امروز01 اردیبهشت 1403

11 مدل عطر زنانه شیرین و خنک مناسب فصل بهار و تابستان

عطر زنانه شیرین و خنک
5/5 - (1 امتیاز)

احتمالا شما هم مطالب زیادی پیرامون خرید عطر زنانه شیرین و خنک خوانده‌اید. رایحه‌ای که در باور عوام اعتماد به نفس را بالا می‌برد و خلق و خوی تنگ ناشی از گرمای فصول بهار و تابستان را مثل آب روی آتش آرام و اصلاح می‌کند.

بوها را دست کم نگیرید؛ این رایحه‌های جادویی قدرت ترغیب و تحریک بیش‌تری نسبت به دایره واژگان ما دارند و می‌توانند سلاح مخفی اراده ما باشند. درست مثل بوی شیرینی که تلخی یک روز پردردسر و پرماجرا را از سر می‌پراند یا خنکی عطری که ارتباط گرفتن با آدم‌های مشکل‌پسند را تسهیل می‌کند.

با وجود شناختی که نسبت به رایحه شیرین و خنک دارید هنوز تا خرید بهترین عطری که با سلایق و فصل‌های گرم سال سازگار باشد فاصله زیادی دارید. در راهنمای خرید امروز به‌نظر با مفهوم عطرهای شیرین و خنک و تاثیرات باورنکردنی آن‌ها بیش‌تر آشنا می‌شوید.

معرفی و بررسی انواع عطر زنانه شیرین و خنک

پیشنهاد به نظر

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، گل

رایحه خنک و ماندگار ادو پرفیوم زنانه سموآ ورسای مخصوص بانوان خوش‌پوش و جذاب است که بوی گل‌های بنفشه و رز صدتومانی را می‌پسندند.

گرما و شیرینی این محصول مناسب فصول سرد سال است و رایحه میوه و گل آن ساختار جذاب و سحرانگیزی دارد. مهم‌ترین مزیت این عطر ماندگاری بالای آن به نسبت سایر عطر و ادکلن‌های بازار در این بازه قیمتی است.

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، میوه، ادویه، چوب

بوها خواه ناخواه احساس ما را متحول می‌کنند. ادوتویلت مای محصولی ایرانی است که نت ابتدایی آن را گیاهان اسطوخودوس و لیلیوم تشکیل می‌دهند. بعد از مدتی این ساختار جای خود را به مشک و سدر می‌دهد تا رایحه گرم و شیرین این ادوتویلت برای مدت طولانی‌ ماندگار شود.

ادو پرفیوم زنانه اسمارت کالکشن

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه:ادویه، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل، چای

اسمارت کالکشن یکی از برندهای پرفروش بازار در زمینه تولید عطرهای محبوب زنانه است. این بار مدل Lanvin Eclat با ساختار کاملا گیاهی و گل تولید شده و عطر ملایم و دلپذیری دارد. این محصول با حجم مناسب از عطرهای شیرین و خنک اقتصادی بازار است.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

بوی ملایم و خنک ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan را برای تمام فصول به جز روزهای خیلی سرد سال پیشنهاد می‌کنیم. ساختار پایه این محصول را گیاهان و مرکبات تشکیل می‌دهند که رایحه شیرین و انرژی‌بخشی دارند.

در این محصول به مرور زمان نت‌های میانی گل فریزیا، گاردنیا، بنفشه، زنبق دره و نیلوفر جایگزین نت آغازین و عطر آن با چوب سدر، بخار معطر، عنبر و مشک تثبیت می‌شود.

مشخصات محصول

  • حجم: 50 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، گل، چای

یکی از خوشبوترین رایحه‌های برند شالیز ادو پرفیوم زنانه مدل RMY است که با ساختار میوه‌ای و خنک تولید می‌شود. این محصول با بسته‌بندی زیبا و لوکس در حجم 50 سی سی تولید شده و در مجموع رایحه عامه‌پسندی دارد.

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، گیاهان معطر، گل

عطر ملایم ادوتویلت کریشن لمیس مدل every one معمولا مورد پسند اکثر بانوان قرار می‌گیرد. رایحه اصلی این عطر را گیاهان، گل‌های بهاری و شکوفه مرکبات تشکیل می‌دهند.

این محصول با توجه به ساختار رایحه ملایم و محبوب گزینه مناسبی برای هدیه تولد، سالگرد ازدواج و روز ولنتاین خواهد بود.

ادو پرفیوم زنانه لنکوم

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، ادویه

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل A wish Gold نمونه بارز عطرهای شیرین و خنکی بوده که با چاشنی ادویه‌ها کمی تند و تیز شده است. این محصول در حجم مناسب و با یک بسته‌بندی زیبا و جذاب طراحی شده و بنابراین هدیه مناسبی چه از جهت ماندگاری و چه از نظر ظاهری برای خاص‌پسندان است.

ادو پرفیوم زنانه ایو روشه

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: گل، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین

عطرهای گل و مرکبات ساختار محبوب اکثر بانوان علاقمند به عطر خنک و شیرین هستند. ادو پرفیوم زنانه ایو روشه مدل Comme Une Evidence هم با همین ساختار و خاص روزهای گرم و آفتابی بهار و تابستان تولید شده است.

ترکیب رایحه گلی این محصول آبشاری از هیجان و انرژی مثبت را در روز به سمتتان سرایز می‌کند. بسته‌بندی و شیشه این ادوپرفیوم در عین سادگی جذاب بوده و گزینه مناسبی برای هدیه به عزیزان است.

ادو پرفیوم زنانه لنکوم

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، چوب، گیاهان معطر

فرقی نمی‌کند در کدام فصل سال قرار دارید؛ ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل PARIS LOVER از محصولات خوشبو این برند با ماندگاری متوسط است.

یکی از نقاط قوت این مدل بسته‌بندی شیک و زیبا آن است و بنابراین می‌توانید از آن به عنوان هدیه‌ای ارزشمند استفاده کنید.

مدل ورساچه برایت کریستال

مشخصات محصول

  • حجم: 90 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، چوب، مرکبات، اقیانوس، گل

Bright Crystal معجزه‌ای از دل طبیعت به ارزندگی الماس است. محصولی با ترکیب بوی خنک و شیرین که از ترکیب گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی خلق شده است.

این ادوتویلت بوی ملایم و مطلوبی دارد و استرس و اضطراب روزمره را از دل و جانتان دور می‌کند.

مدل Halloween

ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • ساختار رایحه: وانیل، گل

عطری که به لباس می‌زنید بیش از هر عنصر دیگری در ظاهرتان به خاطر می‌ماند. Halloween از پرفروش‌ترین عطرهایی بوده که توسط Max Gavarry، عطرساز مشهور تولید شده است.

بوی مرموز و ماندگار این عطر ناشی از برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج است که خنکی اقیانوس را در روزهای گرم سال تداعی می‌کند.

پیشنهاد ما برای استفاده از این ادوتویلت روزهای طولانی تابستانی است تا با ساختار گل و وانیل این محصول خنک شوید!

یک نفس هوای خنک در تلخ و شیرین زندگی!

اگر اهل خرید عطر باشید احتمالا بارها و بارها درباره طبع و طعم عطرها شنیده‌اید. در واقع دسته بندی‌های عطر در دنیا متعدد است و خیلی از کارشناسان ساختار رایحه را برای توصیف عطرها انتخاب می‌کنند؛ اما توصیف طبع عطر یا تلخی و شیرینی آن رایج‌تر است.

از آن جایی که عطرها هم درست مثل غذا و هوایی که تنفس می‌کنیم حس خنک یا گرمی را القا می‌کنند از کلمات گرم یا خنک برای توصیف آن‌ها استفاده می‌شود.

خنکی یا گرمی یک عطر در واقع توصیفی از طبع آن است که بهترین راهنما برای استفاده از یک محصول در فصول مختلف سال به شمار می‌روند. مثلا طبع خنک معمولا برای فصل گرم سال پیشنهاد می‌شود. البته طبع فرد و این که به گرما علاقه دارد یا سرمادوست است نیز اثرگذار خواهد بود.

معجزه رایحه شیرین برای بانوان

عطرها یا رایحه‌های شیرین حقایق زیادی درباره خلق و خو و روحیات فرد بیان می‌کنند. به طور کلی عطرهای شیرین در میان مصرف کنندگان محبوبیت بیش‌تری دارند. این رایحه علاوه بر ایجاد آرامش حس صمیمیت و نزدیکی را با اطرافیان تقویت می‌کند. ضمن این که عطر شیرین از دید آقایان هم جذاب‌تر و تحریک‌کننده‌تر است.

ترکیب رایحه شیرین با طبع سرد در عطرهای زنانه معجزه‌گر است. بر خلاف عطر و ادکلن‌های سرد و تلخ که برای موقعیت رسمی استفاده می‌شوند این نوع عطرها برای تمام موقعیت‌‌های دوستانه، روزمره و دورهمی‌ها پیشنهاد می‌شوند. مهم‌تر این که این نوع رایحه شما را فردی پرانرژی، بشاش و گرم جلوه می‌دهد.

آشنایی با ساختار رایحه شیرین در عطر زنانه

اکثر افراد عطرهای زنانه را با رایحه شیرین می‎شناسند؛ اما درست نمی‌دانند این عطر چه ساختاری دارد و چطور باید این نوع رایحه را در خرید خود به فروشنده معرفی کنند.

ابتدا لازم است با 6 گروه اصلی که ساختار رایحه‌های عطر را می‌سازند آشنا شوید. گل، شرقی، چوبی، معطر، مرکبات و میوه‌ای ساختار اصلی همه عطرهای دنیا را تشکیل می‌دهند.

از بین این رایحه‌ها گل‌های تازه عطر شیرینی دارند و بسته به نوع گیاه ممکن است کمی تند باشند.

مرکبات هم بوی شیرین و خنک دارند. پرتقال یکی از رایحه‌های محبوب و پرکاربرد در تولید عطر و انواع ادوپرفیوم زنانه است. شکوفه میوه‌های تازه فصل، فلفل و گلابی در مجموع رایحه گرم و خنکی دارند.

نکات کاربردی در انتخاب عطر شیرین و خنک

خرید عطر فقط شامل تست کردن آن روی نقطه نبض و بررسی ساختار رایحه نیست. شاید بد نباشد به چند فاکتور زیر قبل از نهایی کردن خرید خود نگاهی بیندازید:

  • برای تشخیص اصالت و سطح شیرینی بوها همیشه چند عطر تلخ، شیرین، خنک یا گرم در دسترس داشته باشید. در صورتی که عطر را از نزدیک تست می‌کنید بهتر است شیرین و خنکی آن را با سایر رایحه‌ها مقایسه و سپس خرید کنید.
  • عطرهای شیرین ترکیبی از رایحه مرکبات، گل و حتی چوب هستند. هر یک از این رایحه‌ها برای ساعات خاصی از روز مناسب‌تر هستند.
  • در طول روز از جذابیت رایحه گل و چوب برای ایجاد خط بوی ماندگار استفاده کنید.
  • برای قرارهای شبانه در فصول گرم سال از عطر مرکبات استفاده کنید که خنکی آن تا حدودی بر گرمای طاقت فرسا روزهای داغ تابستانی غلبه می‌کند.
  • به غلظت عطر و ادکلن توجه کنید. بهتر است در فصل بهار و تابستان از عطرهای ملایم با پخش بوی مناسب استفاده کنید. از آن جایی که عطرهای زنانه شیرین و خنک برای فصول گرم سال پیشنهاد می‌شوند بنابراین بهتر است غلظت کم‌تری داشته باشند. از این رو می‌توانید از ادکلن‌های زنانه شیرین و خنک استفاده کنید.
  • عطرهای شیرین و خنک درست مثل سایر رایحه‌ها در ساعات پایانی روز و نزدیک به عصر پخش بوی بهتری دارند. این موضوع نه به خاطر کیفیت و غلظت عطر بلکه به سبب تیز شدن گیرنده‌های حسی بینی ما است! بنابراین بهترین زمان برای استفاده از عطرهای زنانه شیرین و خنک ساعات انتهایی روزهای گرم سال خواهد بود.

سخن آخر

رایحه خنک و شیرین انتخاب اکثر بانوانی است که به بوهای ملایم از دل طبیعت علاقه دارند. ساختار اصلی انواع عطر زنانه شیرین و خنک را مرکبات و گل تشکیل می‌دهند و حس طراوت، تازگی و سلامتی را در وجودتان زنده می‌کنند.

رایحه خنک و شیرین بیش‌تر برای فصول گرم و روزهای طولانی سال پیشنهاد شده است. ماندگاری بوی رایحه‌ای که انتخاب می‌کنید علاوه بر نوع عطر به چربی با خشکی پوست نیز بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر