امروز09 فروردین 1403

بهترین عطر زنانه پاییزی (7 عطر خوشبو پاییزی)

بهترین عطر زنانه پاییزی
5/5 - (1 امتیاز)

عطر پاییزی چی بخریم؟

خیلی از ما دوست داریم عطر خود را با توجه به فصل‌های مختلف سال انتخاب کنید. با پایان تابستان و فرا رسیدن پاییز، دیگر صندل‌ها و لباس‌های تابستانی را جمع‌ می‌کنیم و به سراغ لباس‌های گرم می‌رویم. در این میان به دنبال یک رایحه‌ی مناسب پاییزی هم هستیم؛ عطری که رایحه‌ای شیرین، چوبی و مناسب این فصل سرد و زیبا باشد. در این مقاله ما شما را در خرید بهترین عطر زنانه پاییزی راهنمایی خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله به‌نظر همراه ما باشید تا عطر مناسب پاییز را برای خود انتخاب کنید.

چگونه بهترین عطر زنانه پاییزی را انتخاب کنیم؟

پاییز به روزهای کوتاه و هوای نسبتا سرد شهرت دارد. تعطیلات تابستانه به پایان می‌رسند و روزهای کار و مدرسه دوباره آغاز می‌‌شود. پس بهتر است برای چنین روزهایی عطر مناسب انتخاب کنیم؛ رایحه‌ای که برای لباس‌های گرم‌تر و روزهای پرمشغله مناسب ایده‌آل باشد. البته خیلی‌ها تمایل دارند حس و حال تابستان را با عطرهایشان در پاییز هم حفظ کنند. بنابراین در روزهای ابتدایی فصل پاییز همچنان از رایحه‌های تابستانی خود استفاده می‌کنند و سپس به سراغ رایحه عطرهای گرم زنانه می‌روند.

بهتر است در فصل پاییز به سراغ عطرهای غلیظ‌تر و غنی‌تر برویم. رایحه‌ی چیپر (chypre) یکی از مناسب‌ترین رایحه‌ها برای این فصل به‌شمار می‌رود و به شما حس قدم زدن در جنگل‌های پاییزی را می‌دهد.

شما ابتدا باید بدانید پاییز برای شما چه معنا و مفهومی دارد. پاییز برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. برای دانشجویان به معنای درس و دانشگاه و برای کودکان و پدرها و مادرها به معنای باز شدن مدرسه‌ها است. برای همه‌ی مردم به معنای تمام شدن تابستان و شروع فصل جدید است. با دانستن معنا و مفهوم پاییز می‌توانید بهتر و راحت‌تر عطری متناسب با حال و هوای خود پیدا کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید عطر زنانه پاییزی به آن توجه کنید، رایحه‌های پاییزی هستند. رایحه‌های پاییزی رایحه‌ی خاک و زمین هستند. بنابراین می‌توان گفت عطرهای پاییزی برای افراد آرام، متواضع و خاکی مناسب هستند. این افراد حتما از رایحه‌های چوبی، چیپر و سبز و تازه لذت می‌برند؛ یک تصاد زیبا بین رایحه‌های گل، میوه و وانیل. پس اگر از فعالیت‌های پاییزی و حال و هوای این فصل لذت می‌برید حتما ابتدا به سراغ رایحه‌های تند و ادویه‌ای، چرم و چوب بروید.

با تمام این توضیحات بهتر است بدانیم کدام رایحه‌ برای خانم‌ها و کدام عطر برای آقایان مناسب است. برخی از رایحه‌ها هم یونیسکس هستند و هم خانم‌ها هم آقایان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. خانم‌ها ممکن است از رایحه‌های کلاسیک مانند عطر مادمازل کوکو لذت ببرند و آقایان هم ممکن است از رایحه‌های چیپر مانند پولو رالف لورن استقبال کنند. این ادکلن دارای نت‌های ادویه‌ای و سبز است. رایحه‌های یونیسکس می‌توانند رایحه‌های چوبی باشند؛ مانند آنچه در عطرهای شنل، دیور و هرمس حس می‌کنید.

در این میان بد نیست به رایحه‌های خاص هم شانسی بدهیم. حتما شنیده‌اید که رایحه‌ی وانیلی برای پاییز مناسب نیست. اما از آنجایی‌که وانیل یکی از مهم‌ترین عناصر عطرسازی است، بهتر است آن را هم یک امتحان بکنیم. وانیل رایحه‌ی هیجان‌انگیزی است و می‌تواند با هر چیزی به‌خوبی ترکیب شود و یک نتیجه‌ی عالی را به همراه داشته باشد.

در فصل پاییز لباس‌های ضخیم‌تری می پوشیم. حتی ممکن است چند لایه لباس به تن کنیم. پس بهتر است رایحه‌هایی را انتخاب کنیم که ماندگاری بالاتری دارند و قوی‌تر هستند. عطرهایی که غلظت بالاتری دارند و غنی‌تر هستند پس از مدت طولانی، حتی روی چند لایه لباس هم ماندگاری خود را حفظ می‌کنند.  به خاطر داشته باشید که اگر از لوسیون بدن استفاده می‌کنید حتما از نوع بدون بود استفاده کنید. یا نوعی را انتخاب کنید که با عطر شما همخوانی داشته باشد. یکی از کارهای خلاقانه‌ای که می‌توانید انجام دهید این است که یک رایحه‌ی تابستانی را با یک رایحه‌ی زمستانی ترکیب کنید. این ترکیب بسیار منحصربه‌فرد و خاص خواهد بود.

پیشنهاد کاربران

ادو پرفیوم زنانه امانویل اونگارو مدل La Diva

اولین عطر زنانه پاییزی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، ادو پرفیوم زنانه امانوئل اونگارو مدل La Diva است. این عطر محصولی از فرانسه است و در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این محصول دارای رایحه‌ی گل، خوراکی، شیرین و گرم است.

نت‌های آغازی این عطر شامل گلابی، تمشک، پرتقال و فلفل صورتی است. این نت‌ها سپس کم‌کم جای خود را به گیاه پاتچولی، وانیل و عسل می‌دهند. در انتهای نت‌های پایانی گل یاس، گاردنیا و به جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این عطر رایحه‌ی جذابی دارد و برای فصل پاییز بسیار ایده‌آل است. همچنین می‌توانید آن را با قیمت مناسب و در حجمی بالا خریداری کنید. ماندگاری این عطر بسیار خوب است و رایحه‌ای بسیار دلنشین دارد.

ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز مدل For Her

اگر به دنبال عطری خاص برای پاییز هستید که مشابهش را دست کمتر کسی دیده‌اید، این محصول را به شما معرفی می‌کنیم. ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز مدل For Her را می‌توانید در حجم ۱۰۰ میلی لیتر خریداری کنید. این عطر دارای رایحه‌ گل، میوه، گیاهان معطر و چوب است. در نت‌های آغازی ای عطر بوی هلو و گل رز را استشمام خواهید کرد.

پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه‌ی مشک و عنبر که ی ترکیب شیرین و گرم است، جای نت‌های آغازین را می گیرند. در انتها نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی که ترکیب چوب و صندل و گیاه پاتچولی هستند می‌دهند. این ترکیب تند و شیرین موجب آرامش و تمرکز می‌شود.

آنچه این محصول را متمایز می کند

بطری این عطر به زیبایی طراحی شده است و کیفیت و ماندگاری خوبی هم دارد. رایحه‌ بسیار شیک و جذاب به همراه حجم و قیمت مناسب این عطر را به گزینه‌ای خوب برای پاییز تبدیل کرده است.

ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای پاییز، محصولی از برند شنل است. ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle دارای رایحه‌ گلی و شیرین است. این ادوپرفیوم جذاب در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و در یک بسته‌بندی ساده و شیک عرضه می‌شود. پس از اینکه اولین اسپری از کوکو مادمازل را روی پوست خود بزنید، نت‌های آغازی پرتقال، پرتقال ماندارین و شکوفه‌ درخت پرتقال و نارنج را حس خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین حس شادی را به شما انتقال می‌دهد.

سپس نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. در نت‌های میانی می‌توانید رایحه‌ی درخت گل ابریشم، گل یاس، گل رز و یلانگ‌یلانگ را حس کنید. این ترکیب جذاب و شیرین گل موجب نشاط و حس انرژی مثبت شما می‌شود. در نت‌های پایانی می‌توانید رایحه‌ی دانه تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک را حس کنید. این ترکیب تند و شیرین بسیار خاص و لذت‌بخش است.

آنچه این محصول را متمایز می کند

طراحی شیک و جذاب بطری این ادوپرفیوم به همراه رایحه‌ی دلپذیرش یک انتخاب فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند. ماندگاری و کیفیت بالای این عطر آن را از محصولات مشابهش متمایز می‌سازد.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این عطر کمی بالا است.

ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI

در این قسمت یکی از محصولات برند محبوب جورجیو آرمانی را به شما معرفی می‌کنیم. ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل Si یکی از عطرهای مناسب پاییز است.  این محصول در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود و بوی شیرین و گرمی دارد. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست‌تان نت‌های ابتدایی با رایحه‌ی انگور فرنگی سیاه را احساس خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین موجب نشاط شما خواهد شد.

سپس نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. در نت‌های میانی می‌توانید رایحه‌ی گل رز را احساس کنید. پس از مدتی نت‌های پایانی این عطر با رایحه‌ی چوب صندل، گیاه پاتچولی و وانیل جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این ترکیب حس آرامش و امنیت به شما می‌بخشد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این عطر دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی است. همچنین ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و قیمتی مناسب می‌توان گفت ارزش خرید این محصول بالا است.

ادو تویلت زنانه گوچی مدل Gucci Rush

ادو تویلت زنانه گوچی مدل Gucci Rush یکی از عطرهای وانیلی و گلی این برند لوکس ایتالیایی است. این عطر را می‌توانید در حجم ۷۵ میلی‌لیتر خریداری کنید. زمانی‌که این عطر را روی پوست خود اسپری می‌کنید، در نت‌های آغازی رایحه‌ی گل فریزیا، گاردنیا و هلو را حس می‌کنید. این ترکیب به شما انرژی مثبت و حس خوشحالی می بخشد.

پس از مدتی نت‌های میانی که ترکیبی از گل رز، یاس و تخم گشنیز هستند جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. در انتها نت‌های پایانی که ترکیبی از وانیل، گیاه پاتچولی و علف ویتور هستند جای نت‌های میانی را می‌گیرند. بوی شیرین گیاه پاتچولی حس آرامش خوبی را در شما ایجاد می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

رایحه‌ خاص و دلنشین در کنار بسته‌بندی جذاب و شیک شما را مجذوب این عطر خواهد کرد. همچنین دارای ماندگاری بسیار بالایی است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این اپو تویلت کمی گران است.

ادو پرفیوم زنانه کارتیه مدل La Panthere

ادو پرفیوم زنانه کارتیه مدل La Panthere یکی دیگر از عطرهای زنانه مناسب پاییز است. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست‌تان رایحه‌ ریواس، توت‌فرنگی، میوه‌های خشک، نارنج و انیسه را در نت‌های اولیه حس خواهید کرد. این یک ترکیب شیرین و خنک است که موجب آرامش و نشاط می‌شود.

پس از مدتی نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. در نت‌های میانی می‌توانید رایحه‌‌ شکوفه درخت پرتقال، گل گاردنیا، رز، گلابی و پلانگ‌پلانگ را حس کنید. نت‌های میانی تند و شیرین هستند و شادی و نشاط به شما می‌بخشند. در انتها نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند و می‌توانید رایحه ترکیبی از مشک، اوک‌موس، گیاه پاتچولی و چرم را احساس کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این عطر دارای رایحه خاص و طراحی شیک و منحصربه‌فردی است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این عطر کمی بالا است.

ادو تویلت زنانه گوچی مدل Flora Gorgeous Gardenia

در این قسمت یکی از محبوب‌ترین محصولات گوچی را برای فصل پاییز به شما معرفی می‌کنیم. ادو تویلت زنانه گوچی مدل Flora Gorgeous Gardenia را می‌توانید در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این ادو تویلت دارای رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای است. در نت‌های آغازی این عطر می‌توانید رایحه‌ی گلابی و میوه‌های قرمز را حس کنید. پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه گاردنیا و پلومریا جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. در انتها می‌توانید رایحه‌ گیاه پاتچولی را استشمام کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ادو تویلت دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی است. همچنین رایحه‌ بسیار دلنشینی دارد. با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و قیمت مناسب می‌توان گفت این عطر از ارزش خرید خوبی برخوردار است.

معایب محصولی که خریداری می کنید

پخش بوی این عطر نسبتا ضعیف است.

شما چه فکر می کنید؟

با فرا رسیدن پاییز تنها لباس‌ها نیستند که گرم‌تر می‌شوند؛ رایحه‌های پاییزی هم تن گرم‌تر و شیرین‌تری دارند. حتما شما هم به دنبال عطر مناسب پاییز هستید و با تنوع بی‌شمار عطرها و برندهای مختلف با رایحه‌های مختلف انتخاب برایتان سخت می‌شود. ما در این مقاله سعی کردیم برخی از پرفروش‌ترین عطرهای پاییزی زنانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر عطر دلخواه خود را انتخاب کنید. همچنین با یک راهنمای کوتاه تلاش کردیم شما را با نحوه انتخاب عطر پاییزی آشنا کنیم. شما چه در تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ کدام از این عطرها را استفاده کرده‌اید؟ تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر