امروز01 اردیبهشت 1403

راهنمای تخصصی خرید بهترین ریمل ابرو و استفاده از آن‌ها در آرایش

بهترین ریمل ابرو
5/5 - (1 امتیاز)

در آرایش چشم‌ها معمولا استفاده از خط چشم و طراحی آن است که زمانبر و چالش برانگیز به نظر می‌رسد؛ اما جالب است بدانید اگر قرار باشد برای استایل دادن به ابروها دست به کار شوید احتمالا زمان بیش‌تری لازم دارید!

انواع بهترین ریمل ابرو کاربرد مشابه با ریمل مژه دارند. همانطور که پرپشت بودن، بلندی و حجیم به نظر رسیدن مژه‌ها حال و هوای چهره را به کلی تغییر می‌دهد استایل و پیوسته بودن ابرو هم در آرایش چشم اثرگذار است.

ریمل یا ژل حالت دهنده ابرو در انواع ساده و بی‌رنگ تولید می‌شوند و مثل یک چسب موهای ابرو را در کنار هم فیکس می‌کند. از طرفی اگر از مدل‌های رنگی استفاده کنید همزمان می‌توانید قاب ابرو را تغییر دهید و پرپشت‌تر کنید. اگر به فکر ایجاد یک تنوع اساسی در سبک آرایش همیشگی خود هستید دعوت می‌کنیم با راهنمای امروز به‌نظر همراه باشید.

معرفی و بررسی بهترین برندهای ریمل ابرو

پیشنهاد ما

ژل حالت دهنده ابرو کالن 2 مدل Quick Dry

ریمل کالن ژل بی رنگ و شفافی برای حالت دهی به ابروها با استفاده از برس مخصوص محصول است. ژل ابرو باعث ایجاد شوره روی موهای ابرو نمی‌شود و ظاهری طبیعی دارد.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه ایلماز مدل 1221

ریمل ایلماز محصولی بی رنگ و ضد حساسیت است که موهای ابرو را یکدست و مرتب می‌کند. این ژل بعد از استفاده روی موهای ابرو به سرعت خشک می‌شود و ماندگاری بالایی دارد.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه گلدن رز مدل 1221

ژل گلدن رز علاوه بر حالت دهی به ابروها فرمولاسیون غنی از ویتامین‌های موثر در رشد موهای ابرو و مژه دارد. بنابراین علاوه بر این که با استفاده از آن ابروها طبیعی و پرپشت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند اثرات تقویتی نیز دارد.

ریمل ابرو آدور کوین شماره R01

رنگ ریمل ابرو آدور قهوه‌ای روشن است. بر اساس راهنمای رنگ اگر موهای بلوند یا پوست تیره‌ای دارید پیشنهاد می‌کنیم رنگ این ریمل را روی موهای ابرو امتحان کنید.

ریمل ابرو دونادیا شماره 001

ریمل ابرو دونادیا در دو سایه کرم و قهوه‌ای برای تناژ پوستی و رنگ موهای مختلف تولید شده است. کرم تیره برای کسانی که موهای قهوه‌ای تیره و مشکی دارند مناسب‌تر است. اگر پوست روشن با زمینه صورتی و موهای رنگ تیره دارید تست این ریمل خوشرنگ را روی ابرو از دست ندهید.

ریمل ابرو فشن براو شماره 1

رنگ ریمل فشن بژ و محصولی منحصر به فرد برای خاص پسندان است. تارهای بسیار ظریف داخل این ریمل نقاط خالی و کم پشت ابرو را می‌پوشاند و جلوه طبیعی روی پوست روشن تا متوسط دارد.

ریمل ابرو آدور کوین شماره R04

پایه رنگ ریمل ابرو آدور کوین قهوه‌ای متوسط تا تیره است. اگر ابروهای پراکنده دارید که به سختی حالت می‌گیرند با این ریمل می‌توانید بافت موها را به خوبی تثبیت کنید. بر اساس راهنمای رنگ این ریمل برای پوست روشن و موهای بلوند مناسب‌تر است.

ریمل ابرو کاپریس مدل Brun شماره Q3

ریمل کاپریس با تناژ قهوه‌ای برای فیکس کردن و پرپشت کردن موهای ابرو تولید شده و برس آن حتی موهای خیلی ریز ابرو را حالت می‌دهد. تناژ قهوه‌ای این ریمل برای موهای بلوند روشن تا متوسط و پوست سبزه مناسب است.

پایه رنگ ریمل ابرو کنویس قهوه‌است که با پنج سایه مختلف تولید می‌شود. سایه قهوه‌ای را بر اساس روشنی پوست سبزه خود بسنجید. این ریمل برس نسبتا گرد و بزرگی دارد که ابروهای پرپشت‌تر را به خوبی پوشش می‌دهد.

پودر، مداد یا ژل ابرو؟ کدام بهتر است؟

ریمل یا ژل ابرو بافت مشابه با ریمل مژه دارد؛ با این تفاوت که انواع بدون رنگ ژل ابرو هم موجود است که مثل یک چسب نامرئی موهای ابرو را در کنار هم قرار می‌دهد. فکر می‌کنید کدام یک از ابزارهای رنگ دهی و حجم دهی به ابرو ماندگاری بیش‌تر و ظاهر زیباتری روی موها ایجاد می‌کنند؟ مداد ابرو؟ پودر ابرو یا ریمل ابرو؟

مداد ابرو تنها برای رنگ دادن و تغییر حالت ابرو در چارچوب قاب ابروها کاربرد دارد. خیلی از اوقات رنگی که با مداد ابرو روی موها ایجاد می‌شود ساختار طبیعی ندارد و اگر رنگ آن کاملا مطابق با رنگ ابرو نباشد ناهماهنگی ایجاد می‌شود. پودرهای ابرو هم مثل انواع سایه چشم استفاده می‌شوند و ابروها را متراکم، پر و ضخیم‌تر جلوه می‌دهند.

در این بین ریمل‌های ابرو ماندگاری بیش‌تری دارند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. اکثر بانوان ژل یا ریمل بدون رنگ ابرو را ترجیح می‌دهند که دردسرهای انتخاب رنگ را هم ندارد. با ریمل ابرو می‌توانید منحنی زیبا و طبیعی دور چشم‌ها تشکیل دهید، چارچوب ابروها را به دلخواه تغییر دهید و به راحتی زیر ابروها را هایلایت کنید.

چه کسانی به ریمل ابرو نیاز دارند؟

همانطور که گفتیم استفاده از ریمل ابرو نسبت به ریمل مژه کمی زمانبر است؛ به ویژه اگر بخواهید از مدل‌های رنگی استفاده کنید لازم است رنگ ریمل کاملا مطابق با رنگ زمینه ابرو باشد.

از آن جایی که اکثر محصولات آرایش چشم به ویژه مدل‌های ضد آب عوارض جانبی در دراز مدت دارند شاید بد نباشد با کاربردهای ریمل ابرو آشنا شوید و ببینید کاندید استفاده از این ریمل هستید یا نه. ریمل ابرو گزینه مناسبی است اگر:

موی ابروهایتان پراکنده و نامرتب است

کاربرد ریمل فقط حجم دادن و بلند کردن مژه یا ابرو نیست. شاید مهم‌ترین کارایی ریمل‌های ابرو کنار هم قرار دادن موهای نامرتب و آشفته ابروها باشد. همین کنار هم قرار دادن موها تاثیر پررنگی روی چهره شما دارد و روی زیبایی چشم‌ها موثر است.

ابروهای کم پشت و ظریفی دارید

بافت ژل ریمل ابرو موهای ابرو را در کنار هم قرار می‌دهد و یک ساختار سه بعدی ایجاد می‌کند. ساختاری که هرگز با مداد ابرو و با وجود حفظ رنگ طبیعی ابرو نمی‌توانید تجربه کنید.

ریمل ابرو چه تفاوتی با ریمل مژه دارد؟

ممکن است قبل از خرید ریمل ابرو بخواهید بدانید ساختار و ترکیبات ریمل ابرو چه تفاوتی با ریمل مژه دارد. مهم‌ترین تفاوت‌های ریمل ابرو با ریمل مژه را در ادامه بررسی می‌کنیم:

تفاوت ساختار برس ریمل ابرو و مژه

ریمل‌های ابرو با برس‌های مختلفی تولید می‌شوند. زاویه قرارگیری برس ریمل ابرو روی دسته با ریمل مژه فرق دارد. برخی از ریمل‌ها که برای ابروهای ظریف طراحی می‌شوند موهای ظریف‌تری دارند و سری باریک آن‌ها برای قرارگیری بین موهای ابرو مناسب است.

ریمل‌های مخصوص مژه سری یا برس متنوعی دارند. برس ریمل حجم دهنده مژه گرد، کوچک و کمی چاق‌تر است. ریمل‌های بلند کننده باریک و کشیده هستند و برخی سری دوگانه برای حجم دهی و بلند کردن مژه‌ها به صورت همزمان دارند.

فرمولاسیون غلیظ و غنی ریمل‌های ابرو

ریمل ابرو بافت چسبنده‌ای دارد که بین موهای ابرو قرار می‌گیرد. بافت ریمل یا ژل ابرو غلیظ‌تر است؛ چون لازم است برای مدت زمان بیش‌تری موهای ابرو در کنار یکدیگر قرار بگیرند. بنابراین ماندگاری و ضد آب بودن ریمل ابرو اهمیت بیش‌تری دارد.

انتخاب رنگ ریمل ابرو متناسب با رنگ پوست و مو

ناهماهنگی رنگ ابرو با رنگ خط چشم و پوست خود معضلی جداگانه است که احتمالا در آرایش چشم بارها و بارها تجربه کرده‌اید. ست کردن رنگ ابرو، آرایش و پوست تا حد زیادی سلیقه‌ای است و به رنگ لباس، روشنایی روز و فاکتورهای زیاد دیگری بستگی دارد.

در ادامه چند نکته مختصر را برای ست کردن رنگ ریمل ابرو با رنگ مو و پوست می‌خوانید:

  • اگر موهایی قهوه‌ای یا مشکی دارید رنگ ریمل ابرو باید یک تا دو درجه روشن‌تر باشد.
  • اگر موهایی قهوه‌ای یا بلوند دارید بهتر است رنگ ریمل ابرو یکی دو درجه تیره‌تر باشد.
  • اگر موهای بلوند خیلی روشن دارید رنگ ریمل ابرو قهوه‌ای تا خاکستری مناسب شما خواهد بود.
  • اگر موهای شرابی یا قرمز دارید رنگ ریمل ابرو بلوند را امتحان کنید.
  • اگر پوستی روشن با زمینه صورتی دارید از بلوند خاکستری استفاده کنید.
  • اگر پوست سبزه تیره دارید قهوه‌ای روشن تا متوسط انتخاب مناسبی خواهد بود.
  • اگر پوستتان تیره است پیشنهاد می‌کنیم قهوه‌ای مات را امتحان کنید.

سخن آخر

فرقی نمی‌کند ابروهایی پرپشت یا ظریف دارید. با استفاده از بهترین ریمل ابرو می‌توانید حالت همیشگی ابروها را به دلخواه تغییر دهید و آن‌ها را یکدست و منسجم‌تر نمایش دهید.

ریمل‌های ابرو در دو نوع رنگی و شفاف ( ژل) تولید می‌شوند. ریمل‌های شفاف برای استفاده روزمره مناسب هستند و جلوه طبیعی‌تری دارند. در صورتی که در انتخاب رنگ ریمل ابرو با دقت کافی عمل کنید ریمل‌های ابرو رنگی هم تاثیرات جالب توجهی در زیبایی چهره خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر