امروز05 اردیبهشت 1403

معرفی انواع ست لوازم آرایشی ارزان و با کیفیت در بازار

معرفی انواع ست لوازم آرایشی ارزان و با کیفیت تا ۲۰۰ هزار تومان
4.4/5 - (5 امتیاز)

لوازم آرایش جز جداناپذیر زندگی ما شده‌اند و طبیعی است که برای کاهش هزینه‌ها به دنبال ست لوازم آرایشی ارزان و حتی کم‌تر باشیم. البته که برندهای معتبر بازار همیشه یک سر و گردن از نظر کیفیت و البته قیمت از بقیه محصولات بالاتر هستند؛ اما قیمت کیفیت را تضمین نمی‌کند و با بودجه محدود هم می‌توانید ست آرایشی کاملی داشته باشید.

اگر سرتان در حساب و کتاب باشد به خوبی می‌توانید رقمی که سالانه برای خرید لوازم آرایش صرف می‌کنید را تخمین بزنید. هر بار خرید لوازم آرایش به صورت جزئی بخش زیادی از نقدینگی شما را کاهش می‌دهد. پس در جهت کاهش هزینه‌ها منطقی‌تر است از ست‌های لوازم آرایشی که در مجموع قیمت تمام شده کم‌تری دارند استفاده کنید.

تمام دغدغه‌هایی که هنگام خرید لوازم آرایشی ذهنتان را درگیر می‌کند دور بریزید. آموزش امروز به نظر به نقد و بررسی انواع ست آرایشی ارزان و نکات ضروری قبل از خرید آن‌ها اختصاص دارد.

پک کرم پودر، ریمل، خط چشم، لاک ناخن، رژلب و پاک‌کننده آرایشی مای

مشخصات محصول:

  • دارای کرم پودر حاوی SPF
  • دارای ریمل حجم دهنده و فرم دهنده
  • دارای خط چشم مایع با ماندگاری بالا
  • دارای رژ لب جامد با تن رنگ نارنجی قهوه‌ای
  • دارای پاک کننده سبک برای پاک کردن آرایش ضد آب
  • مجموعه مناسب انواع پوست

خرید یک کیف آرایش حاوی محصولات ضروری برای آرایش به صرفه‌تر از خرید هر یک از اقلام به صورت جداگانه است. کیف مای دارای چند محصول با کیفیت است:

  1.  کرم ‌پودر مای مدل Ideal Cover که با وجود SPF می‌تواند از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کند.
  2. رژلب جامد از نوع براق که دارای نرم کننده است و برای پوست‌های حساس نیز مناسب خواهد بود.
  3. ریمل قوی مای مدل Max Volume که باعث افزایش حجم، بلندی و یا تیرگی مژه می‌شود.
  4. پاک‌کننده‌ آرایشی دو فاز که با تمامی پوست‌ها سازگاری دارد.
  5. خط چشم ماژیکی مدل Dip Liner است که حاوی ویتامین E بوده و ضد آب است. اپلیکاتور این محصول کاملا حرفه‌ای و مناسب بوده و باعث می‌شود هنگام کشیدن خط چشم کم‌ترین لرزش ایجاد شود.

پک آرایشی بانوان لنسور بسته 3 عددی: کرم پودر، رژ لب مایع، رژ لب جامد

مشخصات محصول:

  • دارای کرم پودر حاوی SPF با پوشش بالا و جلوه درخشان
  • دارای رژ لب مایع  پایه رنگ بنفش تیره
  • دارای رژ لب جامد با پایه رنگ بنفش صورتی با فرمولاسیون منطبق بر پوست
  • مجموعه مناسب انواع پوست

پک آرایشی بانوان لنسور یک نیم ست برای آرایش روزمره صورت است. این مجموعه شامل دو رژ لب مایع و جامد و یک کرم پودر سبک است:

  1. کرم پودر این مجموعه در بسته بندی پمپی و با قدرت پوشانندگی بالا فرموله شده است.
  2. رژ لب جامد این ست دارای رنگ‌های زنده، ماندگاری بالا و جلوه ابریشمی روی پوست است.
  3. رژ لب مایع با رنگدانه‌های قوی با پایه رنگ بنفش تیره فرموله شده است.

پک آرایش چشم هدی بیوتی مدل 3in1 بسته 3 عددی

مشخصات محصول:

  • دارای ریمل مشکی پرپشت کننده
  • دارای خط چشم ماژیکی
  • دارای مداد چشم رنگ مشکی

پک آرایشی هدی بیوتی از برندهای شناخته شده بازار بوده که مجموعه کاملی از خط چشم، مداد چشم و ریمل است. برس ریمل موجود در این مجموعه جدا کننده، حالت دهنده و بلند کننده مژه است. طراحی ابرو و خط چشم ماژیکی ۲۴ ساعته بادوام و خط چشم مایع موجود در این ست آسان خواهد بود.

پک آرایشی استاویتا طرح 45 مجموعه 3 عددی

مشخصات محصول:

  • دارای ادو پرفیوم مردانه ماریاژ مدل Macho Red
  • دارای رژ لب مایع لنسور سری Glaze شماره 07
  • دارای لاک لب لنسور سری Water Glitter شماره 02

این مجموعه یکی از انواع ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان بوده که به صورت مشترک برای بانوان و آقایان تولید شده است. ادو پرفیوم مردانه ماریاژ مدل Macho Red رایحه شیرین، تند و برگرفته از طبیعت دارد. رژ لب و لاک موجود در این ست نیز برای بانوانی که به دنبال محصولاتی با ماندگاری بالا هستند قابل استفاده خواهد بود.

پک آرایشی کالیستا بسته 4 عددی

مشخصات محصول:

  • دارای ریمل حجم‌دهنده کالیستا مدل Wonder Volume
  • دارای خط چشم نمدی کالیستا مدل Express
  • دارای سایه چشم کالیستا مدل ES90
  • دارای لاک مدل Shine Tech شماره N53

ست آرایشی کالیستا بسته 4 عددی با قیمت 200 هزار تومان، پک اقتصادی مناسبی برای بانوان است. این مجموعه شامل 3 عدد لوازم آرایشی و یک لاک هدیه بوده که پایه رنگی لاک صورتی رنگ است.

پک آرایشی لنسور طرح 3 بسته 3 عددی

مشخصات محصول:

  • دارای رژ لب صورتی مایع حاوی گرانول‌های براق با قابلیت درخشش 3D
  • دارای رژ لب جامد نارنجی با جلوه جذاب و درخشان
  • دارای رژگونه رنگ سرخابی تیره با فرمول منحصر به فرد برای نرمی و لطافت پوست
  • دارای آینه و برس

پک آرایشی لنسور طرح 3 بسته 3 عددی مجموعه آرایشی کامل و اقتصادی مشتمل بر رژلب مایع، رژلب جامد، رژگونه، آینه و برس است. ترکیبات انواع محصولات موجود در این ست آرایشی مرطوب کننده بوده و برای انواع پوست‌ها مناسب هستند.

پک آرایشی استاویتا طرح 46 مجموعه 2 عددی

مشخصات محصول:

  • دارای رژ لب مایع لنسور سری Glaring Bright شماره 05
  • دارای لوسیون بدن هالیوود استایل مدل تابستانه

پک آرایشی استاویتا طرح 46 مجموعه 2 عددی شامل رژ لب مایع و لوسیون بدن است. بنابراین ست آرایشی بهداشتی جهت مراقبت و آرایش پوست به شمار می‌رود. این محصولات تولید ایتالیا هستند و در قالب یک مجموعه قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند.

پک اسفنج آرایشی، برس محو کننده آرایش و پد سیلیکونی مدل 2056

مشخصات محصول:

  • دارای برس محو کننده آرایش صورت
  • دارای اسفنج آرایشی
  • دارای پد آرایشی

ست آرایشی مدل 2056 مجموعه‌ای کامل و دارای برس محو کننده، اسفنج آرایشی و پد سیلیکونی است. خرید این مجموعه برای مات کردن، محو کردن و پخش آرایش نسبت به خرید جداگانه آن‌ها در مجموع مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.


حساب جیبتان را در خرید ست آرایشی بدانید

چیزی که باعث می‌شود به دنبال خرید ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان و مبالغ کم‌تر باشیم کاهش هزینه‌ها است. اگر دقیق حساب کنید هر گرم از لوازم آرایشی که خریداری می‌کنید می‌تواند حجم زیادی از نقدینگی و درآمد ماهانه شما را تصرف کند. بنابراین باید به دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری در خرید لوازم آرایش باشیم.

اولین گام در خرید ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان ارزیابی قیمت محصول نسبت به حجم آن است. برخی از محصولات بازار از کیفیت متوسطی برخوردار هستند و در عین حال در داخل کشور تولید شده‌اند. این محصولات قیمت بهتری و منطقی‌تری داشته و با بررسی قیمتی که برای حجم مشخصی می‌پردازید می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

قبل از خرید قیمت‌ها را ارزیابی کنید

مهم‌ترین نکته‌ای که کمک می‌کند هر محصولی را از هر فروشنده‌ای با هر قیمتی خریداری نکنید، ارزیابی ارزش محصول قبل از خرید است. جستجو مختصری در فضای وب شما را با انواع لوازم آرایش داخلی و خارجی و ارزش ست یا مجموعه کاملی از آن‌ها آشنا می‌کند.

عوامل مختلفی در قیمت گذاری انواع ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ تومان موثر هستند. برند و کمپانی سازنده، کاربری محصول، اقلام اضافی همراه و ... می‌توانند در بالا و پایین شدن قیمت ست لوازم آرایش موثر باشند.

در حال حاضر بهترین ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ را می‌توانید در میان برندهای داخلی انتخاب کنید. اکثر مارک لوازم آرایش ایرانی کیفیت متوسطی دارند و برای افرادی که به صورت دائمی آرایش نمی‌کنند انتخاب ایده آلی هستند.

پوستتان را بشناسید و سپس خرید کنید

چیزی که به انتخاب و خرید ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان کمک می‌کند شناخت پوست و نیازهای پوستی خودتان است. حتما برای شما پیش آمده محصولی را چند ماه خریداری کرده باشید و مدت‌ها در میز آرایشی شما خاک خورده باشد. یا این که بعد از یک بار استفاده از خرید خود پشیمان شده باشید.

رمز خرید موفق ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان شناخت ویژگی‌های پوست است. آیا این کرم پودر برای پوست خشک من مناسب است؟ این پاک کننده آرایش باعث خشک شدن پوست من نمی‌شود؟ این SPF برای پوست آسیب دیده من مفید خواهد بود یا باید از SPF بالاتری استفاده کنم؟

تمام این سوالات را باید قبل از خرید هر محصول از خودتان بپرسید. انواع ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ با اقلام مختلفی ارائه می‌شوند و هنگام خرید امکان جدا کردن یک قلم را از این مجموعه ندارید. پس قبل از خرید حتما به ویژگی‌های محصولات موجود در آن ست دقت کنید.

اسیر تبلیغات نشوید و آگاهانه خرید کنید

خیلی از اوقات تبلیغات شعارگونه خرید ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان کم‌تر یا بیش‌تر گول زننده هستند. همه لوازم آرایشی با کیفیت نیستند و بازار فعلی به اجناس مرغوب و تاریخ گذشته آلوده شده است. بنابراین زمانی که بودجه محدودی دارید و قصد دارید با همان مبلغ کیف آرایشی خود را تکمیل کنید نباید صرفا به گفته‌های فروشنده و تبلیغات اعتماد کنید.

صفحات مجازی اینستاگرامی یا نقدهای آنلاینی که در راهنمای خرید به نظر و سایت‌های مشابه مشاهده می‌کنید درست با همین هدف راه اندازی می‌شوند. با کمک این وب سایت‌ها محصولی را خریداری می‌کنید که نظر سایر مصرف کنندگان نسبت به خرید و استفاده از آن مثبت بوده است. ضمن این که دیدگاه سایر کاربران در نقدهای آنلاین کمک کننده خواهد بود.

ترکیبات مضر برای پوست را بشناسید

یکی از مواردی که باعث کاهش قیمت لوازم آرایشی می‌شوند انواع نگهدارنده و ترکیبات شیمیایی مضری هستند که استفاده از آن‌ها باعث کاهش کیفیت محصولات می‌شود.

به عنوان مثال انواع سولفات‌ها و پارابن در محصولات شستشو صورت و یا کرم‌های ضد آفتاب ممکن است استفاده شوند که در طولانی مدت سرطان زا خواهند بود. فاکتور بعدی مواد معطر و حساسیت زایی است که در فرمولاسیون محصولات به کار می‌روند. بنابراین در خرید ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان به ترکیبات محصولات توجه کنید.

محصولاتی که ارگانیک هستند به صورت تجربی بافت سبک‌تر و پوشش طبیعی‌تری برای پوست دارند. این موضوع بیش‌تر به صورت تجربی و در اثر چند بار استفاده از یک محصول اثبات می‌شود.

اقلام متداول در ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان

این که ست آرایشی شما از چه اقلامی تشکیل شده باشد کاملا سلیقه‌ای است. برخی از ست‌های آرایشی با محصولات بهداشتی و پاک کننده عرضه می‌شوند و به این ترتیب قیمت تمام شده کل محصولات ارزان‌تر خواهد بود.

کرم پودر، رژ لب، خط چشم، ریمل و برس آرایشی مهم‌ترین اقلامی هستند که در انواع ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان ممکن است ببینید. برخی از انواع ست‌ها با کیف آرایشی به همراه لاک و سایر تجهیزات نظیر آینه عرضه می‌شوند. اما اکثر ست‌های زیر 200 هزار تومان دارای رژ لب، ریمل، کرم پودر و خط چشم هستند.

سخن آخر

پیش از خرید انواع ست لوازم آرایشی ارزان تا ۲۰۰ هزار تومان ابتدا ویژگی‌های پوست خود را بشناسید. اغلب ست و پک‌های آرایشی دارای اقلامی هستند که برای انواع پوست‌ها مناسب باشند.

برندهای داخلی پک‌های آرایشی مقرون به صرفه‌تری دارند که در قالب کیف آرایش عرضه می‌شوند. در اکثر ست‌های آرایشی کاربردی کرم پودر، خط چشم، ریمل و رژ لب وجود دارد.

اگر از ست‌های لوازم آرایشی استفاده می‌کنید تحلیل خود را درباره ارزش خرید نسبت به قیمت محصولات با ما در میان بگذارید.

5 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
5 نظر