امروز10 فروردین 1403

بهترین ادکلن و عطرمردانه از نظر دخترها [پرفروش] – 2021

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها
5/5 - (1 امتیاز)

عطری که از شما به مشام می‌رسد درست مثل امضای شخصی شما است؛ خاص و منحصر به فرد. عطری که اگر در استفاده از آن مداومت داشته باشید می‌تواند امضای همیشگی شما باشد و مثل یک سلاح مخفی از آن برای مجذوب کردن بانوان استفاده کنید.

اگر شما هم دیدگاه مشابهی درباره انتخاب عطرها داشته باشید احتمالا بارها و بارها محصولات و برندهای موجود را برای خرید بهترین عطر مردانه از نظر خانمها و دخترها جستجو کرده باشید. این جستجو سردرگم کننده و گاهی بی‌نتیجه است؛ به ویژه که این روزها با توجه به هجوم جنس‌های تقلبی در بازار هر عطر گران قیمتی لزوما اصیل و باکیفیت نیست.

سوال‌های اساسی و مهمی قبل از خرید عطر مردانه مناسب وجود دارد که باید از خودتان بپرسید. پاسخ به این سوالات کمک می‌کند تا سریع‌تر امضای شخصی خودتان را برای مسحور کردن خانم‌های اطرافتان از میان عطرهای موجود گلچین کنید! با راهنمای به‌نظر همراه باشید.

معرفی و بررسی انواع عطر منتخب مردانه

مدل پر فروش

ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia حجم 75 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 75 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، میوه، اقیانوس، چوب

برند معتبر و مشهور مای این بار Concordia را برای آغاز صبحی پرانرژی معرفی کرده است. محصولی که رایحه آن را گل، چوب، گیاهان معطر، میوه و اقیانوس تشکیل می‌دهند و اعتماد به نفستان در طول روز را بالا می‌برد.

یکی از مزایای ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia پخش بوی بالا و ماندگاری مناسب آن است. رایحه این عطر شیرین و گرم است و استفاده از آن را برای فصول سرد و معتدل سال پیشنهاد می‌کنیم.

ادو تویلت مردانه آدیداس مدل Ice Dive حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

برای ورزشکاران که به دنبال خرید عطرهای ماندگار و مقرون به صرفه هستند ادو تویلت مردانه آدیداس مدل Ice Dive گزینه منحصر به فرد و متفاوتی خواهد بود. این عطر در حجم بالا و با رایحه پرتقال ماندارین، اسطوخودوس، کیوی، نارنج و آویشن تولید شده و در مجموع تند و خنک است.

بهترین زمان برای استفاده از ادوتویلت آدیداس فصول بهار و تابستان و روزهای گرم و آفتابی خواهد بود.

ادو پرفیوم مردانه ژک‌ ساف مدل FF حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

هر لحظه با ادو پرفیوم مردانه ژک‌‌ساف با عطر بوی چوب، گل، گیاهان معطر، مرکبات و وانیل هم‌نفس باشید! محصولی با ماندگاری بالا و حجم مناسب که رایحه تند و شیرینی برای تمام روزهای سال به ویژه فصل‌های سرد دارد.

یکی از نقاط قوت این ادوپرفیوم طراحی زیبا و شیک بدنه بطری عطر است و بنابراین برای هدیه دادن بسیار مناسب خواهد بود.

ادو پرفیوم مردانه جاسپر مدل SAUVAGE حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، ادویه، گیاهان معطر

برای آقایانی که به بوی تند، خنک و در عین حال شیرین علاقمند هستند خرید ادو پرفیوم مردانه جاسپر مدل SAUVAGE را پیشنهاد می‌کنیم. ادوپرفیوم‌ها غلظت بيش‌تري نسبت به ادوتويلت دارند و بنابراين پخش بوی آن‌ها مناسب‌تر است.

ادو تویلت مردانه Paris Elysees حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: ادویه، گل

بوی ادو تویلت مردانه Paris Elysees نوستالژیک و دلپسند است و استشمام آن حس مرور خاطرات را در وجودتان زنده می‌کند. این محصول با طبعی تند و خنک مناسب چهار فصل تولید شده و قیمت مناسبی دارد.

ادو تویلت مردانه ژاک بوگارت مدل Bogart Pour Homme

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، گیاهان معطر، خاک و زمین، چوب

ترکیب شیرین و تند ادو تویلت مردانه ژاک بوگارت حس نشاط و شادی عمیق درونی را در شما زنده می‌کند. ساختار رایحه این عطر خاص را گل رز، زنبق دره و شکوفه‌ پرتقال تشکیل می‌دهد و بطری بلند و کشیده آن هدیه‌ای مناسب برای عزیزان خواهد بود.

بهترین زمان برای استفاده از ادوتویلت ژاک بوگارت شب‌های طولانی پاییز و زمستان است.

ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل ONIRO

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس، گیاهان معطر

آقایان پرتحرک و ورزشکار به رایحه قوی، تند و ماندگاری نیاز دارند که پخش بوی مناسبی نیز داشته باشد. رایحه ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل ONIRO خنک و تلخ است و استفاده از آن برای فصول گرم سال پیشنهاد می‌شود.

عطر مردانه شالیز مدل EDT حجم 60 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 60 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه

عطر مردانه شالیز مدل EDT اولین بار در سال 2005 رونمایی شد. ساختار این عطر را مرکبات و میوه‌ها تشکیل می‌دهند و در مجموع بوی شیرین و خنکی برای استفاده در تابستان دارد.

ادو پرفیوم مردانه امپر مدل Prima Niut حجم 75 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 60 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، چوب

با استفاده از ادو پرفیوم مردانه امپر مدل Prima Niut در تمام مدت بوی چوب، گل، گیاهان معطر، مرکبات و میوه را استشمام می‌کنید. نت‌های این ادوپرفیوم را میوه‌های تازه تابستانی تشکیل می‌دهند و روحتان را تازه می‌کنند.

اين محصول پخش بو و ماندگاري بالايی دارد و با استفاده از آن تا مدت زیادی از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌شويد.

ادو پرفیوم مردانه اسمارت مدل کرید اونتوس

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 100 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، ادویه، چوب، گیاهان معطر

با خريد ادو پرفیوم مردانه اسمارت مدل کرید اونتوس در مركز توجه قرار بگيريد! محصولی با رایحه تند و خنک که پایه آن را میوه و ادویه‌جات تشکیل می‌دهند. این ادکلن ساخت ایران است و با توجه به حجم قیمت مناسبی دارد.

ادو پرفیوم مردانه کراش کلاب مدل Tom Ford Black Orchid

مشخصات محصول

  • حجم محصول: 30 میلی لیتر
  • ساختار رایحه: میوه، گیاهان معطر

عطرها امضای شخصی شما هستند و حتی می‌توانند نمود شخصیت شما در جلسات کاری و قرار ملاقات‌های مهم باشند. نت آغازین ادوپرفیوم مردانه کراش کلاپ را قارچ، گل یلانگ، ترنج و انگور سیاه تشکیل می‌دهند.

بوی غالب و ماندگار این عطر ناشی از وانیل، خس‌خس، گل حنا و چوب صندل سفید است که در مجموع عطر تند و تلخی به وجود می‌آورند.

هدفتان از خرید عطر مردانه چیست؟

احتمالا تصور می‌کردید در اولین مرحله بخواهیم تفاوت انواع عطر و ادکلن را بررسی کنیم و سپس با مرور رایحه‌های موجود شما را به خودتان واگذار کنیم! اما در راهنمای امروز و بر خلاف تصورتان سعی داریم خرید عطر مناسب مردانه را این بار با مشارکت شما و گام به گام به چالش بکشیم.

شاید بهترین راهنمای شما برای خرید عطری که دیگران را جذب کند تعیین خواسته و توقعتان از آن عطر باشد! ببینید از عطری که قرار است روی بدن یا لباس استفاده کنید چه توقعی دارید. مثلا فردی جدی هستید و می‌خواهید با استفاده از رایحه خاص بشاش‌تر از همیشه به نظر برسید؟ ما رایحه مرکبات سبک را برای هر فصلی به شما پیشنهاد می‌دهیم!

بگذارید همین وضعیت را در طرف مقابل بررسی کنیم. یعنی فردی کاملا شوخ طبع هستید و نیاز دارید در محیط اداری و رسمی از شما حساب ببرند. بنابراین این بار شاید بهتر باشد رایحه تند و سنگین چوب را امتحان کنید. عطرهایی که با وجود آن‌ها تمام رایحه‌های اضافی فضا نادیده گرفته می‌شوند و باعث می‌شوند باشکوه‌تر از همیشه جلوه کنید!

عطر و ادکلن های یکی از گزینه های محبوب و برای کادو داددن به عنوان کادو روز تولد و یا کادو سالگرد ازدواج بشمار میرود.

ماندگاری عطر مردانه چقدر باشد؟

عطر همراه همیشگی ما نیست؛ اما می‌توانیم با انتخاب نوع مناسب این همراهی را طولانی‌تر کنیم. در ارتباط با ماندگاری عطر باید به بحث تکراری تفاوت انواع ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت بپردازیم. همانطور که می‌دانید غلظت عطر در این محصولات با هم متفاوت است و از بین آن‌ها ادوتویلت کم‌ترین ماندگاری را روی لباس و بدن دارد. در مقابل هیچ عطری به اندازه ادوپرفیوم روی لباس ماندگار نیست.

موضوعی که در خرید عطر مردانه مناسب با ماندگاری بالا محدودکننده است افزایش قیمت عطر با بالا رفتن غلظت آن است. از طرفی باید بتوانید با وجود پرداخت مبلغ بالاتر از اصالت محصولی که خریداری می‌کنید مطمئن شوید.

در بحث ماندگاری عطر موضوع تجدید آن روی لباس نیز مطرح می‌شود. هر چقدر که عطر فرار باشد لازم است دفعات بیش‌تری در طول روز آن را روی لباس تجدید کنید. تجربه نشان داده رایحه مرکبات که برای فصل گرم هم توصیه می‌شود شکننده‌تر و فرار است. در عوض رایحه چرم و چوب بوی عمیق‌تری دارند.

هر عطری ماندگاری خاص خود را دارد؛ اما بدون استثنا لازم است عطرها را برای حفظ ماندگاری رایحه در محیط خنک و به دور از نور خورشید قرار دهید. هر چقدر که بسته بندی عطر مات‌تر باشد در برابر تابش نور خورشید و تغییرات مقاومت بیش‌تری نشان می‌دهد.

خانواده کدام رایحه را برای خودتان می‌پسندید؟

عطرهای بازار با هر رایحه گرم، شیرین، خنک یا تلخی در مجموع زیرمجموعه یکی از خانواده‌های زیر قرار می‌گیرند. ( در این لیست رایحه‌ها از ملایم به تند مرتب شده‌اند.)

  • مرکبات
  • سرخس
  • گیاهان گلدار
  • رایحه شرقی
  • چرم و چوب

انتخاب رایحه‌ها به صورت آنی کار ساده‌ای نیست. شاید بهتر باشد به عطرها با در نظر گرفتن موقعیت و زمان نگاه کنید. مثلا عطرهای خنک و ملایم برای روزهای گرم سال و مدل‌های تند و سنگین برای روزهای سرد پیشنهاد می‌شوند.

برای انتخاب رایحه‌ها شاید بد نباشد نگاه کامل و دقیقی به نت آغازین، میانی و پایانی داشته باشید. نت ابتدایی فرار و سبک است. نت میانی قلب عطر است و این نت پایانی است که هویت مستقلی به عطر می‌دهد.

برخی توصیه می‌کنند به نت میانی توجه کنید و بعضی نت پایانی را به عنوان نت اصلی و ماندگار عطر معرفی می‌کنند.

برای انتخاب عطر احساساتی عمل کنید!

امضای شما در روح و روان دیگران ماندگار و به خاطره تبدیل می‌شود. بنابراین لازم است شما هم در انتخابتان احساساتی عمل کنید!

در این باره نظرات مختلفی وجود دارد. مثلا تجربه نشان داده افرادی که رمانتیک‌تر هستند برای جذب بانوان بیش‌تر به دنبال عطر مردانه با رایحه گلدار نظیر اسطوخودوس، ترنج و یاسمن می‌روند. افراد متفکر و درونگرا هم عطرهای تلخ با رایحه تنباکو، مشک و خزه را ترجیح می‌دهند.

سخن آخر

انتخاب رایحه ماندگار و مناسب فصل نه تنها شما را جذاب جلوه می‌دهد بلکه باعث می‌شود از دیدگاه خانم‌ها فردی منحصر به فرد باشید. عطرها زبان متفاوتی هستند که با وجود آن‌ها رازهای زیادی درباره شخصیت، استایل و سلایق ما آشکار می‌شود. فقط کافی است هدفتان را از خرید عطر مردانه مشخص کنید و بر خلاف همیشه احساسات و سلیقه شخصی خودتان را دخالت دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر