب ریمل‌های گیاهی علاقه و حیوانات است. شما می‌توانید به دنبال ریملی باشید که علاوه‌بر دارا بودن مواد گیاهی و مفید، بدون تست روی حیوانات به شما عرضه شوند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران وجود گلوتن، پارابن، موم، پارافین و تست شدن ریمل روی حیوانات باشید.

نفت خام را از چشمان خود دور کنید

یکی از موادی که در ریمل‌های شیمیایی استفاده می‌شود ۴,۱-دی‌اکسان است. این ماده در نفت خام وجود دارد و سازمان بهداشت جهانی و سازمان حفاظت از محیط زیست آن را سرطان‌زا معرفی کرده‌اند. چرا باید چنین ماده‌ی خطرناکی را در حساس‌ترین نقطه‌ی بدن یعنی چشمانتان به کار ببرید؟ این ماده در بسیاری از ریمل‌ها و لوازم آرایشی با نام‌های زایلن، تولوئن، بنزین و پارافین مایع به کار می‌رود. بهتر است لوازم آرایشی انتخاب کنید که عاری از فراورده‌های نفتی و مواد شیمیایی مضر باشند.

معرفی بهترین ریمل گیاهی ایرانی و خارجی در بازار

پیشنهاد به نظر

ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

اگر به دنبال یک ریمل گیاهی سبک با خاصیت بلند کنندگی و حجم‌دهندگی مطلوب هستید، این محصول گزینه‌ی مناسبی است. ریمل گیاهی حجم‌دهنده و بلندکننده‌ی شون مدل Lash Duplicator حاوی روغن بادام است که می‌تواند موجب تقویت و نرمی مژه‌های شما شود. با استفاده از این ریمل می‌توانی ظاهری طبیعی و زیبا به مژه‌های خود ببخشید. به‌علاوه، با مشکی‌تر شدن مژه‌ها جذابیت آن‌ها را دوچندان می‌سازید. این ریمل ریزش ندارد و موجب ایجاد حساسیت نمی‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

این محصول دارای کیفیت خوبی است و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. همچنین به‌راحتی شسته می‌شود.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

ریمل حجم‌دهنده اسنس مدل I love extreme volume دارای رنگدانه‌های مشکی و غنی است که مژه‌های شما را تیره‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. همانطور که از نام این محصول پیدا است، با استفاده از آن می‌توانید شاهد پرپشت‌تر و تیره‌تر شدن مژه‌های خود باشید.

این محصول دارای یک برس فیبری با دو لبه‌ی شکاف‌دار است که فرچه‌های کوچک‌تر دارند. این ویژگی باعث می‌شود با هر بار استفاد رنگدانه‌های بیشتری روی مژه‌های شما قرار گیرند. همین موضوع باعث حجم دادن بیشتر به مژه‌ها می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوبی است. پس از استفاده می‌توانید به‌راحتی با آب آن را شسته و پاک کنید.

ریمل حجم دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express

ریمل حجم‌دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express را می‌توانید در حجم ۶ میلی‌لیتر خریداری کنید. این ریمل دارای ترکیبات گیاهی و الیاف طبیعی و ضد آب است. همچنین ماندگاری بالایی دارید ریزش نخواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به براش نرم حرفه‌ای اشاره کرد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول دارای کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسبی است.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

ریمل حجم‌دهنده‌ی لورآل مدل Mega Volume Collagene  از دیگر ریمل‌های گیاهی خوب بازار است. این ریمل را می‌توانید در حجم ۹ میلی‌لیتر خریداری کنید. این محصول ساخت کشور فرانسه است.

استفاده از این ریمل گیاهی باعث پرحجم شدن و بلندتر شدن مژه‌هایتان می‌شود و جذابیت خوبی به آن‌ها می‌بخشد. پس از استفاده از این محصول تا ۲۴ ساعت نیازی به تمدید ریمل نخواهید داشت زیرا اثر آن روی مژه‌هایتان خواهد ماند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل حاوی کلاژن است، ریزش ندارد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense

اگر می‌خواهید مژه‌هایتان حجیم‌تر و پرپشت‌تر به نظر برسند، ریمل حجم‌دهنده‌ی این لی مدل Intense Volumising را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ریمل دارای خرده‌ مژه‌هایی است که باعث حجیم‌تر به نظر رسیدن مژه‌هایتان می‌شوند. برس مویی و با کیفیت این محصول از چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند. با استفاده از این محصول مژه‌هایی یکنواخت و خوش‌حالت خواهید داشت.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل بافت بسیار سبکی دارد و با استفاده از آن احساس سنگینی روی چشمان‌تان نخواهید کرد. به‌علاوه، ریزش ندارد و از ماندگاری مطلوبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های خوب این ریمل می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

ریمل حجم دهنده اوریفلیم مدل Wonderlash حجم 12 میلی لیتر

یکی دیگر از ریمل‌های گیاهی خوب بازار ریمل حجم‌دهنده‌ی اوریفلیم است. این ریمل را می‌توانید در حجم ۱۲ میلی‌لیتر خریداری کنید. با استفاده از این محصول مژه‌های بلندتر و حجیم‌تر خواهید داشت. رنگدانه‌های مشکی و غنی این ریمل مژه‌های شما را مشکی‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول ضد آب و فاقد پارابن است. همچنین با دارا بودن خاصیت ضد حساسیت محصولی مناسب برای چشم‌های حساس به‌شمار می‌رود.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

ریمل حجم‌دهنده‌ی کالیستا مدل Wonder Volume در حجم ۱۴ میلی‌لیتر به‌فروش می‌رسد. این ریمل دارای خاصیت حجم‌دهندگی است و مژه‌های شما را پرپشت‌تر و جذاب تر نشان می‌دهد. این محصول دارای برس مناسبی است و از چسبندگی بین مژه‌ها جلوگیری می‌کند. رنگدانه‌های غنی و مشکی این ریمل موجب مشکی‌تر و زیباتر به‌نظر رسیدن مژه‌هایتان خواهد شد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل دارای قیمت نسبتا مناسبی است. همچنین ریزش ندارد و موجب سیاهی زیر چشم نمی‌شود. به‌علاوه، به‌راحتی با آب یا محلول‌های پاک‌کننده‌ی آرایش پاک می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به ماندگاری بالا اشاره کرد.

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

یکی دیگر از ریمل‌های گیاهی خوب در بازار که می‌توانید خریداری کنید ریمل حجم‌دهنده‌ی بی‌یو مدل Volume Now است. این ریمل دارای پوشش‌دهی بسیار خوبی است و موجب پرحجم‌تر به نظر رسیدن مژه‌هایتان می‌شود. این محصول در حجم ۱۲ میلی‌لیتر عرضه می‌شود و رنگدانه‌های غنی و مشکی رنگی دارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول برای چشمان حساس مناسب است و پوشانندگی بالایی دارد. همچنین ریزش ندارد و از کیفیت خوب و قیمت مناسبی برخوردار است.

ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length

ریمل حالت‌دهنده INLAY مدل Extreme Length دارای یک برس ژله‌ای است که از به هم چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. اگر مژه‌های بی‌حالتی دارید این محصول به شما کمک می‌کند حالت مژه‌هایتان را تغییر دهید. این ریمل علاوه‌بر حالت‌دهندگی خاصیت تقویت‌کنندگی هم دارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ریمل دارای بافت سبکی است و باعث سنگینی مژه‌هایتان نمی‌شود. همچنین ریزش ندارد و برای چشم‌های حساس هم محصول مناسبی به‌شمار می‌رود. به‌علاوه، دارای ماندگاری بالایی است.

شما چه فکر می ‌کنید

حتما شما هم به دلایل مختلفی به فکر استفاده از ریمل‌های گیاهی افتاده‌اید؛ سلامت چشم‌ها و محافظت از آن‌ها در برابر آلودگی‌ها و مواد شیمیایی یا حتی حمایت از محیط زیست و حیوانات. دلیل شما هرچه که بوده حتما به دنبال ریمل‌های گیاهی با کیفیت هستید تا مطمئن شوید محصولی معتبر را خریداری می‌کنید.

ما در این مقاله هم از مزایای استفاده از ریمل‌های گیاهی برایتان گفتیم هم برخی از بهترین‌های بازار را به شما معرفی کردیم. تجربه‌ی شما از استفاده از ریمل های گیاهی چه بوده است؟ می‌توانید تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر