امروز10 فروردین 1403

مراقبت از پوست به سبک بهترین لوازم آرایشی بهداشتی کالیستا

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی کالیستا
5/5 - (1 امتیاز)

میکاپ ویژگی‌های مثبت چهره را برجسته‌تر و نواقص آن را پنهان می‌کند. در سبک‌های آرایشی مختلف چیزی به نام ایده آل یا بهترین وجود ندارد و هر بار که تکنیک و لوازم آرایشی خود را تغییر می‌دهید اسرار بیش‌تری از زیبایی درون و ظاهرتان آشکار می‌شود. اما شاید این بار با امتحان کردن محصولات کالیستا بتوانید یکی از زیباترین میکاپ‌های عمرتان را تجربه کنید!

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی کالیستا قرار است زیباترین آرایش ممکن را روی چارچوب صورتتان حلق کنند. کالیستا به معنای "زیباترین" از جدیدترین برندهای داخلی است که محصولات خود را با سلیقه، پوست بانوان ایرانی و آب و هوای کشورمان بهینه می‌کند. چیزی که این برند را از سایر محصولات آرایشی داخلی متمایز می‌کند تامین مواد اولیه از شرکت‌های معتبر اروپایی است.

کالیستا امروزه یک تنه جوابگوی نیاز بانوان و دختران ایرانی است و تنوع بی‌نظیر محصولات آن شما را از برندهای خارجی بی‌نیاز می‌کند. همراه ما در به‌نظر باشید تا بدون معطلی نگاهی بر طیف گسترده محصولات این برند خوش نام و پرفروش ایرانی داشته باشیم.

فرمول زیبایی کالیستا برای بانوان ایرانی

محصولاتی که امروزه تحت برند کالیستا در بازار می‌بینید نتیجه زحمات متخصصان برجسته ایرانی در لابراتوارهای مدرن و گیاهی این برند است. این روزها که قیمت لوازم آرایشی خارجی سر به فلک کشیده اکثر بانوان به سمت محصولات داخلی روی آورده‌اند و به نظر می‌رسد فرمول زیبایی کالیستا در این بازه زمانی کوتاه به خوبی جواب داده است.

کالیستا بیش از هر چیز تمرکز خود را بر طراحی و تولید لوازم آرایشی با ماندگاری بالا و فرمولاسیون گیاهی قرار داده است. بازی رنگ‌ها در طیف گسترده محصولات کالیستا برای بانوان ایرانی جذاب است و لوازم آرایشی این برند از نظر کیفیت و بسته بندی هم رده محصولات لوکس بازار قرار می‌گیرند.

پیش از مرور راهنمای خرید امروز، تیم به نظر جستجو کاملی میان پرفروش‌ترین محصولات آرایشی کالیستا انجام داده است. کالیستا هم اکنون لیستی از پرکاربردترین لوازم آرایشی نظیر ریمل، لاک، کرم پودر، انواع رژ لب، کانسیلر و خط چشم و سایه را در کارنامه کاری خود دارد.

کرم پودر و پنکک کالیستا؛ فصل جدید زیبایی

فونداسیون اصل اساسی هر نوع آرایش است. یکی از پرفروش‌ترین محصولات کالیستا کرم پودرهای گریم هستند که با پایه رنگی ملایم، بافت سبک و جلوه مناسب پوشش دهی کاملی روی صورت ایجاد می‌کنند.

کرم پودر و پنکک کالیستا در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. سری Comfort برای استفاده روزمره بانوان تولید شده و سری Long Lasting برای استفاده طولانی مدت ماندگاری بالاتری دارد. انواع کرم پودر کالیستا را می‌توانید متناسب با جنس پوست، خشکی و چربی آن انتخاب کنید.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M11

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: روشن
  • نوع پوشش: مات

پوشش دهی و کاور کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt برای استفاده روزانه بی‌نظیر است. بهترین راهنما برای انتخاب رنگ کرم پودر بر اساس زمینه پوست و تناژ گرم یا سرد آن است. این کرم پودر با شماره M11 و برای پوست روشن و سفید طراحی شده است.

پنکیک کالیستا سری Smooth شماره CP02

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: روشن و گندمی
  • نوع پوشش: مات

پنکک‌ها بهترین پوشش دهی را روی پوست چرب دارند و به بستن منافذ صورت کمک می‌کنند. پنکیک کالیستا سری Smooth با فرمولاسیون فاقد چربی مناسب پوست روشن و گندمی تولید شده است. این محصول بدون ایجاد خشکی ماندگاری طولانی مدتی روی پوست دارد.

ریمل و خط چشم کالیستا؛ معجزه آرایش چشم

حتی اگر حال و حوصله آرایش کامل چشم را ندارید، با خط چشم و ریمل کالیستا زیبایی راه دوری نیست! ریمل‌های کالیستا در انواع کلاسیک و خرده مژه دار تولید می‌شوند و مزایای رقابتی مختلفی مثل بافت ضد ریزش و سیاهی چشم دارند.

ریمل‌های کالیستا رنگدانه‌های غلیظ، غنی و مشکی رنگی دارند و بدون ایجاد چسبندگی به پرپشت شدن مژه کمک می‌کنند. در کنار استفاده از ریمل خط چشم کالیستا از مدل‌های پرفروشی است که استفاده از آن حتی برای افراد آماتور ساده است.

مشخصات محصول

  • رنگ مشکی و بافت یکدست و مخملی
  • ضد آب: خیر

طراحی اپلیکاتور خط چشم کالیستا کار را حتی برای افراد آماتور ساده کرده است. این خط چشم با برس مویی بسیار نازک و رنگدانه‌های غلیظ مشکی تولید شده است. ضمن این که ترکیبات این محصول ضد آب نیست و به سادگی در تماس با شوینده‌های صورت پاک می‌شود.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Bold Volume

مشخصات محصول

  • ویژگی: حجم دهنده و پرپشت کننده
  • ضد آب: خیر

رنگدانه های غلیظ و مشکی ریمل کالیستا به حجم دهی و خوش حالت کردن مژه‌ها کمک می‌کند. برس این محصول قطور و دارای الیاف‌های ریز مصنوعی است که به خوبی میان مژه‌های کم پشت قرار می‌گیرند و ظاهری یکدست و حجیم ایجاد می‌کنند.

رژ لب کالیستا؛ انعکاس جذابیت

رژلب محبوب‌ترین ابزار آرایشی در هر سن و سال است. کالیستا مبتکر تولید رژ لب‌های مایع و جامد با فرمولاسیون فوق سبک و فاقد پارابن است. ترکیبات اصلی این رژ لب‌ها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک اروپایی تامین می‌شود. در صورتی که در انتخاب پایه رنگ رژ لب متناسب با تناژ پوست عمل کنید حتی یک رژ لب ساده انعکاس جذابیت و زیبایی چهره شما خواهد بود.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L55

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: کرم صورتی
  • ویتامین/ عصاره: ویتامین E

رژ لب‌های کالیستا در دو مدل جامد و مایع تولید می‌شوند. سری Color Rich شامل طیف رنگ گسترده رژ لب‌های جامد کالیستا است که با ماندگاری بالا پخش رنگ مناسبی روی لب‌ها دارد. بافت این محصول نرم و کرمی بوده و پایه رنگ آن صورتی است.

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L84

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: بنفش
  • ویتامین/ عصاره: ندارد

انواع رژ لب مایع به سبب پخش سریع و استفاده ساده‌تر محبوب‌تر از مدل‌های جامد هستند. رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt با پایه بنفش و در دوازده رنگ کاربردی و زیبا طراحی شده است. ساختار این رژ لب مات است و پوشش یکنواختی بدون ایجاد خشکی روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

کانسیلر کالیستا؛ اصلاح کننده و مکمل آرایش صورت

آماده سازی پوست صورت رکن اساسی آرایش صورت است. به جز انواع پرایمر، پنکک و کرم پودر از کانسیلر هم می‌توانید جهت اصلاح و کانتورینگ پوست استفاده کنید.

برندهای زیادی در دنیا کانسیلر تولید می‌کنند و شاید با وجود آن‌ها کانسیلرهای ایرانی کمی ناشناخته باقی مانده باشند. اکنون وقت آن رسیده تا کانسیلر کالیستا را هم بین لوازم آرایش ضروری خود قرار دهید و از بافت و پوشش مطلوب آن برای حذف لکه و عیوب صورت استفاده کنید.

مهم‌ترین کاربرد کانسیلر حذف لک، جوش و عیوب صورت است که با انواع پنکک یا کاور معمول کرم پودر کالیستا برطرف نشده‌اند. کانسیلرها به خوبی خطوط و چروک دور چشم و اطراف لب‌ها را حذف می‌کنند و آرایش صورت را بی‌نقص و کامل حلوه می‌دهند.

کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: روشن
  • مناسب برای: انواع پوست

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب کانسیلر بافت سبک و یکپارچه آن روی پوست است. کانسیلر کالیستا مدل Cover Up به پوشش تیرگی و هاله دور چشم بر اثر کهولت سن کمک می‌کند. تمام لک و عیوب صورت را که با پنکیک به خوبی محو نمی‌شوند می‌توانید با کانسیلر کالیستا پوشش دهید.

آرایش به سبک بافت مخملی و ایده آل سایه چشم کالیستا

خیلی‌ها سایه چشم را جز همیشگی و ضروری آرایش روزمره خود نمی‌دانند؛ اما تقابل رنگ‌های سرد و گرم و کنتراست پالت‌های سایه چشم کالیستا درخشندگی چشمانتان را دوچندان می‌کند. تا جایی که شیفته زیبایی استفاده از سایه چشم می‌شوید.

پالت‌های سایه چشم کالیستا در دو نوع دو رنگ و چهار رنگ با جلوه براق یا مات تولید می‌شوند. رنگ‌های به کار برده شده در این سایه چشم در واقع ذرات میکرونی هستند که به خوبی روی پوست قرار می‌گیرند و پوشش یکدست و مطلوبی ایجاد می‌کنند.

سایه چشم کالیستا مدل Quattro Eye Design شماره E24

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: 4 رنگ گرم
  • جلوه رنگ: براق

برای چشمان قهوه‌ای تا مشکی می‌توانید از پالت چهار رنگ کالیستا استفاده کنید. رنگ‌های این پالت شامل سایه صورتی، کرم، قهوه‌ای و بژ هستند. اگر به دنبال ایجاد جلوه طبیعی‌تر هستید بهتر است تناژ سایه چشم یک درجه از رنگ پوست دور چشم روشن‌تر باشد.

سخن آخر

فقط کافی است یک بار بهترین لوازم آرایشی بهداشتی کالیستا را تست کنید تا به کیفیت و تنوع محصولات ایرانی برای همیشه ایمان آورید!

کالیستا یکی از برندهای تقریبا لوکس ایرانی است که تمرکز آن تولید لوازم پرکاربرد آرایشی نظیر کرم پودر، ریمل، پنکک، رژ لب و … است. مطابق با دیدگاه و تجربه مصرف کنندگان پوشش دهی محصولات کالیستا مطلوب است و در عین حال بافت سبکی روی انواع پوست ایجاد می‌کنند. تجربه خود را در ارتباط با محصولات آرایشی برند ایرانی کالیستا چطور ارزیابی می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر