امروز31 فروردین 1403

پیشنهاد خرید کادو تولد برای پسر

پیشنهاد خرید کادو تولد برای پسر - آقایان
4.5/5 - (8 امتیاز)

معرفی کادو تولد پسرانه

تولد یکی از مهم‌ترین رو‌زهای زندگی هر انسانی است. در روز تولد عزیزان‌مان تمام تلاش‌مان بر این است که بهترین هدیه را برای آن‌ها تهیه کنیم. اما خرید بهترین هدیه مخصوصا وقتی پای آقایان وسط باشد، گاهی کار بسیار سختی است. در این بخش با پیشنهاد خرید کادو تولد برای پسر می‌خواهیم در انجام این کار به شما کمک کنیم.

عطر و ادکلن

تمام تفکرات کلیشه‌ای را که تا به حال در مورد هدیه دادن عطر به عشق‌تان شنیده‌اید فراموش کنید و با خیال راحت این گزینه را در لیست هدایای خود قرار دهید و مطمئن باشید که برخلاف تفکرات دوران دبیرستان‌مان عطر جدایی نمی‌آورد.

یکی از بهترین هدیه‌ها برای مردان عطر است. البته عطر یکی از پر ریسک‌ترین هدیه‌ها هم هست و ما آن را فقط در صورتی پیشنهاد می‌کنیم که از سلیقه‌ی طرف مقابل خود کاملا آگاه باشید. اگر ذره‌ای به سلیقه‌ی او شک دارید هزینه‌ی خود را صرف خرید عطر نکنید.

ادو تویلت مردانه لنکوم مدل Black Oud

ادو تویلت مردانه امپر مدل میکرو

ساعت مچی مردانه

ساعت‌های مچی عقربه‌ای هم که دیگر نیازی به معرفی ندارند و مورد نیاز هر کسی مخصوصا آقایان هستند. از دیگر خوبی‌هایی که ساعت‌های مچی دارند این است که هر موقع آن شخص به ساعت خود نگاه کند به یا شما خواهد افتاد

پس ساعت مچی می‌تواند یک هدیه بسیار هوشمندانه به کسی که دوستش دارید باشد. این ساعت‌ها همچنین عمر طولانی دارند و تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کادو تولد ارزان

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی

کادو تولد لاکچری

ساعت مچی عقربه ای مردانه کنت کول

ست هدیه مردانه

می‌خواهید برای فردی هدیه بخرید که شناخت زیادی روی او ندارید و نگران هستید از هدیه شما خوشش نیاید؟ از ساده‌ترین و بدون ریسک‌ترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای آقایان تهیه کنید ست‌های مردانه هستند. به شما قول می‌دهیم هیچ مردی وجود ندارد که با دیدن یک چنین هدیه‌ای به وجد نیاید.

این ست‌ها شامل اقلامی هستند که مورد نیاز هر مردی است؛ چه بهتر که جنس آن هم یک جنس خوب و با کیفیت باشد.

بازی مخصوص کنسول

یک پیشنهاد کادو تولد برای آقایان و پسرها آن هم از نوع بسیار هیجان‌انگیز آن، خرید بازی‌های مخصوص کنسول است. البته در صورتی که بدانید شخص مورد نظر شما خود دستگاه بازی را دارد.

این پیشنهاد می‌تواند یک کادو برای پسر بچه‌ها باشد که با آن بسیار خوشحال شده و به وجد می‌آیند، هرچند الان آقایان هم از داشتن بازی‌های مخصوص کنسول به همان اندازه خوشحال می‌شوند.

هندزفری یا هدفون

در دنیای شلوغ امروز، راه رفتن در خیابان‌های پر سر و صدا و سوار شدن بر وسایل نقلیه‌ی عمومی چه چیزی بیشتر از داشتن یک هندزفری جمع و جور و گوش دادن به یک موزیک ملایم می‌تواند به درد یک نفر بخورد؟ هدیه گرفتن یک هندزفری به هر مناسبتی می‌تواند هر کسی را در هر سنی خوشحال کند.

هندزفری‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها از جمله مدل‌های بی سیم و با سیم و با انواع قیمت‌ها قابل خریداری هستند. البته بهتر است هندزفری که هدیه می‌دهید کیفیت بالایی داشته باشد تا فرد بتواند از استفاده از آن لذت ببرد.

هدست بلوتوث شیائومی مدل Millet Youth Edition

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U

ساعت مچی دیجیتال

یکی از بهترین گزینه‌های کادو برای آقایان خرید ساعت‌های دیجیتالی است. ساعت‌های دیجیتالی انواع مختلفی دارند و از قیمت‌های پایین تا قیمت‌های بالا در بازار موجود هستند. پس دست شما در انتخاب بسیار باز است.

این ساعت‌ها حتی مدل‌های بچگانه و تینیجری )مخصوص نوجوانان) در انواع و اقسام رنگ‌ها و طرح‌ها را دارند که برای هر گروه سنی مناسب است.

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک

ساعت مچی دیجیتال مردانه اسکمی

پاور بانک

از آن جاییکه آقایان دائما خارج از خانه هستند و در طول روز ساعات زیادی را در بیرون می‌گذرانند، اغلب با مشکل کمبود شارژ موبایل مواجه می‌شوند.

خرید یک پاور بانک یا همان شارژر همراه می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی بکند تا دیگر در هر کجا که بودند بتوانند گوشی‌های خود را شارژ کنند.

شارژر همراه شیاومی ظرفیت 10000 میلی آمپر

شارژر همراه ای دیتا ظرفیت 10000 میلی آمپر

کتاب

از آن‌جاییکه خرید کادوی مردانه برای آقایانی که شناخت زیادی از آن‌ها ندارید کمی سخت است، کتاب می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب و در عین حال آموزنده باشد. اگر شخص مورد نظر شما اهل شعر و شاعری باشد که دیگر چه بهتر؛ زیرا در این صورت کتاب شعر می‌تواند او را بسیار خوشحال کند.

در این بین خرید کتاب‌های رمان و روان شناسی (البته کتاب‌های ساده‌ی روان شناسی) هم می‌تواند بسیار مناسب و خاص باشد.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیامارکز

کروات و پاپیون

خرید کروات یا پاپیون به عنوان کادو برای پسرها و آقایان یک هدیه‌ی رسمی و کم ریسک به حساب می‌آید و برای هدیه دادن در هر مناسبتی بسیار ایده‌ی خوبی است. این هدیه مخصوصا برای آقایان خوش استایل بسیار خوشحال‌کننده است زیرا آن‌ها حداقل به چند مدل از این کروات‌ها و پاپیون‌ها در کمد خود نیاز دارند.

هرچه قدر هم آقایان اهل استفاده‌ی روزمره از کراوات در محل کار خود نباشند، در مجالس مخصوصا عروسی‌ها از آن استفاده می‌کنند. اگر قصد هدیه دادن کراوات را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم یک کروات ساده و تیره بخرید تا کسی که می‌خواهید به آن هدیه دهید بتواند به راحتی هدیه‌ی شما را با هر لباسی ست کند.

ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سر دست مردانه

ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست مردانه موکارلو

کوله پشتی مردانه - کادو تولد برای آقایان ورزشکار

خرید یک کوله پشتی مردانه به عنوان هدیه این پیام را به شخص مورد نظر شما می‌رساند که چه قدر برای‌تان مهم است که از هدیه‌ای که گرفته‌اید استفاده شود و چیزی به او هدیه داده‌اید که حسابی برایش کارایی داشته باشد.

‍معمولا کیف و کوله پشتی از جمله وسایلی است که آقایان از آن بسیار استفاده می‌کنند. زیرا همان‌طور که ممکن است بار‌ها دیده باشید آقایان عادت دارند وسایل‌شان را در دست خود حمل می‌کنند و چندوقت یک‌بار هم یا وسایل‌شان گم و یا دزدیده می‌شود.

کوله پشتی مردانه آلشپرت

کوله پشتی دیسکاوری ادوانچر

طلا یک کادو تولد مردانه خاص

بله! چرا که نه؟ بعضی از آقایان هم به اندازه‌ی خانم‌ها از داشتن زیورآلات زیبا و شیک لذت می‌برند! البته منظور ما زیورآلات سنگین و نگین‌دار نیست. قطعا یک گردنبند بسیار سنگین با یک آویز درشت در وسط آن در گردن یک آقا در چشم هیچ‌کس زیبا به نظر نمی‌رسد.

منظور ما در این جا دستبند‌های چرمی و یا سنگی هستند که با یک تکه طلای کوچک و ساده تزیین شده‌اند و یا یک دکمه سردست شیک که تکمیل کننده‌ی یک استایل رسمی است.

استفاده از یک دست بند شیک و در عین حال ساده کنار ساعت مچی روی مچ آقایان بسیار جذاب خواهد بود؛ پس چه بهتر که این دستبند را شما برای آن‌ها خریده باشید و همیشه آن را همراه خود داشته باشند.

دستبند مردانه سنگ دار

دستبند چرم وارک مدل آرشیدا

 مچ‌بند هوشمند یک کادو تولد جذاب برای خوش‌تیپ‌ها

اگر شخصی که می‌خواهید به او هدیه بدهید یک فرد خوش‌تیپ و با سلیقه است یا اگر ورزش می‌کند و به سلامت خود اهمیت میدهد، مچ‌بند هوشمند می‌تواند او را خیلی خوشحال کند. نگران نباشید مچ‌بند‌های هوشمند انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید یک مدل ساده با قیمت پایین آن را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله‌ی خرید مچ بند هوشمند ارزان ما مراجعه کنید.

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3

 قهوه‌ساز برای عاشقان قهوه

برخی افراد آن‌قدری به نوشیدن قهوه علاقه دارند که هر چیزی که به نوعی به قهوه ربط داشته باشد آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند. حالا دیگر حسابش را بکنید که اگر یک قهوه ساز به آن ها هدیه بدهید چه قدر خوشحال می‌شوند. چه یک قهوه ساز حرفه‌ای باشد یا یک قهوه جوش دستی یا یک فرنچ پرس فرقی نمی‌کند; چراکه آنرا به کلکسیون خود اضافه خواهد کرد.

قهوه‌ساز‌ها در انواع طرح‌ها و مدل‌ها قابل خرید هستند. یک مدل کم جا که استفاده از آن ساده باشد و ترجیحا طرح زیبایی هم داشته باشد می‌تواند برای او بهترین هدیه باشد. باور کنید که بعد از هر بار درست کردن قهوه در این دستگاه شما را دعا می‌کند.

کادو لاکچری
کادو قیمت مناسب

قهوه ساز متئو مدل MCM 60

 ماشین اصلاح یک کادوی مردانه ابدی!

برای آقایان مرتب و منظمی که همیشه عادت دارند صورتشان تمیز و بی‌مو باشد چه هدیه‌ای می‌تواند کاربردی‌تر از ماشین اصلاح باشد؟ ماشین اصلاح وسیله‌ای است که همیشه به درد آقایان می‌خورد حتی اگر یکی از آن را در خانه داشته باشند.

پس نگران این نباشید که شاید ماشین اصلاح به دردشان نخورد یا از آن استفاده نکنند، ماشین اصلاح برای آقایان مانند دستگاه اپیلاتور برای خانم‌ها است. همان‌قدر کاربردی و همان‌قدر حیاتی. برای اطلاعات بیشتر از مدل‌های ماشین اصلاح به مقاله ی بهترین ماشین اصلاح خط زن مراجعه کنید.

کادو لاکچری

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

کادو قیمت مناسب

هارد اکسترنال

فرقی نمی‌کند خانم باشد یا آقا، جوان باشد یا نباشد، کسی که می‌خواهید به او هدیه بدهید در هر شرایطی از داشتن یک هارد اکسترنال استقبال خواهد کرد. هارد اکسترنال‌ها بهترین وسیله برای نگه داری فایل‌های مهم هستند. شما می‌توانید به راحتی تمام عکس‌ها و فیلم‌های خود را در آن نگه دارید بدون این که در طولانی مدت آسیبی ببینند. با خرید هارد اکسترنال برای ثبت همیشکی لحظات شادی عزیزانتان قدم بردارید.

کادو لاکچری

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

ابزار آلات موسیقی

برای پسرها و آقایانی که به موسیقی علاقه دارند، خرید ابزار آلات موسیقی یکی از بهترین پیشنهادهای خرید کادو تولد برای پسر است. با نواختن گیتار، تنبک و ... شما همیشه در خاطر شخص مورد نظر میمانید.

 

گیتار یاماها مدل c40

کادو تولد برای پسر / آقایان چی بخریم؟

خرید هدیه معمولا صرف نظر از میزان هزینه‌ای که باید برای آن بکنید کاری لذت‌بخش است. اما وقتی نوبت به هدیه برای آقایان می‌رسد انتخاب برای‌مان بسیار سخت می‌شود و همیشه برای خرید هدیه برای همسران، دوستان و یا پدران‌مان کلی شکایت می‌کنیم.

در نهایت وقتی نوبت به خرید هدیه برسد پاساژ‌ها را زیر و رو می‌کنیم و به تک به تک بوتیک‌های مردانه سر می‌زنیم، این کار گاهی جواب می‌دهد و یک لباس و یا شلوار مناسب برای هدیه دادن انتخاب می‌کنیم اما گاهی که نه سایز و نه سلیقه‌ی طرف مقابل‌مان را می‌دانیم هیچ چیز برای خرید گیرمان نمی‌آید.

از طرفی تا کی می‌خواهیم به خرید هدیه‌های کلیشه ای مثل تی شرت و جوراب ادامه دهیم؟ هیچ کدام از این هدیه‌ها احساس واقعی ما را به شخصی که می‌خواهیم به او هدیه بدهیم منتقل نمی‌کند و کاملا مشخص است که فقط برای انجام وظیفه این کار را کرده‌ایم.

البته نه این که فکر کنید یک هدیه‌ی خوب فقط یک هدیه‌ی گران است. خیر! شما حتی می‌توانید هدیه تولد طرف مقابل را خودتان با دستان خودتان درست کنید و مطمئن باشید با این کار حس شما خیلی بهتر منتقل می‌شود. مثلا اگر شیرینی‌پزی بلد هستید برای تولد پدر و یا همسرتان خودتان کیک بپزید و برق شادی را در چشمان آن‌ها ببینید.

واقعیت این است که اتفاقا آقایان خیلی راحت‌تر از ما خانم‌ها خوشحال می‌شوند؛ پس فقط لازم است تفکرات کلیشه‌ای را کنار بگذارید و برای خوشحال کردن همسر، دوست و یا پدرتان دست به کار شوید.

نکات مهم در خرید هدیه برای پسر‌ها

در اولین مرحله نسبت خود و میزان هزینه‌تان برای خرید را در نظر بگیرید. در مرحله‌ی بعدی تصویر آن شخص را جلوی چشم خود مجسم کنید، به این فکر کنید که همیشه چه نوع لباس‌هایی می‌پوشد؟ علایقش چیست؟ ورزش می‌کند؟ هنرمند است؟ چه استایلی دارد؟

تصورات خود را بر روی یک کاغذ بنویسید. حالا به این فکر کنید که چه چیزی این شخص را بسیار خوشحال می‌کند؟ مهم نیست چه قدر کوچک و یا ارزان باشد مهم این است که ببینید با خوشحالی از هدیه شما استفاده می‌کند. در این بین سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که در درجه‌ی اول با بودجه‌ی شما هماهنگی داشته باشد و بعد یک چیز ماندگار باشد.

اگر آن شخص همسر و یا دوست شما است به شما پیشنهاد می‌کنیم چیزی را انتخاب کنید که دائم همراه خود داشته باشد و آن هدیه شما را به یاد او بیاورد. جسور باشید و خلاقیت به خرج دهید، پس از انتخاب‌تان مطمئن باشید که بهترین هدیه دنیا را به او داده‌اید.

چند سوال مهم در خصوص خرید کادو تولد برای پسرها

مردان کدام نوع هدیه را بیشتر می‌پسندند، هدیه کاربردی و یا فانتزی و گران؟

باید بدانید که بر خلاف تصورات ما هدیه ایده‌‌آل برای آقایان هدیه‌ای است که واقعا به دردشان بخورد و بتوانند از آن استفاده کنند.

برای آقایون حساس و سخت گیر چی بخریم؟

هر چیزی به غیر از ادکلن و لباس! چون قطعا مورد پسندشان نخواهد بود پس ریسک نکنید و هدایای ساده‌تر مانند کتاب را امتحان کنید.

سخن آخر

امیدوارم با خواندن مقاله‌ی پیشنهاد کادوی تولد برای پسرها و آقایان جواب تمام سوالات خود را گرفته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم یک لیست هدیه برای آقایان تهیه کنید و در صورت لزوم اول به آن مراجعه کنید تا دیگر با شنیدن خبر تولد یک آقا به جای سردرگمی در انتخاب هدیه با اعتماد به نفس هرچه تمام تر سراغ بهترین گزینه بروید. با تمامی ایده کادو تولد مردانه که در بالا گفتیم فکر می‌کنم که دیگر نیازی به گفتن کادو تولد چی بخرم ؟ ندارید و جواب این سوال را باید گرفته باشید.

شما چه فکر می‌کنید؟ شما ایده کادو تولد برای پسر چه دارید؟ در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

88 نظر

  1. الی پاسخ

    سلام ‌تورو خدا بچه ها ی گندی زدم دوس پسرم باهام قهره به نظرتون ی هدیه واسش بگیرم یا دورو برش پیدا نشم خیلی حسوده وحساسه خیلی هم از دستم عصبانیه کمکم کنین آرومش کنم

  2. الی پاسخ

    سلام ‌تورو خدا بچه ها ی گندی زدم دوس پسرم باهام قهره به نظرتون ی هدیه واسش بگیرم یا دورو برش پیدا نشم خیلی حسوده وحساسه خیلی هم از دستم عصبانیه کمکم کنین آرومش کن

  3. ـ پاسخ

    چی بخرم تولد رلم یک هفته موند تولدش چکار کنم تروخداذکمکم کنید😔🙏🏻

  4. Hajar پاسخ

    هودی بگیرین دیگه یواش یواش نزدیک میشیم به پاییز به دردش میخوره
    همراهش میتونین یه ماگ هم باعکس دونفریتون هدیه بدین

  5. ناشناس پاسخ

    من پارسال واسه عشقم تولدکه گرفتم,دوستاش رو هم دعوت کردم نوبت کادو ک رسید کاریکاتور چهره اش رو بهش هدیه دادم ک شوک بهش وارد شده بود,دوستاش هر کدوم ی ور افتاده بودن از خنده,بعدش ی هنزفری هدیه دادم,خیلی خوشحال شد

  6. پری پاسخ

    عزیزم تو به‌فکر ازدواجو رل تیستی مشکل‌خودته‌من که هر جا‌میرم‌هی درسخواست میدن نمیتونم بگم نه پس نصیحتتو نگه دار واسه خودت

  7. زهرا پاسخ

    اقا تولد دوس پسره دوستمع ، منو و رلمو خم دعوت کرده ، رلم واسش ادکلن خریده ، من چی بخرم ، دوستمم واسش دستبند خریده 😐

  8. Mahsa پاسخ

    لطفا کمکم‌ کنید چند ماه دیگه تولد نامزدمه
    یه چیز مناسب براش بخرم که دوست داشته باشه خودم فکر کردم ساعت‌ مچی‌ و یک شاخه گل رز و یه تولد دو نفره لاکچری‌
    لطفا نظر بدید

  9. ایمان پاسخ

    ایرپاد. گوشی. ساعت هوشمند. پاور بانک. اسپیکر. لپتاب. ایکس باکس. ووووووو و و و و و و. جوراب😊😊😊😊😊

  10. کمند پاسخ

    سلام برا تولد رفیقم میخام یچیژی بخرم اولین اولدشه ک میاد پیشمم نمیخوام زیاد گروننم باشه ولی یچیز شیک یاشه پیشنهاد بدید پلیز

  11. ناشناس پاسخ

    سلام بچه ها تولد نامزده ۲۳ سالشه پسره تا یک میلیون یک میلیون و ۵۰۰ براش چی بخرم نظری ندارین🥲

  12. فاتوش پاسخ

    من تولد عشقم هس کلی هم مثل خودم سخت پسنده قیمتش مهم نیس ی چیز خاصو متفاوت میخوام ولی پیدا نمیکنم 😔

  13. نرگس پاسخ

    برا تولد رلم میخام کادو خوشگل و شیک بخرم . اولین تولدش هس ک پیششم و اولین کادوی من بهش هس. پسره . بگین چی بخرم ک خوشحال شع

  14. ناشناس پاسخ

    میخام واسه عشقم یه کادو بخرم ک ب چشمش بیاد ولی نمیدونم چی بخرم واسع هزینع هم مشکل دارم 😥حالاهرجورشده جورمیکنم فقط مشکلم الان کادوه نمیدونم چی بخرم ک ب چشم بیاد

  15. ناشناس پاسخ

    تولد نامزدم نزدیکه با توجه به علایقش به نظرم یه باکس شکلات و یه کلاه براش بخرم!

  16. ناشناس پاسخ

    سلام منم تولد رلمه نمیدونم چی بخرم براش بار اوله میخام بهش کادو بدم شما نظری ندارین

      1. ... پاسخ

        تورو خدا هزینه کریمه نکنید هرچی ب رلتون بحرین ب چشش میاد من همه چی واسش خریدم ست کیف و کمربند تیشترت مدال ساعت دستبند عینکم

  17. یکی کمک کنه برا رلم چی بخرم پسر هستش این قدر وسواس داره راهنمایی کنید ممنون میشم پاسخ

    ..

  18. ایلیا پاسخ

    نمیدونم چی باعث شده فکر کنید خرید کادو برای آقایون و پسر ها راحت تر از خانوم ها و دختر هاست.
    برعکس آقایون یا بهتره بگیم پسر ها بیشتر دنبال چیزهای متفاوت و خاص و هیجان انگیز هستند.
    پس خانومایی عزیزی که خیال میکنند با خرید یه کیف پول یا ست چرم یا یه ادکلن خیلی میتونن یه مردو به ذوق بیارن سخت در اشتباه هستند.
    مرد ها و پسر ها هم فانتزی های خودشون رو دارند و گاهی لوازم تزئینی آنتیک و حتی نوستالژیک میتونه اونارو به وجد بیاره.😅

    1. Zahr6211 پاسخ

      سلام من ۲۰ دی تولد رلمه‌ نمیدونم چی براش بخرم که خوشحال بشه واسم اصلن هزینه مهم نیس میشه یه پیشنهاد بدین

    1. بدون اسم پاسخ

      به نظر من ساعت هوشمند از اونها که واتساپ و همه چیز روشون میاد خیلی خوبه…
      من خودم واسه داداشم یه ۲۳ میلیونی اش رو خریدم. خوشحال شد خیلی😍😍😍❤️❤️❤️👍👍👍

      1. دوست هم سفر پاسخ

        بابا تو چقدر پول داری🤩🤩🤩🤩🤩🥴🥴🥴🥴 23 میلیون تومن😳😳😳🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😖😖😖😖😖 من که خیلی سعی کردم پول واسه پسر یکی از دوستام جمع کنم که واسش یه چیز عااالی بخرم…. آخه خیلی نازه سنش از خودم 3 سال کمنتره ولی خیلی دوستش دارم… نه به اندازه ازدواج و عاشق شدن در حد یه دوست👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍👨❤️😜❤️یک ساله دارم پول جمع میکنم شده300 هزار تومن که به زور میشه یه چیز متوسط خرید😒😒😏😏😔😔 خوش به حااااااالت خیلی مایه داری 😱😱😱

    1. M.m.m.m.m پاسخ

      من باکس گرفتم خیلی خوب بود خیلی دوست داشت کمر بند کیف پول و گدنبند و دستبند ست و یه دستبند چرم و ادکلن و شیشه گل و شکلات توش بود همش شد ۴۲۰

  19. Tiyana پاسخ

    چند روز دیگه تولد پسر داییمه ۱۷ سالش میشه نمیدونم کادو چی بخرم که به پولم بیاد یه کادو بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان تو رو خدا اگه میدونید بگید

  20. Salena پاسخ

    من نمیدونم برا رلم چی بخرم اولین ولنتاینمون هس خیلی هم نمیتونم هزینه کنم شاید خیلی زیاد هزینه کنم در حد ۳۰۰ الهی ۴۰۰ تو رو خدا کمکم کنید

    1. محی پاسخ

      سلام سلنا جونم امیدوارم هرجای این دنیای خاکی که هستی کنار زیدت ارامش داشته باشی و بهترین اتفاق هارو کنار هم تجربه کنیدو روزی زیدت به مرد زندگی ابدیت تبدیل بشه به نظر من یه پیراهن سفید میتونه بهترین کادو باشه اونم با قیمت ۳۰۰الی ۴۰۰ تومن شما.بعد میتوی یه جعبه خوشگلم براش بگیری وداخلشو با پوشالو وشکلات های فانتزی تزیین کنی و پیراهنم لول کنی و دورش یه ربان قرمز ببندی.این بهترین کادو میتونه باشه🙏❤

  21. زهرا پاسخ

    به نظرم بستگی به سلیقه و عقاید طرف دارع و اینکه به نظرم هدیه های دست ساز شیک بسیار عالی هستن یا مثلا پازل عکس یا ماگ چیزای احساسی ♡

  22. علی پاسخ

    سلام و خسته نباشید به شما سازنده وب

    دوست عزیز شما اولش نوشتی لاکچری و ارزان اما فقط اولیش یعنی لاکچری درسته و این هدیه ها خیلی گرونه… البته تو این شرایط بدبختی ما ایرانی ها همه چی گرونه..
    دستت درد نکنه مفید بود

    1. Nazi پاسخ

      ارع واقعا عی خدا براش چی بخرم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 پول هم ندارم در حد ۸۰ تومن چیزی نیست؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭

      1. فاطی پاسخ

        دقیقا خدای چی منم موندم چن ماهه دارم فک میکنم ۹ روز تولدشه

      2. فف پاسخ

        نترس یه فکری دارم براش
        برو دیجی کالا
        قیمتا خیلی پایینه
        تازه کیفیتشم خیلی خوبه
        من چند بار از اونجا خرید کردم

    1. سانی پاسخ

      منم تولد رلم نزدیکه نمیدونم چی بخرم ازبس فکر کردم مخم کار نمیکنه دیگه کمک نیاز دارم اون واسم کم نمیزاره اما منم نمیدونم چی بخرم کادو واس پسر سخته اولین بارمه میخام کادو بدم

  23. امیرعلی پاسخ

    من خودم 12 سالمه اومدم ببینم چی میخوام به نظرم ساعت مچی هوشمند گزینه ی مناسبیه

      1. Negin پاسخ

        جدی الان موندم چی بگیرم.. ینی دو ماه آشنا شدیم اندازه چهار ماهه دارم فکر میکنم چی بخر چی نخرم.. از ی طرف ماشین اصلاح میاد تو سرم از یه طرف کتاب.. ساعت.. ادکلن.. ست لباس.. هدفون بلوتوثی.. حالا بقیه ش ب کنار وااااااااااقعا کادو خریدن برا پسرا سخته هاااا ب دل نگیرین

        1. Āytak پاسخ

          من برای ولنتاین یه پیراهن گرفتم برای دوست پسرم و تولدش حالا خیلی نزدیک و کمربندو اینجور چیزا استفاده نمیکنه الان که نامزدمه میخوام براش یه تیشرت شیک بگیرم و در کنارش یه دسبند یا اینکه یه گردنبند.
          به نظر شما زشت نیست که دفع قبل پیراهن گرفتم و الان تیشرت ؟
          به نظرتون احتیاج دارم واقعا 🙂

    1. Mahdis پاسخ

      سلام
      من 14سالمه از وقتی یادم میاد اسمم رو پسر عموم بوده هرسال سر کادو خریدن واسش کلی درگیرم اخر سر هم مجبورم ادکلن و اسپری چمدونم از این چیزا واسش بخرم
      ولی امسال دیه کلافه شدم میخوام یچی جدید بگیرم که هم زیاد رمانتیک نباشه هم تکراری نباشه
      لطفا اگه چیزی به زهنتون میرسه کمک کنید
      تو هر سایتی میرم همش چیزای رمانتیک رو پیشنهاد داده که اونم من اصن روم نمیشه بهش بدم😂

      1. دیووووووونه پاسخ

        یعنی چی اسمت روش بوده؟
        واقعا اگه دوستش داری واسش چیز عاشقانه و رمانتیک بگیر.
        اگه هم نه دوسش نداری و به خاطر رفع تکلیفی میخوای واسش کادو بگیری بهتره هیچی نگیری یاهم یه پیام تبریک یا یه چیز عادی مثل گل یا….
        هرجور خودت میدونی ولی واقعا چه خانواده چرتی داری یه دختر 14 ساله باید حواسش به درس و مدرسش باشه نه به عشق و عاشقی و اینجور حرفا. من خودم الان 28 سالمه ولی اصلا به فکر ازدواج نیستم و دانشگاه میرم…
        بعدش هم اینکه بچه های 2 ساله رو از کوچیکی با هم جفت میکنن یه رسم چرت و قدیمیه. دختر و پسر باید توی سن قانونی و درست مثلا 18 تا 29 سالگی عاشق هم بشن و بعد خاستگاری و تینجور حرفا😳🥴😔😖😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
88 نظر