امروز30 فروردین 1403

بهترین ژل (خمیر/کرم) اصلاح باکیفیت و خوب موجود در بازار 2021

خرید کرم اصلاح
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی و بررسی انواع ژل و خمیر اصلاح برای شیو و اپیلاسیون

اصلاح صورت و بدن و رفع موهای زائد یک هنر است؛ به خصوص برای آقایان که به صورت روزانه ممکن است صورت را اصلاح یا به اصطلاح شیو کنند و به این موضوع به اندازه تمام عناصر پوشش خود اهمیت می‌دهند.

اصلاح صورت و بدن نه فقط یک مسئله ظاهری، بلکه بخشی از سبک زندگی و عادات مفیدی است که در جهت رعایت بهداشت فردی بارها و بارها توصیه شده است. اما این فرآیند گاهی به خاطر التهابات پوستی، زخم و بریدگی‌های ناشی از اصطکاک تیغ روی پوست دردسر ساز می‌شود. انواع ژل و خمیر اصلاح ترکیبات کمکی برای تسهیل مراحل شیو و رفع دردسرهایی هستند که همیشه با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده‌ایم.

یک کرم یا خمیر اصلاح مناسب سطحی مرطوب، نرم و لغزنده را برای اصلاح راحت و عاری از التهاب فراهم می‌آورند. اگر تا به حال به روش‌های سنتی و بدون محصولات تخصصی اصلاح می‌کردید همراه ما باشید. برای آقایان و بانوان متناسب با نوع پوست محصولاتی تخصصی وجود دارد که در راهنمای امروز به‌نظر معرفی و بررسی می‌کنیم.

معرفی و بررسی انواع خمیر اصلاح

پیشنهاد مصرف کنندگان

خمیر اصلاح ژیلت مدل Lime وزن 70 گرم

خمیر اصلاح ژیلت مدل Lime ترکیبی بر پایه عصاره‌های سبز گیاهی و فاقد الکل است. این کرم شیو برای پوست‌های معمولی تولید شده و برای تمام نقاط صورت و بدن قابل استفاده خواهد بود.

خمیر اصلاح آرکو من مدل Sensitive

خمیر اصلاح آرکو من مدل Sensitive خاص پوست‌های حساس تولید شده است. بنابراین اگر بعد از شیو دچار سوزش، التهاب و جوش‌های پوستی می‌شوید می‌توانید از این محصول با خیال راحت استفاده کنید.

خمیر اصلاح آرکو فاقد الکل است؛ اما فرمولاسیون آنتی باکتریال آن موضع شیو را پیش از تماس با تیغ اصلاح ضدعفونی می‌کند.

خمیر اصلاح نیوآ مخصوص پوست حساس

خمیر اصلاح نیوآ یکی از محصولات محبوبی است که برای اصلاح راحت صورت و بدن استفاده می‌شود. این خمیر مناسب پوست حساس تولید شده و فاقد هر نوع ماده الکلی است.

این خمیر علاوه بر لغزنده کردن سطح اصلاح به نرمی و مرطوب کردن موضع اصلاح کمک می‌کند.

کرم اصلاح صورت آقایان سیفور Aloe Vera

کرم اصلاح صورت آقایان سیفور به اصلاح کامل ساقه موها با ایجاد PH متعادل و نرمی ناحیه کمک می‌کند. این محصول بر پایه آلوئه ورا و خاص پوست‌های حساس تولید شده است. بنابراین از بروز هر نوع تخریش و خارش و حتی جوش‌های پوستی متداول در اثر اصلاح جلوگیری می‌کند.

خمیر اصلاح آرکو من مدل Hydrate

فرمولاسیون خمیر اصلاح آرکو من مدل Hydrate خاص پوست‌های حساس و آسیب دیده است. این محصول برای موهای ضخیم آقایان طراحی شده و برای صورت مناسب است. یکی از مزایای این خمیر اصلاح آبرسانی نقاط مختلف صورت است.

معرفی و بررسی انواع بهترین ژل اصلاح

ژل اصلاح مردانه ژیلت سری 3X مدل Sensitive

ژل اصلاح مردانه ژیلت بر پایه عصاره آلوئه ورا و لیمو تولید شده و محصولی ویتامینه است. ترکیبات این ژل طوری بالانس شده که برای تمام سنین و پوست‌های حساس مناسب باشد. بنابراین در اثر تماس ژل با صورت هیچ گونه تحریک و قرمزی ناشی از اصلاح را نمی‌بینید.

یکی از ویژگی‌های ژل اصلاح ژیلت خاصیت مرطوب کنندگی آن برای پوست‌های خشک و معمولی است.

ژل اصلاح زنانه ژیلت سری Satin Care

ژل اصلاح زنانه ژیلت سری Satin Care محصول معتبر تولید انگلستان است که به اصلاح پوست لذت بخش‌تر و کامل‌تر از همیشه کمک می‌کند. این محصول خاص پوست حساس بانوان تولید شده و حاوی ویتامین‌های E و A است. این ژل به کاهش و تخفیف احساس سوختگی، خارش و التهاب پوستی بعد از هر بار شیو کمک می‌کند.

فرمولاسیون ژل اصلاح آرکو مدل Cool فاقد الکل و آنتی باکتریال است. این ژل خاص پوست‌های معمولی و برای اصلاح موهای ضخیم مردانه تولید شده است.

ژل اصلاح کامان مدل SENSITIVE

ژل اصلاح کامان مدل SENSITIVE محافظ قدرتمند پوست شما در برابر بریدگی های ریز و التهاب ها است. این ژل با آبرسانی و مرطوب کردن پوست روند اصلاح روزانه را برای آقایان تسریع و تسهیل می‌کند.

ژل اصلاح نیوآ مدل HASSAS

ژل اصلاح نیوآ مدل HASSAS فاقد الکل و دارای فرمولاسیون سبک برای استفاده آسان روی پوست است. این محصول خاص پوست‌های حساس تولید شده و به ضدعفونی شدن ناحیه قبل از اصلاح و تماس تیغ کمک می‌کند.

ژل اصلاح نیوآ مدل دیپ خاص آقایان با پوست معمولی طراحی شده که بعد از هر بار اصلاح از جوش و قرمزی صورتشان رنج می‌برند. مدل این محصول دیپ یا عمیق است و هنگام استعمال کف زیادی روی صورت ایجاد می‌کند.

ژل اصلاح مردانه کامان مدل Total5

ژل اصلاح کامان برای پوست‌های حساس آقایان و بر پایه آلوئه ورا طراحی شده و بسته بندی آن آسان مصرف است. یکی از مزایای استفاده از ژل برای اصلاح صرفه جویی در هر بار مصرف است. فقط کافی است ژل کامان را به خوبی روی پوست صورتتان پخش کنید.

ژل اصلاح هربکس مدل 2in1 محصولی کاملا ارگانیک بر پایه گیاهان آلوئه ورا، کالاندولا، بابونه و مرزه کوهی است. این ژل محصولی دوکاره است که همزمان می‌تواند برای اصلاح و بعد از اصلاح ( افتر شیو) استفاده شود.

این ژل با فرمول فوق العاده ملایم را برای پوست‌های حساس و تحریک پذیر و انواع پوست توصیه می‌کنیم.

ژل اصلاح ژیلت مدل Fusion 5 ULTRA SENSITIVE COOLING

ژل اصلاح ژیلت مدل Fusion 5 محصولی برای آقایان و بانوان با قابلیت خنک کنندگی قوی است. این مدل برای پوست‌هایی که دچار التهاب و ضایعه هستند تولید شده است و می‌توانید مقداری از آن را مستقیم روی پوست قرار دهید. این ژل ناحیه را به خوبی ضد عفونی می‌کند، ضد حساسیت است و روند شیو را تسهیل می‌کند.

اگر پوستی معمولی دارید ژل اصلاح لفو مدل Sh1 با عصاره آلوئه ورا، کالاندولا و منتول پیشنهاد به نظر به شما است. این ژل با ویتامین‌های گروه B غنی شده و به روان سازی حرکت تیغ روی پوست جهت اصلاح کمک می‌کند.

ژل اصلاح لفو علاوه بر ضد عفونی کردن ناحیه پوست قبل از اصلاح به خوشبو شدن و معطر ساختن آن کمک می‌کند.

چرا به خمیر یا ژل اصلاح برای هر بار شیو نیاز داریم؟

خرید محصولات تخصصی اصلاح و شیو یکی از اصول اپیلاسیون روزانه، هفتگی و ماهانه است. آقایان به سبب اصلاح مداومی که دارند شاید بیش‌تر از انواع ژل و خمیر اصلاح استفاده کرده باشند؛ اما استفاده از این محصولات مراقبتی بخشی از برنامه مراقبت از پوست است که به دلایل زیر به آن نیاز دارید:

جلوگیری از التهاب و کاهش تخریش پوستی

اصلاح با انواع تیغ و ریش تراش به سبب تماس مستقیم با پوست می‌تواند علاوه بر فولیکول لایه‌های سطحی پوست را جدا کند. این موضوع در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن باعث سرخی و قرمزی پوست می‌شود و این قرمزی در سطح پوست صورت آقایان ظاهر خوبی ندارد.

سرخی و التهابی که به دنبال آن روی پوست ایجاد می‌شود فقط بخشی از این داستان است. خیلی از اوقات تکنیک‌های نادرست در اصلاح صورت و بدن با ماشین اصلاح خط زن یا انواع تیغ باعث ایجاد بریدگی، خراش و ... می‌شود. استفاده از ژل یا خمیر اصلاح کمک می‌کند تا اصطکاک کم‌تری در طول اصلاح روی پوست ایجاد شود و بدون تماس مستقیم با پوست موها را شیو کنید.

آبرسانی،مرطوب کنندگی و کاهش جوش

یکی دیگر از آثار استفاده از تیغ و ریش تراش روی پوست جوش و خارشی است که خیلی از ما بعد از اصلاح تجربه کرده‌ایم. شاید همین موضوع باعث شده باشد که از اصلاح دائمی و مرتب صورت و بدن خود طفره بروید. اما همیشه یک راهکار مطمئن و سریع وجود دارد!

با استفاده از انواع خمیر و ژل اصلاح و به سبب کاهش تماس تیغ با صورت میزان التهابی که همیشه انتظار بروز آن را داشته‌اید کاهش می‌یابد؛ به خصوص اگر بعد از هر بار اصلاح از انواع افتر شیو برای خنک کردن، آبرسانی و بهبود سرخی پوست استفاده کنید.

آشنایی با ترکیبات استاندارد انواع ژل و کرم اصلاح

یکی از محصولات مهمی که تولید اختصاصی آن‌ها برای پوست چرب خشک و ... از اهمیت بالایی برخوردار است انواع ژل، کرم یا خمیر اصلاح است. این محصولات به صورت مستقیم روی پوستی که به تازگی یک لایه از آن جدا شده قرار می‌گیرند و باید علاوه بر سازگاری با نوع پوست، ترکیبات ضد حساسیت و ارگانیک داشته باشند.

فرمولاسیون فاقد الکل و مواد حساسیت زا

یکی از فاکتورهایی که باعث شد اکثر آقایان به استفاده از کرم یا خمیر اصلاح به جای فوم اصلاح روی بیاورند فرمولاسیون فاقد الکل آن‌ها بود. ترکیبات فوم‌های اصلاح مشابه با ترکیبات عطر و ادکلن حاوی الکل و ترکیبات الکلی بود؛ بنابراین خیلی زود پوست بعد از استفاده خشک و آزرده می‌شد.

امروزه اکثر کرم و ژل‌ اصلاحی که در بازار می‌بینیم بدون الکل تولید می‌شوند. اما باز هم لازم است به این موضوع روی مشخصات محصول توجه کنید.

ترکیبات گیاهی و روغنی طبیعی

یکی از ترکیبات مهمی که در اکثر محصولات اصلاح می‌بینیم آلوئه ورا است. آلوئه ورا خواص شگفت انگیزی در ترمیم و تسکین زخم و سوختگی دارد و استفاده از آن به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده در سطح پوست نیز مطرح است. البته هر برندی ترکیبات اختصاصی خود را نیز معرفی می‌کند.

آن دسته از کرم و ژل‌های اصلاحی که برای پوست خشک تولید می‌شوند معمولا حاوی روغن طبیعی آرگان، روغن‌های گیاهی معمول و روغن لیمو، سرو و عصاره‌های گیاهی هستند. با وجود این ترکیبات طبیعی بهتر است از روغن‌های معدنی نظیر پارافین، روغن معدنی و پترولیوم که در بسیاری از کرم‌های مرطوب کننده به صورت پایه به کار می‌روند دوری کنید.

خشکی بعد از اصلاح دغدغه همیشگی بانوان و آقایان بوده است. استفاده از ترکیبات گیاهی روغنی و عصاره‌های طبیعی به رفع و پیشگیری از خشکی ناشی از هر بار اصلاح کمک می‌کنند.

ترکیبات خنک کننده پوست و ویتامین‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کرم یا ژل اصلاح مناسب خاصیت خنک کنندگی دلچسبی است که بعد از شیو روی پوست احساس می‌کنیم. این خنک کنندگی معمولا به واسطه عصاره‌های لیمو، نعناع و سایر گیاهان خنک ایجاد می‌شود. برخی از برندها هم فرمولاسیون خود را با اضافه کردن مقادیر مختلفی از آنتی اکسیدان و ویتامین E تقویت می‌کنند.

ژل یا کرم اصلاح؟ کدام بهتر است؟

انواع محصولات شیو و اصلاح در دو حالت فیزیکی ژل و کرم یا خمیر اصلاح تولید می‌شوند. این که از کدام محصول برای اصلاح استفاده کنید کاملا سلیقه‌ای است و توصیه می‌کنیم خودتان هر یک را تجربه کنید. اما بر اساس تجربه شخصی مصرف کنندگان بد نیست چند فاکتور را پیش از این که بخواهید یک محصول را انتخاب کنید با هم مرور کنیم:

  1. ژل بیش‌ترین خاصیت لغزندگی را روی پوست فراهم می‌کند و بنابراین اگر پوستی حساس و آسیب دیده دارید ژل اصلاح مناسب‌تر است.
  2. کرم قدرت زیادی در رفع موهای ضخیم مردانه دارد. بنابراین استفاده از کرم را به آقایانی که می‌خواهند اصلاح کامل و بی نقصی در نقطه نقطه صورت داشته باشند توصیه می‌کنیم.
  3. استفاده از کرم به سبب حالت فیزیکی سخت‌تری که دارد راحت‌تر است. اما ممکن است مجبور باشید ژل را با دقت و حوصله بیش‌تری روی صورت پخش کنید.
  4. استفاده از ژل با براش اصلاح ممکن نیست؛ اما کرم اصلاح را به راحتی می‌توانید با براش روی صورت پخش کنید.
  5. برخی از افراد با توجه به ترکیبات آزار دهنده شیمیایی تجربه خوبی در استفاده از کرم اصلاح نداشته‌اند.

سخن آخر

فرقی نمی‌کند چه نوع پوستی دارید. استفاده از ژل یا خمیر اصلاح به کاهش التهاب، سرخی، خارش و بریدگی‌های ناشی از تماس تیغ با پوست صورت و بدن کمک می‌کند. انواع ژل و خمیر اصلاح بر خلاف اسپری و فوم فاقد الکل هستند و فرمولاسیون آن‌ها با ترکیبات گیاهی غنی سازی می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر