امروز09 فروردین 1403

بررسی هدفون سونی مدل WH-1000XM3 ضد نویز

هدفون سونی مدل WH-1000XM3 ضد نویز
5/5 - (1 امتیاز)

زندگی بهتر با نویز صوتی کمتر

سونی یکی از بهترین هدفون های بدون "نویز" را روانه بازار کرده است. استفاده از این مدل راحت است و صدای بسیار با کیفیتی دارد و از مدل Bose QC35 II بهتر طراحی شده است. این هدفون سونی ضد نویز که کاربرد ورزشی، روزانه و عمومی دارد برای کسانی که هنگام استفاده از هدفون دوست دارند تمام و کمال صدای آهنگ را بشنوند و هیچ صدای محیطی آنها را اذیت نکند بسیار مناسب است.

طراحی

سونی سه نسل از این هدفون به بازار ارائه کرده است که بسیار شبیه به هم هستند. اگر دقت خود را بالا ببرید خواهید دریافت که افراد زیادی این هدفون را به گوش دارند. گوشی های مدل WH-1000XM3، طرح زاویه دار و در عین حال لطیف دارند. و همینطور پد های گوشی بسیار لطیف هستند و حس شما موقع استفاده از این هدفون مانند وقتی خواهد بود که روی یک صندلی نرم چرمی بزرگ لم داده باشید. فوم داخل پد ها، به اندازه کافی ضخیم و نرم هست و از آنجا که روکشی از چرم مصنوعی نیز دارد، بسیار لطیف به نظر می رسد. با گذاشتن این هدفون بر روی گوشتان گویی به جهانی دیگر پا خواهید گذاشت.

این محصول در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی-بژ عرضه شده است. در ساخت این محصول بیشتر از پلاستیک استفاده شده است؛ با گوشی هایی نرم و دسته ای که ظاهرش درخشندگی فلزی دارد. به کار بردن فلز واقعی در ساخت چنین محصولی شک برانگیز است. چرا که ممکن است باعث بالا رفتن بیش از حد قیمت یا مشکلات فنی در جنبه تکنولوژی دستگاه شود.

ویژگی های این محصول

این هدفون نیز مانند مدل های قبلی خود از سری WH-1000XM2، از بلوتوث، گوشی هایی با لطافت و لغو سر و صدای محیط برخوردار است؛ که این آخری بسیار برای محیط های شلوغ بیرون از خانه مثلا وسیله های حمل و نقل عمومی مناسب به نظر میرسد. با هر بار شارژ این هدفون، باتری‌اش 30 ساعت دوام می آورد و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع نیز بوده و بسیار نسبت به مدل های قبلی خود کارآمد تر است. کمپانی سونی در هر زمینه ای که فکرش را بکنید بسیار قوی ظاهر شده است. در مورد بحث ارتباطات بین هدفون گوشی هم از کابل USB-C برخوردار است و هم قابلیت جفت شدن با دستگاه ها از طریق قابلیت اتصال با NFC که البته این ویژگی برای گوشی های آیفون کار نمی کند. شما باید ببینید که در اپلیکیشن Sony Headphones کدامیک از به اصطلاح کدک ها برای این مدل هدفون فعال است و استفاده میشود. شما میتوانید این تکنولوژی لغو سر و صدای محیطی را با درجه بندی که برایش در نظر گرفته شده؛ کنترل کنید. اگر تا کنون با قابلیت NFC آشنایی نداشته اید، باید ذکر کنیم که مرغوبیت یک جفت هدفون بسیار در کنترل فشار صدا بر روی گوش های شما تاثیر خواهد داشت. سونی در فیلتر کردن صداهایی که ممکن است در طول روز بسته به حال شما برایتان آزار دهنده جلوه کند، بسیار خوب ظاهر شده است. رفت و آمد شما به بیرون از خانه بسیار با استرس کمتر انجام خواهد شد و دیگر مجبور به تحمل صدای گریه ی بی وقفه ی کودکان خردسال نخواهید بود.

کیفیت صدا

این هدفون از فناوری پیشرفته، کیفیت صدای خوب و استریو و باس قدرتمند برخوردار است. اگر مایل هستید که هنگام رفتن به سرکار از شنیدن یک موسیقی خوب لذت ببرید، خود را از داشتن این هدفون با کیفیت محروم نکنید. یا هنگام استراحت در خانه نیز این هدفون میتواند همدم خوبی برای گوش دادن به موسیقی باشد. کسی نیست که از هدفون مدل WH-1000XM3 ناراضی باشد، شما خیلی زود می توانید تنظیمات مورد پسند خود را پیدا کنید.

هدفون بی سیم سونی ضد نویز مدل WH-1000XM3

نقاط قوت
  • + بی اثر کردن سر و صدای محیط
  • + کیفیت صدای عالی
  • + بسیار راحت و بدون اذیت برای گوش ها
نقاط ضعف
  • - با صدای نیمه بم بالارونده شروع به کار می کند.

بررسی نهایی

این سری از هدفون های سونی یکه تاز بازار بودند و حالا با یک مدل جدید به صحنه بازگشته اند. با این هدفون سونی ضد نویز هیچ صدای دیگری جز آهنگ مورد علاقه تان به گوش شما نخواهد رسید. با یک یا دو ترفند که در مورد قلق این هدفون بیاموزید، بهشت موسیقایی را پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر