امروز10 فروردین 1403

اسرار انتخاب عطر خنک و تلخ زنانه برای متفاوت بودن

عطر خنک و تلخ زنانه
5/5 - (1 امتیاز)

اسرار پیچیده‌ای پشت رایحه عطری که برای اولین بار به مشامتان می‌رسد نهفته است. نت‌هایی که ثمره دانش، هنر و سلیقه صنعتگران هستند تا با استفاده از آن‌ها حس متفاوت و خاص بودن را در اجتماع تجربه کنیم. در این بین رایحه‌های عطر خنک و تلخ زنانه بیش از نت‌های دیگر در فصول مختلف سال مورد توجه خاص پسندان قرار می‌گیرند.

بوها و مزه‌ها ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. همین که با بوییدن یک عطر خاص حس تلخی مزه بودن یک ماده غذایی در ذهنمان تداعی شود یعنی آن ادکلن رایحه تلخی دارد. بوهای تلخ و خنک معمولا در کنار هم قرار می‌گیرند و نسبت به بوهای شیرین وقار و شکوه بیش‌تری دارند. شما طرفدار کدام رایحه هستید؟

تلخی یا خنکی مجموعه حس و حالی است که با ادکلن یا عطر به انسان القا می‌شود. اگر اهل خرید عطر و ادکلن هستید بد نیست خنکی مطبوع عطرهای تلخ زنانه را این بار به سبک راهنمای خرید به‌نظر تجربه کنید. همراه ما باشید.

معرفی و بررسی انواع عطر خنک و تلخ زنانه

مدل محبوب

ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل Chastity

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، اقیانوس، گل

رایحه تلخ و تند و تیز ادکلن رصاص مخصوص خانم‌های جوان و جذابی است که قصد دارند روزهای بهاری سال را متفاوت‌تر از همیشه آغاز کنند. نت آغازین این محصول از همان ابتدا با مرکبات شروع و سپس با اضافه شدن رایحه ادویه‌ها تند می‌شود.

این عطر رایحه تلخ و خنکی دارد و پیشنهاد می‌کنیم از آن در روزهای گرم تابستان و بهار استفاده کنید.

ادو پرفیوم زنانه اسکلاره مدل April

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 55 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: ادویه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس، گیاهان معطر

مدل April رایحه‌ای از دل طبیعت و مناسب برای تمام روزهای سال، به ویژه فصل تابستان و بهار دارد. ساختار رایحه این ادوپرفیوم را چوب، ادویه و مرکبات تشکیل می‌دهند و محصول از نظر حجم و قیمت کاملا مقرون به صرفه است.

عطر زنانه سموا مدل Eau de parfum

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، گل

عصاره گل‌ بنفشه با لیمو و نارنج در عطر زنانه سموا مدل Eau de parfum در هم آمیخته‌اند و رایحه جذابی برای روزهای گرم سال پدید آورده‌اند. این محصول رایحه خنک و غلظت مناسبی دارد و در عین حال پخش بوی ملایم و تدریجی آن باعث شده تا از ماندگاری بیش‌تری برخوردار باشد.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

Fragrance World برند شناخته شده‌ای در زمینه تولید عطرهای ماندگار، خنک و جذاب زنانه است. ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan محصولی با قیمت مناسب است که با الهام از ساختار رایحه عطرهای پرفروش دنیا تولید می‌شود.

نت آغازین این عطر را پرتقال، نارنج، گریپ‌فروت، آناناس و گل رز تشکیل می‌دهند. به تدریج این رایحه گل‌های فریزیا، گاردنیا، بنفشه، زنبق دره، نیلوفر و سیب قرمز هستند که جایگزین نت ابتدایی این عطر می‌شوند.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل ECLAT La Violette

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات

به محض اولین اسپری ادو پرفیوم زنانه ECLAT La Violette روی ناحیه نبض دست رایحه برگ چای و شکوفه درخت هلو را احساس می‌کنید. نت میانی این  محصول ترکیبی از مشک و پونه است که اعتماد به نفستان را افزایش و حس آرامش را درونتان زنده می‌کند.

این محصول بوی نسبتا تندی دارد و طراحی بدنه و بسته‌بندی آن برای هدیه دادن نیز مناسب است.

ادو پرفیوم زنانه ریو کالکشن مدل Rio Alien

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات

مدل Rio Alien ترکیبی از نت‌های معجزه‌آسایی است که استرس و فشار ناشی از تنش‌های روزمره را از وجودتان دور می‌کند. نت میانی این عطر را ترکیبی از پونه، مشک و ویستریا تشکیل می‌دهند و تلخی رایحه آن نیز به سبب رایحه چوب درخت سدر، گیاه اسمانتوس است. این عطر پخش بوی بالایی دارد و با سلیقه اکثر بانوان سازگار است.

ادو پرفیوم زنانه رودیر مدل New NB Black

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات

گروه چوب و ادویه معمولا رایحه تندی دارند و خیلی از عطرهای تلخ و خنک هم بر پایه همین ادویه‌های خوشبو، مشک و عنبر تولید می‌شوند. ادو پرفیوم زنانه رودیر مدل New NB Black با بوی تلخ و ماندگاری بالا تولید شده و استفاده از آن را در فصول سرد سال توصیه می‌کنیم.

ادو پرفیوم زنانه لویی وارل مدل سکرت استایل

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: وانیل، مرکبات، گل

پخش بوی تدریجی، ماندگاری و رایحه ملایم سه ویژگی ادو پرفیوم زنانه لویی وارل مدل سکرت هستند که با ساختار وانیل و گل تولید می‌شود. این محصول تولید کشور فرانسه است و در روزهای سرد و معتدل سال انتخابی استثنائی برای خاص‌پسندان خواهد بود.

ادو تویلت زنانه ساپیل مدل چی چی پور فم

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: چوب، مرکبات، گل

ادکلن چی چی با تکیه بر رایحه طبیعت و چوب از ماندگاری مناسب و پخش بوی کافی برخوردار است. ترکیب تلخ و خنک این ادوپرفیوم ناشی از رایحه مشک و نت‌های میوه‌ای به کار رفته در آن است.

ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Solace

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: چوب، ادویه، گل، مرکبات

رایحه عطر اجمل مدل Solace یادآور بوی کلاسیک عطرهای قدیمی است. محصولی که نت‌های آغازین آن ترکیبی از اسطوخودوس، گل شمعدانی و مرکبات ایتالیایی است که در مجموع رایحه آرامش‌بخش و انرژی‌زایی را به وجود آورده‌اند.

تلخی و ماندگاری این ادوپرفیوم ناشی از نت‌های انتهایی سدر، مشک و عنبر است.

ادو پرفیوم زنانه سلبون مدل Amorous

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، وانیل، آب نبات

ترکیب گیاهی تلخ و ماندگار ادو پرفیوم زنانه سلبون مدل Amorous را برای استفاده مکرر و روزمره پیشنهاد می‌کنیم. وانیل و میوه‌های فصل رایحه تلخ و تندی به این ادوپرفیوم بخشیده‌اند و نت غالب آن را تشکیل می‌دهند.

خاص و منحصر به فرد مثل عطرهای تلخ و خنک

هر کسی تعریف خاص خود را از عطرهای تلخ دارد. عطرهایی اغواگر، منحصر به فرد و متفاوت که با بوی تکراری ادکلن‌های شیرین و گل فرق دارند و شاید استفاده از آن‌ها در گذشته منحصربه آقایان بود؛ اما امروزه انواع عطر زنانه تلخ و خنک در بازار وجود دارند که سلیقه بانوان مشکل پسند را نیز پوشش می‌دهند.

نمونه بارز عطرهای تلخ و خنک رایحه ادویه و چوب هستند. مشک، دارچین و چوب صندل از رایحه‌های تندی هستند که در عطرهای گرم یا خنک استفاده می‌شوند. عطرهای چوبی هم بوی دودی دارند و رایحه آن‌ها بر پایه چرم، تنباکو، خاک و گیاهان است.

عطرهای تلخ برای چه فصلی مناسب هستند؟

تعریف عطر و رایحه‌های تشکیل دهنده آن کار ساده‌ای نیست. بازی نت‌ها را باید با دل و جان تجربه و احساس کنید و توصیف آن کار بیهوده‌ای به نظر می‌رسد. اما به هر حال اگر قرار باشد همین رایحه‌های به کار برده شده در عطرهای تلخ و خنک را طبقه بندی کنیم می‌توانیم هر یک از فصل‌های سال را برای استفاده از آن‌ها در نظر بگیریم.

عطرهای تلخ و خنک مناسب فصل سرد نظیر پاییز و زمستان هستند. البته تلخ بودن عطر فصل و ماه نمی‌شناسد و در هر روز سال می‌توانید از رایحه سنگین و عمیق عطرهای تلخ استفاده کنید. اما چیزی که باعث می‌شود این رایحه را برای فصل پاییز توصیه کنیم ماندگاری بالا و تاثیرگذاری آن در فصول سرد است که معمولا اسانس‌ها در این آب و هوا ثبات کم‌تری دارند.

خنکی موجود در عطرهای تلخ باعث می‌شود تا بتوانیم از این رایحه‌ها در فصول گرم نظیر تابستان نیز استفاده کنیم؛ مثل خنکی ناشی از مرکبات و یا گیاهانی نظیر لوندر که بوی ملایم، متعادل، مطبوع و آرامش بخشی دارند.

کدام رایحه‌ها معرف تلخی عطر هستند؟

عطرهای تلخ و خنک را برای آب و هوای گرم و معتدل و در موقعیت کاری تا رسمی می‌توانید استفاده کنید. اما اگر قرار باشد به صورت غیرحضوری و بدون بوییدن عطر خرید خود را انجام دهید شاید بد نباشد اطلاعات محدودی درباره رایحه‌ها داشته باشید:

  • رایحه قوی و سنگین گروه چوب: این گروه رایحه گیرا و اثرگذاری دارند. عنبر، چوب صندلی، ریشه درختان و جنگل از رایحه‌های سنگینی هستند که در اکثر عطرهای مردانه و عطرهای تلخ و خنک زنانه وجود دارند.
  • رایحه تند، ماندگار و عمیق ادویه‌ها: نعناع هندی، فلفل و دارچین بوی تند و ماندگاری دارند. همین موضوع باعث می‌شود بوی عطرهای تلخ زنانه ماندگار و عمیق‌تر باشد.

شخصیت شناسی افراد با عطر تلخ و خنک

قدرت، مقاومت و منطق‌گرایی سه ویژگی کسانی است که به عطرهای تلخ و خنک زنانه علاقه دارند. دنیای عطرهای تلخ و خنک شامل ادویه‌های خوشبو، مشک و چوب است و اگر به این عطرهای خاص علاقمند هستید احتمالا فردی باانگیزه و هدفمند هستید.

شخصیت شناسی عطرها بیش‌تر زمانی کارآمد است که بخواهید با خرید عطر زنانه، همسر، دوست، مادر یا خواهرتان را در مناسبت‌های مختلف غافلگیر کنید. هنوز هم فکر می‌کنید خرید عطر تلخ و خنک انتخاب مناسبی باشد؟

تکنیک‌های افزایش ماندگاری عطر تلخ روی لباس و بدن

به طور کلی بوی ادوپرفیوم‌های تلخ زنانه عمیق است و ماندگاری بیش‌تری نسبت به رایحه خنک و شیرین دارند. با این حال برای موقعیت‌های رسمی با چند راهکار ساده می‌توانید ماندگاری و عمق رایحه عطرتان را تا ساعت‌ها حفظ کنید:

محل مناسب استفاده از ادکلن و عطر

برای ماندگاری بیش‌تر عطر را روی مچ دست، گردن، پشت گوش و پشت گردن استفاده کنید. پخش بو در این نقاط بیش‌تر است و تماس مستقیم عطر با بدن ماندگاری بیش‌تری نسبت به لباس دارد.

محل نبض یا پالس روی مچ دست بیش‌تری پخش بو را در محیط دارد. بعد از استفاده از عطر، مچ دست را بدون مالیدن عطر در معرض هوا قرار دهید تا کامل خشک شود.

تجدید دوره‌ای عطر در موقعیت‌های رسمی

بهترین عطرهای دنیا را هر چهار ساعت یک بار روی مواضع مختلف تجدید کنید. اگر احساس می‌کنید ماندگاری عطر کاهش یافته محل نگهداری آن را تغییر دهید و به دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

سخن آخر

شاید ادوکلن و ادوپرفیوم‌های مردانه را بیش‌تر با رایحه تلخ و خنک بشناسید؛ اما برندهای مختلف انواع عطر خنک و تلخ زنانه نیز تولید می‌کنند و بانوان نیز از این رایحه مشابه با عطرهای شیرین استقبال می‌کنند.

رایحه‌های تلخ معمولا منشا خاک، چوب، مرکبات، چرم و گیاهان معطر دارند. بوهای تلخ و خنک ماندگاری بالایی دارند و برای هر چهار فصل سال مناسب هستند. اگر شما هم عاشق بوهای تلخ و خنک زنانه هستید ساختار رایحه محبوب شما کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر