امروز06 اردیبهشت 1403

باید و نباید‌های رنگ موی نسکافه ای و نحوه مراقبت از آن

رنگ موی نسکافه ای
5/5 - (1 امتیاز)

رنگ موی نسکافه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها میان خانم‌هاست. دلیل پرطرفدار بودن این رنگ نیز در این است که اولا تناژ‌های رنگی بسیاری دارد، ثانیا این رنگ مو رنگ کم ریسکی است و معمولا به هر رنگ پوست و چهره‌ای می‌آید. پس انتخاب این رنگ حتی برای اولین بار که موهایتان را رنگ می‌کنید هم تقریبا بدون ریسک خواهد بود. در ادامه با راهنمای خرید به‌نظر همراه باشید.

مدل پر فروش

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence

کیت رنگ موی لورآل ساخت کشور فرانسه یکی از محبوب‌ترین رنگ موها در میان خانم‌هاست. این رنگ موی بلوند نسکافه‌ای حاوی ویتامین E بوده و به هیچ عنوان موهای شما را خشک نمی‌کند. این کیت شامل یک اکسیدان شماره ۳ است که با وجود آن دیگر نیازی نیست خودتان جداگانه اکسیدان خریداری کنید.

همچنین یک سرم محافظت‌کننده قبل از رنگ و یک نرم‌کننده حاوی کلاژن متناسب با رنگ نیز در این کیت به شما داده می‌شود. همین اقلام موجود در این کیت رنگ باعث شده که قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه باشد و بدون نگرانی بهترین رنگ ممکن را برای شما فراهم کند.

رنگ مو مارال سری نسکافه ای مدل شیر نسکافه ای شماره 8.85

در میان انواع بهترین مارک رنگ مو ایرانی رنگ موی مارال معمولا انتخاب اول خانم‌هاست. این رنگ مو هم قیمت بسیار مناسب و هم کیفیت بسیار بالایی دارد. رنگ موی شیر نسکافه‌ای مارال حاوی روغن آرگان، روغن بادام و روغن هسته‌ی انگور بوده که موهای شما را از خشکی بعد از رنگ در امان نگه می‌دارد.

این رنگ مو قادر است حتی موهای خاکستری را کاملا بپوشاند و ثبات بالایی نیز دارد.

کیت رنگ مو لی لی نایت شماره 7.77 حجم 120 میلی لیتر رنگ نسکافه ای تیره

از آن جایی‌که کیت رنگ مو معمولا انتخاب بسیار راحت‌تری برای ما خانم‌هاست در این قسمت یک کیت رنگ موی ایرانی به شما معرفی خواهیم کرد که قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی دارد. کیت رنگ موی لی لی نایت رنگ نسکافه‌ای تیره حاوی ویتامین E و C بوده که باعث نرمی و درخشندگی موهای شما خواهد شد.

این کیت دارای یک اکسیدان، دستکش یکبار مصرف، کلاه رنگ، برس رنگ و یک تثبیت‌کننده‌ی رنگ مو است که تمام اقلام مورد نیاز رنگ کردن مو را در خود دارد. روغن‌های به کار برده شده در این رنگ مو باعث می‌شود آسیب‌های ناشی از رنگ مو به موها به حداقل برسد.

رنگ موی بیول سری Nescafe مدل بلوند نسکافه تیره شماره 6.18

رنگ موی بلوند نسکافه‌ای بیول یکی دیگر از رنگ موهای ایرانی بسیار پرطرفدار این برند است. این رنگ مو نیز غنی شده با ویتامین‌های C، E و B5 بوده و باعث حفظ نرمی و لطافت موهای شما پس از رنگ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های خوب این رنگ مو قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت بالای آن است که باعث می‌شود تا مدت‌ها نیز به تعویض برند رنگ موی خود نداشته باشید.

رنگ مو پروکسا سری Coffee Brown شماره 4.51

از دیگر رنگ مو‌های نسکافه‌ای جذابی که می‌تواند انتخاب شما باشد رنگ موی پروسکا رنگ گرم قهوه‌ای نسکافه‌ای متوسط است که برای فصول سرد سال می‌تواند گرمای زیادی به چهره‌ی شما ببخشد.

این رنگ مو نیز ساخت کشور ایران و حاوی ویتامین C بوده و ماندگاری بسیار بالای نیز بر روی موهایتان دارد. پروسکا همچنین حاوی کراتین و پروتئین گندم است که باعث می‌شود پس از رنگ موهایتان نرم و درخشان باقی بماند.

کیت رنگ موی گارنیک سری نسکافه ای مدل نسکافه ای شماره 5.37

رنگ موی ایتالیایی گارنیک ساخت کشور ایتالیا یک رنگ موی بسیار با کیفیت با قیمت مناسب است. این رنگ موی نسکافه‌ای حاوی روغن زیتون، ویتامین C و کراتین است که از خشکی و آسیب‌دیدگی موهایتان جلوگیری می‌کند.

کراتین موجود در رنگ موی گارنیک باعث بازسازی تارهای آسیب دیده شده و رنگ موهایتان را شفاف و درخشان نگه می‌دارد.

کیت رنگ موی Bio'l شماره 8.18 بلوند نسکافه ای روشن

کیت رنگ موی بیول به رنگ بلوند نسکافه‌ای روشن حاوی ۲ عدد رنگ موی ۵۰ میلی‌لیتری است که همراه دستکش و اکسیدان داخل این پک برای شما قرار داده شده است. این رنگ مو حاوی ویتامین‌های B5 و C است که از آسیب‌های ناشی از رنگ کردن مو‌ها جلوگیری می‌کند.

اگر از رنگ مویتان مطمئن هستید خرید این کیت می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد زیرا با وجود دو عدد تیوپ رنگ مو دیگر نیازی نیست برای تمدید یک رنگ موی جدید بخرید.

نام برند پادینا را حتما تا به حال بارها و بارها شنیده‌اید. این برند ایرانی از زمان های قدیم مورد پسند خانم‌های ایرانی بوده زیرا دقیقا به توجه به ویژگی موهای خانم‌های ایرانی طراحی شده است. رنگ موی قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن پادینا حاوی عصاره آلوئه‌ورا است و پوشش‌دهی بسیار بالایی نیز دارد به طوری که تمام موهای خاکستری رنگ را به راحتی می‌پوشاند.

رنگ موی پادینا حاوی دو عدد دستکش پلاستیکی است که می‌توانید در هنگام رنگ کردن موهایتان از آن استفاده کنید.

رنگ موی ایتالیایی اسکالیم به رنگ بلوند نسکافه‌ای متوسط از دیگر رنگ موهایی است که برای موهای حساس و شکننده بسیار مناسب است. روغن‌های موجود در این رنگ مو مانند روغن آرگان نرمی و لطافت موهای شما را حفظ می‌کند و بافت‌های آسیب‌دیده‌ی مو را نیز ترمیم می‌کند.

یک عدد روغن احیا‌کننده آرگان نیز به همراه این رنگ به شما داده می‌شود تا بتوانید پس از رنگ کردن موهایتان نیز مرتبا از آن استفاده کنید.

رنگ مو دوماسی سری کافی شاپ متوسط شماره 4.17

رنگ موی قهو‌ای نسکافه‌ای دوماسی آخرین محصولی است که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم. این رنگ موی ایرانی نیز در دسته‌ی رنگ موهای مقرون به‌صرفه قرار دارد که با دارا بودن ویتامین C از خشکی مو‌ها جلوگیری کرده و در نهایت رنگ مویی بی‌نقص تحویل شما خواهد داد.

دلیل برتری رنگ موی نسکافه‌ای

همان‌طور که می‌دانید انتخاب رنگ مو انتخاب بسیار مهمی است زیرا نمی‌توانید تمام رنگ موهای عالم را روی موهایتان امتحان کنید و اگر خوشتان نیامد همان موقع آن را با رنگ موی دیگری عوض کنید. گاهی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که روزی از خواب بیدار شوید و دلتان بخواهد تغییری در چهره‌ی خود با رنگ مویتان ایجاد کنید.

با کلی شوق و ذوق به سالن‌های آرایشی می‌روید و با وسواس بسیار یک رنگ عجیب و غریبی که تا به حال امتحان نکرده‌اید را به امید ایجاد همان تغییر خوب موهایتان می‌زنید. اما درست بعد از سشوار کشیدن موهایتان می‌بینید که آن رنگ اصلا به شما نمی‌آید و تمام ذوق و شوق‌تان جای خود را به احساس پشیمانی می‌دهد.

اگر نمی‌دانید چه رنگ مویی به شما می‌آید پس طیف‌های رنگی بلوند بسیار روشن و یا رنگ‌های بسیار تیره را کنار بگذارید و به سراغ تناژهای نسکافه‌ای بروید.

همان‌طور که گفتیم رنگ موی نسکافه‌ای رنگی است که معمولا به تمام چهره‌ها در هر سنی می‌آید. اگر خانم جوانی هستید و به دنبال رنگ مویی میگردید که تغییری مثبت در چهره تان ایجاد کند اما در عین حال نمی‌خواهید این تغییر آنقدر زیاد باشد که در ذوقتان بزند یا سنتان را بالا ببرد رنگ موی نسکافه‌ای برایتان بسیار مناسب خواهد بود.

و یا اگر سنتان کمی بالا رفته و به دنبال رنگ مویی می‌گردید که چهره‌تان را جوان‌تر جلوه دهد رنگ موی گرم و جذاب نسکافه‌ای درست همان چیزی است که دنبالش هستید.

انواع رنگ موی نسکافه‌ای

رنگ موی نسکافه‌ای تنها یک رنگ نیست بلکه طیف‌های رنگی متفاوتی دارد که از آن‌ها می‌توانید به صورت هایلایت نیز بر روی موهایتان استفاده کنید. رنگ موی نسکافه‌ای در بین رنگ‌های شکلاتی و قهوه‌ای روشن قرار دارد. می‌توانید بر اساس تناژ پوستی‌تان انتخاب کنید که آیا رنگ نسکافه‌ای روشن بیشتر به شما می‌آید یا نسکافه‌ای تیره.

اگر تا به حال از دکلره استفاده کرده‌اید و موهایتان با آن مشکلی نداشته است می‌توانید از رنگ موی نسکافه‌ای با دکلره استفاده کنید. در استفاده از دکلره اگر موهایتان توان رسیدن به پایه‌ی مناسب را داشته باشد رنگ مویتان روشن‌تر و شفاف‌تر از رنگ موی بدون دکلره خواهد شد. پس اگر هدفتان رنگ موی روشن نیست توصیه می‌کنیم از دکلره استفاده نکنید.

همچنین رنگ موی نسکافه‌ای را می‌توانید با تناژ دودی و قهوه‌ای نیز استفاده کنید. برای این کار کافیست به آرایشگر خود بگویید که کدام تناژ مد نظرتان است و بقیه‌ی کار را به او بسپارید. رنگ موی نسکافه‌ای دودی برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند رنگ مویشان تناژ قرمزی داشته باشد.

رنگ موی نسکافه‌ای با چه پوستی هماهنگی دارد؟

در انتخاب رنگ موی نسکافه‌ای خبر خوب این است که این رنگ با اکثر تناژ‌های پوستی هم‌خوانی دارد. حتی اگر پوست سبزه‌ای دارید و نگران این هستید که رنگ مویتان پوستتان را تیره‌تر نشان بدهد می‌توانید در تناژ‌های نسکافه‌ای رنگ پوست مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

اگر تناژ پوست شما سرد است می‌توانید با یک رنگ نسکافه‌ای مناسب و استفاده از زیور آلات نقره و یا طلای سفید جذابیت صورتتان را چندین برابر کنید. اگر هم تناژ پوستی گرمی دارید توصیه‌ی ما به شما استفاده از زیورآلات زرد رنگ است تا با رنگ پوست و رنگ موی شما ترکیبی حاصل کند.

چه آرایشی با رنگ موی نسکافه‌ای ست می‌شود؟

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که موهای خود را بلوند خیلی روشن کرده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که این رنگ بدون آرایش چه قدر چهره‌ی شما را بی‌روح و خسته نشان می‌دهد و زیباتر به نظر رسیدن آن تا چه اندازه وابسته به آرایش است. اما در رنگ‌های گرم دیگر خبری از آرایش اجباری نیست.

این رنگ‌ها به خودی خود به چهره ی شما رنگ و روح می‌بخشند پس درست برعکس رنگ‌های بلوند بسیار روشن و یا رنگ‌های فانتزی که به آرایش شما وابسته هستند با رنگ موی نسکافه‌ای حتی می‌توانید آرایش نکنید. این موضوع برای طرفداران سبک‌های ساده خبر بسیار خوبی است.

اما اگر خواستید با رنگ موی نسکافه‌ای خود آرایشی ست کنید می‌توانید در صورت داشتن پوست سفید از رنگ‌های درخشان و تناژ‌های قرمز و یا نارنجی که بسیار گرم هستند استفاده کنید. اگر کمی سلیقه به خرج دهید می‌توانید با این رنگ‌ها بازی کنید و سبک‌های بسیار زیبایی در آرایش خود ایجاد کنید.

با کم و زیاد کردن این رنگ‌ها می‌توانید آرایشی مناسب با هر محیط برای خود فراهم کنید. اگر هم دنبال آرایش ساده‌تر هستید، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای استفاده کنید. رنگ قهوه‌ای نیز رنگ گرمی است و برای مکان‌های رسمی بسیار مناسب خواهد بود.

نگهداری از رنگ مو

بارها و بارها این نکته را از خانم‌ها شنیده‌ایم که رنگ مویشان فقط یک ماه اول همان چیزی است که می‌خواستند و بعد از یک ماه شروع به تغییر و کدر شدن می‌کند که باعث می‌شود دل آن‌ها را بزنند. حق هم دارند. ایراد کار این جاییست که خانم‌ها وقتی موهایشان را رنگ می‌کنند از همان شامپویی استفاده می‌کنند که وقتی موهایشان رنگ نداشت استفاده می‌کردند.

به این نکته توجه کنید که برای هر نوع مویی باید شامپوی مخصوص خودش را خریداری کنید. موی رنگ شده نیز مانند دیگر انواع مو به مراقبت نیاز دارد تا مثل روز اول خوش رنگ و درخشان بماند. این نکته‌ی مهم را به خاطر بسپارید که چه موهای خود را کراتینه کرده‌اید و چه رنگ حتما از شامپو‌های بدون سولفات استفاده کنید.

سولفات باعث می‌شود کراتینه و یا رنگ موهای شما سریع‌تر از بین برود. پس این خیلی مهم است که هم شامپوی شما و هم ویتامینه‌ای که داخل حمام استفاده می‌کنید فاقد سولفات باشد. با این روش عمر رنگ موی شما بسیار افزایش پیدا می‌کند و همیشه رنگ مویی درخشان و براق خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر به شامپوی بدون سولفات مراجعه کنید.

بعد از این که یاد گرفتید چگونه از موهای رنگ شده‌تان مراقبت کنید این را نیز به خاطر داشته باشید که موهای رنگ‌شده برای زیباتر به نظر رسیدن نیاز دارند که سشوار شوند. حتما نباید هر جایی که می‌روید موهایتان را سشوار کنید اما جایی که می‌خواهید خیلی شیک به نظر برسید از سشوار موهایتان غافل نشوید.

رنگ موی نسکافه‌ای برای چه فصلی از سال مناسب است؟

از آن جایی که رنگ موی نسکافه‌ای طیف‌های بسیاری دارد می‌توانید از طیف‌های گرم برای فصول سرد و از طیف‌هایی که کمی سردتر هستند در فصول گرم استفاده کنید.

رنگ موی نسکافه‌ای با چه رنگ چشمی بیشتر می‌آید؟

اگر رنگ چشمانتان قهوه‌ای و سبز است مطمئن باشید که رنگ موی نسکافه‌ای جلوه‌ی دوچندانی بر چهره‌ی شما دارد.

چه جواهراتی با رنگ موی نسکافه‌ای ست می‌شوند؟

اگر رنگ مو و پوست شما گرم است بهتر است از طلای زرد استفاده کنید اما اگر رنگ پوست و موهایتان سرد است طلای سفید یا نقرا انتخاب مناسب‌تری برایتان خواهد بود.

سخن آخر

اگر برای اولین بار است که به سراغ رنگ موی نسکافه‌ای رفته‌اید با مطالعه‌ی دقیق این قسمت می‌توانید تناژ مناسب خود را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که رنگ موی نسکافه‌ای انتخاب بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌ها برای شرکت در مهمانی‌ها و قرار گرفتن جلوی دوربین عکاسان است. پس در انتخاب این رنگ بی‌نظیر درنگ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر