امروز10 فروردین 1403

80 پیشنهاد خرید کادو ولنتاین برای دختر [ولنتاین 2023]

کادو ولنتاین برای دختر- به_نظر
4.1/5 - (14 امتیاز)

80 پیشنهاد خرید کادو ولنتاین برای دختر در سال 2022

اگر در این فکر هستید که به محبوب خود برای روز ولنتاین کادو دهید، بهتر است از الان به فکر باشید و بهترین کادوی ولنتاین را برای او انتخاب کنید. البته برای هدیه دادن باید سلیقه‌ی او را هم در نظر بگیرید. در ادامه بهترین کادو ولنتاین برای دختر را برای تمام سلیقه‌ها معرفی می‌کنیم تا برای هدیه دادن، ایده‌ی مناسبی داشته باشید.

کادوی ولنتاین: عروسک

عروسک را می‌توان محبوب‌ترین کادوی روز ولنتاین به حساب آورد. چون اکثر دختر‌ها،‌ عاشق عروسک هستند. حتی اگر از عروسک متنفر هم باشند، مطمئنا با دیدن خرس کوچولو و نرمی که سفید یا قهوه‌ای رنگ است، نیششان تا بناگوش باز می‌شود. پس اگر کودک درون محبوب شما هنوز زنده است؛‌ با دیدن عروسک چشم‌هایش برق می‌زند و اتاقی پر از عروسک‌های پولیشی و رنگارنگ دارد، اگر دنبال خرید کادوی ولنتاین ارزان و خوشحال کردن دوست خود هستید، پکیج های عروسکی زیر می‌تواند هر رو  همزمان را برایتان محقق کند.

ست هدیه عروسک طرح لی لی پوت

ست هدیه عروسک طرح خرس

ست کادویی عروسک خرس مدل Red Heart

ست هدیه عروسک مدل موش

ست هدیه عروسک مدل Happy

ست هدیه عروسک خرس كله گنده

ارتفاع 60 سانتی متر

عروسک طرح خرس مدل پاپیون

ارتفاع 95 سانتی متر

عروسک طرح خرس مدل پاپیون

گل سرخ، انتخابی بی‌نظیر

به احتمال زیاد، کسی وجود ندارد که از گل سرخ متنفر باشد (مگر اینکه از‌ آن خاطره‌ی بدی داشته باشد یا کلا با گل جماعت‌ (!) مشکل داشته باشد. اما حتی گل سرخ هم می‌تواند فانتزی، لاکچری و شیک باشد. نگاهی به گل‌های زیر بیندازید:

گل رز جاودان روبینا رُز مدل رزیتا

باکس گل رز جاودان صدراباکس

شاید با دیدن تصویر این گل‌ها تصور کنید که آن‌ها مصنوعی هستند. ولی در حقیقت این گل‌ رزهای زیبا طبیعی هستند و اگر در شرایط خوبی از آن‌ها نگه‌داری شود، حتی می‌توانند تا سه سال یا حتی بیشتر ماندگاری داشته باشند. در گذشته زمانی که مردم گل هدیه می‌گرفتند،‌ یا در مدت کوتاهی از زیبایی آن‌ها بهره می‌بردند یا آن‌ها را خشک می‌کردند. ولی امروزه به کمک یک فرایند جدید می‌توانند در ژنتیک گل‌ها تغییری ایجاد کنند تا ظاهر زیبایشان تا سال‌ها برای شما باقی بماند.

این گل‌ها را هم با همین فرایند ماندگار و بادوام ساخته‌اند. جالب است بدانید که این گل‌ها را به راحتی می‌توانید لمس کنید و به هیچ ماده‌ی شیمیایی یا سمی برای ماندگاری آغشته نشده‌اند. این گل‌های زیبا را می‌توان از جمله شیک‌ترین کادو برای روز ولنتاین به حساب آورد.

سراغ جواهرات بروید

چه از نظر اقتصادی و چه از نظر زیبایی،‌ جواهرات گزینه‌ای مناسب است و این امکان را به محبوبتان می‌دهد تا برای خودش سرمایه‌گذاری کند یا از طرح زیبای آن جواهر لذت ببرد. اگر می‌خواهید کادویی بسیار شیک و لاکچری تهیه دهید و از روز ولنتاین هم فاصله نگیرید، نیازی نیست علاوه بر گل و شکلات، یک قطعه جواهر هم تهیه کنید. ما در ادامه به شما جواهراتی را معرفی می‌کنیم که از آن‌ها بتوانید هم به عنوان طلا و جواهرات و هم به عنوان نمادی از روز ولنتاین استفاده کنید و آن را به محبوبتان هدیه دهید.

دستبند طلا 18 عیار زنانه طرح گل رز

دستبند طلا 18 عیار اقلیمه

پیشنهاد ویژه

گردنبند نقره طرح قلب و عشق

به عنوان یک دختر به شما می‌گویم پابند رمانتیک‌ترین کادوی است که می تواند یک دختر را خوشحال کنید. در رتبه‌ی بعدی گردنبند را قرار می‌دهم. شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی محبوب خود رنگ نقره‌ای یا طلایی پابند تهیه کنید. به این نکته دقت کنید بعضی دختر‌ها از رنگ زرد خوششان نمی‌آید پس سراغ طلای سفید یا نقره بروید. ولی خواهشا به این نکته هم دقت فرمایید که اگر محبوبتان را تا به حال با پابند ندیده‌اید، به او چنین چیزی را تحمیل نکنید. شاید برخی از خانم‌ها به جای پابند به دستبند یا گردنبند یا گوشواره علاقه‌ی بیشتری داشته باشند. هنگام خرید جواهرات، حتما به این نکات دقت داشته باشید.

به کتابخوان‌ها، کتاب هدیه دهید

به تیتر دقت کنید. به کتاب‌خوان‌ها، کتاب هدیه دهید. اگر فقط خودتان عاشق کتاب هستید،‌ محبوب‌ خود را عصبی نکنید. البته می‌دانیم که کتاب هدیه‌ی خیلی خوبی است،‌ ولی اگر کتاب را نخواند، شما ضرر می‌کنید. اگر می‌خواهید او را به کتاب‌خوانی تشویق کنید، روز دیگری را برای کتاب دادن انتخاب کنید و در روز ولنتاین، برای خوشحال‌ کردن او تلاش کنید. اما اگر او عاشق کتاب خواندن است، پس کتاب هدیه دادن را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید رمانتیک باشید، پس کتاب‌هایی را انتخاب کنید که در دوره‌ی رمانتیسیسم (دوره‌ی رمانتیک) نوشته شده‌اند. مثلا کتاب «غرور و تعصب» یا «عقل و احساس»‌ در این دوره نوشته شده‌اند و اکثر کتاب‌های «جین آستین» برای این دوره است. خیلی به این نکته دقت کنید که کتابی عاشقانه هدیه دهید و این موضوع را هم بدانید که هر کتابی که جلدش گل‌گلی است و توسط نشر افق به چاپ رسیده است،‌ عاشقانه نیست. مثلا کتاب‌هایی که در دوره‌ی «نچرالیسم» نوشته‌ شده‌اند، گزینه‌ای وحشتناک برای روز ولنتاین هستند. چون موضوع آن‌ها بدتر باعث افسرده شدن محبوبتان می‌شود. برای مثال، «امیلی زولا» بیشتر در این باب می‌نویسند و باید از خرید و هدیه دادن کتاب‌های او در روز ولنتاین اجتناب کرد.

کتاب ملت عشق اثر الیف شافاک

رمان پرفروشی که حتی افراد معمولی هم مطالعه می‌کنند. منظورم کسانی است که کتاب‌خوان نیستند. پس اگر محبوب شما هنوز این کتاب را نخوانده،‌ بدانید که یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه در روز ولنتاین است.

مچ بند هوشمند

اگر به دنبال یک کادوی ماندگار هستید سراغ ساعت و مچ بند هوشمند بروید. تنوع بسیار در انتخاب دارید. ما اینجا مدلی را به شما معرفی می‌کنم که نه‌تنها به عنوان یک مچ بند هوشمند می‌توان از آن استفاده کرد بلکه استفاده زینتی نیز دارد. مج بند هوشمند شیاومی که در سال 2019 به بازار عرضه شد، هم به صورت مچ بند و هم به صورت آویزی و گردنبد می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول بی‌نظر ساخت شرکت شیاومی است و جال است بدانید طرح این مچ بند اسپرت بوده و هم برای آقایان و هم برای خان‌ ها نیز مناسب است.

کادو خاص و شیک

مچ بند هوشمند شیائومی EHSS 6 FGT BND

کادو خاص و شیک

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC

گوشی هوشمند

گوشی وسیله‌ای بسیار کاربردی برای خانم ها است. آنها در طول روز با گوشی بارها به اینستاگرام می‌روند، تصویری با دوستان و یا خانواده شان صحبت می‌کنند، اینترنتی خرید می‌کنند. انواع مدل مانتو جدید بازار را نگاه می‌کنند، طرز پخت غذاهای مختلف را می‌بینند و ...

پس هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک گوشی برای دخترها جذاب باشد چرا که گوشی هوشمند وسیله ای است که تمام روز با آن سرو کار دارند. حتی اگر دوست یا همسر شما خودش گوشی دارد شما یک مدل بالاتر را برایش انتخاب کنید مطمین باشید از این کادو استقبال ویژه خواهند کرد.

هدیه لاکچری
بهترین میان رده سامسونگ

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند می‌تواند بسیار برای خانم ها مفید باشد. هنگامی که سر کار می‌روند یا حتی در خانه وقتی که در آشپزخانه هستند. خانم ها همیشه دوست دارند از جدیدترین رویدادها باخبر شوند. اما نمی‌توان همیشه گوشی را به همراه داشته باشند. بهترین جایگزین یا شاید بتوان گفت مکمل گوشی همان ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل IWO Cryst

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global

عطر و ادکلن زنانه

برای خانم ها سعی کنید اول سلیقه آنها را بدانید بعد ادکلن انتخاب کنید. خانم‌ها بو را خیلی خوب و دقیق احساس می‌کنند. من در اینجا چند مورد از ادکلن هایی را معرفی می‌کنم که سلیقه شخصی خودم هستند. این ادکلن ها بوی ملایمی دارند و تقریبا اکثر خانم‌ها آنها را می‌پسندند.

هدیه ارزان

ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل لالیک لامور

هدیه لاکچری

ادو تویلت زنانه ماسکینو مدل Chic Petals

ادو پرفیوم زنانه ژک‌ ساف مدل Sweet Love

گوی موزیکال

گوی موزیکال برای دختر ها بدون شک یک کادوی ولنتاین شیک و رمانتیک به حساب می‌آید.

گوی موزیکال طرح زمستا

ساز دهنی یک کادو ولنتاین دخترانه لاکچری

خب اگر دنبال یک کادو ولنتاین برای دختر عاشق پیشه و لاکچری هستید پس یک سازدهنی خوش خط و خال برای او بگیرید. ساز دهنی دو دو رنج قیمتی ارزان و قیمت بالا می‌توانید انتخاب کنید و این بستگی به بودجه شما دارد. چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

لاکچری

ساز دهنی گلدن کاپ مدل کروماتیک

ماگ به عنوان یک کادوی ولنتاین شیک

دخترها علاقه خاصی به ماگ های رنگی و طرحدار دارند. حتی بعضی از آنها کلکسیون ماگ های رنگی رنگی دارند. ماگ می‌تواند یک کادوی ولنتاین زیبا خاص و کاربردی به حساب بیاید.

مجسمه و تندیس عشق

مجسمه های سنگی طرح عشق زیادی وجود دارند که می‌توانند به عنوان وسیله تزيینی کنار تخت یا تلویزیون گذاشت. مجسمه را می‌تواند به عنوان یک کادو ولنتاین دخترانه شیک و ماندگار در نظر گرفت.

مجسمه سنگی مدل درکنارتو

مجسمه سنگی مدل شجاعت

مجسمه سنگی مدل زندگی جدید

شمع

شمع را می‌توان به عنوان یک اکسسوری ولنتاین در نظر گرفت. اگر می خواهید محبوبتان را ذوق زده کنید می‌توانید کنار کادو اصلی دورتادور میز را با شمع های قلبی یک طرح گل تزیٔین کنید.

شمع وارمر آرامش مدل قلب

شمع رز طرح صدف مجموعه 3 عددی

شمع خورده شیشه سه عددی

کادوهایی برای تغییر دکوراسیون

شاید تعجب کنید ولی در روز ولنتاین هم می‌توانید کادویی برای تغییر دکوراسیون اتاق دخترها هدیه دهید. البته این به سلیقه‌ی محبوب شما برمی‌گردد و اگر عاشق تغییر دکوراسیون است، می‌توانید با یک تابلوی زیبا، استند لوازم آرایشی یا ریسه‌ی گل سرخ خوشحالش کنید:

کادو ارزان

استند لوازم آرایش طرح قلب

کادو قیمت مناسب

تابلو بوم طرح بالن عشق

کادو لاکچری

گل رز روکش طلای 24 عیار

شکلات و کاکائو

اگر گرانترین کادو دنیا را برای هدیه ولنتاین محبوب خود بخرید اما کنارش شکلات نباشد انگار هیچ کادویی نگرفتید! تعجب نکنید اما این حقیقت دارد. دخترها وقتی کادوی ولنتاین خود را باز می‌کنند اولین چیزی که دنبالش می‌گردند شکلات است.

اما یک نکته را در نظر بگیرید که سلیقه خانم ها در انتخاب نوع شکلات فرق دارد. اگر می‌دانید دوست شما کدام نوع شکلات: تلخ، سفید، میوه‌ای و ... را می‌پسندد کار شما ساده است. اما اگر این موضوع را نمی دانید توصیه می‌کنم ریسک نکنید و شکلات میکس بگیرید که همه‌ی طعم‌ها را دارد. اگر هم می‌خواهید سنگ نمام بگذارید شکلات نوتلا بگیرید. هیچ دختری به نوتلا نه نمی‌گوید.

جعبه کادو

در انتخاب جعبه کادو مناسب و شیک دقت لازم را به خرج بدهید. یک جعبه مناسب و خوشرنگ انتخاب کنید. سعی کنید اندازه جعبه از کادو بزرگتر باشد تا بتوانید تز‌ئینات دیگری مانند پوشال و شکلات و ... را هم در جعبه جای بدهید. بسته به سلیقه و نوع کادو می توانید از جعبه‌های مقوایی یا فلزی که در پایین معرفی کردیم استفاده کنید. یادتان نرود اگر یک کادوی گران قیمت هم بخرید و لی بسته بندی مناسبی نداشته باشد به چشم خانم‌ها ارزشی ندارد. رنگ قرمز همیشه محبوب خانم‌ها بوده و است.

وسایل تزئینی

وسایل و ایزار تزئینیرا به هیچ وجه فراموش نکنید. استفاده از پوشال های رنگی، قلب های کوچک، بطریهای طرع عشق و ... می‌تواند ظاهر کادو شما را بسیار جذاب و خو.ش آب و رنگ کند. سعی کنید رنگ پوشال با کادو و رنگ جعبه همخوانی داشته باشد.

بهترین کادو ولنتاین برای دختر:

انتخاب بهترین کادو به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. باید به سن و سال و سلیقه شخص مورد نظر و بودجه خودتان توجه کنید. شاید برای شخصی بهترین کادو ولنتاین یک باکس گل باشد اما برای دیگری یک گیتار.

سخن آخر

در حقیقت، کادو دادن همیشه کار سختی بوده است حتی اگر قصد شما کادوی روز ولنتاین باشد. البته اگر قصد دارید در هر حال برای محبوب خود یک عروسک و چند شکلات اسنیکرز بخرید، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند. روی صحبت ما با کسانی بود که برای کادو دادن فکر می‌کنند و سلیقه و علایق محبوب یا همسر خود را در نظر می‌گیرند.

در مقاله دیگری هم بهترین پیشنهادهای خرید کادو ولنتاین برای پسر را می‌توانید مشاهده کنید.

بنابراین، بسته به این که دختر مورد علاقه‌ی شما چه سلایقی دارد، شما هم باید کادوی مناسبی برای او انتخاب کنید. اولین کاری که برای هدیه خریدن باید انجام دهید، این است که خود را جای آن دختر بگذارید. کمی دخترانه فکر کنید و سریع به یاد رنگ صورتی و قرمز نیفتید.

دختری که دوستش دارید،‌ به چه چیزهایی علاقه دارد؟ آیا اهل آرایش است یا شکلات زیاد دوست دارد؟ آیا در رژیم است و به لب به شکلات و شیرینی نمی‌زند‌؟ عاشق لواشک است؟ کتاب زیاد می‌خواند؟‌ شما باید سعی کنید که مثل او فکر کنید تا بتوانید هدیه قشنگی هم برایش تهیه کنید.

مثلا اگر با دختری جدی طرف هستید، عروسک خرسی او را خوشحال نمی‌کند. در عوض می‌توانید به او یک کتاب خوب هدیه دهید. همچنین، اگر دختر مورد علاقه‌ی شما بیشتر عاشق جواهرات است، پس می‌توانید به جای شکلات، به او گردنبند یا دستبند زیبایی هدیه دهید.

اگر عاشق گل است، برایش یک دسته گل سرخ بخرید که با گل‌های طبیعی مو نمی‌زند ولی مدت‌ها می‌تواند آن را نگه دارد و با دیدنش، به یاد شما لبخند بزند.

با پیشنهادات بالا دیگر خرید کادو ولنتاین برای دختر برایتان جای فکر کردن باقی نمی‌گذارد و تبریک می‌گویم شما با این موارد می‌تونید با خیال راحت ولنتاین زیبایی رو پشت سر بگذارید و نگران این نباشید که آیا از کادو من خوشش خواهد آمد یا نه. اگر کادو مورد نظر خود را از موارد معرفی شده در بالا پیدا نکردید پیشنهاد می‌کنم مطلب دیگر ما که در مورد کادو تولد برای دختر هست را نیز ببینید و پیشنهادهای شگفت انگیزی که برای شما آماده کرده‌ایم را مشاهده کنید. امیدوارم به نتیجه مثبت برسید 🙂

30 نظر

  1. ناشناس پاسخ

    مح میخام ی چیزی بگیرم ولی نمیدونم چی خدااا نامصن بگیددد

  2. ملیحه باقری پاسخ

    بعضی چیزایی ک گذاشتین احساس نمیکنین خیلی گرونه مثلا طلا و گوشی🙃
    به نظرم بهتر بود چیزای ساده ولی خوشگل میزاشتین

  3. ... پاسخ

    من میخام برای دوستم یه چیز کوچولو بگیرم که همیشه یادش بمونه ولی نمیدونم چی بگیرممممم تو رو خدا ایده بدید

  4. Sadi پاسخ

    ی چیز خیلی خفن می‌خوام بگیرم هرکی می‌دونه ی راهنمایی بکنه سپاس

  5. مهسا پاسخ

    راستش من دوست من بایسکشوالع بنظرتون چی بخرم براش ؟
    همچنین پاتع

    1. سوما مرادی پاسخ

      سلام خیلی از کادوها برای جنسیت خاصی نیستن مثلا این مچ بند هوشمند شیائومی مدل Amazfit Equator که بالا معرفی کردیم برای همه کاربرد داره و یه کادو خیلی شیک و مقرون به صرفه هم هستش کلی طرح مختلف و شیک داره. یا ساعت هوشمند، گوشی هوشمند و یا کتاب هم می ‌تونن گزینه خوبی باشن.

  6. ناشناس پاسخ

    توی خرید کادو ولنتاین برای دختر دقت کنید شما هرچی بگیرید اونا بعدا میرن چک میکنن که چند خریدید :)))))))))))

  7. بهرام پاسخ

    بهترین کادوی ولنتاین برای دوست دخترم که تا حالا خریدم عروسک خرسی بوده هنوزم اسمش میاد ذوق میکنه

  8. شراره پاسخ

    به نظر من کادو ولنتاین دخترانه فقط یک شاخه گل رز قرمز با عروسک خرسی بزرگه و بس

  9. ناشناس پاسخ

    کادوی ولنتاین دست ساز هم خوبه من خودم کیف چرمی درست می کنم شاید همونو به دوست دختر م هدیه بدم با یه جعبه کادو قرمز و روبان قرمز بزرگ

  10. علی پاسخ

    من دستبند طلا هدیه ولنتاین برای همسر م خریدم امیدوارم خوشش بیاد. قیمتشم به نظرم ارزان بود با وجود اینکه طلا هم بود خوب بود.

  11. ناشناس پاسخ

    میگم کادو روز مادر چی اونوقت؟ واسه عشقتون می‌خرید کادو و هدیه اما واسه مادر که یک روز بعدشه هیچی؟!

  12. مستانه پاسخ

    این ایده کادو ولنتاین برای دختر خیلی خوب بود فرستادمش‌ برای همسر بزرگوار که اون دستبند طلا رو زحمتشو بکشه ؛) کارشو راحت کردم اما موندم خودم چی بگیرم براش؟؟؟

  13. ناشناس پاسخ

    میشه چندتا باکس ولنتاین دخترانه شیک رو هم معرفی کنید؟ چون جعبه ولنتاین هم انتخاب خوبی میتونه باشه

  14. ساناز پاسخ

    یه سوال میگم که ولنتاین چندمه ؟ این گردنبند قلبیه رو برا دوستم بفرستم برام بگیره :)))))))))))))))))

    1. سما پاسخ

      سلام تاریخ ولنتاین 25 بهمن ماه به سال شمسی خودمون هستش و که اگه به میلادی بخوام بگم روز ولنتاین 14 فوریه (February 14) میلادی میشه، امسال هم افتاده روز جمعه 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
30 نظر