امروز04 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید رژ لب مایع: زیباتر از همیشه لب‌ها را آرایش کنید

رژ لب مایع
5/5 - (1 امتیاز)

در این که رژ لب می‌تواند رنگ و روی چهره را متحول کند و صورتتان را بانشاط‌تر و زیباتر از همیشه جلوه دهد شکی نیست؛ اما در این بین مسائلی مثل هماهنگی رژ لب با رنگ پوست، استایل و از همه مهم‌تر نوع رژ لبی که برای استفاده مداوم مناسب باشد همواره از دغدغه‌های بانوان بوده است. شما چطور؟

با وجود محبوبیت رژ لب‌های جامد این روزها انواع رژ لب مایع طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این موضوع در وهله اول به ترکیبات غنی از پیگمنت و رنگدانه‌های طبیعی مربوط می‌شود که رژ مایع در بردارد. بنابراین با رژ لب‌های مایع شاهد رنگ‌های طبیعی‌تر و نزدیک‌تر به تناژ پوست صورت هستیم که از هر نظر آرایش را کامل‌تر و زیباتر از همیشه جلوه می‌دهند.

اگر در دوراهی خرید رژ لب جامد یا مایع قرار دارید و در تصمیم گیری برای انتخاب رژ مناسب به بن بست خورده‌اید همراه ما باشید. ما در تیم حرفه‌ای به‌نظر در این مسیر و با مرور هر آن چه که برای خرید بهترین رژ لب مایع نیاز دارید همراهتان هستیم.

معرفی و بررسی انواع مدل‌های پرفروش رژ لب مایع

مدل محبوب

رژ لب مایع مای مدل لومینوس شماره 12

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: صدفی
  • جلوه: براق
  • ویتامین/ عصاره: ندارد

رژ لب مایع مای مدل لومینوس با رنگ صدفی و درخشش بی‌نظیر جلوه آرایش صورتتان را متحول می‌کند. بافت این محصول سبک و براق بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

رژ لب مایع شون سری Velvet Matt شماره M21

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: مخملی
  • جلوه: مات
  • ویتامین/ عصاره: روغن هسته انگور

یکی از نقاط قوت رژ لب مایع شون سری Velvet Matt بافت غیرچسبنده و سبک آن روی پوست است. این محصول با روغن هسته انگور فرموله شده و بافتی نرم و مرطوب کننده دارد. بنابراین با وجود این که ماندگاری بالایی روی لب دارد به آبرسانی و مرطوب کردن آن کمک می‌کند.

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L85

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: مرجانی
  • جلوه: مات
  • ویتامین/ عصاره: ندارد

اگر به دنبال خرید رژ لب با ماندگاری بالا برای استفاده روزمره هستید رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt خاص شما تولید شده است. پخش این مدل روی لب‌ها آسان بوده و بافت مات آن پوشش یکنواخت و کاملی روی لب ایجاد می‌کند.

رژ لب مایع مای مدل Perfection Matt شماره 02

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: کرم صورتی
  • جلوه: مات
  • ویتامین/ عصاره: ندارد

رژ لب مایع مای سری Black Diamond با کیفیت همیشگی و ماندگاری بالا تولید شده است. پوشش دهی این رژ روی لب ایده آل بوده و رنگ آن به رنگ لب‌ها نزدیک و طبیعی است. خرید این محصول را برای تناژ پوست گرم و افرادی که رنگ پوست روشن تا متوسط دارند پیشنهاد می‌کنیم.

رژ لب مایع فلورمار شماره 102

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: بژ
  • جلوه: براق
  • ویتامین/ عصاره: ندارد

رژ لب مایع فلورمار شماره 102 به رنگ بژ با بافت براق و سبک خاص پوست معمولی و گرم تولید شده است. ساختار فوق العاده ظریف این رژلب مایع باعث شده تا در صورت استفاده مداوم احساس سبکی داشته باشید و همزمان از زیبایی رنگ براق این محصول روی لب‌ها لذت ببرید.

رژلب مایع کالر کاستل شماره 06

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: مخملی
  • جلوه: مات
  • ویتامین/ عصاره: ویتامین E

رژلب مایع کالر کاستل با ظاهر مات و ماندگاری بالا انتخاب خوبی برای استفاده روزمره است. این محصول با ویتامین E غنی شده که باعث شده بافت این محصول لطیف، نرم و غیر چسبنده باشد. این رژ لب با رایحه دلپذیر میوه‌ای تولید شده است.

برق لب گلدن رز مدل Roll On کد 03

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: شفاف
  • جلوه: براق
  • ویتامین/ عصاره: ندارد

برق لب گلدن رز مدل Roll On به درخشنده شدن و نرمی لب‌ها کمک می‌کند. استفاده از برق لب برای آرایش روزمره طرفداران بیش‌تری دارد؛ به ویژه که برق لب گلدن رز به صورت رولی طراحی شده و بدون نیاز به خارج کردن اپلیکاتور می‌توانید رژ مایع را مشابه با رژ جامد استفاده کنید.

رژ لب مایع این لی شماره M322

مشخصات محصول

  • پایه رنگ: گیلاسی
  • جلوه: براق
  • ویتامین/ عصاره: ویتامین E

رژ لب مایع این لی شماره M322 با بافت سبک و نسبتا چرب از چسبندگی و خشکی لب‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی ویتامین E و ترکیبات نرم کننده است و جلوه مات و مخملی روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

 دلیل برای انتخاب و خرید رژ لب مایع

دلایل زیادی برای انتخاب رژ لب‌های مایع به جای مدل‌های سابق که به صورت رولی و جامد تولید می‌شوند وجود دارد. اگر شما هم قصد خرید رژ لب دارید و نمی‌دانید کدام نوع رژ لب برای شما بهتر است دلایل زیر کافی هستند تا کیف آرایشتان را با مدل‌های مایع پر کنید:

فرمولاسیون رنگی و غنی از رنگدانه‌های طبیعی

فرمولاسیون رژ لب‌های مایع شفاف، براق یا مات و دارای سطح بالایی از رنگدانه‌ها است. بنابراین با یک بار تماس اپلیکاتور محصول روی لب بافت رژ به خوبی رنگ لب‌ها را متحول می‌کند. این موضوع از دو جهت حائز اهمیت است. اول این که بافت رژ لب روی لب‌ سنگینی نمی‌کند و برای استفاده مداوم از رژ لب احساس بهتری خواهید داشت. فاکتور دوم هم به صرفه جویی در مصرف رژ لب با وجود رنگ دهی بهتر به لب‌ها مربوط می‌شود.

استفاده از رژ لب مایع بدون نیاز به خط لب

یکی از مزایای مدل‌های مایع امکان برجسته کردن خط دور لب بدون نیاز به خط لب است. اما در مدل‌های جامد معمولا به خط لب جداگانه نیاز دارید تا مرز لب‌ها و پوست اطراف را مشخص کنید.

ماندگاری بالای رژ لب‌های مایع

بر خلاف مدل‌های جامد که گاهی چرب هستند و بافت نرمی دارند، رژ لب مایع به سرعت خشک می‌شود. بنابراین نیازی به تجدید آرایش لب‌ها در طول روز ندارید و تنها با یک مرتبه استفاده از پوشش دائمی لب‌ها در طول روز اطمینان دارید. با این حال شاید پاک کردن رژ لب مایع به دلیل بافت مقاوم نسبت به آب کمی دشوار و زمانبر باشد.

راهنمای انتخاب بافت رژ لب مایع

انواع رژ لب مایع نظیر مدل‌های جامد بر حسب بافت محصول طبقه بندی می‌شوند و می‌توانند ظاهر مات تا براق داشته باشند:

انواع رژ لب‌های مایع کرمی

رژ لب‌های کرم دار لب‌ها را ترد و برجسته نشان می‌دهند. مدل‌های کرمی معمولا بافت رنگ مشخص و نزدیک به رنگ لب دارند و به خوبی بافت لب را مرطوب می‌کنند. با این حال بعد از استفاده در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شوند.

انواع رژ لب مایع بی رنگ ( شفاف)

مدل‌های شفاف در واقع برق لب هستند و برای براق به نظر رسیدن لب‌ها بدون برجسته شدن و تغییر رنگ آن‌ها استفاده می‌شوند. با این مدل بافت و رنگ طبیعی لب‌ها حفظ می‌شود و از آرایش ملایم و نزدیک به چهره طبیعی لذت می‌برید.

رژ لب‌های مایع مات

مدل‌های مات پرطرفدار از سایر رژ لب‌های مایع هستند. به محض استفاده از این رژ لب‌ها رنگ لب مات و شبیه به رژ لب‌های جامد می‌شود. ضمن این که در اکثر رژ‌های مایع مات از مرطوب کننده استفاده شده و لب‌ها در طول روز آبرسانی می‌شوند.

 راهنمای انتخاب رنگ رژ لب مایع برای استفاده روزمره

خیلی از بانوان رژ لب‌های مایع را به سبب ماندگاری بیش‌تر و تناژ رنگ نزدیک به پوست برای استفاده روزمره بیش‌تر می‌پسندند. با این حال انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست و رنگ طبیعی لب کمی چالش برانگیز به نظر می‌رسد و شاید بد نباشد قبل از خرید نکات زیر را پیرامون انتخاب رژ مرور کنید:

گام اول: انتخاب رژ لب یک تا دو درجه تیره‌تر از رنگ لب

برای تست رنگ رژ لب تنها رژ را روی لب‌های پایین امتحان کنید. کل لب پایین را با رژ لب بپوشانید و سپس رنگ نهایی را با رنگ طبیعی لب‌های بالا مقایسه کنید. در حالت طبیعی و برای استفاده روزمره بهتر است رنگ رژ لب یک تا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لب‌ها باشد. در صورتی که تفاوت رنگی زیادی بین لب‌ها مشاهده می‌کنید جستجو میان طیف رنگ‌ها را ادامه دهید.

گام دوم: درشت کردن یا ریزتر دیده شدن لب‌ها؟

سایه رنگی رژ لبی که انتخاب می‌کنید روی درشت یا ریزتر به نظر رسیدن لب‌ها اثر دارد. جالب است بدانید سایه‌های تیره لب را کمی کوچک‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهند. در حالی که با رژ لب رنگ روشن لب‌ها به اندازه واقعی و حتی گاهی درشت‌تر و قلوه‌ای به نظر می‌رسند.

گام سوم: انتخاب رنگ رژ لب متناسب با تناژ پوست

میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای بر اساس رنگ پوست صورت رژ لب‌ها را در سه دسته روشن، متوسط و تیره یا برنز قرار می‌دهند:

  • اگر رنگ پوستتان معمولی یا روشن است رژ لب صورتی، هلویی یا بژ را امتحان کنید. ته رنگ گرم پوست شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد.
  • اگر رنگ پوستتان متوسط است ته رنگ‌های سرد مثل سایه صورتی، مسی یا برنز را امتحان کنید.
  • در صورتی که رنگ پوستتان برنزه است از سایه‌های قهوه‌ای یا بنفش دوری کنید. در عوض ته رنگ نارنجی رنگ پوستتان را بازتر نشان می‌دهد.

سخن آخر

انواع رژ لب مایع به سبب فرمولاسیون غنی از رنگدانه و پوشش‌دهی کامل لب‌ها طرفداران بیش‌تری دارند؛ به ویژه اگر به دنبال خرید رژ لب برای استفاده روزمره باشید که پوشش‌دهی سریعی و کاملی داشته باشد.

انواع رژ لب مایع با بافت براق، کرمی و مات تولید می‌شوند و ماندگاری بالایی دارند. برخلاف رژ لب‌های جامد، رژ لب مایع سریع‌تر روی لب خشک می‌شود و نیازی به تجدید آن در طول روز ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر