امروز09 فروردین 1403

پیشنهاد خرید: بهترین مارک شوینده صورت برای پوست چرب

بهترین مارک شوینده صورت برای پوست چرب
4.5/5 - (2 امتیاز)

بهترین مارک شوینده، فوم و ژل شستشوی صورت مخصوص پوست چرب

داشتن پوست چرب مشکلات خاصی به وجود می‌آرود که خیلی از افراد هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. آرایش و کرم پودر بر روی پوست چرب حالت ماسیدگی به خود می‌گیرد و همیشه احساس می‌کنید پوست صورتتان عرق کرده است. یکی از راهای رهایی از این مشکل استفاده از فیس واش یا همان شوینده صورت است. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مارک شوینده صورت برای پوست چرب از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ویژه

ژل شستشو صورت ایو روشه مدل Pure Calmille

این ژل شستشو فاقد صابون و بسیار غنی است و می‌تواند پوست را به طور کامل تمیز و شاداب کند. این محصول برای بانوانی که ژل شستشو را ترجیح می‌دهند بسیار مناسب است. رایحه ملایم و عطرآگین آن حس تازگی و آرامش را به بانوان اهدا می‌کند.

این ژل، منافذ پوست را به طور عمیق پاکسازی می‌کند و ناخالصی‌ها و باقیمانده مواد آرایشی را از روی پوست صورت برمی‌دارد. این ژل شستشو با فرمولاسیون ساده برای استفاده روزانه و اطمینان از پوستی بی عیب و نقص بسیار مناسب است و به دلیل عدم استفاده صابودن در آن، پوست شما را خشک نمی‌کند.

برای اولین بار در طی فرآیند استخراج این محصول از گیاه بابونه که خواص مفیدی همچون ضد التهاب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال دارد استفاده شده است که عملاً به پاکسازی و لطافت پوست بسیار کمک می‌کند و باعث خنثی کردن رادیکال‌های آزاد می‌شود.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست چرب

ژل شستشو دهنده عمل پاکسازی عمیق و شفاف سازی روزانه پوست را تضمین می‌کند و پوست را به طور روزانه پاکسازی می‌کند. ژل شستشوی صورت سینره، محافظ در برابر آلودگی هوا مخصوص پوست‌های چرب به حذف کامل آلاینده‌ها و نانو ذرات مخرب از روی سطح پوست می‌پردازد و از ایجاد آکنه و جوش‌های سرسیاه در سطح پوست جلوگیری می‌کند.

مورینگا گیاهی بومی در مناطق آسیا و آفریقایی است که تمام بخش‌های آن از جمله پوست، ریشه، برگ، گل، دانه و ساقه آن شامل مواد مغذی دارویی و آنتی اکسیدان است. مواد مغذی موجود در این گیاه باعث آبرسانی و پاکسازی عمیق پوست می‌شود و به کمک روغن چای موجود در این محصول از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

این محصول فاقد مواد صابونی و فرمولاسیون ملایم است که به ترشح غدد چربی طبیعی پوست کمک می‌کند و مواد آرایشی را از روی پوست صورت پاکسازی می‌کند.

مدل محبوب و ارزان

ژل شستشو صورت کامان سری Geneva

پوست های چرب یکی از حساس ترین پوست ها هستند و اکثر کاربران از وجود آکنه به روی پوست های چرب خود گلایه می‌کنند. بنابراین انتخاب یک ژل شستشو و مناسب با پوست صورت شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ژل 500 میلی‌لیتری شستشوی صورت کامان با دارا بودن فرمولاسیون بسیار ملایم باعث زدودن کامل آلودگی‌ها و یا مواد آرایشی از منافذ پوست‌های چرب می شود و ph مناسب پوست را تامین و باعث شادابی و آبرسانی عمیقا می شود.

این ژل می‌تواند در نواحی صورت ،گردن، خطوط زیر چشم و لب‌ها استفاده شود. این محصول با عصاره‌های متنوع و بسیار خوش عطر حسی مملو از آرامش و تازگی را برای مصرف کننده به همراه می‌آورد.

فوم پاک‌کننده‌ی صورت اویدرم Evisebonorm

پاک کردن آرایش از روی پوست صورت، فرصت نفس کشیدن را به پوست شما می بخشد. باقی ماندن مواد آرایشی به روی پوست در مدت نه چندان طولانی عوارض بسیاری برای پوست به همراه دارد و ممکن است سلامت پوست را به خطر اندازد .

بنابراین استفاده از محلول‌های پاک کننده آرایش باعث براق شدن و شادابی پوست شما در ازای پوستی ناسالم و مملو از آکنه می‌شود. فوم پاک کننده آرایش اویدرم، گرد و غبار روزانه و مواد آرایشی مضر را از روی پوست پاک میکند.

برای پاکسازی منافذ پوست، شما می‌توانید به راحتی از فوم پاک کننده ملایم استفاده کنید. این محصول همچنین ph پوست را تنظیم و باعث ترشح غدد چربی سالم پوست می‌شود و به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک کرده و مانع از خشکی آن می‌شود.

ژل شستشوی اون مدل Cleanance

پوست شما نشان دهنده سبک زندگی شما است. این ژل شستشو و پاک کننده، فاقد صابون و پارابن است که برای مهار پوست صورت و بدن از ترکیبات منحصر به فردی استفاده می‌کنند تا ناخالصی‌ها و چربی‌های اضافی و عمیق پوست را از بین ببرد.

این ژل می‌تواند به برقراری تعادل پوست کمک کند و مونا لاورین بیش از حد چربی پوست را تنظیم می‌کند. این ماده در کنترل تولید بیش از حد چربی بسیار مناسب است. آب چشمه اون فواید تسکین دهنده و ضد تحریک کننده دارد و پوست را پاکسازی، شفاف و شاداب می کند. این ژل همچنین برای پوست های حساس و چرب در نظر گرفته شده است.

فوم شستشوی صورت مای ضد جوش

شرکت آلمانی مای فوم پاک کننده آرایشی را تولید کرده است که فاقد صابون بوده و حاوی عصاره گیاهی درخت چای و گیاه جوجوبا است. این محصول به عنوان یک شوینده معمولی برای پوست های مستعد جوش و آکنه بسیار مناسب است.

این فوم شستشو دهنده چربی پوست را متعادل می کند و مواد آلاینده را از روی پوست پاکسازی می‌کند و به لطافت و نرمی پوست کمک بسیاری می‌کند. این محصول می‌تواند جایگزینی ایده‌آل برای صابون ها و ژل‌های شوینده و پاک کننده باشد.


فیس واش چیست؟

فیس واش (شوینده صورت) یک محصول مراقبت از پوست است که برای پاک کردن پوست صورت از انواع آلودگی‌ها استفاده می‌شود. خیلی از از افراد فکر می‌کنند تنها زمانی باید از پاک کننده صورت استفاده کنند که می‌خواهند آرایششان را پاک کنند. در حالی که اگر پوست چرب دارید استفاده از فیس واش را باید به صورت روزانه در برنامه خود قرار دهید.

 

اکثر شوینده‌های صورت حاوی مواد خاصی هستند که قادر است میزان ph و چربی پوست شما را کنترل کنند. مخصوصاً برای افرادی که پوست چرب دارند این محصول می‌تواند بسیار مفید باشد.

شوینده صورت چگونه پوست چرب را درمان می‌کند؟

در اصل پوست همه ما هر روز ماده‌ای به نام سبوم ترشح می‌کند. این ماده که چرب نیز است وظیفه نگهداری پوست را بر عهده دارد. در برخی افراد به دلایل مختلف این ماده کم ترشح می‌شود که می‌شود پوست خشک و در برخی افراد بیش از حد معمول ترشح می‌شود که نتیجه داشتن یک پوست چرب خواهد بود.

در شوینده‌های صورت موادی به کار برده می‌شود تا مقدار این ترشح را کنترل کنند. در نتیجه پس از استفاده از فیس واش متوجه می‌شوید پوست شما تغییر کرده است.

آیا ژل شستشو پوست چرب آکنه و جوش را از بین می‌برد؟

اگر جوش های پوستی به دلیل چربی زیاد پوست باشند; بله این شوینده‌ها در درمان آکنه موثر خواهند بود. در بعضی موارد جوش‌های صورت دلایل هورمونی دارند که در این مواقع باید به متخصص پوست مراجعه کنید.

آیا رژیم غذایی در درمان چربی پوست تاثیر دارد؟

موادی مانند چیپس، انواع نوشابه‌های حاوی شکر، شیرینی‌ و شکلات، غذاهای سرخ شده و پرچرب، بعضی از آجیل‌ها و غذاهایی که طبع گرم دارند مثل خرما و انجیر، می‌تواند در به وجود آمدن جوش صورت تاثیر گذار باشد. بسیاری از این غذاها نه تنها برای پوست بلکه برای سلامتی بدن نیز مضر هستند.

نکات استفاده از فیس واش:

  • پوست خود را با آب ولرم بشویید. استفاده از آب سر پوست را خشک و استفاده از آب گرم پوست را تحریک و چرب‌تر خواهد کرد.
  • بعد از شستشو، صورت خود را با حوله محکم خشک نکنید این کار به پوست شما آسیب می‌زند.
  • بعد از استفاده از فیس واش فوراً زیر نور مستقیم خورشید نروید و حدالامکان کرم ضد آفتاب بزنید. (این مقاله که در مورد بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار است به شما در انتخاب یک کرم مناسب کمک خواهد کرد.)
  • بعد از شستن صورت می‌توانید برای جلوگیری از خشک شدن پوست به آن کرم مرطوب کننده یا سرم ویتامین سی بزنید.
  • از ژل، فوم و یا محلول شستشو صورت (هرکدام را که می‌پسندید) به صورت روزانه و ۲ بار در زمستان و ۳ بار در تابستان استفاده کنید.
  • قبل از شوینده برای پاک کردن آرایش از شیر پاک کن استفاده کنید.
  • اگر یک محصول را به عنوان بهترین شوینده صورت چرب انتخاب کرده‌اید و نتیجه مثبتی گرفته‌اید; همان مارک را در دفعات بعدی خریداری کنید. سعی کنید محصولات متنوع را استفاده نکنید.

سخن آخر

اگر پوستتان چرب است حتما از محصولات مراقبتی که مخصوص پوست چرب هستند استفاده کنید. هر روز پوستتان را با یک شوینده صورت پوست چرب بشویید و سعی کنید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر