امروز31 فروردین 1403

لوازم آرایشی مای – معرفی بهترین لوازم آرایشی برند مای 2021

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی مای
5/5 - (1 امتیاز)

نقد تخصصی بهترین لوازم آرایشی بهداشتی مای

آشفته بازار لوازم آرایش و محصولات بهداشتی در ایران مدت‌ها است که با برندهای تقلبی و بی‌کیفیت اشباع شده است. مصرف کنندگان از همه جا بی‌خبر هم به همین کالاهای بی نام و نشان اعتماد می‌کنند و شرایط بازار را برای واردات بی‌رویه کالاهای خارجی بهتر می‌کنند. غافل از این که برندهای ایرانی زیادی هستند که با استانداردهای بین المللی و یک تنه می‌توانند پاسخگو تامین لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز مردم باشند.

برند مای از شناخته شده‌ترین نشان‌های تجاری داخلی است که طبق فرمولاسیون اروپا محصولات خود را فرآوری می‌کند. بهترین لوازم آرایشی بهداشتی مای مجموعه کاملی از ملزومات زیبایی را تشکیل داده‌اند که بانوان را از خرید لوازم آرایش بی هویت خارجی بی‌نیاز می‌کنند.

مای در سال‌های اخیر و در راستای برآورده کردن نیازهای مشتریان تنوع محصولات خود را افزایش داده است. اگر به دنبال خرید محصولات ایرانی با کیفیت هستید که یک سر و گردن از رقبا داخلی و خارجی بالاتر باشد لوازم آرایش مای پیشنهاد امروز ما به شما هستند. همراه ما در به‌نظر باشید تا در ادامه نگاهی بر پرفروش‌ترین محصولات آرایشی بهداشتی این برند خوشنام داشته باشیم.

لوازم آرایشی بهداشتی مای؛ تبلور زیبایی از دل طبیعت

مای از قدیمی‌ترین برندهای وطنی است که محصولات خود را در مدرن‌ترین کارخانجات خاورمیانه تولید می‌کند. اولین محصولاتی که توسط برند مای راهی بازار شدند کرم‌های مرطوب کننده و آرایشی متنوعی بودند که به سرعت جای خود را در بازار مصرف تثبیت کردند. پس از آن مای وارد خط تولید محصولات تخصصی‌تری شد که امروزه با رویکرد درمانی تولید می‌شوند.

یکی از مزایای رقابتی محصولات مای طراحی فرمولاسیون منحصر به فرد تحت نظر درماتولوژیست‌های با تجربه است. مای امروز محصولات خود را در چند رده درمانی، آرایشی کلاسیک، کودک و نوجوان و انواع عطر و اسپری طبقه بندی کرده است. محصولاتی که به تنهایی می‌توانند حس خاص بودن را در وجودتان القا کنند و گوشه‌‌ای از جذابیت درونتان را به تصویر بکشند!

انواع کرم مرطوب کننده، لوسیون و روغن بدن مای

فلسفه وجودی مای ارتقا سلامت پوست ایرانیان است. تخصص اصلی مای تولید انواع کرم مرطوب کننده، لوسیون و روغن‌های طبیعی تقویت کننده است. اکثر محصولات مای با عصاره گیاهی نظیر جینسینگ و شیرین بیان تولید می‌شوند و پایه گیاهی دارند.

تمام محصولات نرم کننده و تقویت کننده پوست مای اکنون در خط تولید جداگانه و سری فارما نیز به بازار عرضه می‌شوند. در این سری علاوه بر خواص مشترک و کلاسیک ترکیبات به انتظارات درمانی مصرف کنندگان نیز توجه شده است. جذب سریع‌تر، آبرسانی قوی و ترکیبات فاقد عطر و اسانس از مهم‌ترین خواص محصولات سری فارما مای هستند.

کرم نرم کننده دست و صورت آلوئه ورا کاسه ای مای

مشخصات محصول

  • حجم: 200 میلی لیتر
  • مناسب برای: پوست خشک، پوست معمولی
  • ویتامین/ عصاره: ویتامین E و آلوئه ورا

پوست صورت به سبب تماس مداوم با آلودگی، مواد شوینده و ترکیبات اگزوژن به مراقبت دائمی نیاز دارد. کرم نرم کننده مای حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین E است و به رفع خشکی و بهبود خاصیت کشسانی پوست دست کمک می‌کند.

یکی از نقاط قوت این محصول جذب سریع بدون ایجاد سنگینی روی پوست است.

کرم مرطوب کننده قوی ویتامین E و هیالورونیکمای

مشخصات محصول

  • حجم: 50 میلی لیتر
  • مناسب برای: پوست معمولی
  • ویتامین/ عصاره: ویتامین E و هیالورونیک اسید

فرقی نمی‌کند جنس پوستتان چرب، خشک یا معمولی باشد. مراقبت از پوست صورت و بدن به آبرسانی مداوم نیاز دارد که چاره آن کرم مرطوب کننده قوی مای است. این محصول با آبرسانی قوی رطوبت پوست را در تمام طول روز حفظ می‌کند. هیالورونیک اسید به کار رفته در فرمولاسیون این کرم رطوبت پوست را تنظیم و کنترل می‌کند.

رول ضد تعریق و پاک کننده‌های آرایشی مای

مای در دو زمینه ترکیبات ضد عرق و پاک کننده صورت نیز صاحب سبک است. سری تخصصی مام‌های ضد عرق مای در دو نوع زنانه و مردانه تولید می‌شوند و حداقل 24 ساعت ماندگاری دارند. خاصیت مشترک این رول‌های ضد عرق عدم ایجاد حساسیت، لک و فقدان الکل و پارابن در فرمولاسیون محصول است. مهم‌تر این که با خرید رول ضد تعریق مای از فرمولاسیون مشابه محصولات خارجی اما با هزینه کم‌تر و خریدی فوق اقتصادی بهره مند خواهید شد!

اما مای در زمینه پاک کننده‌های صورت هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مهم‌ترین ویژگی محصولات پاک کننده مای سری جداگانه شستشو صورت و چشم است. مای انواع ترکیبات فوم، تونیک و شیر پاک کن را با توجه به جنس پوست و ناحیه مورد نظر طراحی کرده است. اسپری دو فاز پاک کننده چشم مای از پرفروش‌ترین پاک کننده‌های این برند است.

رول ضد تعریق زنانه مای مدل ویولت

مشخصات محصول

  • ماندگاری: 24 ساعت
  • بدون الکل و حساسیت: بله

دئودرانت‌ها به وسیله نمک‌های آلومینیوم منافذ عرق را مسدود می‌کنند. رول ضد تعریق زنانه مای مدل ویولت با ماندگاری بالا هم یک دئودورانت برای تعدیل بوی عرق است و هم میزان تولید عرق را کنترل می‌کند. این محصول بدون ایجاد لک و سفیدک روی لباس ماندگاری مطلوبی روی بدن دارد.

پاک کننده آرایش چشم مای مدل دو فاز

مشخصات محصول

  • حجم: 150 میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع پوست

محلول پاک‌کننده آرایشی مای محصولی تخصصی برای پاک کردن آرایش ضد آب و معمول چشم است. PH این محصول متناسب با چشم و بافت حساس آن طراحی شده و حالت دو فاز دارد. قبل از استفاده لازم است ابتدا محلول را به خوبی تکان دهید و پس از یکدست شدن روی پوست دور چشم استعمال کنید.

انواع کرم پودر، پنکک و پرایمر مای

مای در زمینه تولید محصولات آرایشی هم قدم‌های بزرگی برداشته است. کرم پودرهای مای بر اساس رنگ پوست جلوه یکدست، طبیعی، مات و یکنواختی دارند. پک زیر سازی مای مجموعه کامل کرم پودر، پنکک و پرایمر است که آرایش با استفاده از آن‌ها در سراسر روز جلوه سرزنده و شادابی روی پوستتان خواهد داشت.

مشخصات محصول

  • بر اساس رنگ پوست: روشن، متوسط، گندمی، تیره، برنزه
  • خاصیت: تثبیت کننده، ضد پیری و آبرسان
  • فاقد چربی: بله

آرایش و زیرسازی پوست بعد از گذر زمان محو و پاک می‌شود. پرایمر مای فرمولاسیون منحصر به فرد با جلوه مات است که برای تثبیت کرم پودر آرایشی استفاده می‌شود. این پرایمر حاوی عوامل آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید است که علاوه بر تثبیت کردن کرم پودر خاصیت ضد چروک دارد.

پنکیک دوکاره مای شماره 12

مشخصات محصول

  • بر اساس رنگ پوست: روشن تا متوسط
  • خاصیت: ایجاد پوستی صاف، یکدست و طبیعی
  • فاقد چربی: بله

بافت سنگین و ناهموار کرم پودر و فونداسیون را با پنکیک دو کاره مای یکدست کنید. محصولی که با یک پد دوکاره طراحی شده و می‌توانید از آن به دو صورت خشک و مرطوب برای بهره مندی از حداکثر پوشش دهی استفاده کنید.

انواع شامپو و ماسک مراقبتی مو مای

مای برای هر بار استحمام و شستشو موها هم پیشنهاد اختصاصی خود را برای مصرف کنندگان ایرانی عرضه کرده است. این پک شامل سری تخصصی شامپوهای تقویتی و ترمیم کننده است که در کنار استفاده از ماسک‌های کراتینه مای تکمیل می‌شود.

یکی از نقاط قوت ماسک موهای تقویتی مای ترمیم، بازسازی و رفع الکتریسیته ساکن با قیمت کاملا اقتصادی جهت رفاه حال مصرف کنندگان است. این در حالی است که برندهای مشابه خارجی ماسک‌های تقویتی خود را با قیمت بالاتر و بیش از پنج برابر قیمت گذاری رسمی مای عرضه می‌کنند.

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای مجعد و فر
  • خاصیت: تقویت کننده و ترمیم کننده مو
  • عصاره/ ویتامین: ندارد

ما با استفاده از ماسک مو اهداف زیادی را دنبال می‌کنیم. به جز طراوت و درخشندگی موها، استفاده از ماسک کراتینه موی سر مای به تقویت و نرمی آن نیز کمک می‌کند. استفاده از ماسک مو بعد از رنگ کردن، دکلره و جهت بازسازی موهای آسیب دیده توصیه شده است.

ماسک موی مای حاوی کراتین به عنوان اصلی‌ترین ماده بازسازی و مراقبت از موها است. این ماسک الکتریسیته موها را برطرف می‌کند و مواد ترمیم کننده آن در رفع عوارض ناشی از حرارت سشوار و آلودگی هوا موثر است.

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای معمولی
  • خاصیت: تقویت‌کننده، روزانه، حجم دهنده، براق کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین B5، بیوتین و بپانتن

اگر با توجه به حجم مشغله روزمره به استحمام و شستشو دائمی موها نیاز دارید لازم است فرمولاسیون خاص موهای خود را با دقت بیش‌تری انتخاب کنید. شامپو مای مدل Nutri Daily شستشو دهنده ملایم برای استفاده روزانه است که بدون خشکی و کاهش رطوبت، موهای معمولی را تغذیه و آبرسانی می‌کند.

افتر شیو و اسپری‌های تخصصی بدن مای

از جدیدترین خطوط تولید مای می‌توان به محصولاتی نظیر افترشیو، اسپری و بادی اسپلش‌های پرفروش این برند اشاره کرد. اکثر این محصولات با رایحه خنک، خاصیت رفع التهاب و تغذیه پوست بدن تولید می‌شوند. مای خط اختصاصی و جداگانه‌ای برای تولید محصولات مردانه تحت عنوان سری MEN دارد که فرآورده‌های آقایان متناسب با طبع خنک و مردانه تولید می‌شوند.

بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY

مشخصات محصول

  • رایحه: خنک , معتدل
  • مناسب برای: بانوان
  • ماندگاری: 8 تا 12 ساعت

اسپری‌های خوشبو کننده یا انواع بادی اسپلش جدیدترین محصولات مای را تشکیل می‌دهند. بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY خوشبو کننده سبک و ملایمی است که می‌توانید به طور مستقیم روی بدن استفاده کنید و از رایحه آن‌ لذت ببرید.

این اسپری با طبع خنک و معتدل تولید شده و اکلیل به کار رفته در آن استفاده از این محصول را هیجان انگیزتر کرده است.

اسپری زنانه مای مدل Silky Touch

مشخصات محصول

  • رایحه: گرم و شیرین
  • مناسب برای: بانوان

اکثر بانوان از رایحه و اسانس گرم و مطبوع اسپری زنانه مای مدل Silky Touch استقبال می‌کنند. محصولی منحصر به فرد با ماندگاری متوسط که بدون الکل و مواد نگهدارنده فرموله شده است. این اسپری در حجم 200 میلی لیتر و خاص بانوان تولید می‌شود.

لوسیون افتر شیو مای مدل کول فرش

مشخصات محصول

  • مناسب برای: انواع پوست
  • خاصیت: خنک کننده، ضد التهاب، مرطوب کننده، نرم کننده
  • عصاره/ ویتامین: آووکادو و ویتامین های B5 و E

به دنبال اصلاح صورت همواره احتمال بروز جوش، تجمع چربی، قرمزی و نفوذ باکتری‌ها وجود دارد. لوسیون افتر شیو مای مدل کول فرش با ترکیبات گیاهی و ویتامینه التهاب بعد از اصلاح را تخفیف می‌دهد و به نرمی پوست کمک می‌کند.

سخن آخر

مای تنوع بی‌نظیری از لوازم آرایشی بهداشتی دارد. بهترین لوازم آرایشی بهداشتی مای شامل محصولات کلاسیک، فارما، عطر و اسپری‌های بدن هستند که از نظر کیفیت با محصولات مشابه خارجی رقابت می‌کنند.

مهم‌ترین نقطه قوت محصولات ایرانی مای کیفیت، سازگاری با پوست و آب و هوای منطقه و قیمت مقرون به صرفه نسبت به رقبا است. اکثر محصولات مای بر پایه ترکیبات گیاهی و ارگانیک تولید می‌شوند و موفق به کسب استانداردهای بین المللی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر