امروز09 فروردین 1403

بهترین ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده در بازار

ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده
5/5 - (1 امتیاز)

آرایش چشم مهم‌ترین بخش آرایش صورت بوده و رسیدن به ترکیب ایده آل و کامل آرایش این نقطه از صورت نیازمند بارها آزمون و خطا است. اگر فکر می‌کنید قرار است این بار تکنیک‌های خرید خط چشم خوب و استفاده از آن را مرور کنیم اشتباه نکنید؛ مژه هم بخش مهمی از چشمان ما هستند که کوچک‌ترین تغییر در ظاهر آن‌ها تغییرات چشمگیری در ظاهر ما ایجاد می‌کند.

این روزها همه بانوان با کاربرد ریمل و انواع آن آشنا هستند. ریمل‌های بلند کننده مژه را بیش‌تر کسانی که مژه‌های کوتاه دارند استفاده می‌کنند؛ اما انواع ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده کاربرد عمومی دارند و با هر نوع مژه‌ای می‌توانید از ریمل‌های حجیم کننده استفاده کنید.

راهنمای خرید امروز به‌نظر مروری بر تمام فاکتورهای موثر در انتخاب ریمل چشم تا نحوه استفاده از آن روی انواع مژه‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم همین امروز و بعد از مرور این مطلب استفاده از ریمل را در چارچوب آرایشی خود بگنجانید.

معرفی و بررسی انواع ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده

مدل پر فروش

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، حالت دهنده و پرپشت کننده مژه
  • ضد آب: خیر

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising حاوی خرده مژه‌های طبیعی برای پرپشت کردن مژه‌ها است. برس به کار رفته در این محصول تک کاره و حجم دهنده است و استفاده مداوم از این محصول باعث چسبندگی مژه‌ها نمی‌شود.

ریمل این لی بافت سبکی دارد و بدون ایجاد سنگینی روی مژه حالت آن را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کند.

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، حالت دهندگی و بلند کنندگی مژه‌ها
  • ضد آب: خیر

Infinite نام سری موفق و پرفروش ریمل‌های چندکاره مای بوده که همگام با نیاز مصرف کنندگان طراحی شده است. این ریمل یک برس با قابلیت افزایش طول مژه‌ها، حالت دار و حجیم کردن آن‌ها تولید شده است. این محصول ضد آب نیست و به سادگی از روی مژه‌ها پاکسازی می‌شود.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Extend Volume

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، بلند کننده
  • ضد آب: خیر

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Extend Volume در حجم 11 میلی‌لیتر به برجسته‌تر شدن چشم‌ها کمک می‌کند. این محصول حاوی رنگدانه‌های غلیظ مشکی است و با برس دوکاره‌ای که دارد به فر کردن، حجم دادن و بلند کردن مژه‌ها کمک می‌کند.

ریمل میبلین مدل Lash Sensational

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، جدا کننده
  • ضد آب: خیر

یکی از بهترین مارک ریمل خارجی موجود در بازار میبلین است. یکی از نقاط قوت ریمل میبلین مدل Lash Sensational برس دوکاره با دو قابلیت جدا کننده و حجم دهندگی است. به این صورت که بخش مستقیم برس برای جدا کردن مژه‌ها به هم چسبیده قبل از آرایش آن‌ها استفاده می‌شود. بخش منحنی هم به حجم دادن مژه‌ها ریز تا درشت کمک می‌کند.

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour Max Definition

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، پر کننده
  • ضد آب: خیر

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour Max Definition با برس اختصاصی برای مژه‌های کم پشت و کم حجم طراحی شده است. برس این ریمل برای پوشش‌دهی کامل کل مژه‌ها بیش از 500 دندانه ریز دارد تا کل موهای ریز با این ریمل جدا شده و سپس به خوبی حجم و حالت بگیرند.

این محصول ضد آب نیست اما در صورت عدم تماس چشم‌ها با رطوبت بیش از 15 ساعت ماندگاری دارد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، حالت دهنده
  • ضد آب: خیر

ریمل مدل Lash Duplicator از جدیدترین محصولات شون است که با روغن بادام فرموله می‌شود. بافت نرم و نسبتا چرب این ریمل علاوه بر حجیم کردن مژه به تقویت موهای ریز و پرپشت شدن آن‌ها کمک می‌کند.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

مشخصات محصول

  • کاربرد: حجم دهنده، حالت دهنده
  • ضد آب: خیر

ریمل حجم دهنده لورآل مدل حاوی کلاژن و پرو ویتامین B5 است که علاوه بر حجم دهی به مژه‌ها به تقویت آن‌ها کمک می‌کند. این ریمل حاوی الیاف ابریشم مصنوعی است که در لا به لای مژه‌ها قرار می‌گیرد و تا 24 ساعت ماندگاری دارد.

ریمل الیزاموتیک مدل El001 مجموعه 2 عددی

مشخصات محصول

  • کاربرد: احیا کننده و حجم دهنده
  • ضد آب: بله

ریمل الیزا موتیک مدل El001 با فرمولاسیون 100 درصد طبیعی، بدون کربن و با کراتین تولید شده است. این محصول همزمان دو کاربرد حجم دهی و احیا کنندگی دارد و بدون ترکیبات سرطان زا نظیر پارابن تولید می‌شود.

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes

مشخصات محصول

  • کاربرد: جدا کننده و حجم دهنده
  • ضد آب: خیر

برس  ریمل حجم دهنده ریمل لندن خاص حجم دهی و جدا کردن مژه‌ها کم پشت طراحی شده است. برای هر بار استفاده می‌توانید با بخشی از سری ابتدا مژه‌ها را از هم جدا کنید و سپس کل موها را با حرکت دورانی برس پوشش دهید.

جادوی ریمل‌های حجیم کننده برای پرپشت کردن مژه‌ها

ریمل‌های حجم دهنده در انواع و اقسام ضد آب، تقویت کننده و به صورت ترکیبی برای بلند کردن مژه‌ها تولید می‌شوند. به هر حال مهم‌ترین کاربرد این نوع ریمل‌ها پرپشت کردن مژه‌ها و پررنگ کردن‌ آن‌ها در آرایش چشم و صورت است.

بر خلاف ریمل‌های بلند کننده، برس ریمل حجم دهنده کمی چاق، بزرگ و گرد است. این نوع برس را باید به صورت کامل با مژه‌ها تماس دهید تا برس به خوبی موهای مژه را فرم دهد. در صورتی که مژه‌های حساسی دارید یا بافت مژه‌ها از قبل آسیب دیده شاید بد نباشد به ترکیبات موثر محصولی که خریداری می‌کنید نگاه کنید. برخی از ریمل‌ها حاوی فیتو کراتین و پانتنول هستند و استفاده مداوم از آن‌ها ممکن است به رشد مجدد موها کمک کند.

به طور کلی ریمل‌های حجم دهنده سه کاربرد مجزا اما مرتبط با یکدیگر دارند و استفاده از آن‌ها در آرایش چشم اثرات معجزه آسا دارد:

پوشش بیش‌تر مژه‌های چشم

یکی از تفاوت‌های انواع ریمل پرپشت کننده پوشش بیش‌تر موهای مژه است. به این معنا که غلظت و مایع داخل ریمل پرپشت کننده نسبت به مدل‌های دیگر بازار بیش‌تر است تا مژه‌ها به خوبی رنگ بگیرند. در برخی از مدل‌ها ریز ذره‌هایی شبیه به مژه‌های طبیعی وجود دارد که به هر مژه می‌چسبند و باعث می‌شوند مجموعه مژه‌ها در یک ناحیه از چشم بیش‌تر از تعداد واقعی خود به نظر برسند.

فرم دهی کامل به مژه‌ها

ریمل‌های پرپشت کننده فقط برای حجیم کردن مژه‌ها استفاده نمی‌شوند. برس گرد و کوچک این ریمل‌ها به خوبی با لبه مژه‌ها ارتباط برقرار می‌کند و بر اساس جهت چرخش دست آن‌ها را تاب می‌دهد. بنابراین با وجود این که ریمل حجم دهنده سری کوچک و گردتری دارد اما مشابه با سایر مدل‌ها عملکرد ظریف مثل فرم دهی به مژه‌ها نیز دارد.

راهنمای انتخاب رنگ سایه ریمل

اکثر ما مصرف کننده ریمل‌های تیره رنگ هستیم و شاید تصور کنیم ریمل‌ها برخلاف انواع سایه چشم و خط چشم تنوع رنگی ندارند؛ اما اشتباه نکنید.

ریمل‌ها هم با تنوع رنگی به رنگ قهوه‌ای، خرمایی و بلوند تولید می‌شوند. با این حال اکثر افراد رنگ تیره را برای برجسته کردن مژه‌ها بیش‌تر می‌پسندند. حتی رنگ ریمل هم می‌تواند مثل سایر بخش‌های آرایش چشم روی ترکیب آرایش کل صورت اثر بگذارد. مثلا ریمل سبز رنگ با چشمان آبی یا ریمل بنفش رنگ با چشم سبز ترکیب منحصر به فردی ایجاد می‌کند. حتی با انتخاب ریمل‌های رنگ روشن می‌توانید رنگ صورت را کمی روشن‌تر جلوه دهید.

قبل از خرید ریمل حجم دهنده بخوانید

استفاده از ریمل در برجسته کردن آرایش چشم‌ها متداول است. از طرفی انتخاب ریمل ارتباط تنگاتنگی با مراقبت از پوست دور چشم دارد و حتی سلامت مژه‌ها هم در گرو نوع ریملی که استفاده می‌کنید قرار دارد. بنابراین شاید بد نباشد فاکتورهای زیر را قبل از انتخاب ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده بخوانید:

انتظارات خود را از ریمل مشخص کنید

همان طور که گفته شد برخی از ریمل‌های حجم دهنده با کاربردهای متنوعی مثل حالت دهنده و حتی بلند کننده تولید می‌شوند. برخی از برندهای بازار محصولاتی با سری دوبل تولید کرده‌اند که همزمان در کنار پرپشت کردن مژه‌ها آن‌ها را بلندتر و ظریف‌تر نشان می‌دهند.

بعضی از مدل‌های بازار هم به صورت تقویتی و حجم دهنده تولید می‌شوند. به این شکل که یک سری محصول برای تقویت مژه‌ها و آماده سازی پیش از آرایش کامل آن‌ها طراحی شده و حاوی ویتامین‌ها و سرامید است. سری دوم هم سری اصلی پرپشت کردن و حجم دادن به مژه‌ها است.

به شکل برس ریمل توجه کنید

برس‌های حجم دهنده در دو حالت عادی و دوکاره تولید می‌شوند. مثلا برخی از برس‌های پرپشت کننده دو انحنا متفاوت دارند. طرف مستقیم برس برای جدا کردن مژه‌ها قبل از مصرف مناسب است و طرف منحنی به خوبی مژه‌ها را حجیم و پرپشت می‌کند.

ضد آب یا ساده؟ کدام بهتر است؟

کلاهتان را قاضی کنید می‌بینید که حتی خودتان هم به به دنبال تجربیات ناگوار قبلی تمایلی به استفاده از ریمل‌های ضد آب ندارید. مدل‌های ضد آب بافت خشک و ثابتی روی مژه دارند و ماندگاری آن‌ها بالا است. این نوع ریمل‌ها برای ورزش‌های آبی توصیه می‌شوند؛ اما به سبب مشکلاتی که برای پاک کردن این نوع ریمل وجود دارد اکثر بانوان مدل‌های ساده را جهت استفاده روزمره ترجیح می‌دهند.

سخن آخر

انواع ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده حاوی روغن طبیعی، موم و موهای ریز ابریشمی هستند که مژه‌ها کم پشت را حجیم‌تر از همیشه نشان می‌دهند. برس ریمل‌های حجم دهنده نسبت به ریمل‌های بلند کننده گرد، کوتاه‌تر و دارای دندانه‌های بیش‌تر است. برخی از برندها محصولات خود را با سری دو حالته و یا دو سری در قالب یک ریمل عرضه می‌کنند. بنابراین می‌توانید همزمان با حجم دهی از قابلیت جدا کنندگی، تقویت و بلند کردن مژه‌ها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر