امروز10 فروردین 1403

11 مدل بهترین ادکلن و عطر زنانه شیرین و گرم – 2021

عطر زنانه شیرین و گرم
5/5 - (1 امتیاز)

عطرها مانند یک دریچه، بال خیال را به تونل زمان سوق می‌دهند و خاطرات قدیمی گذشته را زنده می‌کنند. هر طور حساب کنیم باز هم خیال‌پردازی و یادآوری گذشته با کمک عطرهایی که به عواطف و احساساتمان در گوشه‌ای از زمان تنیده‌اند دلچسب‌تر است و سریع‌تر رخ می‌دهد. تجربه شما چه می‌گوید؟

طبقه‌بندی‌های حرفه‌ای و متنوعی برای انواع عطر در بازار وجود دارد. به جز زنانه و مردانه بودن، گرمی و سردی عطرها مهم‌ترین فاکتوری است که بدان اشاره می‌شود. مثلا اکثر بانوان عطر زنانه شیرین و گرم را بیش‌تر می‌پسندند که بر اساس رایحه بویی جادویی از شما در ذهن و روان اطرافیان به یادگار می‌گذارد. البته استفاده از عطر گرم و زنانه و انتخاب آن اصول خاص خود را دارد.

عطرهای گرم و شیرین زنانه رایحه دلچسب و اختصاصی برای فصول سرد سال به ویژه زمستان هستند. عطرهای گرم سنگین‌تر هستند و بهتر است در روزهای سرد سال این نوع عطر را برای هدیه دادن انتخاب کنید. نکات جزئی و کامل انتخاب انواع عطر گرم و شیرین زنانه را در راهنمای خرید امروز به‌نظر همراه با ما دنبال کنید.

‌معرفی و بررسی انواع عطر زنانه با رایحه گرم و شیرین

پیشنهاد به نظر

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Chifon

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: یاسمن، زنبق، رز و چوب

درخت مرکبات کوچکی را تصور کنید که هر لحظه می‌توانید رایحه شیرین و دلچسب آن را مزه کنید! این درست توصیف ادوپرفیوم زنانه امپر است که نت آغازین آن را پرتقال ماندارین تشکیل می‌دهد.

ساختار شیرین این عطر را چوب صندل تشکیل می‌دهد که به رفع استرس کمک می‌کند.

بعد از نت میانی نت پایانی با بوی تند مشک منتشر می‌شود که محرک اعتماد به نفس است.

این عطر از نظر رایحه، ماندگاری بو و بسته بندی ایده‌آل و مقرون به صرفه است.

ادکلن زنانه اسکلاره مدل Figure حجم 55 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: 55 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، وانیل، خاک و زمین، گیاهان معطرش

ساختار رایحه ادکلن زنانه اسکلاره مدل Figure همه‌پسند، ملایم، شیرین و گرم است. رایحه آغازین ادکلن اسکلاره با بوی میوه‌های تابستانی آغاز می‌شود و سپس وانیل بر شیرینی عطری که احساس می‌کنید می‌افزاید.

این محصول در حجم مناسب و قیمت مقرون به صرفه گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن خواهد بود.

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، گیاهان معطر، چوب

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour بین 5 تا 8 ساعت روی لباس ماندگاری دارد و از قدیمی‌ترین محصولات این برند است. رایحه شکوفه‌های پرتقال، نارنج و گل رز اولین بویی است که بعد از اسپری عطر روی لباس به مشامتان می‌رسد.

اما بوی اصلی و ماندگار این محصول ناشی از رایحه چوب سدر، چوب صندل و مشک است که حس ناب تعادل درونی را در وجودتان به ارمغان می‌آورند.

ادو پرفیوم زنانه رووناکس مدل گود گرل

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: شکلات، میوه، گیاهان معطر، گل

علاوه بر رایحه اغواکننده، ساختار بطری ادو پرفیوم زنانه رووناکس هم بر جذابیت این محصول افزوده است. رایحه غالبی که بعد از اسپری کردن این محصول روی لباس به مشام می‌رسد بوی بادام و قهوه است که برای شروع یک روزه ایده‌آل نشاط آور هستند.

عطر زنانه سموا مدل Eau de parfum

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، گل

رایحه گرم و شیرین ادو پرفیوم زنانه سموآ برای تمام بانوان جذاب و دلپذیر است. ساختار ابتدایی رایحه این محصول را گل‌های بنفشه و رز صد تومانی تشکیل می‌دهند. با گذشت زمان رایحه وانیل و چوب صندل غالب می‌شوند و بوی رمانتیک و فراگیر آن‌ها باعث می‌شود گرمای بیش‌تری در روزهای سرد زمستانی تجربه کنید!

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل La Vida Es Bella

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: شکلات، میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

La Vida Es Bella نام یکی از عطرهای پرفروش بازار است که برای اولین بار در سال 2016 معرفی و عرضه شد. با اولین اسپری این عطر روی ناحیه نبض نارنج، رایحه گلابی، پرتقال، فلفل صورتی و برگ‌مو آشکار می‌شود.

بعد از مدتی نت‌های میانی و پایانی با رایحه گرم و شیرین پرتقال، گل یاسمین و یلانگ‌یلانگ جایگزین می‌شوند و حس طراوت و تازگی را در وجودتان زنده می‌کنند.

ادو پرفیوم زنانه ژک‌ ساف مدل Sweet Love

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گل

رایحه گرم و دلپسند ادو پرفیوم زنانه ژک‌ ساف مدل Sweet Love بانوان جوان را جذب خود می‌کند. این محصول ترکیبی دل‌انگیز از بوی گل، میوه، ادویه و چوب است که مظهر شادابی و طراوت هستند.

این محصول با بسته بندی صورتی و شفاف طراحی شده و عطر و ظاهر آن گزینه خوبی برای هدیه به عزیزان است.

ادو تویلت زنانه مای مدل Nominee

مشخصات محصول

  • حجم: 50 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، میوه، ادویه، چوب

برای استفاده مکرر در طول روز رایحه گرم و شیرین ادو تویلت زنانه مای مدل Nominee را قطعا می‌پسندید. نت ابتدایی این عطر را اسطوخودوس و گل زنبق تشکیل می‌دهند و این ترکیب گلی به مرور با رایحه مشک و چوب جایگزین می‌شود.

این محصول در حجم و قیمت مناسب با بسته بندی شکیل و زیبا تولید می‌شود.

ادو پرفیوم زنانه ایو روشه مدل Comme Une Evidence

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: گل، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین

ترکیب گل و گیاهان معطر بوی گرم و خوشایندی ایجاد می‌کند که معمولا مورد پسند اکثر بانوان قرار می‌گیرد. نت آغازین ادو پرفیوم زنانه ایو روشه مدل Comme Une Evidence ترکیبی از گل رز و زنبق دره است که به مرور زمان گیاه پاچولی، مشک و خزه‌ جایگزین آن می‌شوند.

یکی از نقاط قوت این محصول ماندگاری بالا و بسته بندی ساده و زیبا برای هدیه به عزیزان است.

ادو پرفیوم زنانه ریو کالکشن مدل Rio RC Women

مشخصات محصول

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: گل، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین

ادو پرفیوم زنانه ریو کالکشن از محصولات جیبی با عطر گل‌های شرقی است و عطر گرم و شیرینی دارد. نت‌های اولیه این محصول را ترنج، پرتقال، گریپ فروت و هندوانه تشکیل می‌دهند و سپس به چوب صندل ، سدر و چرم ختم می‌شوند. 

ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل Night Wish

مشخصات محصول

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، وانیل

احتمالا برند ژک ساف را با ادکلن‌های جیبی و کوچک بشناسید. این بار این برند با طراحی ادو پرفیوم زنانه Night Wish ترکیب مرکباتی گرم و شیرینی را خلق کرده است.

پرتقال ماندارین و نارنج نت‌های ابتدایی این محصول را تشکیل می‌دهند که استشمام آن‌ها شادی‌بخش است. در مرحله بعد بوی تند و ماندگار وانیل، گیاه جادویی پاچولی هیجان و انرژی درونتان را به اوج می‌رسانند.

اصول انتخاب عطر شیرین و گرم برای زمستان

بانوان عطرهای گرم را بیش‌تر می‌پسندند؛ اما هر عطر گرمی برای فصل سرد سال مناسب نیست. خیلی از عطرهای شیرین رایحه خنکی دارند و بنابراین انتخاب گرمی و شیرینی در کنار هم آن هم برای زمستان باید مطابق با چند اصل زیر صورت گیرد:

انتخاب رایحه‌های گرم، شیرین و سنگین

بوها در فصول سرد سال سریع‌تر از بهار و تابستان تبخیر و محو می‌شوند. این موضوع به علت خشکی بیش‌تر پوست در معرض آب و هوای خشک زمستانی است. بنابراین توصیه می‌کنیم در گام اول از بوهای سنگین برای این فصل استقبال کنید. منظور از سنگینی غلظت عطر است که در اولین برخورد به مشامتان می‌رسد.

اهمیت نت پایانی عطر گرم و شیرین در فصل سرد

در فصل زمستان نت یا بوهای انتهایی هر عطر و ادکلن از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. به طور کلی نت‌های پایانی سنگین‌تر هستند و بر خلاف نت آغازین دیرتر محو می‌شوند. پاچولی، صندل و وانیل سه رایحه مهمی هستند که در اکثر عطرهای شیرین و گرمی که برای فصل زمستان توصیه می‌شوند وجود دارند.

خرید عطر و ادوپرفیوم برای روزهای زمستانی

اگر به دنبال رایحه گرم و شیرین ماندگار برای روزهای سرد سال هستید ادکلن را کنار بگذارید و به دنبال خرید ادوپرفیوم یا عطر باشید. علت این موضوع به غلظت اسانس موجود در انواع ادکلن برمی‌گردد. در عطر و ادوپرفیوم بر خلاف ادکلن بیش از 15 درصد رایحه اصلی وجود دارد.

خرید بوهای گرم و تند برای روزهای سرد سال

اگر نمی‌دانید کدام یک از رایحه‌ها گرم و شیرین محسوب می‌شوند و برای فصل زمستان نیز مناسب هستند فقط کافی است از فروشنده عطرهای تند را درخواست کنید. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید رایحه‌های تند را دنبال کنید که غالبا در دارچین، جوز هندی و هل وجود دارند.

رایحه چوب؛ سنگین، ماندگار و گرم

عطرهای زیادی در بازار وجود دارند که ماندگاری بالایی دارند و سنگین هستند. اگر با نام رایحه‌ها به اندازه کافی آشنا نیستید فقط کافی است به دنبال رایحه چوبی بین گزینه‌های موجود بگردید. رایحه چوبی یادآور حس و بوی سوختن چوب در آب و هوای مرطوب جنگل است. گیاهان ترنج، پاچولی، خزه و بلوط در دسته چوب قرار می‌گیرند.

راهنمای استفاده از عطر شیرین و گرم روی پوست

یکی از فاکتورهای مهم در خرید عطر نوع پوست است. به جز فصلی که در آن زندگی می‌کنیم شاید بد نباشد به جنس پوست، خشکی یا چرب بودن آن توجه کنیم. به نظر می‌رسد ساختار و ویژگی‌های پوستی نقش مهمی در انتشار و ماندگاری بوها داشته باشند.

ماندگاری عطر روی پوست چرب

عطرهای گرم و شیرین روی پوست چرب ماندگاری بیش‌تری دارند؛ اما فکر می‌کنید این موضوع چه ارتباطی به چربی ساختار پوست داشته باشد؟

از دیدگاه تخصصی مولکول‌های عطر روی پوست چرب باند یا پیوند محکم‌تر و واکنش قوی‌تری برقرار می‌کنند. بنابراین اگر پوستتان چرب است شاید بهتر باشد از عطرهای گرم و شیرین سبک‌تری استفاده کنید. در این صورت ماندگاری و پخش بو در فضا معتدل‌تر خواهد بود.

میزان پخش بو روی پوست خشک

هر چقدر که پوست خشک یا مسن باشد و کشسانی آن کم‌تر شده باشد باید از عطرهای قوی‌تری استفاده کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر پوستتان خشک است رایحه قوی، سنگین و تند چوبی را امتحان کنید. برای هدیه دادن نیز بانوان ماندگاری عطرهای گرم و شیرین زنانه را که بوی بلوط، خزه و ترنج دارند می‌پسندند.

برای ماندگار کردن بوهای سنگین روی پوست خشک شاید بد نباشد قبل از تماس مستقیم عطر با بدن، موضع را مقداری مرطوب کنید. این تکنیک در روزهای زمستانی که وضعیت هوا پوست را خشک‌تر می‌کند بسیار اثربخش است.

برخی از برندها عطرها را به صورت عطر روغنی تولید می‌کنند. این نوع عطرها غلظت بالاتری دارند و ماندگاری آن‌ها روی پوست بی‌نظیر است.

سخن آخر

هر عطر می‌تواند امضای شخصی شما باشد؛ به ویژه اگر به یک رایحه خاص مثل انواع عطر زنانه شیرین و گرم علاقه دارید.

اکثر کارشناسان استفاده از رایحه‌های گرم و شیرین را برای فصول سرد سال توصیه می‌کنند. چوب، ادویه، چرم و ترکیبات گل و مرکبات از عناصر اصلی تشکیل دهنده عطرهای گرم هستند؛ رایحه‌هایی که نسبت به سایر عطرها سنگین‌تر هستند و ماندگاری بیش‌تری دارند. معیار شما برای انتخاب عطر زنانه گرم چیست؟

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر