امروز01 اردیبهشت 1403

چند مدل رنگارنگ کیف لوازم آرایش باکیفیت و جذاب

کیف لوازم آرایش
5/5 - (1 امتیاز)

ما بانوان کم و بیش عاشق لوازم آرایشی هستیم؛ دنیای خوش رنگ و لعابی که برای انتخاب تا خرید در آن وقت صرف می‌کنیم و وسواس زیادی هم به خرج می‌دهیم؛ اما در نگهداری این وسایل تا چه اندازه درست عمل کرده‌ایم؟ شما چطور؟ کیف یا کیس مناسبی برای نگهداری وسایل آرایش دارید که از آسیب دیدن، نفوذ گرما و آلودگی به آن‌ها جلوگیری کند؟

به همان اندازه که شما عاشق لوازم آرایشتان هستید باکتری‌ها هم عاشق آن‌ها هستند! همین که وسایل آرایش در کیفتان سرگردان هستند کافی است تا بعد از هر بار استفاده رطوبت و آلودگی محیط به بافت محصول نفوذ کند. از طرفی کیس یا کیف آرایشی نگهداری و حمل و نقل لوازم آرایش را ساده‌تر می‌کنند؛ البته به شرط آن که کیف متناسب با تعداد لوازم آرایش را برای منزل یا حمل و نقل انتخاب کرده باشید.

اگر تا به حال به خرید کیف لوازم آرایش فکر نکرده‌اید وقت آن رسیده تا فضای کیف یا کشو دراور منزل را با کیف آرایش مناسب سر و سامان دهید. استایل آرایشی شما بهترین سرنخ برای انتخاب کیف مناسب لوازم آرایش است. پس قبل از هر چیز راهنمای خرید امروز به‌نظر را برای انتخاب کیف آرایش مناسب مرور کنید.

معرفی و بررسی 9 مدل پرطرفدار کیف لوازم آرایش

پیشنهاد خریداران

کیف لوازم آرایش ویکتوریا سکرت مدل S-450

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 25x15x10 سانتی متر
  • جنس بدنه: پی وی سی با آستر
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

کیف لوازم آرایش ویکتوریا سکرت در طرح پلنگی با ابعاد متوسط تولید شده است. رویه این کیف از جنس پی وی سی ضد خش بوده و داخل آن با آستر نرم پوشیده شده است. این آستر تیره قابل  شستشو است و رنگ آن ثابت باقی می‌ماند.

کیف لوازم آرایشی طرح ترمه کد Ammami-01

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 21×13×4 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه آستر دار
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

کیف لوازم آرایشی ترمه با پارچه طرح ترمه و ضخامت کافی برای حمل و نقل در کیف و کوله پشتی طراحی شده است. طرح سنتی این کیف چشم نواز بوده و با توجه به جنس و ضخامت بدنه و قیمت، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

کیف لوازم آرایشی سایز بزرگ لب قرمز مدل L 440

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 25x15x8 سانتی متر
  • جنس بدنه: پی وی سی
  • دارای تقسیم بندی داخلی

احتمالا تا به حال کیف‌های آرایشی زیادی را امتحان کرده باشید اما این بار قطعا از دیدن کیف آرایشی لب قرمز شگفت زده خواهید شد! این کیف از جنس پی وی سی با روکش ضد آب طراحی شده و داخل آن آستر نازک و توری برای قرار دادن وسایل کوچک‌تر تعبیه شده است.

کیف لوازم آرایش آواک طرح کنده درخت مدل 103

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 20×7/5 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

کیف طرح چوب آواک طراحی خلاقانه و منحصر به فردی دارد که از دیدن آن غافلگیر می‌شوید! بدنه این کیف از جنس چرم مصنوعی تولید شده و حدود یک لیتر ظرفیت دارد. این کیف ظرفیت کافی برای قرارگیری تمام وسایل آرایشی ضروری نظیر برس‌های آرایشی، کانسیلر و کرم پودر دارد.

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 7 × 9 × 22 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه مقاوم ضد آب
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

محصولی که می‌بینید یک کیف آرایشی نسبتا بزرگ و جادار با بدنه منعطف است. جنس بدنه این محصول از الیاف مصنوعی مقاوم، نرم و قابل شستشو بوده و با توجه به طراحی خاصی که دارد علاوه بر لوازم آرایشی برای لوازم تحریر نیز مناسب خواهد بود.

کیف لوازم آرایش زنانه مدل 0086

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 8 × 20 × 16 سانتی متر
  • جنس بدنه: مواد مصنوعی
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

کیف لوازم آرایش مدل دیور یک کیف جادار و نسبتا بزرگ برای قرارگیری انواع لوازم آرایش و نظم دهی آن‌ها است. ابعاد این محصول نسبتا بزرگ است و با استفاده از آن می‌توانید تمام لوازم آرایشی را در یک مجموعه برای قرارگیری در دراور نظم دهید.

کیف لوازم آرایش مدل Beregh-t

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 5.5 × 22 × 13 سانتی متر
  • جنس بدنه: مواد مصنوعی
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

کیف لوازم آرایش مدل Beregh-t یکی از زیباترین اکسسوری‌هایی است که می‌توانید برای حمل و نقل روزمره یا قرارگیری روی میز آرایش انتخاب کنید. جنس این کیف از چرم مصنوعی بوده و رویه آن با رویه نقره‌ای براق پوشیده شده است. این کیف یک آویز پولیشی همراه دارد و قابل شستشو است.

کیف لوازم آرایش زنانه کد DOP-01

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 17x10x6 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

محصولی که می‌بینید از جنس پلی استر قابل شستشو طراحی شده و ابعاد نسبتا بزرگی دارد. از این محصول با طراحی گلدار و زیبا می‌توانید به عنوان جامدادی هم استفاده کنید.

کیف لوازم آرایش زنانه مدل PA01

مشخصات محصول

  • ابعاد کیف: 20x13x5 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • فاقد تقسیم بندی داخلی

کیف لوازم آرایش زنانه مدل PA01 با بدنه پلی استر تولید شده و ضد آب است. این محصول قیمت بسیار اقتصادی، طراحی زیبا و چشنواز و ابعاد مناسبی برای قرارگیری داخل کیف و حمل و نقل روزمره دارد.

یک کیف آرایش و هزار یک وسیله آرایشی!

شاید وقتی که درباره کیف مخصوص لوازم آرایش صحبت کنیم سریع ذهنتان به سمت کیس‌های کوچکی در ابعاد جامدادی منحرف شود. کیس‌هایی که حجم محدودی دارند و شاید کفاف حجم لوازم آرایش شما را ندهند. به همین دلیل احتمالا مایل باشید وسایل آرایشتان را روی دراور پخش کنید و هر زمان که لازم بود آن‌ها را به صورت تکی حمل و نقل کنید!

خرید کیف آرایش به اندازه لوازم آرایش مهم است. کیف‌های آرایش از دو جهت ارزیابی و قیمت گذاری می‌شوند:

کیفیت بدنه کیف آرایش

کیف‌های آرایش جنس مختلفی دارند؛ اما فضای داخلی اکثر آن‌ها با آستر از جنس پارچه پوشیده شده است. در برخی از مدل‌های رومیزی هم خبری از آستر نیست و وسایل آرایش داخل یک محفظه قرار می‌گیرند. کیفیت و جنس بدنه آرایش از اهمیت زیادی برخوردار است.

قابل شستشو بودن بدنه کیف آرایش

قابل شستشو بودن کیف آرایش هم از فاکتورهای قابل توجه دیگر است. وسایل آرایش در کیف آرایش ایمن هستند؛ اما ممکن است تحت فشار قرار بگیرند و کیف آرایش رنگ بگیرد. در این صورت باید از کیفیت بدنه، قابلیت شستشو و عدم تداخل رنگ‌ها بعد از هر بار شستشو مطمئن باشید.

فضای داخلی کیف آرایش و تقسیم بندی آن

در مدل‌های رومیزی و ثابت تقسیم بندی داخلی مهم‌ترین فاکتوری است که به آن توجه می‌کنیم. البته این تقسیم بندی در مدل‌های کیفی و قابل حمل هم اهمیت دارد. در اکثر کیف‌های آرایش یک فضای جداگانه برای قرارگیری براش آرایش تعبیه شده است؛ حتی اگر تقسیم بندی مجزا و حرفه‌ای در محصول وجود نداشته باشد.

کیف‌های آرایشی کوچک برای حمل و نقل

یک سری از وسایل آرایش به صورت روزمره استفاده می‌شوند و پرکاربردتر هستند. رژ لب، ریمل و کرم پودر یا پنکیک سه جز اصلی آرایش هستند که در کیف آرایش قرار می‌گیرند. بنابراین فضای کیف‌های آرایش باید برای قرارگیری این وسایل کافی باشد.

طراحی کیف‌های آرایشی کوچک به صورت زیپی و در ابعاد جامداری است. اگر به میزان فضای اشغال شده توسط کیف اهمیت می‌دهید محصولات پارچه‌ای با بدنه نرم گزینه بهتری هستند.

کیف‌های آرایشی سایز متوسط دوکاره

مدل‌های متوسط فضای بیش‌تری نسبت به کیف آرایش کوچک دارند؛ بنابراین علاوه بر حمل و نقل برای قرارگیری در دراور و کشو نیز مناسب هستند. ما مدل‌های مدیوم یا سایز متوسط را برای استفاده در طول سفر پیشنهاد می‌کنیم. حالا که هزینه بیش‌تری برای خرید کیف لوازم آرایش صرف می‌کنید بد نیست به قابلیت شستشو آن در ماشین لباسشویی نیز دقت کنید.

انواع کیف لوازم آرایش رومیزی

مدل‌های رومیزی بیش‌تر شبیه به جعبه لوازم آرایش هستند و بدنه سخت یا نرمی دارند. مهم‌ترین مزیت کیف‌های رومیزی طبقه بندی و تقسیم بندی اختصاصی و حرفه‌ای فضای داخلی آن‌ها است. ضمن این که برخی از مدل‌های رومیزی به صورت کیف طراحی می‌شوند و می‌توانید کل کیف را به راحتی و شبیه به کوله پشتی حمل و نقل کنید.

فاکتورهایی که در خرید کیف لوازم آرایش باید بدانید

مهم‌ترین فاکتور خرید لوازم آرایش ابعاد آن با توجه به حجم وسایل آرایشی است. در برخی از محصولات به جای ابعاد حجم کیف مطرح می‌شود. از طرفی برخی از تولیدکنندگان لیست لوازم آرایشی که می‌توانید داخل کیف قرار دهید را مشخص می‌کنید. این موضوع جادار بودن کیف برای قرارگیری وسایلی نظیر پنکیک، آینه و استند آرایشی را مشخص می‌کند.

سختی و قابلیت انعطاف بدنه کیف آرایش

کیس لوازم آرایشی به دو صورت سخت و نرم تولید می‌شود. بهترین کیس‌ها برای حمل و نقل روزانه مدل‌هایی هستند که بدنه نیمه سخت با روکش ضد آب مثل چرم مصنوعی داشته باشند.

تقسیم بندی داخلی کیف آرایش

در خیلی از مدل‌های نیمه سخت و سخت فضای داخلی کیف طبقه بندی می‌شود. این تقسیم بندی راهنمای خوبی برای قرارگیری وسایل به صورت اصولی است تا از تمام فضای کیف آرایش به خوبی استفاده شود.

سخن آخر

کیف لوازم آرایش یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های کیف هر بانو است. با کیف لوازم آرایش فضای کیف، کشو و میز آرایش سازماندهی می‌شود و وسایل آرایشی ماندگاری بیش‌تری خواهند داشت. کیف‌های آرایش به دو صورت ثابت رومیزی و قابل حمل طراحی می‌شوند. ابعاد کیف و تقسیم بندی فضای داخلی آن مهم‌ترین فاکتوری است که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر