امروز06 اردیبهشت 1403

هر آن چه که باید درباره بادی اسپلش و نحوه استفاده از آن بدانید

خرید بادی اسپلش و از بهترین مارک بازار
3.7/5 - (3 امتیاز)

پیشنهاد خرید بادی اسپلش از بهترین های بازار

هیچ لباسی ارزشمندتر از پوستی شاداب، با طراوت و همیشه معطر نیست. در این روزهای گرم تابستان که سیستم تعریق بدن در اوج فعالیت خود قرار دارد هیچ چیز مثل بادی اسپلش نمی‌تواند این حجم از تعریق را با بهترین رایحه ممکن پوشش دهد. اینطور فکر نمی‌کنید؟

اگر اهل استفاده از عطر و ادکلن باشید حتما با بادی اسپلش‌ها، این خوشبو کننده‌های سبک و دوست داشتنی آشنایی دارید. بادی اسپلش‌ها خوشبو کننده‌های سبک و رقیقی هستند که در ترکیبات آن‌‌ها آب، الکل و روغن‌ها و مرطوب کننده‌های طبیعی استفاده شده است. ترکیب سبک و ملایم این محصولات باعث شده تا برای استفاده مستقیم روی بدن طرفداران بیش‌تری نسبت به عطرها داشته باشند.

اگر شما هم به دنبال یک جایگزین سبک و مناسب برای عطر و ادکلن‌های سنگین و گران قیمت هستید همراه ما باشید. در این مطلب می‌بینید که چطور با استفاده از بادی اسپلش‌ها می‌توانید کمبود عطر و ادکلن را جبران کنید. با پیشنهاد خرید بادی اسپلش امروز ما همراه باشید.

رایحه خنک

بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY

استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در حین روز هستند. بادی اسپلش مای مدل اکرلیک یکی از خوشبوکننده‌های پرطرفدار در بازار ایران است. این محصول با رایحه خنک و معتدل مخصوص بانوان تولید شده است.

ماندگاری بادی اسپلش مای 8 تا 12 ساعت تخمین زده شده است.

رایحه خنک

بادی اسپلش مردانه مای مدل Mount Vein

بادی اسپلش مردانه مای محصولی با رایحه خنک بوده که به صورت تخصصی برای آقایان طراحی شده است. رایحه این محصول مانند عطر از سه نوت جداگانه ایجاد شده است. نوت ابتدایی محصول برگاموت ایتالیایی، لاوند فرانسوي و برگ آناناس است. نت میانی در سفید، رز، یاسمن تازه و نوت پایانی شامل گلسنگ، دانه تونکا و چوب صندل سفید است.

رایحه شیرین

بادی اسپلش زنانه رندل مدل ECLAT

بادی اسپلش رندل با طبعی معتدل و بویی شیرین محصولی تخصصی برای بانوان است. این محصول به مدت 24 ساعت روی بدن ماندگاری دارد و از محصولات محبوب بازار ایران به شمار می‌رود.

رایحه شیرین

بادی اسپلش 212 لابورن مدل 212

رایحه شیرین، گرم و شرقی بادی اسپلش 212 مخصوص بانوانی طراحی شده که عطر شیرین علاقمند هستند. این محصول با الهام از طبیعت تولید شده و نرم کننده و مرطوب کننده پوست است.

ماندگاری بالای بادی اسپلش 212 باعث شده تا جهت جلوگیری از تعریق بعد از استحمام و ورزش مناسب باشد.

رایحه خنک

بادی اسپلش زنانه پرستیژ مدل Eclat

در فرمولاسیون بادی اسپلش زنانه پرستیژ روغن‌های گیاهی وجود دارد که باعث تغذیه و جوانی پوست بدن می‌شوند. طبع این محصول خنک بوده و با آبرسانی به سطح پوست مانع از تعریق می‌شود.

رایحه خنک

بادی اسپلش مردانه پرستیژ مدل Lacoste

بادی اسپلش مردانه پرستیژ طبع معتدل و رایحه خنکی دارد. این محصول با ماندگاری 24 ساعته مختص آقایان طراحی شده است.

رایحه ترش

بادی اسپلش زنانه اسکی مدل 212W

بادی اسپلش SKI با فرمولاسیون ویژه و قوی خود، با آبرسانی قوی به پوست باعث حفظ لطافت و جوانی پوست می‌شود. آبرسانی این محصول از تعریق روزانه تا حدی جلوگیری می‌کند. نت آغازین محصول فلفل صورتی، پرتقال ماندارین و ترنج، نت میانی یاسمن و گل‌های معطر و نت پایانی شامل وانیل، مشک و چوب صندل است.

رایحه تلخ

بادی اسپلش مردانه والانسی مدل Aventus

بادی اسپلش مردانه والانسی با رایحه تلخ و خنک طراحی شده است. این محصول ماندگاری 24 ساعته دارد و با آبرسانی به پوست از تعریق جلوگیری می‌کند.

نوت آغازین بادی اسپلش والانسی شامل نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز است. نوت میانی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین  و نوت پایانی مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل هستند.

رایحه معتدل

بادی اسپلش رینوزیت مدل Versace Bright Crystal

بادی اسپلش رینوزیت محصولی مختص بانوان است و رایحه معتدلی دارد. ماندگاری این بادی اسپلش روی پوست تا 24 ساعت گزارش شده است.

رایحه گرم و شیرین

بادی اسپلش زنانه سکرت تراپیکس مدل LOVE CRUSH

به رایحه گرم و شیرین علاقمند هستید؟ بادی اسپلش زنانه سکرت تراپیکس با طبع گرم محصولی تخصصی برای شما خواهد بود.

بادی اسپلش‌ها، رقبای سرسخت انواع عطر

بادی اسپلش محصولی نسبتا تازه‌ وارد به بازار لوازم آرایش و مراقبت از پوست است که شاید به اندازه عطر و ادکلن جا نیفتاده است. بنابراین طبیعی است اگر خیلی‌ها هنوز با کاربرد این خوشبوکننده‌ها آشنا نباشند.

کاربرد اصلی بادی اسپلش‌ها نرم کنندگی، جلوگیری نسبی از تعریق و خوشبو کنندگی بدن است. بادی اسپلش به صورت مایع تولید و در قالب اسپری عرضه می‌شود. ماندگاری بادی اسپلش‌ها متفاوت است اما به نظر می‌رسد حداقل 10 ساعت روی بدن ماندگاری داشته باشند.

این تصور که اسپری، مام ضد تعریق یا ادکلن و خوشبوکننده‌ها نوعی بادی اسپلش هستند از اساس غلط است. اگرچه بادی اسپلش‌ها می‌توانند جایگزین میان رده ادکلن‌های متوسط باشند اما ترکیبات آن‌ها زمین تا آسمان فرق دارد!

پایه اصلی عطر و ادکلن ترکیبات الکلی، آب و عصاره‌های گیاهی است. اما بادی اسپلش‌ها ترکیبی از روغن‌های طبیعی معطر با آب هستند که در قالب اسپری بدن مصرف می‌شوند. همین ترکیبات باعث شده تا امروزه بادی اسپلش را در ترازوی مقابل عطرها قرار دهند. چرا که علاوه بر خوشبوکنندگی تا حد کمی اثرات ضد تعریق هم دارند.

تفاوت بادی اسپلش‌ها و محصولات خوشبوکننده

این روزها تبلیغات زیادی برای استفاده از بادی اسپلش به عنوان یک خوشبو کننده مناسب دیده می‌شود. همین تبلیغات خریدار را به این فکر وا می‌دارد که بادی اسپلش چه شباهت و تفاوت‌هایی با یک ادکلن یا عطر می‌تواند داشته باشد؟

بادی اسپلش‌ها ترکیبات معطری هستند که بیش‌تر به اسپری بدن شباهت دارند. بنابراین اگر قرار باشد این محصولات را با خوشبوکننده‌ها مقایسه کنیم اسپری‌های بدن نزدیک‌ترین فرمولاسیون را به آن‌ها دارند .اما بادی اسپلش نسبت به همان اسپری‌ها هم غلظت بسیار کم‌تری دارد .اسپری نیز نسبت به ادکلن غلظت کم‌تری از رایحه و عطر و بو دارد.

فقط قدرت و غلظت رایجه بادی اسپلش‌ آن را از عطر و ادکلن متمایز نمی‌کند. این محصولات ترکیب آب و الکل دارند و خیلی سریع‌تر از هر نوع خوشبوکننده دیگری پخش می‌شوند. این در حالی است که عطر و ادکلن و حتی اسپری زمان بیش‌تری برای پخش در محیط نیاز دارند.

موضوع بعدی که بادی اسپلش را نسبت به هر نوع عطر و ادکلن متمایز می‌کند قیمت آن است. شما با خرید هر بادی اسپلش حجم بیش‌تری از یک خوشبو کننده طبیعی را با ماندگاری روزانه قابل قبول و قیمت مناسب‌تر استفاده می‌کنید. این در حالی است که انواع اسپری‌ها و عطر و ادکلن‌ها تا این حد ماده اولیه ندارند. مثلا اسپری ممکن است با نصف ماده اولیه بادی اسپلش به واسطه گاز پر شود.

اما تفاوت اصلی و کاربردی بادی اسپلش‌ها با عطر و ادکلن امکان استفاده روزانه و مستقیم روی بدن است. این در حالی است که ما مجاز نیستیم ادکلن و اسپری را مستقیم  روی نواحی بدن استفاده کنیم. بنابراین با بادی اسپلش شما می‌توانید از رایحه خوش طبیعی در نقاط مختلف خصوصا نقاطی که تعریق بیش‌تری دارند لذت ببرید.

ماهیت حقیقی بادی اسپلش‌ها و پایان شایعات!

در فرمولاسیون بادی اسپلش از روغن‌‌های گیاهی استفاده شده که باعث تغذیه و جوانی پوست بدن می‌‌شوند. بادی اسپلش‌ها محصولاتی هستند که به صورت مستقیم روی پوست استعمال می‌شوند و تاثیرگذاری قوی‌تری برای ایجاد نرم کنندگی و خوشبو کنندگی دارند. اما فرمولاسیون ملایم آن‌ها باعث می‌شود ماندگاری محدودی روی پوست داشته باشند.

بادی اسپلش‌ها محصولاتی چند کاره هستند. اما این نباید باعث شود که توقعات ما از یک بادی اسپلش به اندازه یک ادکلن گران قیمت و ماندگار بالا رود. مزایا و تاثیرات حقیقی بادی اسپلش چیست؟

فرمولاسیون ضد حساسیت و سبک انواع بادی اسپلش

انواع عطر و ادکلن ممکن است روی پوست شما حساسیت ایجاد کنند. کافی است چند بار ادکلن را روی یک ناحیه مشخص از گردن یا مچ دست استعمال کنید تا بعد از چند مرتبه احساس سوزش کنید. اما فرمولاسیون بادی اسپلش‌ها به دلیل تماس مستقیمی که با بدن برقرار می‌کنند کاملا ضد حساسیت است.

خوشبوکنندگی و جلوگیری از تعریق موقت

این تصور که بادی اسپلش می‌تواند یک مام ضد تعریق باشد از اساس اشتباه است. اما خواص طبیعی و آبرسانی عمیق بادی اسپلش‌ها می‌تواند تا حد متوسطی و در کوتاه مدت از تعریق جلوگیری کند. بنابراین اگر مایل نیستید از مام و اسپری‌های ضد تعریق به صورت دائمی استفاده کنید بادی اسپلش از تعریق ملایم در حد چند ساعت جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از بادی اسپلش روی بدن

بادی اسپلش‌ها فقط معطر نیستند. اکثر این محصولات با روغن‌های طبیعی نرم کننده غنی می‌شوند و بنابراین زمان استفاده از آن‌ها برای نفوذ به سلول‌های زیرین مهم است.

اگر روی اکثر بادی اسپلش‌ها را مطالعه کنید دستور مصرف به خوبی درج شده است. بهتر است بادی اسپلش با پوست کاملا تمیز و کمی مرطوب تماس داشته باشد. بنابراین بعد از استحمام زمان خوبی برای استفاده از این محصول روی پوست بدن است.

برای استفاده از بادی اسپلش بعد از استحمام ابتدا بدن را با حوله تمیز خشک کنید. سپس اسپری بادی اسپلش را با فاصله مناسب از بدن اسپری کنید تا تمام نقاط مورد نظر را پوشش دهد. اگر دوست دارید ماندگاری محصول بیش‌تر باشد بهتر است در هر نقطه چند بار خوشبوکننده را اسپری کنید.

برای ماندگار شدن اسپری بادی اسپلش روی بدن کمی صبر کنید. اسپری باید روی کل بدن خشک شود و سپس لباس بپوشید.

البته باید این نکته را افزود که بادی اسپلش ها و بادی میست ها (یا به طور کلی اسپری بدن) ماندگاری زیادی ندارد و شما باید در طول روز آن را دوباره تمدید کنید . 

فراموش نکنید که ترکیب الکلی بادی اسپلش و عرق بدن بوی نامناسبی ایجاد می‌کند. بنابراین هرگز از بادی اسپلش روی پوستی که تعریق کرده است استفاده نکنید.

بادی اسپلش برای چه کسانی مناسب است؟

همه کسانی که فاقد هر نوع حساسیت پوستی خاص هستند خصوصا زوج‌های جوان می‌توانند از این محصول استفاده کنند. با این حال خانم‌های باردار بهتر است نظیر هر نوع لوازم آرایشی، از بادی اسپلش نیز دوری کنند.

دسته دومی که نباید از بادی اسپلش استفاده کنند افراد مبتلا به آسم و آلرژی هستند. با این که فرمولاسیون این محصول کاملا ضد حساسیت است اما ترکیب الکلی آن می‌تواند افزایش حساسیت به دنبال داشته باشد. ضمنا از استعمال بادی اسپلش روی پوست کودکان نیز خودداری کنید.

سخن آخر

بادی اسپلش محصولی نسبتا تازه‌ وارد به بازار لوازم آرایش و مراقبت از پوست است که مثل اسپری‌ها خوشبوکنندگی مناسبی دارد. این محصول ترکیباتی ملایم‌تر و ضد حساسیت دارد و به همین دلیل می‌تواند روی پوست بدن استعمال شود. بادی اسپلش‌ها هم مثل انواع عطر و ادکلن با رایحه اختصاصی برای بانوان و آقایان تولید می‌شوند.

1 نظر

  1. ناشناس پاسخ

    سلام، ممنون از معرفی محصولات جدید. من از بادی اسپلش رندل استفاده کردم، خیلی خوشبو و باکیفیت بود. سری جدید محصولاتشون طراحی خیلی شیکی هم داره. میخوام برای دوستم کادو بخرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر