امروز05 اردیبهشت 1403

9 پیشنهاد خرید بهترین عطر زنانه

عطر زنانه
5/5 - (1 امتیاز)

وقتی صحبت از حواس پنجگانه می‌شود بوها اولین احساسات شگفت انگیزی هستند که در ایجاد حالات شناختی و موقعیت فعال در زندگی ما نقش دارند. فقط کافی است به حافظه خود رجوع کنید تا بویی که سال‌ها پیش همسرتان را با آن شناخته‌اید به یاد آورید. همانطور که می‌بینید بوها همه زندگی ما را تشکیل داده‌اند.

داستان استفاده از انواع عطر زنانه و مردانه هم مشابه با بوهایی است که در طبیعت به صورت عادی احساس می‌کنیم. بوها خاطرات را القا می‌کنند و روی روحیه و احساسات افراد موثر هستند. پس حق داریم اگر بخواهیم با خرید یک عطر مناسب زنانه اثرگذاری ویژه‌ای روی دیگران داشته باشیم. فرمول شما برای شناساندن سلایق، افکار و استایل زندگیتان به دیگران چیست؟

عادت استفاده از عطر نه فقط برای اثرگذاری روی بقیه، بلکه بابت افزایش هوشیاری ما نسبت به محیط اطرافمان عادتی پسندیده است. اما خرید آن مهارت خاصی می‌خواهد و علاوه بر شناخت رایحه‌ها باید محصولات اصیل و غیر اصل را از هم تمیز دهید. ورود شما را به بازی پرماجرای عطرها تبریک می‌گوییم و دعوت می‌کنیم برای خرید بهترین عطر زنانه راهنمای امروز به‌نظر را دنبال کنید.

معرفی و بررسی انواع عطر زنانه برای تمام سلیقه‌ها

پیشنهاد خریداران

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Gorgeous حجم 80 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شیرین , تند , خوراکی , طبیعت , شرقی , گل
  • نت آغازی: شکوفه‌ درخت پرتقال و تمشک
  • نت میانی: گل یاسمین، فریزیا، شمعدانی و عنبر
  • نت پایانی: وانیل و مشک

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Gorgeous با حجم 80 میلی لیتر و رایحه‌ای شیرین و تند تولید شده است. رایحه خوراکی این عطر غالب بوده و در نت آغازی و میانی از شکوفه پرتقال، تمشک و گل یاسمین استفاده شده است.

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Chifon حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شیرین , خنک
  • نت آغازی: نارنگی و ترنج
  • نت میانی: چوب صندل، یاسمن، رز و زنبق زرد
  • نت پایانی: وانیل و مشک

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Chifon محصولی شیرین و خنک با رایحه میوه‌های تازه است. نت آغازین این عطر مخلوطی از بوی پرتقال ماندارین و نارنج است و بنابراین با اولین برخورد ترکیب مشرقی از شما به مشام می‌رود. ادو پرفیوم شیفون در حجم 100 میلی لیتر و با بسته بندی مناسب برای هدیه تولید می‌شود.

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل PARIS LOVER حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: میوه , گل
  • نت آغازی: گل
  • نت میانی: آناناس
  • نت پایانی: تونکا و کاکائو

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل PARIS LOVER با عطری مشرقی برای بانوان خاص پسند تولید شده است. این محصول رایحه شیرین ملایمی دارد و در بسته بندی مناسب هدیه عرضه می‌شود.

ادو پرفیوم زنانه امپر ویواریا مدل Stylo Pour Femme حجم 80 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شیرین , تند , گرم , خوراکی , طبیعت
  • نت آغازی: مرکبات، لیمو و سیب سبز
  • نت میانی: نت‌های چوبی و گیاه پاتچولی
  • نت پایانی: چرم، عنبر و مشک

ادو پرفیوم زنانه امپر ویواریا مدل Stylo Pour Femme با بویی تند، شیرین و گرم خاص روزهای سرد سال تولید شده است. نوت اولیه این عطر از مرکبات، لیمو و سیب سبز است و به محض استفاده احساس طراوت و شادابی خواهید داشت.

حجم این عطر 80 میلی لیتر بوده و در بسته بندی لوکس و مناسب هدیه تولید شده است.

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Rise حجم 75 ملی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شیرین , گرم , خوراکی , طبیعت , گل
  • نت آغازی: انگور سیاه و گل یاسمین
  • نت میانی: گل زنبق، گیاه پاتچولی و چوب سدر
  • نت پایانی: وانیل، عنبر و مشک

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Rise بوی شیرین و گرمی دارد. این گرمی کمی تند است و به محض استعمال روی دست بوی انگور سیاه و گل یاسمین تند را احساس می‌کنید. 15 تا 20 درصد این عطر از رایحه اصلی تشکیل شده و بهترین زمان برای استفاده از آن شب‌های سرد زمستانی است.

ادو پرفیوم زنانه بای لندو مدل Eclatto حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شیرین , خنک , گل
  • نت آغازی: برگ چای و شکوفه هلو
  • نت میانی: پونه، مشک و ویستریا
  • نت پایانی: سدر، عنبر و اوسمانتوس

ادو پرفیوم زنانه بای لندو مدل Eclatto از نوت‌های شیرین و تندی تولید شده که به تعادل بین روح و جسمتان کمک می‌کنند. اولین نوت این عطر نوت آرامش بخش طبیعت است و به این ترتیب استرس و تشویش یک روز شلوغ را کاهش می‌دهد.

ادو پرفیوم زنانه اسکلاره مدل Maximum حجم 55 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شکلات , میوه , آب نبات , گل
  • نت آغازی: آبنبات و مرکبات
  • نت میانی: میوه‌ای
  • نت پایانی: گل و مشک

ادو پرفیوم زنانه اسکلاره مدل Maximum با رایحه ملایم، کمی گرم و میوه‌ای تولید شده است. ماندگاری این محصول با توجه به قیمت بالا است و در کل این ادوپرفیوم از ارزش خرید بالایی برخوردار است. حجم این محصول 55 میلی لیتر است.

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل Happy Times حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شکلات , مرکبات
  • نت آغازی: گریپ فروت، لیمو، فلفل، هندوانه
  • نت میانی: گل مریم و یاسمین
  • نت پایانی: دانه‌ تونکا و کاکائو

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل Happy Times با رایحه گرم و شکلاتی، خاص روزهای سرد زمستانی تولید شده است. این عطر 100 میلی لیتر حجم دارد و با توجه به قیمت و کیفیت، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

به محض تست این عطر روی مچ دستتان با عطر میوه‌های پاییزی روبرو می‌شوید. سپس نت میانی مشرقی به مشام می‌رسد.

ادوپرفیوم زنانه سیمفونی مدل Black Orchid حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: شیرین , تند , خنک , شرقی , گل
  • نت آغازی: یاس، ترنج، یاسمن، لیمو، پرتقال ماندارین و انگور سیاه
  • نت میانی: فلفل، نت‌های میوه، نیلوفر آبی و ارکیده
  • نت پایانی: شکلات تلخ، گیاه پاتچولی، خس خس، چوب صندل، وانیل و عنبر

ادوپرفیوم زنانه سیمفونی مدل Black Orchid از 20 درصد اسانس خالص ساخت این برند فرانسوی تولید شده است. اگر به دنبال رایحه‌ای گرم و اسرارآمیز هستید این محصول خاص شما تولید شده است.

اولین رایحه‌ای که با تست این عطر به مشامتان می‌رسد گل یاسمین میوه و مرکبات است. به مرور زمان و با آزاد شدن نوت میانی هیجان و گرمی رایحه این عطر افزایش می‌یابد و محسوس می‌شود.

رایحه درمانی به سبک انواع عطر

هر چیزی که اطراف ما وجود دارد می‌تواند یک عطر یا پرفیوم باشد. عطرها از عصاره‌های طبیعی یا حیوانی تولید می‌شوند و یا در تهیه آن‌ها از حلال‌های سنتزی استفاده می‌شود.

فرمول استخراج و تهیه انواع عطرها نظیر خیلی از صنایع محبوب و پرطرفدار دیگر فاش نمی‌شود. چیزی که باعث تفاوت و تمایز عطرها می‌شود خوش بویی، ماندگاری و پیچیدگی بوهای آن‌ها است. فاکتورهایی که اگر در کنار هم قرار بگیرند یک دوره رایحه درمانی موثر برای شما و روحتان هستند.

عطر، ادکلن یا ادوپرفیوم؟ مسئله این است!

در باور عموم هر چیزی که رایحه خوشی داشته باشد می‌تواند عطر باشد؛ اما در عطرسازی برای هر نوع رایحه بر اساس ترکیبات تشکیل دهنده آن یک عنوان اختصاصی وجود دارد؛ مثل ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و ...

انواع ادوپرفیوم با ماندگاری 8 ساعته

ادوپرفیوم‌ها رایج‌ترین عطرهایی هستند که در فروشگاه‌ها پیدا می‌کنید. این عطرها قیمت بالایی ندارند و از همه مهم‌تر آنقدر گسترده هستند که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. حداکثر ماندگاری هر ادوپرفیوم حدود 8 ساعت برآورد شده است. حدود 10 تا 20 درصد ادوپرفیوم‌ها را روغن تشکیل می‌دهد و از نظر ماندگاری در حد متوسط قرار دارند.

ادوتویلت‌ها با ماندگاری 5 ساعته

5 تا 15 درصد انواع ادوتویلت از روغن تشکیل شده و به محض اسپری کردن آن بوی نوت آغازی تمام فضا را پر می‌کند. به زبان دیگر در اولین برخورد با ادوتویلت‌ها بیش‌ترین اثرگذاری صورت می‌گیرد و نوت‌های پایینی قدرت کم‌تری دارند.

ماندگاری ادوتویلت‌ها محدود و بین 4 تا 7 ساعت است.

انواع ادکلن‌ها‌ با ماندگاری کوتاه

ادکلن‌ها بر خلاف آنچه که تصور می‌کنیم ماندگاری محدود و در حد سه تا چهار ساعت دارند. تنها 2 تا 4 درصد این ترکیبات از روغن تشکیل شده و بنابراین می‌توانند به عنوان بادی اسپلش برای بدن استفاده شوند.

راهنمای انتخاب رایحه مناسب در خرید عطر زنانه

در خرید عطر زنانه، به ویژه اگر غیر حضوری خرید می‌کنید شناخت نوع رایحه اهمیت زیادی در انتخاب محصول مناسب دارد. از دیدگاه تخصصی رایحه‌های مختلفی برای هر عطر معرفی می‌شود و لازم است با این رایحه‌ها جهت انتخاب نوت مناسب آشنا باشید.

رایحه فرش؛ پیوند عمیق آب و طبیعت

رایحه فرش رایحه‌ای از دل طبیعت، آب و مرکبات است. به این معنا که هر جا در نوت‌های عطر رایحه فرش یا مرکبات را دیدید قرار است روحتان با این بو تازه شود. مرکباتی که در تولید این رایحه استفاده می‌شوند پرتقال، لیمو و ترنج هستند.

رایحه‌های فرش علاوه بر طبیعی بودن یادآور رایحه تند طبیعی گیاهان هستند. برخی از گیاهان که بوهای تندی دارند نظیر اسطوخودوس، لوندر و ریحان از انواع رایحه‌های fresh و گیاهی هستند.

رایحه گل؛ عطری پیچیده، شیرین و جذاب

گل‌ها متنوع‌ترین رایحه‌ها را دارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها در صنعت عطرسازی گسترده است. گل یاس، صدتومانی، رز و نیلوفر از انواع رایحه‌های گرم و شیرینی هستند که در تولید عطر استفاده می‌شوند.

رایحه مشرقی؛ خونگرم و صمیمی و شیرین

رایحه مشرقی شامل تمام گیاهان و ادویه جاتی است که با طبیعت گرم در تولید عطر استفاده می‌شوند. عطر مشرقی گرم، شیرین و کمی تند است. گل‌های ارکیده، شکوفه‌های پرتقال، دارچین و وانیل از انواع رایحه‌های مشرقی متداول هستند که باعث می‌شوند عطر گرم و شیرین به نظر برسد.

رایحه چوبی؛ اسرار آمیز و فریبنده

در میان رایحه‌هایی که در تولید عطر زنانه به کار می‌رود عطرهای چوبی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. عطر چوبی را حتما بارها و بارها در انواع محصولات افتر شیو آقایان احساس کرده‌اید. چوب درخت سرو، صندل و کهربا رایحه چوبی دارند که استفاده از آن‌‌ها در ساعات انتهایی روز و با کاهش دما توصیه می‌شود.

عطر چوبی را مثل جنگلی بزرگ تصور کنید که نیمی از آن با چوب خشک و نیم دیگر با چوب تر پوشیده شده است. چوب خشک رایحه چرمی و دودی دارد.

سخن آخر

اولین گام برای خرید عطر زنانه شناخت رایحه‌های اصلی در تولید آن‌ها است. ادوپرفیوم‌ها با ماندگاری متوسط 8 ساعت از محبوب‌ترین عطرهای بازار هستند. رایحه‌های عطرها بر اساس ترکیبات به کار برده شده به چند دسته چوبی، مشرقی، میوه‌ای و طبیعی و گل تقسیم بندی می‌شوند. اکثر بوهای شیرین ترکیبی از بوهای چوبی و میوه‌ای در خود دارند و بهترین زمان استفاده از آن‌ها فصول سرد سال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر