امروز31 فروردین 1403

بهترین مارک رژ گونه برای انواع رنگ پوست

بهترین مارک رژ گونه
5/5 - (1 امتیاز)

در گذشته سرخاب و سفیداب سین‌های زیبایی و آرایش بانوان را تشکیل می‌دادند؛ اما امروزه انواع بهترین مارک رژ گونه جایگزین روش‌های قدیمی برای آرایشی بی‌نقص و جذاب شده‌اند. تا چه اندازه از رژ گونه به عنوان مکمل زیبایی آرایش چهره خود استفاده می‌کنید؟

رژ گونه یکی از محبوب‌ترین پودرهای آرایشی بین بانوان است که اگرچه طرفداران خاص و محدودتری دارد اما نقش آن در ایجاد استایل‌های آرایشی بی‌مانند را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. با سایه رژ گونه می‌توانیم صورت را لاغرتر یا تپل‌تر از حد طبیعی جلوه دهیم و با برجسته‌تر کردن آن ترند زاویه سازی صورت را به بهترین شکل ممکن در آرایش پیاده سازی کنیم.

شما هم با شناخت رنگ پوستتان و تیپ آرایشی دلخواه خود می‌توانید یکی از بهترین رژ گونه‌های بازار را انتخاب و به عنوان مکمل در آرایش صورت استفاده کنید. البته در این مسیر همه چیز برای زیباتر شدن و جذاب‌تر به نظر رسیدن به خرید رژ گونه مناسب و استفاده اصولی از آن بستگی دارد. پس همراه ما باشید و راهنمای امروز به‌نظر را مرحله به مرحله برای خرید محصول مناسب پوستتان دنبال کنید.

معرفی و بررسی انواع  بهترین مارک رژ گونه

مدل پر فروش

رژ گونه مای شماره 05

مشخصات محصول

  • تن رنگ : صورتی
  • خاصیت مرطوب کنندگی: ندارد
  • دارای برس و آینه

رنگ صورتی رنگی محبوب برای انواع پوست با هر تناژ رنگی است. رژ گونه مای شماره 05 به رنگ صورتی متوسط با پوشش کامل و ماندگاری بالا تولید شده و بسته بندی آن برس و آینه دارد.

رژگونه این لی مدل Peach شماره 03

مشخصات محصول

  • تن رنگ : هلویی
  • خاصیت مرطوب کنندگی: دارد
  • دارای برس و آینه

رژ گونه معمولا در مراحل نهایی آرایش برای برجسته کردن گونه‌ها و ایجاد کنتراست مناسب در چهره استفاده می‌شود. تناژ رنگ این محصول صورتی هلویی بوده و در بسته بندی آن آینه و برس برای استفاده آسان تعبیه شده است.

رژگونه تراکوتا باریش مدل Silky touch شماره 204

مشخصات محصول

  • تن رنگ : صورتی کرم
  • خاصیت مرطوب کنندگی: ندارد
  • بدون آینه

رژگونه تراکوتا باریش با جلوه ابریشمی، براق و زیبا به رنگ صورتی کرم تولید شده است. این محصول رنگ سایه ملایمی دارد و برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

رژگونه شون سری Charming شماره B03

مشخصات محصول

  • تن رنگ : هلویی
  • خاصیت مرطوب کنندگی: دارد
  • دارای آینه

رنگ رژ گونه شون هلویی با ته مایه صورتی فرموله شده و اگر پوستی متوسط تا تیره دارید این تناژ مناسب پوستتان خواهد بود. این محصول حاوی روغن جوانه گندم بوده و مرطوب کننده پوست است.

رژ گونه آی فیس شماره 02

مشخصات محصول

  • تن رنگ : صورتی
  • خاصیت مرطوب کنندگی: ندارد
  • دارای برس و آینه

رژ گونه آی فیس با رنگ صورتی تیره جلوه ملیح، زیبا و جذابی برای انواع پوست دارد. اگر پوستی روشن و رنگ پریده دارید رنگ این رژ گونه آرایش صورتتان را متحول می‌کند.

پالت رژ گونه آرت اسکین شماره 021

مشخصات محصول

  • تن رنگ : 12 رنگ گرم
  • خاصیت مرطوب کنندگی: ندارد
  • بدون برس و آینه

پالت رژگونه 12 تایی آرت اسکین با تنوع رنگ بی‌نظیر تمام نیازهای کاربران آماتور تا حرفه‌ای را برطرف می‌کند. تمام طیف رنگی مورد نیاز برای آرایش روشن تا تیره و پوست‌های خیلی روشن تا سبزه در این پالت موجود است.

رژ گونه آلپین شماره 01

مشخصات محصول

  • تن رنگ : هلویی تیره
  • خاصیت مرطوب کنندگی: ندارد
  • بدون برس و آینه

رژ گونه آلپین شماره 01 هلویی با رنگی زیبا و جذاب گزینه مناسبی برای پوست سبزه و متوسط است. بهتر است در فصول گرم‌تر سال از این سایه به صورت ملایم استفاده کنید.

رژ گونه نوت سری Terracotta شماره 02

مشخصات محصول

  • تن رنگ : هلویی صورتی
  • خاصیت مرطوب کنندگی: دارد
  • بدون برس و آینه

رژ گونه نوت پوشش کامل و ماندگاری روی صورت ایجاد می‌کند. جلوه هلویی صورتی این محصول برای انواع پوست روشن تا سبزه مناسب است. ترکیبات این محصول با روغن ماکادمیا غنی شده و پوست را مرطوب می‌کند.

رژگونه باربین شماره B6 مجموعه 2 عددی

مشخصات محصول

  • تن رنگ : هلویی تیره
  • خاصیت مرطوب کنندگی: ندارد
  • بدون برس و آینه

رنگ هلویی تا نارنجی رژگونه باربین شماره B6  مناسب پوست گرم و تیره است. بهتر است در فصل گرم و در طول روز از سایه‌های ملایم هلویی روی صورت استفاده کنید. در عوض برای آرایش شبانه رژ گونه هلویی غلیظ تناسب مناسبی با پوستتان برقرار می‌کند.

راهنمای انتخاب رنگ رژ گونه بر اساس رنگ پوست

رژ گونه روی زیرسازی یا فونداسیون پوست قرار می‌گیرد و رنگ آن غالب است. بنابراین باید از تناسب رنگی که انتخاب می‌کنید با تن رنگ پوست خود مطمئن شوید.

رژ گونه صورتی برای پوست روشن و رنگ پریده

رژ گونه صورتی بهترین رنگ برای انواع پوست است و اکثر افراد صورتی را برای برجسته کردن گونه‌ها می‌پسندند. اما از نظر اصولی رنگ صورتی روی صورت کسانی که رنگ پوستشان سرد است یا پوستی رنگ پریده دارند نتیجه مطلوب‌تری دارد.

همانطور که رنگ صورتی برای انواع پوست مناسب است، رنگ‌هایی مثل نارنجی که تناژ غیرطبیعی دارند توصیه نمی‌شوند. دقت کنید که صورتی سایه‌های متنوعی دارد و تیرگی یا روشنی آن را باید بر اساس رنگ پوستتان تست کنید.

رژ گونه اطلسی برای پوست زرد و متوسط

اگر پوستی با زمینه زرد دارید به دنبال رژ گونه‌ اطلسی رنگ باشید که سازگاری خوبی با تناژ پوستتان برقرار می‌کند. برخی از رژ گونه‌ها رنگ اطلسی هلویی دارند که وقتی روی پوست زرد و متوسط قرار می‌گیرند جلوه بی‌نظیری در کنار آرایش سایر نواحی صورت خواهند داشت.

از آن جایی که رنگ اطلسی مکمل رنگ پوست است برای استفاده طولانی مدت در روز توصیه می‌کنیم چند لایه سایه را با براش مناسب روی صورت اعمال کنید.

رژ گونه ارغوانی برای رنگ پوست متوسط تا تیره

برای پوست متوسط تا تیره رژ گونه بنفش رنگ پریده ( ارغوانی) را امتحان کنید. ارغوانی به خوبی روی رنگ پوست سرد می‌نشیند و تناسب خوبی با رنگ پوستتان برقرار می‌کند. ارغوانی جلوه پررنگی دارد و برای طول روز نیازی نیست چند لایه رژ روی گونه‌ها قرار دهید. در عوض برای آرایش شب بهتر است چند بار با براش مناسب روی گونه‌ها ضربه بزنید.

رژ گونه هلویی یا سرخ برای پوست سبزه

اگر پوستی تیره و سبزه دارید از رژ گونه با رنگ‌های پایه سبز و زرد دوری کنید. هر چقدر که تناژ رنگ رژ گونه گرم‌تر باشد با چهره سبزه شما تناسب بیش‌تری خواهد داشت. از این رو پیشنهاد ما خرید بهترین مارک رژ گونه به رنگ صورتی، سرخ یا هلویی است. این رنگ به ویژه در فصل زمستان و هوای سرد به صورت رنگ پریده و سبزه شما طراوت و نشاط می‌بخشد.

رژ گونه کشمشی یا آجری برای پوست تیره

اگر پوستی تیره دارید رژ گونه با رنگ‌های روشن پوستتان را رنگ پریده جلوه می‌دهند؛ انگار که همین حالا از خواب بیدار شده‌اید و صورتتان را شسته‌اید!

پیشنهاد ما سایه‌های ملایم تا متوسط رژ گونه کشمشی است که که به خوبی استخوان گونه پوست تیره را برجسته نشان می‌دهند.

رژ گونه نارنجی برای ترکیب پوست تیره و گرم

اگر رنگ پوستتان تیره است و اتفاقا پوستی گرم دارید رژ گونه نارنجی بهترین گزینه برای برجسته سازی و زاویه دادن به صورت شما است. اگر جلوه براق را بیش‌تر می‌پسندید می‌توانید از ترکیب رژ نارنجی و گلد یا طلایی استفاده کنید. دقت داشته باشید که نارنجی انعکاس نور زیادی در فصول گرم سال دارد و بنابراین در تابستان باید از سایه‌های ملایم‌تر استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رنگ رژ گونه بر اساس رنگ چشم

از رنگ چشمانتان به عنوان مکمل آرایش چهره غافل نشوید! شاید انتخاب رنگ رژ گونه مناسب بر اساس رنگ چشم کمی سختگیرانه به نظر برسد؛ اما ارزش امتحان کردن را با توجه به راهنمای زیر دارد:

  • رژ گونه مناسب چشم قهوه‌ای: اگر چشمانی قهوه‌ای رنگ دارید از سایه‌هایی با زمینه قهوه‌ای و مشابه چشم خود دوری کنید. رژ گونه نزدیک به رنگ تمشکی و سرخ برای رنگ چشمان شما مناسب هستند.
  • رژ گونه مناسب چشم عسلی: ارغوانی، صورتی و بنفش بر اساس تناژ پوستتان پیشنهاد جذابی برای چشم عسلی هستند. با این حال توصیه می‌کنیم از رژ گونه نارنجی رنگ که چشم‌ها را کدر و بیش از حد روشن جلوه می‌دهد استفاده نکنید.
  • رژ گونه مناسب چشمان آبی: برای چشم آبی رنگ نارنجی و خانواده آن مناسب هستند. بنابراین بر اساس رنگ پوستتان می‌توانید از رژ گونه صورتی، هلویی که رنگ‌هایی گرم دارند استفاده کنید.
  • رژ گونه مناسب چشم سبز: اگر چشمان سبز رنگ دارید به سراغ خانواده صورتی و سایه‌های جذاب آن بروید.

راهنمای ست کردن رژ گونه با رژ لب

محدودیتی برای استفاده همزمان از رژ گونه و رژ لب وجود ندارد. می‌توانید انواع و اقسام رنگ‌ها را با تناژ رنگ پوستتان ست و استفاده کنید. ضمن این که معمولا رژ لب را هم بر اساس تناژ رنگ پوست انتخاب می‌کنیم و بنابراین ناخواسته بین رنگ رژ لب و گونه هماهنگی ایجاد می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم زمانی که از رژ لب‌هایی با رنگ غلیظ به ویژه برای مناسب‌های شبانه استفاده می‌کنید رژ گونه ملایم‌تر باشد. در این حالت لب‌ها جلوه خود را حفظ می‌کنند و می‌توانید برای جبران سایه ملایم رژ گونه نیز از رنگ‌های تیره‌تری استفاده کنید.

سخن آخر

هیچ چیز جای استفاده از بهترین مارک رژ گونه را برای برجسته کردن گونه، لاغرتر یا تپل‌تر به نظر رسیدن چهره در آرایش نمی‌گیرد. این ترکیب مکمل در پایان آرایش و با توجه به تناژ پوست یا رنگ چشم استفاده می‌شود.

برخی از انواع رژ گونه‌ها ترکیبات مرطوب کننده نیز دارند و بافت آن‌ها نسبتا چرب است. برای انتخاب رنگ رژ گونه بر اساس راهنمای معرفی شده عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر