امروز01 اردیبهشت 1403

لیست کامل بهترین کادو (هدیه) برای آقایان و پسران خاص پسند

بهترین هدیه ها برای مردان
5/5 - (1 امتیاز)

در باب خرید هدیه، کادو و کادو گرفتن این بانوان هستند که به سخت پسندی، حساسیت خاص و ایده آل گرایی شناخته می‌شوند؛ اما آقایان هم به همان اندازه نیاز دارند عشق ورزی از سوی فرزندان، همسر و همراهان زندگی را درک کنند و در مناسبت‌های مختلف با بهترین کادو برای مردان غافلگیر شوند. شما چه فکر می‌کنید؟

شاید اغراق آمیز به نظر برسد؛ اما گاهی خرید بهترین کادو خاص برای مردان در مناسبت‌های مختلف نظیر روز مرد، تولد یا سالگرد ازدواج پیچیده‌تر است. البته ما در مطلب کادو تولد برای پسر (آقایان) تعداد زیادی پیشنهاد جذاب و عال را برای شما آماده کرده‌ایم. اما گاهی برای تحت تاثیر قرار دادن آقایان درست مثل بانوان به هدایای پرزرق و برق نیاز داریم و گاهی هم باید بیش از ظاهر کادو به بطن قضیه، سادگی و ارزش آن هدیه فکر کنیم.

اگر شما هم در کشاکش ارزیابی سلایق و سبک زندگی همسر، دوست، برادر و یا یکی از اعضای خانواده خود هنوز به نتیجه درست درمانی نرسیده‌اید همراه به نظر بمانید. در راهنمای خرید امروز به‌نظر لیست کاملی از بهترین هدایای مردانه را بررسی می‌کنیم تا به وسیله آن‌ها بتوانید بی‌مقدمه و در هر مناسبتی طرف مقابل خود را خوشحال کنید.

هدیه‌ای از جنس تکنولوژی برای آقایان

خیلی از آقایان این روزها طرفدار سرسخت تکنولوژی هستند و احتمالا از هدایایی که رنگ و بوی فناوری داشته باشند و در عین حال از کارایی کافی برخوردار باشند ذوق زده خواهند شد!

خرید هدایای مرتبط با تکنولوژی تابع شغل، پیشه و سبک زندگی طرف مقابلتان است. گزینه‌های زیر اکثر آقایان مشکل پسند و اهل تکنولوژی را متاثر می‌کنند:

انواع ساعت و مچ بند هوشمند مردانه به عنوان کادو برای مردان

هیچ چیز به اندازه گجت‌ها یا محصولات پوشیدنی نمی‌تواند تا این اندازه نزدیک به قلب پدر، دوست و همسرتان قرار گیرد! انواع بهترین مچ بند هوشمند در هر سن و سالی و برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند. حتی اگر سبک پوشش طرف مقابلتان رسمی و خاص است باز هم با ساعت‌های مچی هوشمند غافلگیر می‌شوند.

تکنولوژی به کار رفته در ساعت‌های مچی برای پایش لحظه‌ای ضربان قلب، میزان چربی سوزی حتی خواب بهینه شده است. ساعت‌های هوشمند و برخی از مچ بندها امکان جفت شدن با گوشی هوشمند و دریافت تماس و پیام‌ را نیز دارند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

مشخصات محصول

  • جنس بند: سیلیکون
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • کاربرد: روزمره , ورزشی

نسل جدید امکانات را با شیائومی Mi Band 5 تجربه کنید. مچ بندی که به نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED مجهز بوده و واچ فیس‌های متعددی بدان اضافه شده است. این مچ بند دارای حسگر زیستی فتوپلتیسموگراف و پایش خواب بوده و یک بار شارژ آن برای استفاده به مدت 2 هفته کافی است. شیائومی می بند 5 تا عمق 50 متری نسبت به نفوذ آب مقاومت می‌کند.

شیائومی مدل های مختلف در سایز قیمت‌های مختلف دارد که برای آشنای با بهترین مچ بند شیائومی میتوانید به نقد و بررسی ما مراجعه کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

مشخصات محصول

  • جنس بند: آلومینیوم
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • کاربرد: رسمی , ورزشی

زیبا، سبک و دوست داشتنی؛ این توصیف ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ است که با طراحی جذاب‌تر و امکانات بیش‌تر نسبت به مدل‌های پیشین خود عرضه می‌شود. گلکسی واچ اکتیو 2 از تراشه اگزینوس 9910 با پردازنده‌ای دو هسته‌ای و 4 گیگابایت فضای داخلی بهره می‌برد. این محصول از 39 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

این مدل یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ که به گلکسی واچ معرف هستند است که طرفداران زیادی دارد.

انواع هدفون و هدست برای اهالی موسیقی و هنر

قیمت بالای محصولات تکنولوژی باعث شده تا خرید هر کالای دیجیتال نظیر گوشی حتی از نوع میان رده برای کادو مردانه کمی سنگین باشد. در عوض هنوز هم گزینه‌های اقتصادی دیگری نظیر بهترین هدفون و هدست هستند که عاشقان هنر و موسیقی را خوشحال می‌کنند.

هدفون‌ها نه فقط برای ورزش‌های هوازی و بی‌هوازی، بلکه برای پیاده روی روزمره و در وسایل حمل و نقل عمومی هم پرکاربرد هستند. پس همین حالا لذت گوش دادن به موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید!

مشخصات محصول

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • نوع رابط: بلوتوث
  • نوع اتصال: بدون سیم

دنیای شلوغ و پرهیاهو امروز بیش از هر زمانی به هدفون‌های بی‌سیم برای مدیریت امور نیاز دارد.  هدفون بی سیم نیا مدل NB710 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود و دو گوشی مجزا دارد. یک بار شارژ این هدفون برای 5 ساعت مکالمه مداوم کافی است.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

مشخصات محصول

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • نوع رابط: بلوتوث
  • نوع اتصال: بدون سیم

مدل Galaxy Buds Pro سامسونگ از بهترین ایرپاد نسل جدید بازار است که از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP پشتیبانی می‌کند. در ساختار این محصول 2 میکروفون خارجی و 1 میکروفون داخلی تعبیه شده و قابلیت حذف صداهای مزاحم اطراف را دارد.

پاپیون و کراوات؛ اکسسوری پرکاربرد آقایان شیک پوش

خرید کیف، کفش و لباس به ویژه برای کسانی که اطلاع دقیقی از سلیقه و سایز آن‌ها نداریم پردردسر است. در عوض می‌توانید اکسسوری‌های پرکاربردی نظیر بهترین مدل های پاپیون مردانه و کراوات شیک و لاکچری را جایگزین کنید.

البته انتخاب و خرید کراوات و پاپیون را هم نباید دست کم بگیرید. هر نوع کراوات و پاپیون بر اساس اندازه، ضخامت و جنس پارچه ممکن است برای موقعیت رسمی یا روزمره مناسب باشد. برخی از انواع کراوات یا پاپیون به صورت ست یا مجموعه همراه با دکمه سرآستین یا دستمال جیب تولید می‌شوند.

کراوات هکس ایران مدل KS-BLAK

مشخصات محصول

  • نوع پاپیون و کراوات: آماده
  • جنس پارچه: ساتن

کراوات هکس ایران مدل KS-BLAK با طول 150 سانتی متر و عرض استاندارد الگوی منحصر به فردی روی انواع پیراهن رنگ روشن ایجاد می‌کند. برای تولید این کراوات از دوخت دستی و چرخ خیاطی استفاده شده و جنس آن از پارچه ساتن است.

ست کراوات و پاپیون و دستمال جیب مردانه کد B3

مشخصات محصول

  • نوع پاپیون و کراوات: آماده
  • جنس پارچه: ساتن

دوخت‌های حاشیه‌ای به کار برده شده در این ست، زینت بخش طراحی کراوات، پاپیون و دستمال جیبی برای موقعیت‌های رسمی است. این مجموعه از ساتن مرغوب تولید شده و طرح آن ساده است.

کتاب؛ هدیه‌ای که هرگز تکراری نمی‌شود

فقط کافی است طرف مقابلتان اهل کتاب و کتابخوانی باشد؛ در این صورت تمام روزهای سال موقعیت مناسبی است تا با خرید یک جلد کتاب در لحظات نابی که همسر، پدر، دوست یا برادرتان قرار است تجربه کند سهیم باشید.

برای خرید بهترین کتاب سبک، نویسنده، تعداد صفحات و ژانر آن را در نظر بگیرید. اگر آشنایی کافی با روحیات و سلیقه کتابخوانی دوستتان ندارید شاید بهتر باشد اثر مرتبط با رشته تحصیلی یا حوزه کاری او را خریداری کنید.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی نشر نیک فرجام

مشخصات محصول

  • تعداد صفحات: 311 صفحه
  • موضوع: تعلیم و تربیت (علوم اجتماعی)

کتاب هنر شفاف اندیشیدن از مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی بوده که خطاهای رایج هنگام اندیشیدن را در قالب یک لیست کامل جمع‌آوری کرده است. رولف دوبلی نویسنده این کتاب می‌کوشد تجربیات شخصی خود را در تقابل با موقعیت‌های مختلف زندگی به زبانی ساده با مخاطب در میان بگذارد.

کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد نشر آتیسا

مشخصات محصول

  • تعداد صفحات: 240 صفحه
  • موضوع: انگیزشی

همه ما در لحظاتی از زندگی با ناامیدی و بی‌هدفی روبرو می‌شویم. نیمه تاریک وجود اثری متفاوت و انگیزشی برای ادامه مسیر موفقیت است. این کتاب در 40 صفحه و توسط نشر آتیسا منتشر شده است. اگر این کتاب انگیزشی را خوانده اید پس پیشنهاد میکنیم بهترین کتاب های انگیزشی حال حاضر را هم بررسی نمایید.

لوازم ورزشی برای پدران و همسران خستگی نا‌پذیر

اشتغال و امور روزمره فرصتی برای ورزش کردن باقی نمی‌گذارند. شاید خرید تجهیزات ورزش در خانه بهانه خوبی باشد تا اهل ورزش را دوباره با ورزش در خانه آشتی دهید.

پیشنهاد ما برای آقایان شاغل اما علاقمند به ورزش و خستگی ناپذیر خرید تجهیزات ورزشی است. دوچرخه ثابت یکی از پرطرفدارترین تجهیزات خانگی است که می‌توانید با صرف هزینه متوسط برای روز تولد، یا کادو سالگرد ازدواج یا روز مرد خریداری کنید. به جز دوچرخه اسکی فضایی هم از تجهیزاتی است که با قیمت مناسب، فضای کمی در منزل اشغال می‌کند و از همه مهم‌تر ساختار آن برای چربی سوزی موثر مناسب است.

دمبل 10 کیلوگرمی مدل A1 بسته 2 عددی

مشخصات محصول

  • نوع دسته: روکش‌دار
  • مناسب برای: خانم‌ها، آقایان، باشگاه، خانه، ورزش هوازی، تناسب اندام
  • قابلیت اضافه کردن وزنه: دارد

دمبل 10 کیلوگرمی مدل A1 از روکش باکیفیت ضد زنگ لاستیکی تولید شده و هیچ ردی روی دست باقی نمی‌گذارد. این دمبل از وزنه‌های مختلفی تشکیل شده که با پیچاندن مهره مخصوص می‌توانید در مجموع و بسته به نوع تمرین، وزن نهایی را تغییر دهید.

لوازم اصلاح مو مردانه

وسایل شخصی مردانه از جمله لوازم اصلاح بهترین گزینه برای هدیه روز مرد، تولد یا سالگرد ازدواج هستند. بهترین ماشین اصلاح صورت  و یا حتی خرید یکی از بهترین ماشین اصلاح سر میتواند گزینه‌ی مناسبی برای هدیه دادن باشد. در کنار این لوازم می‌توانید ست کامل افترشیو، تیغ اصلاح و اسپری و کرم‌های موبر را در سبد هدیه خود قرار دهید.

در خرید لوازم اصلاح به قابلیت استفاده به صورت شارژی، طراحی ارگونومیک محصول، امکان استفاده به صورت مرطوب و خشک و تکنولوژی برش و اصلاح دقت کنید.

ماشین اصلاح سر و صورت مردانه پرو موزر مدل MZ-9818

مشخصات محصول

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی، باتری قابل شارژ

اصلاح با استفاده از ماشین اصلاح سر و صورت مردانه پرو موزر به صورت تریمر با قابلیت برش مستقیم صورت می‌گیرد. قدرت اصلاح این دستگاه در سطوح مختلفی قابل تنظیم بوده و با یک استند برای قرارگیری مستقیم دستگاه طراحی شده است.

ماشین اصلاح پرو موزر در دو حالت اتصال با برق و شارژی کار می‌کند و هر بار شارژ دستگاه برای حدود یک ساعت کافی خواهد بود.

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل VGR V-139

مشخصات محصول

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی، باتری قابل شارژ

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی هم برای اصلاح خانگی و هم اصلاح در آرایشگاه‌های طراحی شده است. بدنه و تیغه تیتانیومی این دستگاه استحکام و دوام بالایی دارد و طراحی خاص آن باعث شده تا تنها 300 گرم وزن داشته باشد.

ادوپرفیوم مردانه اونتوس

مشخصات محصول

  • مدل: aventus
  • مناسب: بهار
  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور مبدا: فرانسه

ادکلن مردانه کرید اونتوس-Creed Aventus عطری است با رایحه خنک و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و پرفروش.موسس این شرکت آقای جیمز هنری کرید که در سال ۱۷۶۰ اقدام به بر پایی این شرکت نهاد . پس از تولید ۶۳ محصول در طول این مدت برای سرشناس ترین افراد در دوره های مختلف ، در سال ۲۰۱۰ کرید اقدام به طراحی و تولید عطری تحت عنوان کرید اونتوس کرد که در لفظ به معنای موفقیت بوده و به نوعی آنرا به ناپلئون بنا پارت نسبت میدهند.

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد .عطر کرید اونتوس (Creed Aventus)، محصولی استثنائی و خارق العاده و فوق العاده ماندگار با پخش بوی منحصر بفرد و رایحه ای کاملا شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می باشد که توسط برند سلطنتی کرید در سال ۲۰۱۱ به همگان معرفی شد.

بهترین کادو برای مردها و آقایان:

انتخاب بهترین کادو بستگی به بودجه شما، سلیقه و سن و سال شخص مورد نظر و شرایط دیگری بستگی دارد.

خرید اینترنتی کادو برای مردان و آقایان:

از بهترین راه‌های خرید هدیه برای مردان، خرید آنلاین است. در این روش فرد مورد نظر هنگام دریافت کادو غافلگیر می‌شود. همچنین با جستجو در سایت‌های مختلف می‌توانید از انواع بهترین ایده کادو برای مردان استفاده کنید.

سخن آخر

ساده‌ترین راه خوشحال کردن دیگران به ویژه مردان خانواده، هدیه دادن به آن‌ها است. لیست بهترین هدیه ها برای مردان پر از اقلام جذابی است که انتخاب آن‌ها به بهانه روز مرد، سالگرد ازدواج یا روز تولد شاید کمی دشوار باشد؛ اما در این بین برخی از هدایا کاربردی‌تر هستند و با استقبال بیش‌تری از سوی آقایان روبرو می‌شوند.

برای خرید هدیه روز مرد به سراغ دسته‌بندی‌های کاربردی نظیر وسایل ورزشی، کتاب، لوازم اصلاح یا ابزار دیجیتال بروید. کدام یک از هدایای معرفی شده را برای غافلگیر کردن آقایان می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر