امروز31 فروردین 1403

12 مارک از بهترین شامپو بدن با رایحه خوب [ایرانی و خارجی]

بهترین شامپو بدن ایرانی و خارجی - به‌نظر
5/5 - (1 امتیاز)

انتخاب بهترین شامپو بدن برای انواع پوست

امروزه شامپو بدن تبدیل به بخش جدایی ناپذیری از لوازم استحمام مردم کشورهای مختلف شده اند. حتی خیلی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که قبلا به مواد شوینده‌ای چون سفیدآب و صابون مراغه عادت داشتند، حالا این محصول را به عنوان بخشی از لوازم استحمام مورد استفاده قرار می‌دهند.

اما شامپو بدن چه امتیازی نسبت به صابون دارد و چرا بسیاری از متخصصین پوست و مو به ما توصیه می‌کنند که به‌جای صابون از شامپو بدن استفاده کنیم؟ امروز می‌خواهیم در به‌نظر،کنار پاسخ به این سوال، تعدادی از انواع بهترین شامپو بدن ایرانی و خارجی را که مصرف‌کنندگان از آنها رضایت داشته‌اند به شما معرفی کنیم.

چرا شامپو بدن‌ها جایگزین مناسبی برای صابون‌ها هستند؟

صابون‌ها از قدیمی‌ترین لوازم اختراع شده برای استحمام انسان ها بوده‌اند. در ترکیبات صابون‌ها که غالبا بدون تبعیت از استاندارد خاصی تولید می‌شوند، تنها نکته حائز اهمیت، افزایش میزان پاک‌کنندگی است. به استثنای محصولات صابونی طبی که اصطلاحا به آنها «پن» گفته می‌شود، سایر صابون‌ها دارای ترکیباتی با پاک‌کنندگی بالای چربی هستند.

به همین خاطر این صابون‌ها، فارغ از این که پوست مصرف‌کننده کدام یک از انواع پوست چرب، خشک یا مختلط است، عرضه می‌شوند و مصرف آنها می‌تواند با تغییر در PH طبیعی پوست، سبب ایجاد حس خشکی یا کشیدگی پوست شوند. این در حالی است که شامپو بدن‌ها به دلیل داشتن ترکیباتی شامل گلیسیرین و دیگر ترکیبات مشابه، از خشکی پوست صورت و بدن پیشگیری می‌کنند.

مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین شامپو بدن، توجه به ترکیبات و مواد تشکیل‌دهنده آن است. ترکیباتی که می بایست فراهم کننده PH نزدیک به پوست شما باشد. با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین شامپو بدن های ایرانی و خارجی را با هم بررسی کنیم.

بهترین شامپو بدن ایرانی

شامپو بدن شیر و توت فرنگی شون

یکی از محبوب‌ترین برندهای شامپو بدن، شامپو بدن شون مدل Strawberry And Milk است. رایحه شیر و توت فرنگی یکی از پرفروش‌ترین محصولات شامپو بدن شون است و بسیاری از خریداران این محصول، آن را بهترین شامپو بدن ایرانی می‌دانند. از دلایل مهم محبوبیت و فروش بالای این رایحه خاص، وجود عطر توت فرنگی و شیر و دارا بودن دانه‌های اسکراب است که به جداسازی پوست مرده و لطافت و شادابی پوست کمک می‌کند.

از طرف دیگر این محصول، خواص آنتی اکسیدانی قوی‌ای دارد که از ایجاد بیماری‌های پوستی و ایجاد چین و چروک پیشگیری می‌کند. ضمن آن که وجود ویتامین B به عنوان یک ویتامین فعال در زمینه سلامت پوست و مو، آن را به محصولی ارزشمند بدل کرده است. بعد از مصرف این محصول، هیچ‌گونه احساس خشکی و کشیدگی در پوست خود احساس نخواهید کرد و پوست شما نرمی و لطافتی پایدار خواهد داشت.

شامپو بدن مای Aqua Touch، بهترین شامپو بدن ایرانی با رایحه دلپذیر دریا

این شامپو بدن دارای یکی از رایحه‌های پرطرفدار، یعنی رایحه دریاست. ضمن آن‌که عطر خاص این شامپو بدن، حسی از خنکی و تازگی را به مصرف‌کننده آن القا می‌کند. شامپو بدن مای مدل Aqua Touch یکی از انواع پرفروش شامپو بدن آقایان است که با عصاره نعنافلفلی و گوار، علاوه بر حس پاکیزگی و خنکی در روزهای گرم تابستان، رایحه دلپذیری را به پوست می‌بخشد.

این شامپو بدن اقیانوسی را می‌توان یکی از انواع بهترین شامپو بدن ایرانی مخصوص آقایان دانست که رطوبت از دست رفته پوست را به‌واسطه داشتن مواد نرم‌کننده و التیام‌بخش، جبران می‌کند.

شامپو بدن ایو روشه مدل mango corainder

شامپو بدن ایوروشه، انتخابی خاص در‌میان بهترین شامپو بدن های خارجی

شامپو بدن ایوروشه مدل mango coriander که محصولی متفاوت و با کیفیت در‌میان شامپو بدن‌های خارجی قلمداد می‌شود، هم برای بانوان و هم آقایان قابل استفاده است. رایحه مطبوع و دلپذیر انبه، نخستین ویژگی منحصر به فرد این شامپو بدن فرانسوی است.

این محصول محبوب که برای شستشوی انواع پوست مناسب است، پس از استفاده، حس لیزی بر روی پوست به جای نمی‌گذارد و در عین‌حال پاکیزگی کامل پوست را برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم محصولات برند ایوروشه بهره‌گیری از مواد و مصالح ارگانیک در ترکیبات آن‌هاست. شامپو بدن ایوروشه مدل mango coriander نیز از این ویژگی مستثنی نیست و استفاده از مواد طبیعی در تولید این محصول، سلامت پوست و بدن مصرف‌کنندگان آن را به نحوی مضاعف تضمین می‌کند.

ضمن آن‌که سازمان غذا و دارو کیفیت این محصول را با تایید گواهی استاندارد آن تضمین کرده است. اگر سلامت پوست و حفظ نرمی و لطافت آن برای شما اهمیت دارد، این محصول یکی از بهترین شامپو بدن های خارجی است که می‌توانید انتخاب کنید. زیرا PH طبیعی پوست شما نیز بعد از استفاده از آن حفظ خواهد شد.

شامپو بدن نیوآ مدل soft creme

شامپو بدن نیوآ Soft Creme انتخابی برای حفظ شادابی پوست

اگر شما نیز از مصرف‌کنندگان محصولات برند نیوآ باشید، احتمالا با نام شامپو بدن محبوب تولید این برند یعنی نیوآ Soft Creme آشنا هستید. این شامپو بدن کرمی که برای شستشوی انواع پوست تولید شده است، از محصولات برند آلمانی نیوآ است که سازمان غذا و دارو نیز مجوزهای استاندارد لازم را در تایید کیفیت آن صادر کرده است.

اگر دغدغه اصلی شما هنگام استفاده از شامپو بدن، حفظ رطوبت و کاهش چین و چروک‌های سطحی پوست است، بد نیست بدانید که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده شامپو بدن نیوآ Soft Creme روغن بادام است. روغن بادام به عنوان یک منبع غنی ویتامین E خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی داشته و از سلول‌های پوست شما در برابر چین و چروک‌های مربوط به افزایش سن و خشکی بیش از حد پوست  محافظت می‌کند.

این شامپو بدن با PH طبیعی پوست شما سازگاری کامل داشته و پس از مصرف آن علاوه بر حس پاکیزگی، از نرمی و لطافت پوست خود رضایت خواهید داشت. این شامپو بدن کرمی را می‌توان یکی از بهترین شامپو بدن های خارجی دانست که با رایحه دلپذیر بادام، هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است.

شامپو صورت و بدن کرمی اوه مدل Milk And Blossom

شاداب و پاکیزه با شامپو صورت و بدن کرمی

محصولات برند ایرانی اوه یکی از پرطرفدارترین محصولات شوینده هستند. این برند تاکنون محصولاتی چون شامپو، مایع دستشویی و شامپو بدن را در کیفیت‌های قابل قبولی تولید کرده است. یکی از محبوب ترین محصولات اوه، شامپو بدن به‌ویژه شامپو بدن اوه مدل Milk And Blossom است. رایحه شیر و شکوفه نخستین ویژگی مثبتی است که در این محصول توجه شما را به خود معطوف خواهد کرد.

هسته‌های خرد‌شده زردآلو در نقش یک اسکراب یا لایه‌بردار ملایم عمل خواهند کرد و لایه‌های پوست مرده را از بدن شما خواهند زدود. دانه‌های لایه‌بردار مخصوص نیز بخش مهم دیگری از فرآیند پاکیزگی پوست شما را انجام خواهند داد.

شامپو صورت و بدن کرمی اوه مدل Milk And Blossom را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی و یکی از بهترین شامپو بدن های تولید ایران به شمار آورد. این محصول هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است.

شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera

شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera ارمغان‌آور سلامت پوست

اگر شما جزو افرادی هستید که حفظ لطافت و نرمی پوستتان بعد از استحمام برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera می‌تواند بهترین شامپو بدن انتخابی برای شما باشد. شرکت اوه این شامپو بدن کرمی خوش‌رایحه را مناسب استفاده انواع پوست‌های چرب، خشک و معمولی تولید کرده است.

عصاره آلوئه‌ورا به‌این محصول، عطری دلپذیر بخشیده است و ویتامین‌B5 موجود در مواد اولیه آن، لطافت پوست شما را تضمین خواهد کرد. ویژگی مهم این محصول که آن‌را از انواع مشابه آن متمایز می‌کند، دارا بودن مواد نرم‌کننده مخصوص پوست است.

شامپو بدن گیاهی صحت

شامپو بدن گیاهی صحت، شامپو بدن نوستالژیک ایرانی‌ها

شرکت صحت، کمپانی قدیمی تولید محصولات بهداشتی و یکی از پرآوازه‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی است. تولیدات این شرکت، محصولاتی مانند شامپو، شامپو بدن، صابون و... است. شامپو بدن گیاهی صحت با عصاره گیاه آلوئه‌ورا یکی از محصولات محبوب و پرفروش این کمپانی است و ترکیبات آن به حفظ رطوبت و شادابی پوست کمک می‌کند.

گوار وگلیسیرین دو نمونه از ترکیبات این شامپو هستند که مانع از خشکی پوست پس از فرآیند استحمام می‌شوند. شرکت صحت این محصول را مناسب استفاده انواع پوست و همه اعضای خانواده تولید کرده است.

شامپو بدن درماکلین مدل Orange

شامپو بدن درماکلین مدل Orange انتخابی خوش‌رایحه

این شامپو بدن که توسط برند ایرانی «طبیعت زنده» تولید شده است، یکی از بهترین شامپو بدن های ایرانی به انتخاب مصرف‌کنندگان است. این محصول با داشتن رایحه شکوفه بهارنارنج حس دلپذیری از تازگی و لطافت را زنده می‌کند.

این شامپو بدن نوستالژیک، با وجود غیرصابونی بودن مواد تشکیل‌دهنده، پوست شما را به‌صورت کامل تمیز و پاکیزه می‌کند. شامپو بدن درماکلین مدل Orange محصولی آنتی‌باکتریال و ضدقارچ است و از پوست شما در برابر آلودگی‌ها نیز محافظت می‌کند.

شامپو بدن کرمی میس ادن مدل Argan Oil

شامپو بدن کرمی میس ادن مدل Argan Oil انتخابی ویژه خانم‌ها

این شامپو بدن کرمی که در کشور فرانسه تولید می‌شود، به دلیل داشتن روغن آرگان، پوست را به‌نحوی عمیق آبرسانی و از خشک‌شدن آن بعد از استحمام پیشگیری می‌کند. نکته‌ای که این محصول را از انواع مشابهش متمایز می‌سازد، عدم وجود پارابن در ترکیبات آن است. (پارابن نوعی از مواد نگه‌دارنده در صنایع بهداشتی، آرایشی است که بی ضرر بودن آن برای سلامتی هنوز اثبات نشده است.)

سازمان غذا و دارو سلامت شامپو بدن کرمی میس ادن مدل Argan Oil را تایید کرده است و می‌تواند بهترین شامپو بدن انتخابی برای خانم‌ها با هر نوع پوستی اعم از خشک،چرب یا معمولی باشد.

شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce

شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل گل‌رز، معطر و پرخاصیت

ویژگی اصلی شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل گل‌رز که آن را تبدیل به محصولی محبوب و پرفروش کرده است، وجود عصاره گل‌رز و صابون حلبی است. صابون حلبی، نوعی صابون است که به طور سنتی در کشور سوریه و از ترکیباتی شامل روغن زیتون و روغن‌های گیاهی مفید دیگر ساخته می‌شود.

این ترکیبات، نرمی و لطافت پوست بدن را تأمین می‌کنند و  روغن گل‌رز عطری کم‌نظیر به آن می‌بخشد. این محصول را می‌توان یکی از بهترین شامپو بدن های خارجی مخصوص بانوان به‌شمار آورد.

شامپو بدن باباریا مدل جو دو سر

شامپو بدن باباریا مدل جو دو سر، انتخابی برای دوستداران حیوانات

شامپو بدن باباریا مدل جو دو سر که توسط برند اسپانیایی باباریا تولید می‌شود یکی از بهترین شامپو بدن های انتخابی خانم ها و آقایان است. این محصول همانند دیگر محصولات ساخته شده توسط برند باباریا، پیش از رسیدن به‌مرحله تولید بر روی حیوانات تست نمی‌شود. این ویژگی به محبوبیت محصولات ساخته شده توسط این برند در میان حامیان حقوق حیوانات افزوده است.

آبرسانی فوق‌العاده و رطوبت‌بخشی شامپو بدن باباریا و عصاره جو دو سر به‌کار‌رفته در ترکیبات شامپو بدن باباریا مدل جو دو سر ویژگی مثبت دیگر آن است. سازمان غذا و دارو استاندارد این محصول را تأیید کرده است و مصرف‌کنندگان می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

شامپو مو و ژل شستشو بدن فارماسی مدل BUBBLE BATH

شامپو مو و ژل شستشو بدن فارماسی مدل BUBBLE BATH محصولی با دو کاربرد

برند ترکیه‌ای فارماسی سال هاست که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. شامپو مو و ژل شستشو بدن فارماسی مدل BUBBLE BATH را می‌توان یکی از محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند دانست.

مهم‌ترین ویژگی این محصول دو کاربرد مختلف آن است که آن را بدل به یکی از بهترین شامپو بدن های خارجی کرده‌است. شما می‌توانید این محصول را هم برای شستشوی موی سر و هم پوست بدن استفاده کنید. این شامپو با رایحه ملایم گل‌محمدی، سبب معطر شدن پوست و مو می‌شود و ایجاد کف فراوان به هنگام استفاده، بر محبوبیت این شامپو بدن ویژه بانوان می‌افزاید.

سخن آخر

شامپو بدن ها امروزه تبدیل به یکی از مهم‌ترین اجزاء لوازم استحمام مردم شده‌اند. برای آن‌که بهترین شامپو بدن را برای خود و اعضای خانواده انتخاب کنید، باید به نکاتی چون داشتن ترکیبات طبیعی، هماهنگی با PH پوست و رایحه خوشایند آن دقت داشته باشید تا از انتخاب نهایی خود راضی باشید.

فراموش نکنید که قبل از انتخاب این محصول به مهر استاندارد و تاییدیه سازمان غذا و دارو توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر