امروز31 فروردین 1403

راهنمای خرید بهترین بند انداز برقی برای اصلاح صورت و بدن

بند انداز
5/5 - (1 امتیاز)

رفع موهای زائد از دیرباز یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بانوان بوده است. روش‌های زیادی همچون استفاده از اپیلیدی یا کرم موبر از گذشته تا به حال برای رفع موهای صورت استفاده می‌شده است. اگرچه تا کنون هیچ راه قطعی و دائمی برای رفع موهای زائد پیشنهاد نشده اما در این بین برخی از روش‌ها مثل اصلاح صورت و بدن با بهترین بند انداز برقی ایمن‌تر، سریع‌تر و ساده‌تر هستند.

بند اندازهای برقی به سبک روش سنتی و دیرینه بند انداختن و با همان مکانیسم کار می‌کنند. یک دوک نخ، گره زدن و حرکات دورانی و منظم آن روی صورت یکی از وسایل ارزان قیمت و روش‌هایی با درد کم‌تر برای حذف موهای زائد است. در مدل‌های بند انداز برقی هم دو اهرم فلزی جایگزین فعالیت دست شده‌اند و بنابراین انرژی و زمان کم‌تری برای هر بار اصلاح صرف می‌کنید.

بند اندازهای برقی ساختار مشابه با هم اما قابلیت‌های مختلفی دارند. اگر قصد دارید روش‌های بی‌دردسر دیگری نظیر بند انداز برقی را جایگزین روش‌های همیشگی حذف موهای زائد کنید همراه راهنمای خرید امروز به‌نظر بمانید.

معرفی و بررسی بهترین بنداندازهای برقی

مدل پر فروش

بند انداز برقی دوسرعته مدل 1195

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: دو سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح

بند انداز 2 TICK با برق مستقیم کار می‌کند و برای نواحی حساس و خاص نظیر لب، چانه و انگشت‌ها طراحی شده است. قلاب‌های این بند انداز از استیل ضد زنگ طراحی شده‌اند اما قابلیت شستشو ندارند. یکی از نقاط قوت این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت آن است که باعث می‌شود در این بازه قیمتی از ارزش خرید بالایی برخوردار باشد.

بندانداز برقی جاندلی مدل 6082

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح و پودر ضد درد

بند انداز برقی جاندلی نه فقط بانوان بلکه برای استفاده عمومی طراحی شده است. این محصول به صورت مستقیم با برق شهری کار می‌کند و به مرور زمان ریشه موها را سست می‌کند. همراه با این دستگاه دوک نخ و پودر ضد درد دریافت می‌کنید.

بند انداز برقی جاندلی مدل JDL-6081

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح و پودر ضد درد

بند انداز برقی جاندلی مدل JDL-6081 بهترین گزینه برای اصلاح بی‌درد و سریع چانه، لب، انگشت و نواحی مختلف صورت است. با خرید این بند انداز در هر زمان و بدون نیاز به اپیلاسیون خارج از منزل می‌توانید نواحی مختلف بدن را اصلاح کنید.

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)
  • بدون تجهیزات جانبی

بند انداز جیمی مدل GM 2891 محصولی ایده آل برای پوست‌های حساس نسبت به وکس و سایر روش‌های رفع موهای زائد است. یکی از مزایای این بند انداز باتری قابل شارژ آن است و می‌توانید از آن در طول سفر و بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق استفاده کنید.

بند انداز برقی انزو مدل EN-6089

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم) و بدون سیم
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح و پودر ضد درد

بند انداز برقی انزو مدل EN-6089 برای اصلاح ناحیه پشت لب، چانه، زانو و انگشت‌ها طراحی و تولید شده است. استفاده طولانی مدت از این بند انداز به نازک شدن ریشه موها کمک می‌کند. از این دستگاه می‌توانید هم با سیم و هم بدون اتصال به برق مستقیم استفاده کنید.

بند انداز بیبی باس نانو مدل BY-2688

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح و پودر ضد درد

بند انداز بیبی باس نانو یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است که با توجه به امکانات و قیمت مناسب، ارزش خرید بالایی دارد. قلاب‌ها و توان این بند انداز برای اصلاح مستقیم موها در ناحیه چانه، لب، زانو و انگشتان طراحی شده است.

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح و پودر ضد درد

استفاده از بند انداز ساده‌ترین و ارزان‌ترین راهکار برای حذف موهای زائد نواحی حساس بدن و نازک شدن آن‌ها است. بند انداز نخی مدل HP2999 در ابعاد کوچک و طراحی ارگونومیک برای اصلاح موهای صورت، گردن، دست و پا طراحی شده است. این بند انداز قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی در این بازه قیمتی دارد.

بند انداز برقی نیو نایس مدل NW-1712

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح، ست مانیکور و پودر ضد درد

با مجموعه بند انداز برقی نیونایس علاوه بر تجهیزات اصلاح، یک ست مانیکور دریافت می‌کنید. یکی از مزایای این بند انداز طراحی زیبا و ارگونومیک و کیفیت بالای قلاب‌های نگهدارنده نخ به کار برده شده در این دستگاه است.

بند انداز برقی جاندلی کد JDL-6087 مدل Limited Edition

مشخصات محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت: تک سرعته
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم) و بدون سیم
  • همراه با یک دوک نخ اصلاح و پودر ضد درد

بند انداز برقی جاندلی علاوه بر اصلاح و جلوگیری از رشد موها در طولانی مدت، در صورت استفاده مداوم به نازک شدن ریشه موها کمک می‌کند. این محصول با باتری و به صورت مستقیم با اتصال به برق کار می‌کند و طراحی ظاهری زیبا و بدنه ارگونومیک دارد.

حذف سریع و بدون درد موها با بنداندازهای برقی

همانطور که گفتیم روش کار مدل‌های برقی مشابه با همان روش سنتی بند انداختن است؛ با این تفاوت که در این جا نیروی دست حذف می‌شود و حرکات سریع اهرم‌ها باعث می‌شود تا درد کم‌تری در حذف موها احساس کنید.

ساز و کار بند اندازها ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. بر خلاف انواع اپیلاتورها یا دستگاه‌های لیزر خانگی در بند اندازهای برقی امکانات ویژه‌ای نداریم. در بدنه این دستگاه دو اهرم یا قلاب به شکل آنتن می‌بینید که به بدنه متصل هستند. قلاب‌ها با صورت مداوم و با روشن شدن موتور به هم نزدیک و دور می‌شوند. به این ترتیب حرکت دست شبیه سازی می‌شود و موهای زائد بین دو طرف نخ به دام می‌افتند.

تنها وسیله مصرفی برای استفاده از بند انداز برقی دوک نخ است که توصیه می‌شود با ضخامت مناسب و استاندارد خریداری شود.

بند انداز برقی برای کدام نواحی کاربرد دارد؟

بند اندازهای برقی به صورت خودکار کار می‌کنند و کار با آن‌ها راحت است؛ اما ساختار قلاب‌های به کار برده شده در بند انداز محدود و خاص است. بنابراین نمی‌توانید از بند انداز برای رفع موهای نواحی گسترده و پهن بدن مثل شکم و ران استفاده کنید.

اکثر افراد از بند انداز برقی برای صورت، گردن و سطح روی دست تا ناحیه مچ استفاده می‌کنند. البته با کمی صبر و حوصله بیش‌تر می‌توانید از بند انداز برقی برای اصلاح موهای نواحی دیگر نیز استفاده کنید؛ اما موتور دستگاه به سرعت داغ می‌شود و از عمر بند انداز کاسته خواهد شد.

مزایای استفاده از بنداندازهای برقی روی صورت

استفاده از بند برای اصلاح صورت بیش‌تر به کسانی که پوست حساس و ظریفی دارند توصیه می‌شود. شاید در روش‌های دستی پوست ظریف شما به واسطه تماس و فشار بند ملتهب شود؛ اما در مدل‌های برقی پوست تحت فشار سطحی و ثابت بند قرار می‌گیرد و معمولا التهاب بعد از اصلاح کم‌تر رخ می‌دهد.

یکی از مزایای استفاده از بند انداز برقی نازک شدن ساقه موها و کاهش تدریجی حجم آن‌ها روی بدن است. البته این موضوع کاملا نسبی است؛ اما بر اساس تجربه استفاده از بند انداز ریشه موها را سست می‌کند و به مرور زمان باعث کاهش تراکم موهای هر ناحیه می‌شود.

انواع بند انداز بر اساس نوع منبع تغذیه

همان طور که گفتیم ساختار مدل‌های برقی ساده است. منبع تغذیه تنها بخشی است که در مدل‌های مختلف با هم تفاوت دارد. بند اندازها در دو مدل برقی و شارژی تولید می‌شوند. مدل‌های شارژی کارکرد ساده‌تری دارند و به صورت سفری استفاده می‌شوند. برای استفاده طولانی مدت بندانداز هایی که با اتصال به برق مستقیم شهری کار می‌کنند طرفداران بیش‌تری دارند.

فاکتورهایی که باید خرید بند انداز برقی بدانید

بند اندازها به مرور ریشه موها را سست کرده و البته سطح پوست را هم به شکل نامحسوسی لطیف و نرم می‌کنند. قبل از خرید این دستگاه کاربردی بد نیست فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

قابلیت شستشو بند اندازها

موتور بند انداز و بدنه اصلی نیازی به شستشو ندارد؛ اما قلاب‌ها به ویژه از ناحیه اتصال به بدنه را شاید لازم باشد شستشو دهید. خیلی از مدل‌هایی که با اتصال مستقیم به برق کار می‌کنند قابل شستشو نیستند و قلاب‌ها را هم نمی‌توانید از بدنه جدا و به صورت مجزا شستشو دهید.

قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب

اکثر بند اندازها قابلیت استفاده روی پوست نم دار و خشک را دارند. برای مشاهده بهتر موضع روی دستگاه یک لامپ LED کوچک تعبیه شده که باعث می‌شود ناحیه مورد نظر را با دقت بیش‌تری اصلاح کنید.

تجهیزات همراه بند انداز برقی

همراه با بند اندازها معمولا یک دوک نخ اضافی و یک پودر یا ژل ضد درد دریافت می‌کنید. قبل از هر بار استفاده این پودر را روی نواحی حساس بدن به خوبی پخش و سپس از دستگاه استفاده کنید.

سخن آخر

بند اندازها یکی از ابزارهای مقرون به صرفه، کم‌درد و سریع برای رفع موهای زائد بدن هستند. بهترین بنداندازهای برقی برای اصلاح موهای نواحی حساس بدن نظیر صورت، چانه، انگشتان و زانو طراحی می‌شوند. همراه با برخی از بند اندازها دوک نخ و پودر ضد درد دریافت می‌کنید که فرآیند اصلاح را تسهیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر