امروز28 فروردین 1403

11 مدل شارژر فندکی خودرو با کیفیت و پرفروش بازار + خرید اینترنتی

بهترین شارژرهای فندکی خودرو در سال ۲۰۲۰
5/5 - (1 امتیاز)

 

تمام شدن شارژ گوشی و تبلت آن هم درست زمانی که نیاز مبرم به استفاده از آن‌ها داریم تبدیل به معضلی تکراری شده است. حتما برای شما هم پیش آمده که بدون برنامه ریزی و نگاه کردن به درصد شارژ گوشی از خانه خارج شوید و هشدار تمام شدن باتری دستگاه دل نگرانتان کند. اما خوشبختانه برای هر مشکلی یک راه حل ساده وجود دارد!

شاید همین حالا که این مشکل را با شما در میان گذاشتیم سریع ذهنتان به سمت بهترین پاور بانک‌های بازار برود که به عنوان یک منبع انرژی همیشه همراه آن را به گوشی وصل کنید. اما به جز پاور بانک‌ها، انواع بهترین شارژرهای فندکی خودرو در سال ۲۰۲۰ گزینه‌های ساده‌تری هستند که اگر با خودرو رفت و آمد می‌کنید به دردتان می‌خورند.

شارژرهای فندکی ابزارهای کوچکی هستند که به صورت مستقیم داخل فندک خودرو قرار می‌گیرند و انرژی مستقیم باتری را از طریق USB به موبایل شما منتقل می‌کنند. اگر به صورت روزانه از خودرو شخصی استفاده می‌کنید با شارژهای فندکی دیگر نیازی نیست نگران اتمام باتری خود باشید. پس برای ثبت تجربه خریدی موفق همراه به‌نظر باشید.

مدل پرطرفدار

شارژر فندکی انکر مدل A2224

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 3 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  •  دارای تکنولوژی شارژ سریع 3.0 Quick Charge

شارژر فندکی انکر مدل A2224 با قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند Power IQ از پرفروش‌ترین محصولات سال است. این شارژر با تکنولوژی محافظت در برابر تغییر ولتاژ، جریان و دما طراحی شده است. ضمن این که این دستگاه با چراغ LED کم‌قدرت طراحی شده تا حتی در نور کم و در خودرو بتوانید به راحتی کابل شارژ را به آن وصل کنید.

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 3 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی سه عدد
  •  دارای تکنولوژی شارژ سریع 3.0 Quick Charge

شارژر فندکی مدل YSY-395KC با حداکثر توان 30 وات قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه را به صورت همزمان دارد. ساختار این شارژر در برابر افزایش جریان، ولتاژ و اتصال کوتاه محافظت شده و دارای نشانگر شارژ است.

تکنولوژی شارژ ایمن به کار رفته در این محصول کمک می‌کند تا آسیب‌های احتمالی به گوشی و سایر گجت‌ها به حداقل برسد.

شارژر فندکی کینگ استار مدل K Box50

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 2.1 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  • به همراه کابل تبدیل microUSB ،USB-C و لایتنینگ و نگهدارنده گوشی

شارژر فندکی کینگ استار مدل K Box50 با شدت جریان خروجی مناسب برای شارژ تبلت و گوشی مناسب است. این محصول دارای دو پورت خروجی بوده و با کابل شارژ عرضه می‌شود. نگهارنده‌ای که با این شارژر عرضه می‌شود کمک می‌کند تا گوشی به صورت ثابت هنگام شارژ کردن قرار گیرد و کابل پیچ نخورد.

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 2.1 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  • به همراه کابل تبدیل microUSB ،USB-C و لایتنینگ

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 31 محصولی جمع و جور و کم وزن است. این دستگاه دو پورت خروجی برای شارژ کردن دستگاه‌های مجهز به کابل USB دارد. لایتینگ یا نشانگر LED این دستگاه کمک می‌کند تا وضعیت شارژ شدن موبایل یا تبلت را به راحتی بررسی کنید.

شارژر فندکی انکر مدل B2310 PowerDrive 2

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 2.4 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  • قابلیت تشخیص خودکار شدت جریان مورد نیاز برای شارژ هر دستگاه

شارژر فندکی انکر مدل B2310 PowerDrive 2 با شدت جریانی معادل 4.8 آمپر مدت زمان شارژ همزمان دو دستگاه مختلف را کاهش می‌دهد. این مدل با تکنولوژی تشخیص جریان مورد نیاز برای هر دستگاه تولید شده است. بنابراین نیازی نیست بابت اتصال کوتاه یا ورود بیش از حد جریان باتری خودرو به گوشی نگران باشید.

شارژر فندکی شیاومی مدل CZCDQ02ZM QC3.0

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 3.4 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی سه عدد
  • دارای دو نوع درگاه خروجی USB 2.0 و USB-C

شارژر فندکی شیاومی مدل CZCDQ02ZM QC3.0 با سه خروجی قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد. یکی از نقاط قوت این محصول تنوع پورت آن است که باعث می‌شود برای شارژ انواع دستگاه‌ها مناسب باشد.

تکنولوژی شارژ سریع این دستگاه مدت زمان شارژ رسانی را به حداقل کاهش داده است. ضمن این که سری این شارژر دارای یک پوشش پلاستیکی برای ورود گرد و غبار است.

شارژر فندکی رنون مدل RN 181

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 3.6 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  • تکنولوژی تشخیص هوشمند دستگاه ها ( Auto ID )

شارژر فندکی رنون مدل RN 181 با دو تکنولوژی کاربردی طراحی شده است. تکنولوژی اول مربوط به تشخیص هوشمند دستگاه‌ها است که میزان جریان لازم برای شارژ رسانی آن‌ها را مشخص می‌کند. تکنولوژی دوم این شارژر هم به قابلیت شارژ سریع آن مربوط می‌شود. بنابراین می‌توانید شارژر شارژ سریع را به این محصول وصل کنید.

شارژر فندکی انرجایزر مدل HighTech

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 2.4 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  • دو پورت خروجی از نوع USB 2.0

شارژر فندکی انرجایزر مدل HighTech محصولی کوچک و کم حجم است که به صورت مستقیم از باتری خودرو برای شارژ موبایل و تبلت تغذیه می‌کند. خروجی دوگانه این محصول با ولتاژ 5 ولت طراحی شده و برای شارژ همزمان دو دستگاه مناسب است.

شارژر فندکی ونوس مدل YZS-01

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 2.1 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی دو عدد
  • دو پورت خروجی از نوع USB 2.0

شارژر فندکی ونوس مدل YZS-01 از ارزان قیمت‌ترین مدل‌های بازار است که با دو خروجی طراحی شده است. این محصول دارای دو درگاه خروجی یکی با جریان 1.0 و دیگری با جریان 2.1 آمپر است.

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-LN915UBEGWW

مشخصات محصول

  • شدت جریان خروجی در هر درگاه حداکثر 2 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی یک عدد
  • همراه با کابل microUSB به طول 1.2 متر

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-LN915UBEGWW با ابعاد کوچک دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان خروجی 2 آمپر است. طراحی این محصول ارگونومیک است و فضای زیادی اطراف فندک خودرو اشغال نمی‌کند. این فندک دارای یک یک کابل micro USB با طول 1.2 میلی متری است.

آشنایی با ساز و کار انواع شارژر فندکی خودرو

ظاهر شارژرهای فندکی شبیه به یک آداپتور است که با آن انرژی باتری خودرو به گوشی، تبلت و هر نوع دستگاه مشابهی منتقل می‌شود. باتری ماشین معمولا دارای جریان 20 تا 24 ولتی است که اتصال آن به گوشی قطعا به سخت افزار آن آسیب می‌زند. حالا انواع شارژر فندکی با ساز و کاری ساده قادر هستند این جریان را تعدیل کنند و به انواع گوشی و گجت منتقل کنند.

شدت جریان خروجی از شارژرهای فندکی 2 تا 2.1 ولت بوده که برای انواع گوشی و تبلت مناسب است. برخی از شارژرهای بازار به همراه کابل عرضه می‌شوند. کابل‌های متنوعی که با اتصال آن‌ها به دستگاه‌های مخلتف می‌توانید همزمان آن‌ها را با شارژر فندکی شارژ کنید.

شارژ گوشی با شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد؟

به طور کلی هیچ اطلاعات قابل استنادی درباره مضرات استفاده از شارژر فندکی برای گوشی و تبلت وجود ندارد. نظرات منفی پیرامون این دستگاه‌ها بیش‌تر توسط کاربرانی ثبت شده‌اند که تجربه خوبی در استفاده از این ابزارها نداشتند؛ اما به این معنا نیست که تمام شارژرهای فندکی برای گوشی یا خودرو مضر هستند!

همان طور که گفتیم انرژی باتری خودرو به واسطه خازن داخل شارژر فندکی تعدیل می‌شود. سپس همین انرژی به گوشی شما منتقل می‌شود. بنابراین در نگاه اول هیچ فاکتور آسیب زایی در انواع مدل‌های فندکی وجود ندارد. البته به شرط این که از مدل‌های ارزان قیمت بی کیفیتی که محبوبیت بالایی ندارند استفاده نکنید!

فاکتورهایی که قبل از انتخاب بهترین شارژر فندکی باید بدانید

زیبایی و امکانات جانبی شارژرهای فندکی در کنار قیمت مناسب آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما فراموش نکنید که فاکتورهای خیلی مهم‌تری وجود دارند که می‌توانند روی سلامت و شارژ رسانی مناسب به دستگاه موثر باشند:

میزان شدت جریان خروجی دستگاه

این که جریان خروجی شارژر چقدر باشد را باید با توجه به میزان استفاده از آن بسنجید. برخی از مدل‌های بازار چند پورتی هستند. به این معنا که می‌توانید همزمان چند دستگاه را به شارژر وصل کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر مدت زیادی در خودرو هستید و ممکن است چند دستگاه به شارژر وصل کنید جریان خروجی حدود 4 آمپر باشد.

بد نیست بدانید اکثر مدل‌های بازار دارای دو پورت هستند که جریان خروجی آن‌ها یکسان و حدود 2.1 آمپر است.

تعداد پورت‌های USB شارژر فندکی

اگرچه خیلی از مواقع شارژرهای فندکی یک پورت برای استفاده روزمره مناسب هستند اما اکثر کاربران ترجیح می‌دهند مدل‌هایی با بیش از یک پورت را انتخاب کنند. البته اگر با دوراندیشی خرید خود را انجام دهید این امر طبیعی است. مثلا در اکثر مواقع شارژر فندکی در طول سفر و تفریحات استفاده می‌شود و در این حالت ممکن است بیش از یک گوشی برای شارژ وجود داشته باشد.

سرعت شارژ رسانی انواع شارژرهای فندکی

اکثر مدل‌های معمول بازار سرعت شارژرسانی مشخص و ثابتی دارند؛ اما با توجه به این که همه گوشی‌های هوشمند با تکنولوژی شارژ سریع عرضه شده‌اند لازم است شارژر فندکی هم از این تکنولوژی پشتیبانی کند.

مدل‌هایی که دارای قابلیت شارژ سریع هستند گران قیمت‌تر خواهند بود. اما در عوض مدت زمان شارژ دستگاه نصف و حتی کم‌تر می‌شود. ضمن این که به نظر می‌رسد احتمال آسیب به گوشی در استفاده طولانی مدت با مدل‌های شارژ سریع کم‌تر باشد.

سخن آخر

اگر در طول روز با خودرو جا به جا می‌شوید و دغدغه تمام شدن باتری را دارید انواع بهترین شارژرهای فندکی خودرو در سال ۲۰۲۰ ارزان‌ترین گزینه‌های موجود هستند. شارژرهای فندکی به صورت مستقیم جریان را از باتری خودرو گرفته و بعد از تعدیل وارد گوشی می‌کنند.

در خرید شارژر فندکی به میزان شدت جریان خروجی، تعداد پورت‌های USB و سرعت شارژرسانی با توجه به تکنولوژی شارژ سریع دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر