امروز04 اردیبهشت 1403

کلاغه بهترین‌های بازار را معرفی می‌کند

4.5/5 - (2 امتیاز)
4.5/5 - (2 امتیاز)

کلاغه لیستی از بهترین محصولات بازار را به مخاطبان معرفی می‌کند. اگر قصد خرید بهترین کالاهای حوزه دیجیتال را دارید، یا اینکه دنبال خرید بهترین لوازم آرایشی می‌گردید، کلاغه بهترین‌های بازار را معرفی می‌کند.

سایت‌های نقد و بررسی محصول در دنیا حدود یک دهه است که بطور جدی فعالیت می‌کنند. این سایت‌ها که به واسطه‌ی پلت فرم افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing) یا سیستم همکاری در فروش کسب درآمد می‌کنند، تعصبی روی هیچ برند یا محصولی ندارند؛ ازاین‌رو با بررسی بهترین‌های بازار، آنها را به مخاطبان عرضه می‌کنند. امروزه با توجه به تنوع محصولی بالا، انتخاب محصول برای مصرف کنندگان نهایی کمی دشوار است؛ به ویژه اگر مخاطب دانش فنی کافی برای انتخاب محصول را نداشته باشد. اینجاست که سایت‌های نقد و بررسی کالا وارد می‌شوند و بهترین‌های بازار را معرفی می‌کنند.

پس از اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پلت فرم افیلیت مارکتینگ را در ایران در سال ۱۳۹۷ پیاده کرد، تیم کلاغه بر آن شد که وب سایتی مبتنی بر معرفی بهترین محصولات بازار را راه‌اندازی کند. ما در این وب سایت با بهره گیری از تیم متخصص در حوزه‌های مختلف سعی داریم که محصولات خوب و با کیفیت بازار را در دسته بندیهای مختلف منتشر کنیم تا خواننده با تکیه بر دانش تخصصی ما، بتوانید راحت‌تر در انتخاب کالا تصمیم گیری کند. در این وب سایت از محصولات دیجیتال گرفته تا وسایل و تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ و لوازم آرایشی، متخصصان ما بهترین‌های بازار را معرفی می‌کنند.

از آنجایی که کسب درآمد در حوزه‌ی افیلیت مارکتینگ بر پایه کسب کمیسیون از فروش محصول است، تیم کلاغه هیچ تعصبی روی کالا یا برند خاصی ندارد و سعی بر این است که لوازم کاربردی، با کیفیت و مقرون به صرفه به مخاطبان معرفی شوند. تیم کلاغه متشکل از نیروهای متخصص در حوزه‌های متنوع است که همواره با تکیه بر تحقیق و پرس و جو سعی در معرفی محصولات با کیفیت بازار را دارد.

ما برای نقد و بررسی محصولات از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم؛ از گفتگو و صحبت کردن با متخصصان حوزه‌ی مورد نظر گرفته تا خریدن و تست کردن محصولات بصورت تخصصی، تمام سعی‌مان بر این است که بهترین را برای شما مهیا کنیم.کلاغه مجموعه‌ای از بهترین‌هاست. از متخصصان هر صنفی، ما بهترین‌ها را کنار خود داریم و از علم و دانش به روز آنها استفاده می‌کنیم. ما به اخلاق پایبندیم و در این راه سعی می‌کنیم منصفانه‌ترین بررسی‌های ممکن را برای نقد کردن محصولات داشته باشیم. بطوری که برای خرید هر محصولی، شما دیگر نیازی به تحقیق در بازار نخواهید داشت و فقط کافی است به سایت کلاغه رجوع کرده و در دسته‌بندی مورد نظر خود، دنبال بهترین‌های بازار بگردید.

پیشنهادات ما همگی زائیده‌ی ایده‌های جمعی تیم متخصصان و نویسندگان ما در کلاغه است. کلاغه از هیچ شخص حقیقی یا حقوقی بیرون از سازمان خط نمی‌گیرد و هیچوقت محصولی را تا به تایید تیم متخصص نرسد، منتشر نمی‌کند. در فضایی که شناخت کالاهای اصلی از تقلبی سخت‌تر و سخت‌تر شده است، ما سعی می‌کنیم به اصول انصاف پایبند بمانیم و از مسیر خارج نشویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر