امروز09 فروردین 1403

10 مدل خوشبو کننده خودرو پرطرفدار با رایحه های خوب و همه پسند

خوشبو کننده خودرو
5/5 - (2 امتیاز)

تنها یک استثنا وجود دارد که در آن ماشین شما بیانگر شخصیت شماست: آن بو یا عطری که به هنگام ورود به خودرو استشمام می‌شود و فضای خودرو را دلپذیر می‌کند؛ حتی در مسافرت‌های طولانی و طاقت فرسا که گرمی و سردی هوا شما را برای رسیدن به مقصد بی طاقت می‌کند!

یکی از تجهیزات جانبی ماشین انواع خوشبو کننده خودرو است که خیلی از افراد به استفاده از آن اهمیت می‌دهند. کسانی که از خودرو به عنوان وسیله کسب و کار استفاده می‌کنند بیش‌تر به انواع خوشبو کننده به سبب ساعات زیادی که در ماشین سپری می‌کنند نیاز خواهند داشت. اما خودروهای شخصی هم روزی به این اکسسوری ضروری نیاز پیدا خواهند کرد.

ممکن است شما هم از آن دسته رانندگانی باشید که هرگز از خوشبو کننده هوا استفاده نکرده است. اما اگر تا پایان راهنمای امروز به‌نظر همراه ما باشید متوجه می‌شوید که فضای داخل خودرو شما تا چه اندازه می‌تواند به یک خوشبو کننده هوا نیاز داشته باشد.

معرفی و بررسی انواع خوشبو کننده برای خودرو

پرفروش‌ترین

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع ایستاده
  • رایحه آدامس بادکنکی
  • ماندگاری تا سه ماه

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken از انواع مدل‌های ایستاده است که برای هر موقعیتی در خودرو مناسب است؛ اما بهتر است آن را روی داشبورد و نقطه مرکزی خودرو قرار دهید. طبق ادعای تولید کننده این محصول تا سه ماه ماندگاری و بوی مطبوع دارد.

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل Minimalist

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع ایستاده
  • رایحه International
  • ماندگاری تا دو سال

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل Minimalist محصولی با بدنه و طراحی متفاوت است. خیلی از افراد بابت طراحی پیش پا افتاده و ظاهر انواع خوشبو کننده مدل‌های اسپری را ترجیح می‌دهند. اما این محصول با بدنه آلومینیومی طراحی شده و در هر نقطه از خودرو نظیر کنسول قابل نصب است.

این خوشبو کننده را می‌توانید به صورت ایستاده و جدا استفاده و یا با چسب ثابت کنید.

اسپری خوشبو کننده خودرو لمسر مدل AS108

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع اسپری
  • رایحه International
  • ماندگاری بالا
نقاط قوت
  • طراحی خاص برای اسپری قوی

مدل‌های اسپری خوشبو کننده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اسپری خوشبو کننده خودرو لمسر مدل AS108 از همین محصولات پرطرفدار است که اهرم اسپری آن به شیوه خاصی طراحی شده است. این طراحی خاص باعث می‌شود تا با هر بار اسپری مقادیر کمی از خوشبو کننده به خوبی پخش شود.

خوشبو کننده خودرو آرمان مدل FH03

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع آویزی
  • رایحه Fresh Air
  • ماندگاری تا یک سال

خوشبو کننده خودرو آرمان مدل FH03 با رایحه قوی طراحی شده و ضد بوی ناخوشایند سیگار است. طراحی این محصول به صورت عروسکی و آویز دار است و به راحتی به آینه راننده وصل می‌شود. ماندگاری این محصول یک تا سه سال است.

خوشبو کننده ماشین آرئون مدل Smile Vanilla

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع آویزی
  • رایحه وانیل
  • ماندگاری تا سه ماه

خوشبو کننده ماشین آرئون مدل Smile Vanilla به حالت آویز طراحی شده است. محصولات خوشبو کننده آویز دار به راحتی در هر نقطه خودرو قابلیت اتصال دارند و از همه مهم‌تر از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-QQ01

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع گیره دار برای نصب روی دریچه کولر
  • رایحه Perfume
  • ماندگاری تا دو ماه

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-QQ01 چند ویژگی دارد که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. اول طراحی ویژه آن است که باعث می‌شود سبک و شیک باشد. مزیت دوم قابلیت نصب روی دریچه کولر و پخش موثرتر است. طوری که مقادیر کمی از محصول برای خوشبو کردن کل محیط اتاق خودرو کافی باشد.

این محصول دارای 3 پک رایحه Perfume بوده و بوی بد سیگار را به خوبی برطرف می‌کند.

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع آویز دار
  • رایحه توت فرنگی
  • ماندگاری تا یک ماه

مدل‌های آویزی علاوه بر خوشبو کردن هوا مزیت تزئینی هم دارند. خوشبو کننده ماشین مدل55 با طراحی جذاب و قیمت مناسب طراحی شده است. ماندگاری این محصول یک ماه ارزیابی شده است.

اسپری خوشبو کننده هوا تیک آف مدل romantic

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع اسپری
  • رایحه Romance
  • ماندگاری تا یک هفته

اسپری خوشبو کننده هوا تیک آف مدل romantic با عملکرد سریع قادر است بوی نامطبوع را از محیط در کسری از ثانیه برطرف کند. این محصول علاوه بر اتومبیل برای محیط کار و منزل نیز مناسب است. بر اساس ادعای تولید کننده ماندگاری این محصول با هر بار اسپری بالا و تا یک هفته پیش بینی می‌شود.

خوشبو کننده خودرو نچرال فرش مدل SM05

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع آویز
  • رایحه Black
  • ماندگاری تا 45 روز

خوشبو کننده خودرو نچرال فرش مدل SM05 با ترکیب روغنی فراوری شده و رایحه بسیار قوی برای خودرو دارد. این محصول به سبب ترکیبات طبیعی روغنی خود پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد. این حجم کم تا 45 روز می‌تواند محیط داخلی خودرو را خوشبو نگه دارد.

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Bubble Gum

مشخصات محصول

  • خوشبو کننده نوع آویز
  • رایحه آدامس بادکنکی
  • ماندگاری بالا

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Bubble Gum از مدل‌های آویزی و ساخت کشور لهستان است. طراحی کوچک و زیبا این محصول برای قرارگیری در تمام نقاط خودرو مناسب است. حتی می‌توانید این خوشبو کننده را به صورت عادی در یک نقطه مرکزی از خودرو قرار دهید و آن را آویزان نکنید.

خرید خوشبو کننده به عنوان تجهیزات ضروری خودرو

احتمالا تا به حال بارها از خوشبوکننده هوا در منزل و محل کار استفاده کرده باشید. اما دلایلی وجود دارد که ثابت می‌کنند خوشبوکننده چقدر می‌تواند برای ماشین و خودرو شخصی شما هم ضروری باشند:

  1. خوشبو کننده فقط برای خوشبو کردن هوا نیست. اکثر برندهای تولید کننده خوشبو کننده مقادیری مواد آنتی باکتریال را با ماده موثر محصول خود ترکیب می‌کنند. بنابراین یک خوشبو کننده می‌تواند پاک کننده هوای خودرو و حتی ضدعفونی کننده آن باشد.
  2. رانندگان آژانس و خودروهای حمل و نقل عمومی به سبب زمان طولانی که در ماشین می‌گذرانند و ورود افراد مختلف بیش‌تر به استفاده از خوشبو کننده هوا نیاز دارند. با یک خوشبو کننده می‌توانید فضای داخلی ماشین را برای مسافر بعدی دل انگیز و راحت‌تر کنید.
  3. خوشبوکننده راه حل سریع و قطعی برای خلاص شدن از شر بو و عطرهای ناخوشایند است. اگر در حال رانندگی در منطقه‌ای هستید که بوی ناخوشایندی در آن جا غالب است یک خوشبو کننده فضا را قابل تحمل‌تر می‌کند. از طرف دیگر با توجه به تعریق شدیدتر در فصول گرم یک خوشبو کننده می‌تواند فضای داخل خودرو را تازه کند.

آشنایی با ترکیبات انواع خوشبو کننده هوا خودرو

در فرمولاسیون انواع خوشبو کننده‌های هوا ترکیبات مختلفی از جمله حلال‌های شیمیایی، عصاره‌های گیاهی طبیعی یا میوه‌ای، گلیکول، پیشرانه‌های آیروسل و ترپن‌ها استفاده می‌شود. فرمولاسیون برندهای مختلف با هم متفاوت بوده و نحوه فرآوری آن‌ها نیز فرق دارد. به همین دلیل شکل فیزیکی محصولاتی که در بازار می‌بینیم از تنوع بالایی برخوردار است.

آشنایی با انواع خوشبوکننده هوا برای خودرو

شاید برای منزل و محیط کار استفاده از اسپری ساده‌تر از هر نوع وسیله دستی دیگر باشد؛ اما برای محیط خودرو خوشبوکننده‌ها با اشکال مختلفی تولید می‌شوند تا بتوانید حتی به صورت دائمی فضای خودرو را خوشبو و پاک نگه دارید.

انواع خوشبو کننده آویز دار

مدل‌های آویز به تنهایی تنوع بالایی دارند و شاید استفاده از آن‌ها به سبب قیمت بسیار پایینی که دارند متداول‌تر باشد. این محصولات معمولا به صورت ورقه‌ای، باریک و کم جا تولید می‌شوند و اکثر رانندگان آن‌ها روی آینه جلویی می‌آویزند. مدل‌های آویز بین 5 تا 6 هفته ماندگاری دارند.

تنوع مدل‌های آویزدار فراوان و جذاب است. برخی از خوشبوکننده‌های آویزدار به صورت عروسکی طراحی می‌شوند. برخی از مدل‌ها طراحی پیچیده‌تری دارند و با گیره تولید می‌شوند. به این شکل که خوشبوکننده با یک گیره به نواحی خاصی نظیر دریچه کولر ثابت می‌شود. این شیوه نصب به انتشار سریع و راحت‌تر بوی خوش در هوای اتاق خودرو کمک می‌کند.

انواع خوشبو کننده ژلی چسب دار

این مدل‌ها معمولا بسته بندی بزرگ‌تری دارند و خوشبوکننده در حالت فیزیکی ژل داخل آن‌ها قرار می‌گیرد. یکی از مزایای این محصولات چسب آسان نصب آن‌ها است که باعث می‌شود هر کجا که مایل باشید محصول را قرار دهید. اکثر افراد روی داشبورد را برای چسباندن یا قرار دادن خوشبوکننده ژلی مخصوص خودرو انتخاب می‌کنند.

مزیت محصولات ایستاده یا چسب دار قابلیت نصب آن‌ها در تمامی نواحی خودرو است. برخی از مدل‌های ژل دار خواص قوی‌تر و ضد باکتری دارند. بنابراین بهتر می‌توانند بوی آزار دهنده سیگار و مشابه آن را از فضای خودرو حذف کنند. ماندگاری خوشبوکننده‌های ژلی بالاتر از مدل‌های آویز است.

انواع اسپری‌های خوشبوکننده هوا

متداول‌ترین خوشبوکننده‌ای که برای خودرو استفاده می‌شود مدل‌های اسپری یا پیشرانه است که استفاده از آن‌ها راحت است. مزیت این نوع خوشبوکننده امکان استفاده در زمان دلخواه است. به این شکل که هر زمان مایل بودید می‌توانید بخش‌هایی از خودرو را به میزان دلخواه اسپری کنید. این در حالی است که در سایر مدل‌ها مقادیر مختلف خوشبوکننده به صورت خودکار در هوا آزاد شده و در یک ناحیه متمرکز نمی‌شود.

فاکتورهای مهم در خرید انواع خوشبو کننده مخصوص خودرو

خوشبو کننده یکی از آن تجهیزات جانبی خودرو است که خرید آن به سبب رایجه‌های مختلفی که دارد دشوار است. بنابراین در خریدتان باید به چند فاکتور مهم بیش‌تر توجه کنید:

انتخاب رایحه و عطر عامه پسند

در خرید خود به دنبال عطر‌های عجیب و غریب، خیلی تند و یا خاص نباشید. سلیقه بویایی افراد به شدت متفاوت است و ممکن است اعضای خانواده و کسانی که سوار می‌شوند از بوی آن دلزده شوند. عصاره‌های گیاهی ملایم و میوه‌های طبیعی پرطرفدارترین رایحه‌ها در خوشبو کننده هوای خودرو هستند.

بررسی مدت زمان ماندگاری محصول در خودرو

ماندگاری خوشبو کننده اهمیت بالایی دارد. البته مدت زمان ماندگاری چیزی نیست که به صورت شفاف روی بسته بندی محصول ذکر شود؛ اما بر حسب تجربه و برند تولید کننده می‌توان از مدل‌هایی با ماندگاری بیش‌تر استفاده کرد. ضمن این که حالت فیزیکی خوشبو کننده هم در ماندگاری آن تا حدی موثر است.

سخن آخر

رسیدگی به خودرو به عنوان مهم‌ترین وسیله در زندگی روزمره ما از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع خوشبو کننده خودرو یکی از وسایل جانبی برای رسیدگی به محیط داخلی خودرو هستند تا زمان طولانی نشستن در خودرو برای سرنشینان لذت بخش‌تر و کوتاه‌تر از همیشه باشد.

شما کدام یک از مدل‌های اسپری، آویز یا ایستاده خوشبو کننده خودرو را ترجیح می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر